Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 18:35 

Afbeelding

Welkom!
Sollicitaties zijn gesloten!

Het verhaal
Honderd jaar geleden vochten twee tovenaars tegen elkaar in een groot fort. De duistere tovenaar streed voor totale macht en de goede tovenaar probeerde hem tegen te houden. Op het hoogtepunt van het gevecht deed de duistere tovenaar een spreuk om al het kwaad naar één kant te krijgen. Dit lukte. In het land ontstond een kloof, een grote scheur van onpeilbare diepte en kilometers lengte. Het noordelijke deel van het land werd Sarth en vanaf dat moment heerst daar het kwaad. Het zuidelijke deel van het land werd Soroth en vanaf dat moment heerst daar het goede. De goede tovenaar deed een spreuk om dit tegen te gaan. Het lukte hem niet, maar in plaats daarvan plaatste hij drie sleutels in nieuwgeborene kinderen. Als die kinderen bij elkaar zouden komen op het juiste moment en de juiste plek zou de spreuk van de duistere tovenaar worden opgeheven.

Eén priester was ten tijde het gevecht aanwezig in het fort. Hij zag alles gebeuren, hij schreef alles op en was de enige die precies wist wat er moest gebeuren en hoe de sleutels te herkennen waren. Het boek waarin hij alles opschreef werd bekend onder de naam, "˜Het boek der Gevallene'. Vele wilden het boek en de priester verstopte het en na zijn dood is er nooit meer wat gehoord of gezien van het boek. En met het boek verdween ook het antwoord op het mysterie.

Na het gevecht zijn er twee ordes ontstaan, de Orde van Sarth en de Orde van Soroth. De Orde van Sarth zijn de aanhangers van de duistere tovenaar en zij zullen er alles aan doen om de sleutels tegen te houden, ze te vermoorden en de spreuk intact te laten. De Orde van Soroth zijn de aanhangers van de goede tovenaar en zij zullen er alles aan doen om de sleutels te beschermen en leden van de Orde van Sarth te ontmaskeren. Zij willen de spreuk ongedaan krijgen.

Elk jaar komen er jongeren bijeen in het dorp bij het fort. Dit dorp is de enige manier om van Sarth naar Soroth te gaan en andersom. Vanwege een mysterieuze reden stopte de scheuring aan beide kanten van dit dorp, het dorp staat dan ook bekend als een neutrale plek. Vanuit dit dorp trekken de jongeren het land in om "ËœHet boek der Gevallene' te vinden. Zolang zij in Soroth blijven vinden zij niets en zijn ze veilig, zodra zij in Sarth komen verdwijnen de groepen al snel en hoort niemand meer wat van ze. Toch lijkt het antwoord in Sarth te liggen.

Nu honderd jaar later heeft zich een nieuwe groep verzameld in de herberg van het dorp. De groep lijkt betrouwbaar, maar niemand weet of dat ook zo is. Zijn er leden uit de Orde van Soroth aanwezig? Of erger, zijn er leden van de Orde van Sarth aanwezig? Is iedereen wel wie hij zegt? Hoe betrouwbaar is de informatie van al die jaren geleden nog?

Solliciteren
Het solliciteren voor deze RPG werkt ietsje anders dan bij de andere RPG's. Daarom is het erg belangrijk dat je ook echt het lijstje kopieert en niets erbij gaat zetten. Een paar kleine en belangrijke punten.
  • Wees zo kort mogelijk.
  • Hou er rekening mee dat het voorkeuren zijn, niets ligt vast.

Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-paspoort::[/b]

[b][u]Voorkeuren personage[/u][/b]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Verder wens ik jullie veel succes! ^^

Laatst bijgewerkt door Catie op wo jul 04, 2012 20:43, in totaal 5 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 20:40 

Naam:: Kimder
Leeftijd:: *is onbeleefd om aan een dame haar leeftijd te vragen* :O
RPG-paspoort:: beetje lui

Voorkeuren personage
Geslacht:: Man
Karaktereigenschappen:: Eigenwijs, dominant, ijdel, moeilijk te doorgronden, neemt snel de leiding, laat zich niets door een ander opleggen. Een briljante wizard in spells, potions en dark arts.
Motivatie:: Omdat ik én lichtelijk gedwongen word, én de vorige Fantasy natuurlijk uberhip was! En deze hopelijk nog veel langer en verder door gaat lopen!

But I’m being born again

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 20:57 

Naam:: Michelle
Leeftijd:: 17
RPG-paspoort:: Hiero. (:

Voorkeuren personage
Geslacht:: Vrouw
Karaktereigenschappen:: Slim, sluw, kan goed liegen: een echte kameleon, kan zich goed onder de mensen begeven zonder opgemerkt te worden. Is eigenwijs, trots. Is niet heel goed met een wand en magie, maar is eerder strategisch en intellectueel ingesteld.
Motivatie:: Dit lijkt me een ongelooflijk leuke RPG. Ik heb de vorige Fantasy redelijk gevolgd, maar kon door tijdgebrek niet meedoen. Het is super dat je een rol krijgt toegewezen en dat lijkt me echt een uitdaging.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 20:59 

Naam:: Myrna
Leeftijd:: 23
RPG-paspoort:: Klikkie

Voorkeuren personage
Karaktereigenschappen::Strijdvaardig en principieel, optimistisch, aanpassingsvermogen, geduldig, luisterend oor, vriendelijk, slim en goed in tovenarij op vele vlakken maar slechte planner en daarom een tikje chaotisch, emotioneel.
Motivatie::In een ver verleden heb ik meegedaan aan deze RPG op HPF1 en ik vond het toen al een geweldig verhaal en dat vind ik nog steeds. Het spreekt mijn verbeelding enorm aan. Je kan hier zoveel kanten mee op.
Daarnaast ben ik dol op RPG-en en wil ik dat zoveel mogelijk gaan doen.
Ik ben zeer actief en probeer inhoudelijk, goede post te schrijven.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 21:06 

Naam:: Nina.
Leeftijd:: 17
RPG-paspoort:: Dat weet je toch wel, nu? :3

Voorkeuren personage
Geslacht:: Mannelijk.
Karaktereigenschappen:: Carefree, een vrije geest. Tikkeltje lui, erg aanwezig, wil wel haantje de voorste zijn, klein beetje arrogant, wil goed op andere mensen overkomen. Hij kan wel met een wand overweg, goed ook als hij zich goed concentreert.
Motivatie:: Het verhaal klinkt awesome! Heb de RPG op HPF1 ook wel gelezen en vind hem echt í¼bertof.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 21:13 

Naam:: Melinda
Leeftijd:: 16
RPG-paspoort:: Hierzo (;

Voorkeuren personage
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Dramaqueen, kledingfreak, zeurderig, irritant, heeft overal wel iets op aan te merken, valt niet te vertrouwen (klikspaan), treed vaak op de voorgrond
Motivatie:: Het verhaal is echt awesome. Op HPF1 heb ik een keer voor deze RPG gesolliciteerd, maar ging niet door. Dit keer hoop ik het natuurlijk wel. Hij is echt super gaaf!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 21:42 

Naam:: Tengaar
Leeftijd:: 20
RPG-paspoort:: ergens ; )

Voorkeuren personage
Geslacht:: Mannelijk
Karaktereigenschappen:: Overmoedig, optimistisch, oprecht, vastberaden en eigenwijs, houd zich wat op de achtergrond.

Motivatie:: Toen ik lichtelijk gesmeekt werd tijdens HPF1 om te helpen de rpg over te zetten (hoe dat precies zat weet ik niet eens meer) heb ik stiekem ook stukjes gelezen. Het verhaal klonk toen goed en dat zal het zeker nu weer doen.

Oke, Catie smeekte niet, ze vroeg 't gewoon.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 22:58 

Naam:: Janneke
Leeftijd:: 20
RPG-paspoort:: Alstublieft.

Voorkeuren personage
Geslacht:: V
Karaktereigenschappen:: Sarcastisch, zoekt conflicten liever op dan ze uit de weg te gaan, kan agressief overkomen, adrenalinejunkie, einzelgí¤nger, nogal teleurgesteld in de mensheid, heeft een zwak voor dieren.
Motivatie:: Is pure nostalgie een goeie motivatie?

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:45 

Nog geen uitslag, maar even een kleine mededeling [A]

Ik wil graag bij nieuwe sollicitaties nog wat duistere&slechte personages zien. De meeste zijn nu redelijk in de middenmoot en ik heb nog maar 1 extremist gezien qua goed of kwaad [A] Dus solliciteer je voor een extremist maak je waarschijnlijk een goede kans. (vooral als je voor de slechte extremist solliciteert)

Thank you <3

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 10:13 

Naam:: Jalf
Leeftijd:: 24
RPG-paspoort:: brb

Voorkeuren personage
Karaktereigenschappen:: Zachtaardig, gelooft heilig in het goede van mensen, geeft iedereen een tweede kans, lichtelijk naief, verlegen, makkelijk te misleiden, spiritueel, gaat soms haar eigen weg, passifistisch.
Motivatie:: Een extreme goody 2 shoes is altijd leuk, toch? XD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:02 

Uitslag!

Heel simpel. Iedereen is door!. Ik wilde eerst typen niet door om te pesten, maar dat werkt toch niet :') Verwacht één deze dagen een PB met je rol en aanwijzingen [A]

Sollicitaties nog open!
Important, als je solliciteert als extreme badguy/badgirl maak je veel kans. En ik wil er graag nog één bij (:

Code:
[b]Naam::[/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-paspoort::[/b]

[b][u]Voorkeuren personage[/u][/b]
[b]Geslacht::[/b]
[b]Karaktereigenschappen::[/b]
[b]Motivatie::[/b]

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 9:04 

Over je personage
Naam:: Neil Eaves
(Leeftijd hoeft niet, iedereen is 20 jaar)
Uiterlijk:: Neil heeft kort, zwart haar. Zijn blauwe ogen springen daarbij uit zijn gezicht. Vaak is zijn kledingkeuze casual. Lang is Neil niet. Maar hij mag ook weer niet klagen over zijn lengte. Met zijn 1.78 is hij zeker niet de kleinste man ter wereld.
Overige informatie die je kwijt wilt::

Banner:

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Melinda op zo maart 13, 2011 17:45, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 9:35 

Over je personage
Naam:: Yvaine Jolt
Uiterlijk:: Yvaine brengt met haar lange stijle blonde haar en blauwe ogen menig mannenhart op hol. Het grappige is dat ze die bedoeling eigenlijk helemaal niet heeft. Als het er op aan komt is ze een net meisje die vind dat zulke dingen niet horen, die bewaar je voor je ware liefde. Verder heeft ze een slank postuur en een normale lengte. Yvaine draagt over het algemeen nette, linnen jurken in pasteltinten. Daarover heeft ze een zwarte wollen mantel.
Overige informatie die je kwijt wilt:: Woooeeeh ik heb er zo'n zin in ^^

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 10:55 

Naam:: Tom
Leeftijd:: 18
RPG-paspoort:: Hier

Voorkeuren personage
Karaktereigenschappen:: Gemeen, kwaadaardig, sluw, egoí¯stisch, leugenaar, arrogant, trots, past zich goed aan aan haar omgeving, kan onopvallend zijn als ze daar zin in heeft of als het nodig is.
Motivatie:: Ik heb heeeel even in Fantasy gespeeld op HPF1, maar toen liep de RPG al een lange tijd. Ik vind het verhaal geweldig, dus nu er een nieuwe start wordt gemaakt, wil ik graag meedoen!

Oja, je wilde een badass, dus hier heb je haar =)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 12, 2011 11:04 

Over je personage
Naam:: Isra Walker
Uiterlijk:: Isra heeft kort, roodbruin haar en bruine ogen. Ze is vrij klein voor haar leeftijd, waardoor mensen haar vaak jonger schatten dan ze is. Ze heeft een compact figuur, dat ze zo fit mogelijk houdt. Ze draagt veel groen en bruin.
Overige informatie die je kwijt wilt:: -

Banner (:

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Pottergirl op zo maart 13, 2011 12:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: