Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 22:36 

Afbeelding

Matthew ploft vrolijk neer naast Ryan en gaat met een hand door zijn haar heen. Hij staart wat onzeker naar de grote glimlach van zijn halfbroer. "Wat is er zo grappig? Heb ik iets verkeerd gedaan?" Zenuwachtig controleert hij zijn broek op vlekken. Hij wrijft nog even voor de zekerheid met zijn vingers over zijn laarzen. Nope, geen vlek te zien.

Hij geeft Ryan een speelse duw in zijn zij. "Zit je me uit te lachen?" Vraagt hij met een gespeeld zielig gezicht.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 13:21 

Afbeelding

Na de toch die toch langer duurde dan Stern had gedacht kwamen ze aan bij de de kant van het meer.
Daar stonden een groep herten te drinken van het heerlijke water, hij rook de heerlijke geur en zijn maag begon te rommelen. Maar als hij meteen zou op een hert zou afgaan dan zou die binnen no time weg springen.
Die mooie bruine vacht het heerlijke bloed dat door de aderen stroomde hij begon zijn kop te verliezen.
Voordat dat kon gebeuren schudde hij zijn kop keek de anderen aan en vertelde het plan.
"we wachten tot er 1 van de dieren wat is afgedwaald gaan eromheen cirkelen en dan hap ik in de nek van dat heerlijke beest"
terwijl hij zijn plan uitlegde voelde hij het bloed al langs zijn kin stromen.
Hij stond stil terwijl hij wachtte op een hert die afdwaalde.

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 16:11 

Afbeelding
Ravenclaw

Ryans lach wordt breder als Matt zich begint af te vragen waarom hij lacht; dat is niet iets wat hij heel vaak doet. Ryan deinst een klein beetje achteruit als Matt hem duwt en vindt zijn balans snel weer. Hij trekt een gespeeld geschokt gezicht.
"Ik, jou uitlachen?" vraagt hij onschuldig en hij ploft neer op de grond naast Matts zorgvuldig neergelegd niet-vlek-kleedje.
"Natuurlijk niet," voegt hij toe en geeft Matt een duwtje terug, en trekt dan hetzelfde onschuldige geschokte gezicht.
"Pas op je broek! Er komen vlekken op!" zegt hij met een lachje.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 17:34 

Afbeelding

Matt vindt het niet leuk dat hij uitgelachen wordt en kijkt daarom koppig de andere kant op. "Het is niet sociaal om iemand uit te lachen. Zeker geen familie." Hij krijgt bijna een hartaanval als Ryan roept dat er vlekken op zijn broek komen. "Nee!" Snel springt hij overeind en bekijkt zijn broek. Er is geen vlek te zien. "Niet leuk!" Gooit hij er bijna hysterisch uit.

Na een beetje gekalmeerd te zijn, gaat hij weer voorzichtig op het kleed zitten en slaat hij zijn armen over elkaar. Hij sluit zijn ogen, genietend van de zon. "Ving ik nu iets op over een barbeque, vanavond?" Vraagt hij aan niemand in het bijzonder. "Ik hoop dat ze rekening hebben gehouden met vegetarií«rs. Vlees is zó slecht voor mijn huid."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 7:36 

Afbeelding

Melanier kijkt Noel aan. Hij zegt dat hij haar wel een beetje gaat helpen met wakker blijven. Ze grinnikt. Ze is benieuwd.
Wanneer ze hoort dat hij naar het meer wil glimlacht ze vrolijk.
"Ja super!" zegt ze en ze neemt zijn zachte hand vast.
Wanneer ze recht staat laat ze zijn hand los.
"Wie het eerste aan het meer is!" zegt ze lachend en ze begint te rennen richting het meer.
Met haar kleine beentjes probeert ze eerst te zijn. Ze twijfelt of dat wel gaat lukken. Maar ze kan toch proberen niet?

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 10:06 

Afbeelding
    Gryffindor

Noel grijnst als Melanie instemt. Ze neemt zijn hand om overeind te komen en Noel kijkt haar afwachtend aan. Hij wil net beginnen naar het meer te slenteren, als Melanie hem opeens voorbij schiet om vervolgens te roepen dat ze een wedstrijdje doen! Natuurlijk kan Noel niet achterblijven.

Meteen zet hij de achtervolging in. Het is wel dat hij langere benen heeft, dus hij is al snel bij haar in de buurt. Als hij zo ongeveer naast haar loopt, tackelt hij haar zachtjes en valt dan samen met haar in het gras.
"Jammer!" zegt hij tegen Melanie. "Dat wordt 'm niet."

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 19:29 

Afbeelding
Ravenclaw

Ryan lacht weer. "Sorry Matt," zegt hij en hij klopt op zijn schouder met een glimlachje. Hij zet daarna zijn handen op de grond en kijkt naar Matt als hij zegt dat hij iets over een barbeque had gehoord.
"Ik weet niet," zegt hij en richt zijn ogen op Cornelia. "Jij?" vraagt hij haar. Hij glimlacht als Matt begint over vlees en zijn huid maar probeert het niet te laten zien zodat hij niet weer denkt dat hij hem uitlacht.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 0:07 

Afbeelding
RAVENKLAUW

Cornelia groet Matt met een brede glimlach als hij er ook bij komt. Een tafereel van geplaag speelt zich naast haar af en Cornelia staat er maar wat op te kijken terwijl ze af en toe grinnikt. Dat een jongen zo ijdel kon zijn!
"Hm, een barbeque?" herhaalt Cornelia. "Nee, niks van gehoord. Dat komt vast omdat iedereen de hele tijd over het feest van morgen praat."
In de tussentijd waren al veel studenten die rondom het Meer zaten opgestaan en vertrokken richting het kasteel. Cornelia besloot hun voorbeeld te volgen, haar maag begon toch al te knorren. Met haar linkerhand neemt ze haar boek op terwijl ze zich met haar rechterhand omhoog duwt.
"Nou, jongens, ik ga ervandoor." glimlacht ze. "Ik zie jullie morgen op het feest?"
Met een knipoog naar de halfbroers draait ze zich lachend om en begint Cornelia te wandelen richting het kasteel.

...

De volgende ochtend is Cornelia al vroeg wakker. Ze doucht zich, schuift haar gewaad over haar hoofd en gaat naar de Grote Zaal om het ontbijt te nuttigen. Natuurlijk deed ze dit niet zonder een boek en ditmaal koos ze voor wat luchtigers, iets over Zwerkbal. Ze is niet zo'n sportfanaat maar ze vind de sport desondanks toch bewonderenswaardig. Cornelia gaat zitten aan de Ravenklauw-tafel, sloeg het boek open, strijkt met haar linkerhand de plooi beter terwijl ze afwezig met haar andere hand zoekt naar een appel of iets dergelijks.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 16:39 

Afbeelding

Chris trekt een engel-achtig gezichtje.
"Ik beloof het! Ik zweer het op mijn... guppies!"
Hij heeft geen guppies, maar ach, dat weet Jackie niet. Hij moet toch ergens op zweren?
Dan vraagt - of ja, beveelt - Jackie het boterbiertje te veranderen in een glas elfenwijn.
"Ah, je hebt ook nog eisen!", grijnst hij.
"Nou vooruit, omdat jij het bent!"
Hij merkt dat het ondertussen al aardig fris begint te worden. Hij steelt zijn shirt terug uit Jackie's handen - ze was nu wel opgedroogt, toch?
"Sorry, die heb ik even nodig. Ik denk dat professor Anderling het niet waardeert als ik zonder shirt door het kasteel huppel."
Hij lacht en trekt zijn shirt over zijn hoofd.
"Zo, nu voldoe ik weer aan de dress code. Of in ieder geval min of meer. Dus ik ga richting het kasteel, ik rammel ook van de honger!"
Chris legt een hand op zijn knorrende maag.
"Ik zoek je morgen op het feest wel om je je wijntje te brengen!", zegt hij vrolijk tegen Jackie.
Dan draait hij zich om en draaft richting het kasteel. Voeeeeeeeeeeeer!

...

"Uuuurrrrgh."
Kreunend wordt Chris wakker door zijn wekker. Dan beseft hij dat het vandaag de dag van het feest is.
Yaaaaaaaaaay, feestje!, schreeuwt hij het van binnen uit. Als een razende graait hij een gewaad uit zijn kast, kleed zich op topsnelheid aan en frist zich op, om zich vervolgens naar de Grote Zaal te haasten. Hij is nog redelijk op tijd, de Grote Zaal zit voor ongeveer de helft vol. Met een bijna huppelende pas loopt hij de Zaal binnen.
Ter hoogte van de Ravenklauw tafel struikelt hij over zijn veters, die hij in zijn snelheid vergeten is te strikken. Hij kan zich nog net vastgrijpen aan de Ravenklauw tafel, voor hij weer helemaal onderuit gaat. Hij stoot wel met zijn arm tegen de hand van een Ravenklauwmeisje (Cornelia), dat met een boek in haar schoot op de bank zit. Door hun botsing vliegt Chris' hand tegen een kom cornflakes, waardoor het meisje half bestrooid wordt door cornflakes.
"Hoo sorry!" roept hij verschrikt.
"Ik ben wel lekker bezig de afgelopen tijd... Het spijt me!"
Vlug veegt hij wat cornflakes van het meisje haar schouders.
"Echt, sorry!", zegt Chris met een schuldbewuste blik, terwijl hij nog een paar cornflakes uit haar haar plukt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 16:49 

Afbeelding

[...]

Het is alweer de volgende ochtend. Jackie opent haar ogen. Hoe laat is het nu weer? Kan ze zich nog even omdraaien? Het antwoord is nee. Ze staat met een geí«rgerde zucht op en kleedt ze zich om. Even opfrissen en dan gaat ze richting de Grote zaal. In haar haast, aangezien ze iets aan de late kant is, botst ze niets vermoedend tegen een jongeman op.

Ooc: Vecht maar uit wie het is ^^

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:01 

Afbeelding
    Gryffindor

[...]

De volgende ochtend haalt Noel even een hand door zijn haren. Zijn haar komt min of meer op de goede plaats terecht, maar het maakt hem ook niet echt uit. Hij pakt zijn schooltas en maakt ondertussen even vluchtig zijn bed op. Het ziet er niet uit, maar het boeit hem ook niet verder. Hij loopt de deur uit, maar vergeet zijn wand. Vlug loopt hij terug om die alsnog te pakken. Hij steekt het in z'n zak.

Noel loopt op zelfverzekerde pas de trappen af. Eenmaal beneden kijkt hij de Grote Zaal rond. Hij wil naar de juiste plek lopen als er een meisje tegen hem opbotst.
"Sorry."
Noel kijkt haar even verontschuldigend aan en pakt een veer die uit zijn tas op de grond terecht was gekomen.
"Gaat het?"

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 19:08 

Afbeelding

Na de jacht op de herten, gaat de roedel weer terug naar hun verblijfplaats toe. Jade kijkt eventjes naar de maan die helder aan de hemel staat alvorens ze zich op haar vaste plaatsje in de grot oprolt en de rest van de wolven met een half oog in de gaten houdt terwijl die ook binnen komen.

[...]

Jade wordt wakker van één van de jonge pups die besloten heeft dat ze perse tussen haar poten wil liggen. Jade tilt haar kop lichtjes op en verlegt hem wat zodat de pup tussen haar voorpoten kan kruipen. Ze likt het kleine wolfje eventjes over haar kopje en glimlacht.

Ze kijkt eventjes om naar de overige wolven in de grot maar ziet nog niet meteen beweging.
Ze richt haar blik naar buiten en ziet het zonnetje daar weeral vrolijk schijnen. Een zonnestraal valt de grot binnen en verlicht deze. Jade kijkt even met een schuine kop naar het stof dat ze in de straal ziet ronddwarrelen.
'Wat zal vandaag weer brengen?' Denkt ze bij zichzelf terwijl ze eventjes geeuwt.

Jade grinnikt als een wat oudere pup zich komt moeien en het pupje tussen haar voorpoten komt uitdagen. Ze kijkt toe hoe het kleinste de grote achterna rent de grot verder in.
Hierdoor kan Jade opstaan, waar ze ook gretig gebruik van maakt. Ze rekt zich uit en loopt dan de grot uit om van de zon te gaan genieten. Ze loopt naar het beekje vlakbij de grot en lest daar haar dorst.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 11, 2011 14:15 

Afbeelding

Melanie lacht wanneer dat ze op de grond valt. Inderdaad de wedstrijd is afgelopen. Niemand wint.

[...]

De volgende ochtend wandelt Melanie zoals altijd vrolijk de Grote zaal binnen. Ze ziet Noel binnen komen. Ze wil net naar hem roepen wanneer hij tegen iemand opbotst. Auw denkt ze terwijl ze naar Noel en het meisje kijkt.
Wanneer haar buikje rommelt van de honger draait ze haar weer om en zoekt ze met haar oogjes iets om te eten.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 0:19 

Afbeelding
RAVENKLAUW

Een regen van cornflakes valt over Cornelia heen net wanneer ze een haar pagina wil omslaan. Verbaasd kijkt Cornelia op en naast haar staat een jongen die hevig zijn excuses aan het aanbieden is en een schuldbewuste blik in zijn ogen heeft. Cornelia glimlacht als ze ziet hoe hij een paar cornflakes uit haar haren plukt.
"Maak je er niet druk om, het is maar cornflakes." glimlacht Cornelia vriendelijk. "Ik overleef het heus wel."
Ze veegt met haar hand wat cornflakes tussen haar boek uit, doet het toe en legt het op tafel terwijl ze naar hem luistert. Haar vingers grijpen naar een beker water en ze neemt rustig een slok ervan.
"O, wat heb je dan nog allemaal voor stuntelige dingen gedaan dan?" vraagt Cornelia nieuwsgierig. Dan besefte ze dat ze zichzelf nog helemaal niet had voorgesteld. "Ik ben trouwens Cornelia."
Ze zet de beker opnieuw neer, kijkt Chris aan en besluit, mentaal, voor cornflakes te gaan als ontbijt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 7:46 

Afbeelding

Zonder ook maar te kijken om wie het gaat, staat ze weer op. Het woord 'Sorry' dringt niet tot haar door.
"Kijk uit waar je loopt!" schreeuwt ze kwaad, terwijl ze haar armband van de grond raapt, die van haar arm is afgegleden.

Jackie komt weer omhoog, waarna ze nu wel in het gezicht van de jongeman moet kijken. Hij ziet er best wel knap uit, maar het was zeker geen jongen uit Hufflepuff.
"Ja, het gaat wel," zegt ze redelijk kortaf.
Zenuwachtig begint ze aan haar armband te frunniken, terwijl de blik op haar gezicht niet veel vrolijkheid bevat.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: