Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 17:56 

Nja, het is wel een beetje een blunder, maar echt zo erg vind ik het ook weer niet xD Vooral haar ''Beha-blunder'' vind ik wel meevallen eigenlijk. Je ziet het soms wel eens erger. Maar gelukkig had ze inderdaad een slipje aan. Wat me trouwens opvalt is dat er alweer als Hermelien uit Harry Potter over haar gesproken word. Ik vraag me af of ze ooit van die benaming afkomt xD Dat korte haar vind ik trouwen ook op de foto's weer heel mooi. Het staat haar echt.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 14:17 

Wat ik het stomste vind, is dat de fotografen, zodra ze het opmerken, proberen zoveel mogelijk fotoos te maken van haar 'inkijk'. Stelletje kleuters. Het lijkt me grappig wanneer beroemde mensen cameras mee gaan leuren en fotoos gaan maken van de outfits van de paparazzos, met name alle fashion faux-pas.

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 14:39 

Dit bericht kwam ik tegen op Nu.nl, Emma Watson wil weer lang haar. Ze heeft het dus eventjes kort gehad, maar wil het nu weer laten groeien. Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind het korte haar wel leuk staan. Maar snap ook wel dat ze het om die reden weer laat groeien. Hoewel er vast ook genoeg rollen zijn waarbij het korte haar geen probleem moet zijn, denk ik?

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 14:45 

Ik vind dat ook niet raar. Zo werkt het toch? :') Je knipt je haar af en het groeit weer aan, tenzij je het weer laat knippen. Ik vind het korte kapsel heel mooi staan, maar haar lange haren vond ik ook echt prachtig.
Ik denk dat er op zich wel genoeg rollen zijn om te spelen. Het doet me eigenlijk een beetje denken aan Keira Knightley's korte kapsel en volgens mij heeft zij er ook nooit onder geleden en gewoon genoeg rollen kunnen spelen.

@Luna: Inderdaad. Net een stel kleine kinderen!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beiijing

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:57 

Reflex schreef:
Dit bericht kwam ik tegen op Nu.nl, Emma Watson wil weer lang haar. Ze heeft het dus eventjes kort gehad, maar wil het nu weer laten groeien. Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind het korte haar wel leuk staan. Maar snap ook wel dat ze het om die reden weer laat groeien. Hoewel er vast ook genoeg rollen zijn waarbij het korte haar geen probleem moet zijn, denk ik?


Dat is jammer, want ik vind haar kort haar wel leuk staan bij haar! Het geeft haar zo'n beetje the-I-am-an-independent-women zoals Halle Berry en Victoria Beckham.

_________________
'Sabertooth Tiger'

Hufflepuff: "You might belong in Hufflepuff,
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true,
And unafraid of toil"


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 21:50 

Take it from someone who's been there and done that; er is altijd een periode, die komt na een aantal maanden kort haar, dat je er een beetje op uitgekeken raakt, en je eigenlijk je lange haar wel weer terug wil. Dat houdt aan tot je erachter komt dat je korte haar ook voordelen heeft die je lange haar niet had (en niet snel zal hebben); je kan sneller en makkelijker van haarkleur veranderen, en als je haar na een knipbeurt weer gegroeid is dan kan je ook sneller de stijl aanpassen.

_________________
Wit beyond measure is man's greatest treasure


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 22:45 

Dat ene artikel over Emma's blunder zegt meer over de fotografen dan Emma. Ik vind het maar zielig maar ach, zo werkt dat nu eenmaal in de paparazzi.

O, ik wist niet dat ze de Elle Style Icon Award had gewonnen! Wat leuk. En het is niet meer dan normaal dat ze haar haren weer lang wilt laten groeien. Ik denk dat iedereen met kort haar op een gegeven moment terug lang haar wilt, net zoals mensen met lang haar wel eens denken 'goh, had ik maar (terug) kort haar!'. Niet dan? Want, net als Jessica, denk ik niet dat haar korte coupé haar acteercarrií¨re in de weg zal staan. Keira Knightley is daar inderdaad een goed voorbeeld van. Ik vind haar in ieder geval, nog steeds, prachtig staan met haar korte haren.

    Edit:
Het is hier nog nergens gepost maar Emma gaat meespelen in the Perks of Being a Wallflower. Dit staat op Emma's officií«le website:

"We can confirm that Emma will star for Summit Entertainment in The Perks Of Being A Wallflower, Stephen Chbosky's coming-of-age novel centering on the trials and tribulations of a 15-year-old outsider. Logan Lerman will play the main character, Charlie, and Emma will play his first love, Samantha.

Chbosky adapted the screenplay from his own novel and will also direct the film. Filming is due to start this summer.


Ik ben heel blij dat Emma voor deze rol is gekozen! The Perks of Being a Wallflower staat hoog aangeschreven bij me en ik zou Emma heel graag in een andere rol willen zien dan Hermelien. Ja, ik kijk er zeker naar uit! : )

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 17:07 

Ik vind Emma Watson wel goed. Ik zie ze graag spelen in films. En hopelijk zal ze nog in andere films spelen.
Haar rol als hermelien past bij haar. Oké ze is nu niet zo speciaal maar ze acteerd goed. Ook in het echte leven vind ik haar een aardig iemand. En haar nieuwe haarstijl is super. Ik vind het ook ongeloofelijk erg dat ze zo moeilijk geacepteerd werd op de universiteit.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 15:06 

Kennen jullie deze clip? Emma speelt erin.



_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 21:01 

Haha, leuke clip :D

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 6:23 

Emma is een mooie goeie actrice en ze is een goeie Hermelien, misschien had iemand anders het beter kunnen doen, maar uiteindelijk zie is Emma het gewoon.
Op een paar verschillen na van het boek komt ze overeen met elkaar.
Hoewel het acteren in het begin niet zo soepel ging waren er momenten, maar je ziet haar wel groeien en veranderen. In 1 film laat het wat te wensen over. Maar als je dan in deel 6 kijkt wat een vooruitgang!

Erg jammer van haar kapsel, maar zij is niet de enige die dit gedaan heeft ook andere celebs die zo leuk zijn. Echt zonde van het lange haar dat maakt ze uiteindelijk mooier enzo. Misschien is het iets omdat je het gewend bent en moet je je aanpassen om kort leuk te vinden.
Maar het staat niet en is niet leuk soms zelfs zo jongensachtig.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 15:25 

Narcissa schreef:
Jeetje....Ooh , net de juiste persoon/personage, waar ik eigenlijk een bloedhekel aan heb. Vind haar in de films vaak zo te overdreven spelen. In de eerste en tweede film vind ik haar wel oké als Hermelien, maar vanaf de 3de film, begint ze te overdreven.
Meer zal ik maar niet gaan zeggen, denk wel dat het duidelijk is.


Helemaal mee eens.
De eerste twee films was ze nerdy en betweterig, precies Hermione.
Maar vanaf film 3 vond ik het ook misgaan. Ze werd meer als "hip, stoer meisje" neergezet, ik denk dat dat meer een idee was van de filmmakers om haar iets populairder te maken, misschien zelfs om meer jongens naar de bioscoop te trekken om er een mooi meisje van te maken.

In film 7.1 en 7.2 vind ik haar overigens wel een stuk minder irritant en een stuk meer Hermione. Maar 3 t/m 6 vind ik haar echt vreselijk.

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  



BerichtGeplaatst: di nov 15, 2011 10:05 

Ik vond Emma Watson als Hermelien erg goed in de eerste twee films, en in de zesde film vindt ik haar ook weer wat beter, maar de rest van de films vind ik de Hermelien in de boeken toch wat baziger en slimmer. Vooral in deel drie en vier vind ik haar niet goed acteren. Maar dat is mijn mening.


  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme