Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 1:23 

Afbeelding

Shawn glimlacht naar Enora als ze zegt dat ze hem niet alleen laat. Duuus ze lopen met Naomi richting de ziekenafdeling. Dorian zit weer te zeuren, as usual. Over Luc die LaNurse is gaan halen, etc. "Ja, want het briljante idee is om haar gewoon op een stel kussens neer te pleuren. Echt, geweldig plan, Dorian." Blugh.

Ze zijn inmiddels alweer dichterbij de ziekenzaal, als Thomas aan komt stormen. Shawn kijkt om, en wilt eigenlijk zijn hand tegen zijn voorhoofd aanslaan als hij Thomas hoort. Maar dat kan niet, want zijn handen/armen zitten vol. "Waar heb je het over, Filliont?" vraagt hij dan ook geí¯rriteerd. "Ze is bewusteloos. Of, zoals de expert hierachter het stelt: flauwgevallen." Hij knikt naar Dorian. "En als je denkt dat IK dit heb gedaan, suggereer ik dat je uit m'n buurt blijft wanneer m'n handen weer vrij zijn, want dat idee slaat nergens op."

Hij kijkt dan nog veelbetekenend naar Enora, alsof hij wil zeggen: god, deze mensen zijn idioten. Ja, Shawn is niet in een plezante stemming, op het moment. Ze zijn inmiddels bij de ziekenzaal aangekomen. Shawn duwt de deur met zijn voet open, valt bijna om, weet zijn evenwicht te behouden, en legt Naomi op een random bed neer.

"Luc," zegt hij, als hij Luc daar ergens ziet staan. "Wat doe je? Waar is La Nurse?"

La Nurse

Ze zit lekker in haar kantoortje (die ze heeft opgesloten) een boek te lezen. Ze heeft ook een spreuk uitgesproken zodat ze momenteel niks hoort. Die kinderen kunnen toch heus wel een halfuurtje zonder haar hulp?

Het is pas als er allemaal schaduwen langs haar raam bewegen, dat ze opkijkt van haar boek. Oh. Ze gooit haar boek geí¯rriteerd op tafel, en stormt dan haar kantoor uit. "Wat doen jullie hier? Wat is er met haar aan de hand?" Ze duwt iedereen weg, trekt de gordijntjes bij Naomi's bed dicht, en tuurt eens goed naar Naomi.

Mmm, ja, die is flauwgevallen. Teveel stress waarschijnlijk. La Nurse begint allemaal drankjes te pakken, en gaat aan de slag, terwijl ze niemand zegt wat er aan de hand is. Wijsneuzen. Ze hoeven niet ALLES te weten.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 9:06 

Afbeelding

Jules grijnst als Matt boos wegloopt.
Het is toch wat met die popijopies, denkt hij glimlachend. Ze denken dat ze alles kunnen zeggen maar zodra je zelf een grapje maakt doe je overdreven.
Hij is blij dat hij Matt heeft uitgel*ld.

De les is gelukkig voorbij dus hij gaat er snel vandoor.

Dat begint goed, op de eerste dag al een vrije middag denkt hij vrolijk.
Hij besluit even snel wat te gaan eten en dan naar het quidditch veld te gaan zodat hij zijn bezem kan invliegen.

Het is niet zo dat hij de bezem nog helemaal niet kent. Zijn buurjongen had een vroegere versie van de bezem die hij nu heeft en daar vlogen ze heel veel mee in de vakantie. Maar daarnaast konden ze nooit echt lang en hard vliegen omdat ze in een open plek moesten oefenen. Dus nu gaat hij op topspeed een lang stuk vliegen.

Hij haalt alvast zijn bezem en loopt de eetzaal in om een broodje te smeren.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 10:14 

Afbeelding

Dorian schudt zijn hoofd, ze hadden haar kunnen neerleggen. Shawn doet alles overkomen alsof hij alles verkeerd doet en Shawn de held is. Dat terwijl, als Naomi werkelijk alleen is flauwgevallen, Shawn daar heel goed eens de oorzaak van kan zijn. Waarom is hij í¼berhaupt zo bezorgd om Naomi, hun gesprek op de gang klonk niet erg 'liefdevol'. Hij houdt zijn mond vooralsnog. Geen adem meer aan verspillen.

Thomas voegt zich bij hun en zegt ook eens iets verstandigs. Hij begroet LaNurse met een beleefd knikje hoewel ze alleen aandacht lijkt te hebben voor Naomi, logisch. De gordijnen gaan dicht en daar staan ze dan. Hij kijkt even naar Enora als Thomas zegt dat ze een hekel heeft aan Naomi. Achja, Naomi was ook geen lieverdje. Enora was er tenminste oprecht over, Shawn hier was wat hem betreft nogal schijnheilig aan het doen. Hij bekijkt even wat flesjes met etiketten en werpt nog een snelle blik op het gordijn. "Je hoeft niet de mensen die willen helpen zo af te snauwen. Thomas hier wil gewoon weten hoe het met Naomi is, ik probeer ook alleen maar te helpen en Enora kan het waarschijnlijk geen moer schelen." zijn blik schiet even naar Enora "Wat ook prima is" schouderschokt hij. Hij zucht, ze konden toch wel een wapenstilstand houden.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 10:36 

Afbeelding

Langzaam doet Naomi haar ogen open. Alles is een beetje wazig en ze voelt iets zachts onder zich. Als haar beeld weer helder wordt ziet ze La Nurse boven haar hangen. Uit schrik gaat ze rechtovereind zitten en kijkt verward rond. Ze was daarnet nog bij Freud. Shawn, Enora, Dorian en Thomas staan ook om haar heen. Wat was er in hemelsnaam gebeurd.

"Wat..." brengt ze verward uit. "Wat is er gebeurd?"

La Nurse duwt haar weer terug het bed op om zogenaamd te rusten, maar daar heeft ze geen zin in. Ze kijkt om zich heen of Florence toevallig ook op de zaal light, maar Flor is nergens te bekennen.

"Waar is Florence heen?" vraagt ze met een frons.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 10:44 

Afbeelding

Enora kan wel haar hoofd tegen een muur aan gaan slaan ofzo. Het klinkt alsof zij de grootste bitch ter wereld is. "Ik ga mee om Shawn bij te staan. Ik mag Naomi dan wel niet aardig vinden - wat totaal niet raar is trouwens - maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ik haar dood wens."
"Hey!" brengt ze dan ook uit wanneer ook Dorian haar als een ongeí¯nteresseerde toeschouwer bestempelt. "Als je het mij vraagt had ze aandacht tekort, kreeg ze te veel negatieve aandacht en schopte ze in het begin een scene, maar dat hoeft niet te betekenen dat het me niks interesseert hoe het met haar gaat. Ik ben geen kreng." Zo. "En stop alsjeblieft met aannames over mij te maken, of ik zal me wel tot Naomi's niveau moeten verlagen."

"Ah kijk, ze komt al bij." merkt ze dan opeens op wanneer Naomi wakker wordt en naar Flor vraagt. "Goodmorning sunshine. Het werd je te veel en je viel flauw, sweetheart."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 13:17 

Thomas Filliont

Thomas zucht als hij het verhaal van Shawn aanhoort. Nee, natúúrlijk had hij er niets mee te maken, hij was de altijd zo onschuldige Shawn. Yeah right. Als Shawn echt geloofde dat hij hier totaal geen schuld aan had, zou hij zich nu ook niet zo defensief opstellen.
Ondertussen probeert Dorian de sfeer wat te neutraliseren, niet dat dat echt zal lukken.

'Nou, Shawn, ik denk wel degelijk dat jij hier een oorzaak van ben. Misschien niet helemaal, maar het is natuurlijk wel weer héél toevallig dat ze nu bij jou in de buurt flauwvalt. En na wat ik in de klas meegekregen heb, zal dat vast niet op een positieve manier zijn gebeurd.' Met deze woorden kijkt hij Shawn afwachtend aan.

Wanneer Enora dan ook nog haar mond besluit open te doen en verkondigt dat ze geen kreng is, grijnst hij even. 'Nee, Enora, jij bent inderdaad geen kreng. Jij bent zo iemand die geniet van andermans afgang geniet. Een beetje als een kraai. Maar no offence, Enora, dat is gewoon zoals je tegenwoordig op mij overkomt.'

Thomas loopt naar Naomi toe als die bijkomt. Hij zal het wel merken als Shawn nog wat te zeggen heeft, maar Naomi gaat voor.
'Hoe voel je je? Weet je nog wat dat er gebeurd is?' vraagt hij, terwijl hij Enora's commentaar negeert.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 13:42 

Afbeelding

[...]

Casey is samen met Cam in de ziekenzaal. Uitgeput zit ze op het randje van een bed, niet in staat om haar lichaam te laten stoppen met trillen. Zwakjes forceert ze zichzelf op haar benen, maar heeft het idee alsof ze elk moment om kan vallen. Case slaat haar armen om Cam's nek en leunt tegen haar aan.

"Hoe ga ik dit.. aan ze vertellen.. Shawn..'' fluistert ze gebroken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 13:42 

Afbeelding

Ik ben geen kreng Dorian glimlacht verontschuldigend als Enora hun min of meer een standje geeft. Zo voelt het in elk geval wel. "Sorry zo bedoelde ik het niet" mompelt hij dan ook. Hij kijkt even van Enora naar Shawn. Oké, misschien moet hij Shawn maar niet ter sprake brengen. Dat Naomi op dat moment weer ontwaakt is dan ook een mooie afleiding. Het werd je teveel en je viel flauw Hij richt zijn ogen even strak op de vloer om te voorkomen dat hij of een opmerking plaatst tegen Shawn of zijn gezichtsuitdrukking genoeg zegt. Want hij was dus niet de enige die dacht dat Naomi gewoon flauw gevallen was. PUH.

Ondanks dat hij zich nu juist gedeisd houdt en de sfeer, als die er ooit was geweest, probeert te redden is het Thomas die daar anders over denkt. Ontzet haalt hij even een hand over zijn gezicht, ging straks zo uit de hand lopen. Dat was nou ook weer niet de bedoeling. Het enige wat hij had willen doen was Naomi en Shawn scheiden op de gang. Nu stond hij in de ziekenboeg te kibbelen. Hij schraalt even zijn keel om aandacht te trekken "Thomas.." doet hij een hopeloze poging hem te onderbreken. Zijn blik gaat van Thomas naar Shawn, weer naar Thomas en dan naar Enora. "THOMAS!" sist hij nu waarschuwend. 

Hoofdschuddend slaat hij zijn ogen ten hemel "Dit slaat nergens op" fluistert hij half in zichzelf. Fluisteren ja, want ze zijn in een ziekenboeg! 

"We zijn hier toch allemaal voor Naomi" verzucht hij zachtjes. Goed, time to go. laNurse kijkt inmiddels niet meer zo vriendelijk "Well, nu ze toch meer dan genoeg bezoek heeft" zegt hij dan ook terwijl hij nog even vriendelijk richting Naomi knikt "Beterschap" 

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 13:56 

Afbeelding

Camille houdt Casey wat zwakjes vast. Ze weet niet precies hoe ze moet reageren en ze is eigenlijk woedend op Shawn. Maar ze wil het Casey niet aandoen om nu op die gast te gaan schelden. Hij is het í¼berhaupt niet waard.

"Je hoeft het niet te vertellen. Hij hoeft het niet te weten. Ik bedoel.. je kunt ook.." Haar woorden verzwakken en ze valt stil. Ze krijgt het niet eens over haar lippen. Ze trekt Case onbewust nog wat dichter tegen zich aan. Als het haar zou overkomen, zou ze een hartverzakking krijgen.

Ze trekt enkel haar wenkbrauw op bij het gedoe rond Naomi, een aantal bedden verderop. Waarom stond iedereen zich druk te maken om die dramaqueen?

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 14:02 

Afbeelding

Enora trekt haar grote mond open en noemt haar nog sweetheart ook. Ze heeft echter te veel hoofdpijn om daar nu op in te gaan. Naomi schudt haar hoofd naar Thomas. Ze wist alleen nog dat er een discussie was tussen haar en Shawn, de redenen waarom waren nogal vervaagd.

"Ik had ruzie met Shawn en daarna weet ik het niet meer," vertelt ze aan Thomas. "Wat doen jullie hier eigenlijk allemaal?"

Waarom Enora en Shawn er waren, snapte ze niet. Enora en Naomi konden het al twee jaar niet goed meer met elkaar vinden, sterker nog ze haten elkaar al twee jaar. Dorian zegt beterschap tegen Naomi en ze glimlacht naar hem.
Onbewust blijft ze naar Shawn kijken terwijl de rest aan het kibbelen is.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 14:05 

Afbeelding

Casey's hart draait in haar borst als Camille haar zin niet afmaakt. Als het meisje haar dan dichter tegen zich aantrekt, hangt ze er zelf een beetje levenloos bij.
Pas dan dringt Shawn's stem tot haar door. Paniekerig laat ze Cam los en kijkt om zich heen. Rennen, of weglopen? Haar ogen vallen naar de grond, beschaamd.

"Ik..'' Blijf ademen, Casey. ".. heb wat frisse lucht.. nodig..''

Zonder op antwoord te wachten pakt ze Camille's hand en zet een snelle looppas in naar de uitgang, wellicht langs Shawn en zijn bende, maar misschien waren ze allemaal te druk bezig met Naomi. Met de intentie woordeloos langs hem heen te lopen, blijft haar blik op de uitgang gericht. Fck. Fck. FCK.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 15:57 

Afbeelding

Cam houdt zich stil en knikt alleen. Ze laat zich meenemen door
Casey en probeert zo onopvallend mogelijk langs de anderen te lopen. Ze negeert het gestaar van La Nurse, die hen wat veroordelend nakijkt. Camille bijt op haar lip en neemt Casey mee naar buiten, hopend dat Shawn hen niet heeft opgemerkt. Ze hebben vast lessen gemist inmiddels, maar ze kan zich daar nu niet echt zo druk om maken. De eerste lessen van het jaar waren toch herhaling.

Als ze eenmaal de deur uit zijn, leunt Cam wat onzeker tegen de muur van het kasteel aan. "Je moet goed nadenken over wat je wilt, Case.. Wil je anders.. liever dat ik.. Lea voor je haal?" Vraagt ze wat onzeker.

Voor haar gevoel was Casey beter bevriend met Lea en ze heeft het gevoel dat ze alleen een beetje nutteloos staat te zijn nu. Veel meer dan het meisje ondersteunen kan ze niet. En ze weet zeker dat Lea een preek en dan advies gaat geven.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 16:48 

Afbeelding

Shawn staat gewoon droog naar het gordijn te kijken waarachter La Nurse met Naomi is verdwenen, maar kennelijk kunnen Dorian en Thomas dit niet. Dorian begint weer ontiegelijk te zeiken over dat hij alleen maar wilt helpen, etc. Dit soort semi-morele types werken enorm op Shawn's zenuwen, maar hij reageert niet op de onzin die Dorian uitkraamt. Naomi wordt wakker, La Nurse opent het gordijn, en Shawn zucht in opluchting. Gelukkig - er was kennelijk niets vreselijks aan de hand. Ze vraagt echter wel meteen naar Florence, maar Shawn kan daar geen antwoord op geven want hij weet niet waar ze is D: Alle gordijnen zijn zowat voor de bedden getrokken, dus al lag Flor er, zouden ze 't toch niet kunnen zien.

Enora gaat in op wat Dorian zegt, en Thomas ziet het als zijn roeping om weer DAAROP te reageren. Als Thomas Enora echter een kraai noemt, en zegt dat Enora van andermans afgang houdt, kan Shawn het niet weerstaan ='] Hij hoort nog net hoe Dorian Thomas toesist, maar dat maakt Shawn weinig uit op het moment. Hij draait zich met een ruk om, en staat al gauw centimeters verwijderd van Thomas.

"Back off," zegt hij op een rustige-maar-desondanks-waarschuwende manier. Wat denkt dit scharminkel wel niet? Dat hij hem zomaar kan achtervolgen naar de ziekenzaal, om vervolgens Enora een beetje te beledigen? "Ik meen het, Filliont. Wat je hier doet is voor mij echt een raadsel, maar als je je niet eens normaal kunt gedragen, lijkt het mij het beste dat je weggaat."

Maar okay, nu Naomi beter is, kan Shawn eigenlijk wel- Hey! Casey! Shawn wilt net zijn arm uitsteken om haar tegen te houden, of om hoi te zeggen, maar ze vliegt er haast vandoor met Cam. Shawn fronst. Nou ja, misschien had ze 'm niet gezien. Hij werpt nog een 'ik hou je in de gaten @@'-blik op Thomas, en richt zich dan op Naomi. "Ehm, ja, zoals ze zeiden, je bent dus flauwgevallen. En ik hoop dat je gauw weer de oude bent." Ook al staat "de oude" bij Naomi gelijk aan bitchy-ness en gemeenheid. "Ik wilde alleen checken of je in orde was. Ik ga er nu maar weer vandoor, dan." Hij beweegt wat aarzelend met zijn handen, friemelt wat aan zijn mouw, en werpt Naomi dan een vage glimlach. Dan draait hij zich om, slaat zijn arm om Enora's schouder heen, en loopt samen met haar de gang op.

Als hij de deur eenmaal in het slot hoort vallen, zucht Shawn enorm. "Jeetje, wat een gedoe. Maar ik ben wel blij dat Naomi weer OK is. Ik denk niet dat onze groep hetzelfde zou zijn zonder haar neerbuigende commentaren." Hij lacht eventjes, en ziet dan Casey en Cam ietsjes verderop.

"CASE!" Zijn gezicht licht op, want asdfghjkl; waar was Casey de hele dag gebleven?! Als hij en Enora het Cam/Case tweetal bereikt hebben, glijdt Shawn's arm weg van Enora's schouder, en omarmt hij Casey warm. "Waar was je de hele dag?" vraagt hij, met een lachje. "Ik heb je zoveel te vertellen! Om te beginnen MOET je vanavond naar het feest komen. Ik heb Aimée als date, maar ik zal genoeg aandacht voor mijn beste vriendinnetje Casey hebben!" Dan kijkt hij naar Cam - de geamuseerde uitdrukking op zijn gezicht wordt alleen maar groter (en ja, hij merkt helemaaaal niet dat Case en Cam zo serieus bezig zijn). "

"Camille!" noemt hij haar bij haar volledige naam. "Hoe is het met onze haat-liefde relatie?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 17:29 

Afbeelding

Guys, Aimée heeft ook aandacht nodig! Naomi is een stom wijf, iedereen moet naar Aimée kijken, het liefst bang of met open mond. Ze loopt snel het lokaal uit, met haar hakken duidelijk hoorbaar op de vloer tikkend.

Onderweg naar eetzaal, ziet ze bij de ziekenzaal ongeveer alle klasgenoten staan. Toch loopt ze door, omdat ze geen zin heeft in mensen die Naomi zielig vinden.
Ze loopt met een duidelijk hoorbare zucht de eetzaal in en ziet wat mensen opkijken. Terwijl ze langs een paar opgewonden eerstejaars loopt, geeft ze een van hen een duw, die, mede door zijn tas, op de grond valt. "KUN JE NIET UITKIJKEN!" Schreeuwt ze hem boos toe, waarna ze plaats neemt aan een van de tafels en een cracker pakt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 18:05 

Afbeelding

Thomas stijgt in haar lijstje met mensen die ze niet mag. Waar zojuist alleen nog maar Naomi op stond, heeft ze er nu een maatje bij. Thomas was minstens zo erg. Ze begint dan ook haast haar geduld te verliezen, en dat gebeurt niet gauw. Gelukkig grijpt Shawn al snel in en maakt hem even duidelijk dat hij op z'n tellen moet passen.
Ze vouwt haar armen maar over elkaar heen en besluit verder geen aandacht meer te besteden, voordat heer Thomas nog ging denken belangrijk te zijn. In plaats daarvan wacht ze tot Shawn klaar is met z'n ziekenbezoekje.

Alweer stukken meer op haar gemak loopt ze met Shawn naar buiten toe, lekker knus met z'n arm om haar heen. "Ja ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Ik heb liever dat we op de een of andere manier van die Thomas opkomen, pff."

Ze glimlacht even naar Casey en Camille wanneer ze zich bij hun voegen. "Hey guys."
Shawn begint al enthousiast te vertellen over het feest en dat hij de o zo geweldige Aimee als date heeft, ugh. "Hey, ik wil mijn aandacht vanavond anders ook wel hoor. Je gaat me niet zeggen dat je mij gewoon gaat vergeten." zegt ze plagerig.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: