Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 18:14 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea zit nog steeds op de kussen in het lokaal. Blijkbaar is er allemaal drama aan de gang met Shawn en Naomi enzo, en nadat Jules zijn liefde ook aan Matt heeft verklaart zegt Freud dat de les voorbij is. Geen naptime voor Lea dus, want no way dat ze in haar eentje met Freud in het lokaal achterblijft.

Ze loopt de gang op waar iedereen nu weg is en voelt zich in de steek gelaten. Oh well, misschien kan ze naar de Quidditch pitch gaan. Want Lea is van plan om Matt eerstkomende match volledig en compleet af te slachten. Terwijl ze richting uitgang gaat, komt ze echter Cam, Casey, Shawn en Enora tegen.

"Hey guys!" zegt Lea enthousiast en geeft Casey een snelle omhelzing. "Trouwens Shawn, ik keur je datekeuze voor vanavond volledig af. Tss, geen klasse." Ondertussen werpt ze een onderzoekende blik op Casey, die er miserabel uit ziet, en spontaan neemt ze zichzelf voor om Casey vanavond dronken te voeren en op te vrolijken. =D

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 18:28 

Afbeelding

De muur van het kasteel is ineens erg interessant. Camille's woorden dringen niet tot haar door. Wat echter wel doordringt is Shawn's luide stem. Eigenlijk dringt alles van Shawn goed door.

"Hey..'' mompelt ze ongemakkelijk. Casey glimlacht naar de jongen en besluit zonder verdere gedachten om haar mond te houden. Het was niet eerlijk om hem mee ten onder te trekken. "Je hoeft geen aandacht aan mij te besteden, hoor!''

Uit het niets komt Lea aan dwarrelen. Haar reddende engel. Casey's hand schiet naar de van Lea en ze tilt de verstrengelde vingers overdreven vrolijk op. "Lea is mijn date, en zij is veel liever dan jou.'' Bovendien ook veiliger.

"Net als Cam.'' Haar andere hand voegt zich samen met die van Camille. "We gaan met z'n drieí«n.''

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 18:48 

Afbeelding

"Ik zie jullie straks wel, of vanavond" hij glimlacht even kort naar Thomas en Naomi en volgt dan het voorbeeld van de anderen. Als hij de deur van de ziekenzaal achter zich sluit ziet hij dat niet veel verder in de gang nog een groepje leerlingen staat. Zwijgend loopt hij langs hun terwijl hij wat van hun opgewekte worden op vangt. Ohja, er was een feestje. Niet de behoefte voelend om zich bij hun te voegen loopt hij door richting de eetzaal. Onderweg haalt hij zijn tas nog even op bij Freud en betreedt hij met een knorrende maag de eetzaal. 

"Hoi" hij laat zijn tas naast de schoolbanken vallen en neemt plaats bij Aimee. Dichtbij genoeg om niet te afstandelijk over te komen maar ver weg genoeg als ze in een slechte bui is. Hij gokt op het laatste. 

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 20:03 

Afbeelding

Shawn lacht als hij Enora hoort. "Jij krijgt je aandacht wel!" zegt hij tegen haar, terwijl hij met zijn vingers in haar zij prikt om haar te kietelen. Zie je, dit is nou goed gezelschap! Dan komt Lea ook nog aanlopen, maar ze bekritiseert zijn date-keuze. "Shush. Mijn zaken. Daarnaast, Lea, als je mij mist, kun je dat ook gewoon toegeven hoor." Hij knipoogt naar haar. Lea/Shawn zijn uit elkaar gegaan op een hele goede manier - ze kunnen er dus nog om lachen, en er zijn geen bittere of awkward gevoelens. Shawn's ogen flitsen heel kort naar Enora - want dit had zij niet met Matt. Natuurlijk waren Matt en Enora véél serieuzer dan Shawn/Lea, maar okay.

Casey vermeldt vervolgens dat Lea en Cam haar dates zijn naar het feest. "Aaww, wil je mij dan niet meer?" vraagt hij op een gespeelde dramatische wijze. "Ik dacht dat je van me hield, Case!"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 22:05 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea schudt haar hoofd als Shawn zegt dat het niet haar zaken zijn. Dat kan wel zo zijn, maar Aimée is gewoon zo... onmogelijk. Hoewel Shawn met Naomi al bewezen heeft dat hij soms een vreemde smaak heeft, dus het zou haar niet moeten verbazen. "Shawn, ik mis je niet op die manier. In geen miljoen jaar." Ze glimlacht echter wel om er voor te zorgen dat het niet zo hard klinkt.

Als Casey Lea's hand vastpakt, wordt die glimlach breder, maar het bevestigt wel voor haar dat er iets mis is. Casey ziet er echt niet happy uit, ook al houdt ze semi-vrolijk hun handen omhoog. Maar Lea wordt afgeleid als Casey zegt dat ze haar date is. Oeh, awesome!

Cam blijkt ook mee te gaan, wat natuurlijk ook leuk is. "Het gaat supergezellig worden," zegt Lea opgewekt. Shawn vermeldt grappend hoe hij dacht dat Casey van hem hield en Lea besluit maar van onderwerp te veranderen.
"Maar Shawn, hoe ga je het nu met Sir Puntjesman regelen dat we naar binnen kunnen?" Want Lea heeft al vaak zat geprobeerd Sir Puntjesman te overtuigen om bij de jongens binnen te komen, en het is tot nu toe nog niet gelukt. xO

were mine.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 23:24 

Ooc: RPGs zijn verwarrend. Ik dacht dat ik in het Attopic zat toen ik overal 'Thomas' zag staan xO
    Afbeelding

Luc sjokt richting LaNurse om hulp te halen. Hij klopt op de deur, maar krijgt geen gehoor.
"LaNurse?"
Hij klopt nogmaals. Weer niets.
"Hallo? Is daar iemand?"
Hij rukt aan de deurkruk.
"Halloooo? Euhm, we hebben hulp nodig?"

Ah, daar is SuperShawn, Mr. Flamboyant, Mr. - nouja, Shawn dus. LaNurse doet open (waarom kan Shawn dat wel en Luc niet? @_@) en Naomi is all taken care for.
"Well, mijn taak zit erop," zegt Luc dan schouderophalend, gezien hij niet veel geeft om de gezondheid van andere leerlingen. Hij is niet koelbloedig ofzo... het boeit hem gewoon niet.

Hij maakt rechtsomkeert en loopt de eetzaal binnen. Zonder er bij na te denken gaat hij tussen Dorian en Aimée zitten. Pas als hij zit beseft hij zijn fout; hij zit veel te dicht bij Aimée. Hij schenkt haar een voorzichtig glimlachje en kijkt dan maar wat meer richting Dorians kant. Oogcontact vermijden met Aimée was op dit moment cruciaal. Hij schenkt wat drinken voor zichzelf in en tot overmaat van ramp gooit hij het glas om; zijn pompoensap, ironisch genoeg hetzelfde drankje dat Aimée over hem heen gegooid had, stroomt richting Aimée. Luc gilt paniekerig en zwaait prutserig met zijn staf om Aimzilla's uitbarsting te voorkomen. He fails, of course.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 23:41 

Afbeelding

Waar Christine de laatste twee uren heeft uitgehangen, weet geen kat. Ze is ook niet naar de groepstherapie geweest, en als ze zou weten waar de les over gegaan zou hebben, zou ze daar nog blij om geweest zijn ook.

Ze neemt haar schooltas op en begint door de gangen van de school te wandelen. Tot nu toe was school nog maar saai en zinloos geweest dit jaar. Ik bedoel maar, worstelen en psychologie, het kan wel interessanter. Toevallig staat er iets interessanters en plezanters op het programma voor vanavond, maar het ontbreekt Christine aan een degelijke outfit om zich op het feestje in de jongensvertrekken te begeven.

Dus baant ze zich stilzwijgend een weg naar de bibliotheek, waarin ze besloten heeft zich terug te trekken tot het feestje begonnen zou zijn. Nadien zou ze dan gewoon kunnen gaan slapen, in alle rust en vrede. Christine vist een groot en zwaar boek uit één van de boekenrekken en zoekt zich een tafeltje uit, achter veel rekken en in een hoekje ver weg, zodat de kans klein is dat iemand haar toevallig zou kunnen zien zitten. Ze slaat het grote boek open en begint erin te lezen en op perkament te pennen. Niet dat ze met deze zinloze lessen al huiswerk hadden.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: vr maart 04, 2011 23:54 

Afbeelding

Aimée kijkt amper op als Dorian aanschuift. "Wat moet je? Kom je iets nuttigs melden? Ik zit te eten ja, stoor me niet." Pfuh, vervelende mensen! Ziet hij niet dat ze bezig is een caloriearme cracker aan het eten is?

Dan merkt ze pas op dat er nog een andere 6e jaars aan hun tafel zit. "Wacht even, dit meen je niet," zegt ze terwijl er een grote glimlach verschijnt op Aimée's gezicht. "Joost, doe jij aan Quidditch? Dit is een grap toch?" Ze grinnikt nog een keer en schudt met haar hoofd, terwijl ze blijft lachen.

MAAR DAN... Voor Aimée het goed en wel doorheeft zit er iemand naast haar. Dicht naast haar. Ze kijkt even wie het is, waarna haar glimlach langzaam plaatsmaakt voor een afkeurende uitdrukking. Dat dat joch í¼berhaupt dúrfde te glimlachen naar haar, was al erg. Ze wilt net beginnen met kst'en, als hij een glas pompoensap omgooit, waarvan een deel op haar rokje terecht komt.

"JIJ! JIJ- JIJ-!" Ze springt op, als dat belachelijke joch vervolgens haar rokje in de brand zet. Snel dooft ze de vlammen, waarna ze de eetzaal uitloopt. Bij de deur draait ze zich om. "DIT VERGEET IK NIET, NEVEU!" Aimée is woeeeeeeest. En niet zozeer omdat ze een soort van vernederd is, want er was vrijwel niemand in de eetzaal, maar haar rokje! Haar peperdure, splinternieuwe rokje! Aaaaargh.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 16:18 

Afbeelding

Dorian trekt zijn wenkbrauwen hoog op als zelfs een simpele begroeting niet gewaardeerd kan worden. Wat een gebitch allemaal. Met een het-zal-wel houding pakt hij een boterham en smeert hij daar wat beleg op. Het was een openbare ruimte, Aimée moest niet zo zeuren.

Dorian kijkt even op als Luc naast hem plaats neemt en kauwt rustig verder op wat brood. Die durft, zo dichtbij Aimée. Uit zijn tas vist hij een boek, even rust. Met zijn hoofd gebogen over zijn boek is hij niet van plan een praatje te maken met Luc of Aimée. Van rust is echter geen sprake als Luc zijn glas om gooit. Alert kijkt hij op richting Aimée. Ontwijkend leunt hij opzij als Luc wild met zijn staf begint te zwaaien. Subtiel schuift hij nog iets op als Aimée begint te krijzen en richt hij zich weer star op zijn boek. Zijn ogen hangen doelloos op de letters tot Aimée met veel remoer de zaal verlaat.

"Misschien moet je in het vervolg toch voor de simpele servetten kiezen" hij grinnikt zachtjes omdat het stiekem wel grappig is. Nuchter schuift hij hem wat servetten toe.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 18:45 

Afbeelding

Matt heeft zich zeer prima vermaakt in de Library. Binnen de kortste keren had hij het boek gevonden dat hij zocht en tot zijn opluchting was het ook nog eens vermakelijk! Hij was spontaan de tijd vergeten. Hij keek voor het eerst weer op zijn horloge toen hij zijn maag hoorde rommelen. Met het boek nog in zijn handen loopt hij naar de eetzaal toe, waar hij al heel snel bekenden ziet... eh... Hoort. Aimée om precies te zijn.

Matt moet wel lachen als hij ziet dat een of ander persoon *kuchLuc* zojuist Aimée's rokje verpest heeft.

Op de plaats waar Matt wou gaan zitten, ligt nu ondertussen ook een klein plasje pumpkin juice. Hij maakt het schoon met zijn wand en gaat zitten. Joost blijkt ook aan die tafel te zitten. Als er iemand is waar Matt geen zin in heeft...

"Ok, dames en heren, kleine mededeling over het feest van vanavond. Wegens omstandigheden kan het feest niet meer gehouden worden in de jongens dorms. Het is verplaatst naar dat klaslokaal dat altijd leeg is. Jullie weten wel, die hele kleine. Er was niks anders ehm... vrij." Ja ja.. Dit was niet met Shawn besproken, maar Matt begint nu pas de problemen in te zien om de grote groep dames langs Puntjesman te krijgen. "Ooh, introducees zijn welkom. As long as they're female and cute. Dus Joost, geen jongens meenemen he."

Matt laadt zijn bord vol met eten. Hij moet natuurlijk een goede basis opbouwen voor vanavond.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 19:29 

Afbeelding

Om Alex terug maar een beetje terug in te werken in deze RPG, loopt hij geheel random de eetzaal binnen. Al dat geworstel binnen de categorie lichtgewichten heeft hem hongerig gemaakt. Hij sleept zich naar de tafel toe waar zijn klasgenoten zitten te keuvelen en placeert zich naast Dorian. Wanneer hij een eerste hap van zijn croissant heeft genomen, kijkt hij op naar Matt. Enigszins opgelucht krijgt hij te horen dat het feest niet in de jongensruimte zal plaatsvinden. Het idee dat zijn eigen bed is besmeurd met biervlekken, is een uiterst onaangenaam idee voor Alex, die kamt met een lichte vorm van smetvrees.

Alex begint meteen diep na te denken hoe hij Christine kan mee sleuren naar het feestje. Hij weet dat ze een feestjesallergie heeft, maar toch zou hij graag willen dat ze meekomt (om allerlei voor de hand liggende redenen). Als Matt een lullige opmerking maakt tegenover Jules fronst Alex zijn wenkbrauwen.

"Had jij niet een vriendin, Jules?", vraagt Alex optimistisch, denkend aan het meisje dat hem nogal leek te stalken op de eerste schooldag. Hij bedoelt het goed, maar voor hetzelfde geld krijgt Jules weer een hoop flauwe opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd.

OOC. Ik dacht toch dat Jules tijdens het feestmaal een vrouwelijke aanbidster had, correct me if I'm wrong, Myrna (:.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 19:58 

Ooc: inderdaad. Thanks ^^

Afbeelding

Jules kijkt op als er gesuggereerd wordt dat hij homo is.
'Als ik een jongen mee wil nemen maak ik dat zelf wel uit. Wat is dat toch met dat homo-haat tegenwoordig?'
Hij is Alex dan ook dankbaar voor de opmerking over Rose.
'Ja Alex, dat klopt. Ik denk er inderdaad over om Rose te vragen.
Maar nu ga ik eerst even naar de Quidditch-pitch. Ik zie jullie later wel.'

En hij neemt zijn bezem onder zijn arm en loopt naar het veld.
Daar aangekomen stapt hij op zijn bezem en zoeft de lucht in.
Ah, wat een heerlijk gevoel is dat toch denkt hij gelukzalig.

Hij vliegt een paar rondjes op topsnelheid en test de wendbaarheid van zijn bezem. Die voelt hem perfect aan en hij is erg in zijn nopjes van zijn nieuwe bezem.

Na een tijdje speelt hij met het idee om een bal te sommeren en die te beheksen zodat die op hem afvliegt. Hij vraagt zich af of dat zou helpen met de training...

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 17:31 

Afbeelding

Terwijl Dorian geconcentreerd verder leest sommeert hij een glas pompoensap naar zich toe. Als Matt zich dan ook bij hun voegt staakt hij zijn pogingen om even rustig te lezen. Als hij echt in stilte wou lezen, dan moest hij naar de bibliotheek.

Een mededeling, geĂ­ÂŻnteresseerd kijkt hij op. "Ooh" hij nipt wat van zijn glas. Die omstandigheden waren dus gewoon omdat ze verder niets konden regelen, omdat ze het schilderij niet konden passeren en anderen lokalen op slot zaten etcetera. Hoewel het kleine lokaal niet erg aanlokkelijk klinkt voelt hij zich ook niet geroepen bij te springen. "Nouja, het is niet anders he" Passief bergt hij zijn boek weer op en pakt hij nog wat fruit van de schaal.

Observerend volgt hij de verdere gesprekken aan tafel. Zoals Alex die aan Jules vraagt of hij een vriendinnetje heeft.
ooc: lame maar het is een post

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 22:08 

Afbeelding

"Joost en een vriendinnetje?!" Proest Matt uit, "Niemand met een goed stel hersens zou toch overwegen om de lippen aan te raken van... van... ZOIETS?!" Matt heeft het niet meer. Dit is de grootste lach-aanval die hij in eeuwen gehad heeft. Hij ligt met zijn hoofd op zijn armen op de tafel om te verbergen dat de tranen over zijn wangen heen stromen.

Als hij weer wat gekalmeerd is, probeert hij een slok pompoensap te nemen. Tijdens het drinken ziet hij het opeens weer voor zich. JOOST MET EEN MEISJE! De pompoensap spuit zijn mond bijna uit, zo hard lacht hij. De hele zaal kijkt ondertussen naar hem. Not that he minds... Matt houdt van aandacht.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 22:52 

Afbeelding

Cam staart met een haast dodelijke blik naar Shawn, die het waagt om haar vrolijk te begroeten. "Onze relatie is net zo slecht als altijd en zal niet verbeteren zolang jij zo'n ongelooflijke k-" Oké, ze wil niemand overstuur maken en houdt daarom haar woorden maar voor zich. Er waren nu eenmaal vrienden van Shawn bij. Ze glimlacht naar Enora.

Thank God komt Lea er dan aan lopen. Casey oppert dat Lea en zij haar dates voor het feestje zijn. Cam vindt het best. Hoe verder iedereen uit de buurt van Shawn blijft, hoe beter. "Pech gehad, Bradés." Ze forceert een glimlach op haar gezicht. Ze wil hem eigenlijk slaan. Of liever schoppen op een zeer pijnlijke plek. Het leek wel of meneer altijd voor alle drama zorgde. Samen met Aimée dan misschien. Goede date keuze.

"Dan moeten we ons maar klaar gaan maken voor dat feest, niet?" Oppert ze. Eigenlijk wil ze Casey zo ver mogelijk bij Shawn vandaan houden als mogelijk is. Arme Case. Stomme Shawn.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: