Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 18, 2011 8:12 

In dit topic kun je reageren op RPG's waarin je zelf speelt of die je meeleest. Vermeldt in ieder geval even de naam van de RPG waar je op reageert, de rest van het onderstaande lijstje is optioneel.

Code:
Naam RPG:
Favoriete scene/gebeurtenis:
Favoriete karakter:
Overige opmerkingen:


Een puntje van kritiek aandragen mag natuurlijk ook, maar houd het gezellig!

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Comfort Zone
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 11:28 

Eerstes.

Naam RPG:
Yokai Academy.
Favoriete scene/gebeurtenis:
Truth of Dare vind ik nog steeds een favo gebeurtenis. En... de zwemles/gymles. Omdat die gewoon zeer hilarische waren en het tot leuke ontwikkelingen heeft gebracht. En misschien is het reisje naar de mensenwereld ook wel geniaal en een favoriet. Of misschien is alles wel mijn favoriet. Ach.
Favoriete karakter:
Ian. Duh.
En om niet totaal arrogant te klinken, vind ik toch Charu, Helena en Jade de leukste :'D Voor totaal uitlopende redenen, van awesomeness tot uberschattigheid. Of tot vissigheid.
Overige opmerkingen:
Yokai is awesome, dot.

_________________

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:39 

Naam RPG: At the Other Side of the World.
Favoriete scene/gebeurtenis: Zo vreselijk lang zit ik er nog niet in; ik vind alles wel leuk. Met name de discussies tussen Noah/Dominic/Jarrod. xD
Favoriete karakter: Noah, Jarrod en Dominic. Ik vind Feline overigens ook erg leuk.
Overige opmerkingen: AOSW is geweldig. <3

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 0:37 

Naam RPG:
BEAUXBATONS!!11!!
Favoriete scene/gebeurtenis:
Eigenlijk is alles leuk. [/standaard antwoord] Nee, ik denk dat de leukste dingen nog moeten komen ;D En moet je nagaan - het is nu al awesome.
Favoriete karakter:
Shawn? [NEE. DAT MAG IK BEST ZEGGEN. ONDANKS DAT 'IE VAN MIJ IS.] Ik vind het hele BB-team bestaan uit geweldige mensen. Dit geldt zowel voor de personages, als de spelers. De goede oude klassiekers zijn er nog; Christine, Alex, Matt, Casey en Shawn. Maar de nieuwe toevoegingen zijn allemaal ook, stuk voor stuk, briljant. We hebben bitchy characters, hebben de meer nuchtere types, we hebben de geeks, we hebben de arrogante jocks... We hebben het allemaal.
Overige opmerkingen:
Zelfs onze leraren zijn absoluuuuut geweldig ;D

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 12:04 

Naam RPG: BeeBee.
Favoriete scene/gebeurtenis: Ik heb op zich niet echt een favoriete scenes of gebeurtenis. Ik vond de bitchscenes in de trein wel leuk, en er zijn een aantal komende scenes waar ik wel heel veel zin in heb. : D
Favoriete karakter: Ik vind iedereen wel hip! Ik vind dat we een leuke groep hebben en dat ieder personage wel iets bijdraagt. Favorieten zijn wel Shawn, Aimée en Naomi (bitchy people zijn grappig, okay).
Overige opmerkingen: BB is awesoooome.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 17:53 

Naam RPG: la Beauxbatons ~
Favoriete scene/gebeurtenis: Waarschijnlijk gaat dat de party worden, want de feestscí¨nes in BB zijn altijd epic. Verder vond ik de treinreis wel cool, met al het gebitch en pesten van Joost-die-eigenlijk-Jules-heet xD
Favoriete karakter: IEDEREEN! Elk personage heeft echt zijn geniale kanten. Luc (Agenia) is awesome, omdat hij zo.. zo.. raar is. En Aimée (Tom) en Naomi (Sjar) zijn leuk omdat ze tegen iedereen bitchen. Lea (Reem) is awesome, omdat ze een attitude heeft en Casey (Dar) is gewoon lief. En ik haat Shawn @@ Heel erg @@ Shawn is naakt best wel schattig, though. Wanneer wordt er een prank met Matt uitgehaald?
Overige opmerkingen: Beauxbatons, je t'aime <345

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 18:39 

Een prank met Matt uithalen is onmogelijk want Matt is daar veel te awesome voor

Naam RPG: Beauxbatons
Favoriete scene/gebeurtenis: Te veel om op te noemen! Het Joost-pesten, Shawn die poedelnaakt op het Quidditch veld ligt, de gymles... Eigenlijk gewoon alles wat er tot nu toe gebeurd is, is awesome. Het feest gaat ook geweldig worden en in de toekomst komt er alleen maar nog meer leuks.
Favoriete karakter: Ik hou van iedereen. Alle personages zijn leuk, de personen die erachter zitten zijn leuk... Zelfs de leraren zijn leuk (wat Skywalker ook al aangaf)! Als ik echt moet kiezen, zijn Shawn en Naomi mijn favoriete personages. De posts zijn leuk en er is altijd veel interactie met de andere spelers.
Overige opmerkingen: May BB live forever!

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 22:33 

Naam RPG: Beauxbatons
Favoriete scene/gebeurtenis: Quidditch field, Naomi/Shawn en Shawn was super embarassed :')
Favoriete karakter: NAOMI, Shawn, Aimée, Joos- Jules.
Overige opmerkingen: Meer awesome scenes please @@

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Murderer

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 18:14 

Naam RPG:
Favoriete scene/gebeurtenis: De trein was leuk, maar ik denk dat het feestje nu al een van de hoogtepunten gaat worden! ^^
Favoriete karakter: Aimée en de rest is stom. (Ik vind Lea echt een geweldig karakter en ze wordt heeeeel leuk neergezet. Ook Shawn wordt heel goed gespeeld. Naomi ook. En de rest eigenlijk ook @@ Iedereen is goed, mkay?)
Overige opmerkingen: MAG IK NU EEN STER?!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 23:27 

Naam RPG: The Blood of Sado
Favoriete scene/gebeurtenis: EHM. We zijn nog maar net de tien pagina's gepasseerd, maar er zijn toch al heel veel hippe en dramatische dingen gebeurd. Ik vond de scí¨ne die in het gemeentehuis plaatsvond heel leuk, omdat mijn personage (op typerende wijze) nieuwe inwoners heeft leren kennen :').
De dood van Dorothy en het daaropvolgende gevecht vond ik ook heel erg hip.
Favoriete karakter: Ik vind Nathans posts de grappigste, Syll het meest dramatische, Mairi's het meest mysterieuze en Helena de HBIC'igste. Maar eigenlijk vind ik alle personages heel erg uniek en origineel. Ze sluiten op een bepaalde manier elkaar mooi aan :'D
Overige opmerkingen: Wist je dat Sado 69 banners telt?


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 10:48 

Ow jah hoor, nog niet 1 keer reclame gemaakt voor de uberRPG Fantasy! :O

Naam RPG: Fantasy
Favoriete scene/gebeurtenis: Er zijn toch al een boel verschillende scenes en gebeurtenissen geweest die daarvoor in aanmerking komen! Eric die na een geweldige nacht zomaar het bed wordt uitgetrapt, Acromantula's die aanvallen en grotten die instorten. En natuurlijk net het hele gedoen met de anaconda's! :O
Favoriete karakter: Kan er natuurlijk niet eentje kiezen! Jessa omdat ze gewoon door en door lief is, Caleigh omdat ze een Feeks is die eigenlijk een hekel heeft aan elke kerel, Luc is gewoon awesome, Yvaine heelrijk naĂŻef en Isra is een lekkere mopperpot!
Overige opmerkingen: Leuke van deze RPG vind ik dat eigenlijk niet Ă©Ă©n personage (oke, op Jessa na dan) aardig is, vriendleijk doet tegen iemand anders en eigenlijk alleen maar elkaar het leven zo zuur mogleijk probeert te maken(A)

Hebben alleen net helaas op brute wijze afscheid moeten nemen van Medea.. :'( Hoop voor Eric dat we toch ook weer wat nieuw vrouwelijk schoon tegen zullen komen voor de RPG!

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 22:52 

Naam RPG: Beauxbatons
Favoriete scene/gebeurtenis: Drama Quidditch + feestje = verwarde Alois
Favoriete karakter: Ik. Kan. Niet. Kiezen. Iedereen is awesome. Ik vind Shawn geniaal en Casey is lief *aait*. Lea is ook awesome, als ze aardig doet @@ En Ruelle is schattig, omdat hij bang is voor meisjes.
Overige opmerkingen: Ik had zin om hier wat over BB te posten, omdat we weer actief zijn.

Wist je dat BB de enige RPG is met sterren als beloning voor awesome acties?
Zoals posten, ofzo.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:21 

Naam RPG: Fantasy
Favoriete scene/gebeurtenis:
Kalne was erg leuk, de openbare mislukte executie van Eric, het feest erna, de ruzies, de irritaties tussen de groepsleden.
Favoriete karakter:
Eric, Jessa, Luc, Isra Caleigh. Ik kan hiervoor gewoonweg niet kiezen. Eric is arrogant/zelfverzekerd en heel erg sexy en je weet gewoon dat er veel meer is dan hij laat zien. Jessa is de onschuldigheid zelve, nog wat naief en schattig as 't om initimiteit gaat, maar het is ook gewoon geloofwaardig. Luc is grappig, beetje lichtelijk gestoord op een vreemde manier (grijnzen en lachen als hij iemands keel doorsnijd zegt genoeg) Isra is een stille kracht, maar wel gewoon met een duidelijke mening. Caleigh ia van mezelf dus die vind ik sowieso leuk, maar ze is gewoon een arrogant en koppig persoon. Alle dubbelrollen zijn ook leuk overigens.
Overige opmerkingen:
De relatie van Jessa&Benicio waarvan 't nou nog niet echt is gezegd van; we hebben een relatie. En dan het constante gebekvecht tussen Eric&Caleigh, die elkaar niet uit kunnen staan, maar eigenlijk wel heel erg tot elkaar worden aangetrokken. We hebben zeer interessante relaties in de groep <3


Naam RPG: Cruiseship
Favoriete scene/gebeurtenis:
De kamelen, de piramide en wat er nu gaat gebeuren. Dit feest wordt echt geniaal :')
Favoriete karakter:
Chris, Gallagher, Lauren, Leonard, iedereen eigenlijk... Chris is fijn omdat hij met elk meisje probeert et flirten en hij bij de helft faalt en omdat hij constant Ana probeert te krijgen. Gallagher is zo gay en zo goed geschreven. Je kan hem niet haten. Lauren is leuk omdat ze eigenlijk wat jaloers is op Ana omdat die aandacht krijgt van Chris. En Leonard is gewoon leuk omdat hij overal doorheen manoevreert, hij zorgt ervoor dat Ana rustig blijft en tegelijkertijd heeft ie superveel plezier met iedereen. Elk personage in CS is gewoon zo fijn om te lezen en mee om te gaan! Emily is bijv. echt superschattig (:
Overige opmerkingen:
Ik hoop dat we nog superlang doorgaan : D En dat Chris Ana veel blijft stalken met ongepaste aanrakingen, opmerkingen en bewegingen :')

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:59 

Catie, griezel! D: Ik wilde net Fantasy gaan pimpen en ineens staat jouw post daar XD

Naam RPG: Fantasy dus
Favoriete scene/gebeurtenis: De scene in het huisje van de oude man waarin een groot deel van de groep iets in hun eten had gekregen waardoor ze allemaal nogal Stoned gedrag vertoonden. Ook de dansavond en de slangenaanval staan hoog op mijn lijstje.
Favoriete karakter: D'r zijn zoveel leuke personages D: Eric, die misschien wat ruig is, maar toch Jessa tegen al het "gevaar" (inclusief Benicio) probeert te beschermen. Mel, die zo heerlijk blij is. Caleigh, die naar doet tegen bijna iedereen, maar toch diep van binnen best okay is. Isra, die gortdroog en sarcastisch is en daarmee af en toe verschrikkelijk grappig is. En natuurlijk Benicio, Jessa's companion.
Overige opmerkingen: Ik hou d'r stiekem ook wel een beetje van dat hier personages gewoon dood gaan en niet zomaar ineens verdwijnen. En ik moet het "Grote-Stoere-Mannen-Scoreboard" weer eens updaten. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 19:41 

Naam RPG: At the other side of the world
Favoriete scene/gebeurtenis: Dat zijn er zoveel! Vooral als je kijkt hoe ver we nu zijn. Ik vond de terugkeer van Thomas awesome, gewoon ĂĽberhaupt omdat hij terug is *aait*, alhoewel Juliets "ik ben terug uit het dodenrijk" natuurlijk ook een impressive binnenkomertje was. Verder vind ik alle Noah/Rose stukjes de laatste tijd ook heel lief. Oh! En Jarrod die in een dronken bui Samantha toeliet om zich om te laten kleden als een vrouw.. geniaal. De terugkeer van Adam en Feira is ook super! De pijl in de bil van Adam was ook een leuk welkom :') En verder.. alle drama!
Favoriete karakter: Ik ga niet kiezen :') Jarrod blijft leuk omdat hij zo onschuldig, verlegen en hopeloos verliefd Noah is, Thomas omdat hij altijd superlief en verlegen is, Noah omdat hij dat juist niet is, maar toch ook een groot hart heeft, de zusjes samen, de oude driehoeksverhouding, Feira natuurlijk ook; de gekke heks die elke keer weer een lach op m'n gezicht weet te toveren. Samantha omdat ze een kreng is :')
Overige opmerkingen: Ik vind het echt super dat iedereen met vol enthousiasme meedoet en dat we de laatste tijd echt een mengeling in de groep hebben. Het is niet meer alleen de vaste clubjes die bij elkaar zitten, maar dat iedereen onderling begint te mengen. Ook ben ik nog benieuwd naar hoe Juliet uit gaat pakken en stiekem ook wel of de dood Thomas verandert heeft.


Naam RPG: Daisyville
Favoriete scene/gebeurtenis: We zijn nog niet zo heel lang bezig, en als ik zo terugkijk dan vind ik de scène van Christian in de douche van Dexters huis het leukste. Emma die wraak wil nemen op Dexter en daarom de nieuwe bewoner naar zijn huis stuurt, waarna Dexter Christian dus onder de douche ziet staan - met de verwachting dat het zijn scharrel is - en vervolgens met een geweer terug komt :') Geniaal.
Favoriete karakter: We hebben nog niet echt heel veel van de karakters kunnen zien, ook nog niet omdat ze nog niet echt veel met elkaar te maken hebben gehad.. Justin en Jamie zijn cute, vooral omdat Daisyville een koppel als hun niet gewend is. Daarnaast vind ik Emma en Dexter ook heel leuk, die constant streken met elkaar uithalen. Emma vind ik zelf heel leuk om te spelen, omdat ze zo'n typisch gevalletje is van een Daisyviller. Helemaal into the tradities, thema-feestjes, altijd het zo goed mogelijk naar voren proberen te komen, alles :')
Overige opmerkingen: Ik heb heel veel zin in de vele vreemde tradities van Daisyville en ben benieuwd hoelang de nieuwelingen het uit gaan houden tot ze denken dat ze gek worden in Daisyville :')

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme