Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 0:26 

Afbeelding

"Aaww Lea!" Shawn grijpt dramatisch naar zijn hart. "Moest dat nou?" Maar hij weet dat ze het niet meent, want, kom op! ='D Hij weet heus wel dat hij de beste is die ze ooit heeft gehad. Dan stelt Lea een vraag die Shawn al verwacht had te krijgen - namelijk hoe ze langs Sir Puntjesman komen. Hij kijkt mysterieus om zich heen, en zegt: "We hebben een plan voor alles, lieve Lea. Matt is ermee bezig." Ja, en Shawn weet niet dat zijn beste vriend ondertussen een prank aan het plannen is zonder hem erin te betrekken D:

Shawn's ogen flitsen dan langs die van Casey, maar die schijnt hem niet aan te willen kijken. Haar blik weet die van hem perfect te ontwijken. Shawn fronst even - dit soort gezichtsuitdrukkingen kent hij! Maar het kan toch niet waar zijn? Als het WEL waar zou zijn, dat dat voor ENORM veel drama zorgen... Shawn probeert de gedachte uit zijn prachtige hoofdje te schudden.

Als hij Cam hoort echter, weet hij een liefdevolle uitdrukking op zijn gezicht te krijgen. Want het is eigenlijk algemeen bekend dat Cam een gigantische crush op Shawn heeft. Het is een beetje "meisjes plagen kusjes vragen" -- alleen dan andersom. "Shawn plagen, kusjes vragen." Maar als ze een kusje wil, moet ze dat gewoon vragen. "Oh Cam, maak je geen zorgen. Ik heb een date voor het feest, maar zoals ik net al tegen Enora zei: ik heb tijd voor iedereen! Jij krijgt je portie Shawn ook wel." Zo, is dat niet lief van hem? Dat hij dat even tegen haar zegt? Hier zal ze waarschijnlijk de hele dag aan blijven denken!

Opnieuw probeert hij oogcontact met Casey te maken - zonder resultaat. Yep, hij is er nu zeker van. "Jongens, ik heb hoooonger!" roept hij in het groepje. "Kom, op naar de eetzaal!" Iedereen komt op gang (want dat vind ik) en terwijl ze richting de eetzaal lopen, flitsen Shawn's ogen nog regelmatig naar die van Casey.

Jep. Ze wilt hem terug. En is overduidelijk heartcrushed en jaloers omdat hij Aimée naar het feest neemt, en niet haar. En omdat hij natuurlijk zo ongelofelijk sexy is. Stom, stom, stom! denkt Shawn. Ik had niet moeten verwachten dat die ene week in de zomer, genoeg voor haar zou zijn. Ze wilt meer, obviously.

OOC: Ik heb toestemming van Proelie om Casey's ogen te besturen.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 22:35 

Afbeelding

Luc gilt in paniek als hij Aimées rokje in de hens zet. OHNOFUXKZ. Hij gaat er echt. Totaal. Aan. Hij kijkt een beetje verslagen hoe Aimée na haar bedreiging wegstormt en ploft weer neer. Hij kijkt Dorian even met een muhh-gezicht aan als deze een droge opmerking maakt, en besluit zich dan zo goed en zo kwaad mogelijk weer op zijn lunch te richten.

[...]

Gekleed in een donkerblauw-groene lumberjack shirt met daarover een bruine rib colbert komt Luc het kleine klaslokaaltje binnen. Goh, hij was wat vroeg... Hij strijkt met zijn hand door zijn haar. Het begon toch om 7 uur? Hij kijkt op zijn horloge; 19:05. Hij is te laat, maar toch de eerste. Hij steekt zijn handen verloren in zijn zakken.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 22:45 

Afbeelding

Het is 7 uur. Matt staat in de slaapzaal voor de spiegel zijn kleding te fatsoeneren. Hij knoopt zijn witte blouse dicht en fatsoeneert zijn jeans. Daarna trekt hij zijn zwarte Vans aan en haalt hij nog een laatste keer zijn hand door zijn haar. Het is dan wel zijn feest, maar dat betekent niet dat hij er perse op tijd moet zijn.

Matt gaat op het bed liggen en hij staart naar het plafond. "Shaawwwwnnnnn schiet ooooooopppp," zegt Matt met een zeurderig toontje.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 22:51 

Afbeelding

"Matt," zegt Shawn luid vanuit de badkamer terwijl hij zijn haar aan het goedzetten is voor de spiegel. "Ga maar vast! Ik moet Aimée sowieso nog ophalen." Klaar! Zijn haar ziet er top uit! Hij draait nog even ijdel rond voor de spiegel - hij heeft een zwarte blouse aan, waarvan de bovenste knoopjes *casually* open zijn. Verder nog jeans die matchen met die van Matt, want- Nou ja, ze zijn elkaars wingmen. Dus het is een goed gespreksonderwerp. En ja, Shawn heeft een date, maar old habits die hard!

"Alex, Dorian!" roept Shawn vervolgens de kamer in. "Jullie al klaar inmiddels?" Hij grijnst naar zichzelf in de spiegel, loopt de badkamer uit, en kijkt dan naar zijn roomies. "Okay, ik zie jullie zo!" Matt ligt nog op bed, dus Shawn wijst op de klok om hem te herinneren dat ze eigenlijk al te laat zijn.

Ladielala... Zijn tripje door de school richting de meisjes common rooms, is een rustige. Als hij eenmaal tegenover Daisy staat, schenkt hij haar een glimlachje. Die bloem heeft 'm nooit gemogen, dus ze staart hem wantrouwend aan. "Geen zorgen, ik wil niet naar binnen. Ik wacht op Aimée. Dus ik blijf gewoon hier staan..." Shawn positioneert zich tegen de muur aan, en blijft statig glimlachen naar het schilderij.

Zo. Hij ziet er in ieder geval geweldig uit. En dit wordt een geweldige avond.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 22:58 

Afbeelding

[...]

Naomi hijst zich in een blauw cocktail jurkje. Niet over the top, maar toch wel mooi. Ze slipt in een stel pumps en steekt haar haren netjes op. Nog een beetje misselijk kijkt ze in de spiegel. Waar maakte ze zich eigenlijk druk om? Niet alsof ze iemand wilde versieren ofzo, maar goed. Toch altijd perfect er uit zien natuurlijk. Ze had ergens een date vandaan geplukt. Een snob uit hun jaar - Jerome ofzo. Haar vader wilde graag dat ze een link met hem legde, om zo connecties in stand te houden.
Ze zet een glimlach op, terwijl ze langzaam de trap af loopt. Als ze eenmaal voorbij Daisy is kijkt ze raar op als ze Shawn ziet, maar herinnert zich dan dat hij Aimée op komt halen. Waarom Aimée? Ze was net een tweedegraads prostitue. Whatever, waarom maakt het haar wat uit?

"Bradés," zegt ze met een klein knikje. "Ik zie dat je je 'date' komt ophalen?"

Op de een of andere manier voelde het na vandaag toch aan alsof de oorlog even gestaakt was. Hij had haar zoiezo uitgenodigd voor het feestje, wat al heel wat was. Ze tuurt een stukje in de verte voor haar eigen date, die haar hier zou ontmoeten om 7 uur. So far, so bad. Rude.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 23:06 

Afbeelding

Shawn zit een beetje uitdagend naar Daisy te staren (wat leuk is, omdat ze hem bedreigt met van alles en nog wat. Terwijl het een schilderij is.) als Naomi ineens voor hem staat. En ze ziet er, wel, goed uit. Zacht uitgedrukt. "Naomi," zegt hij dan, met een goedkeurend knikje. "Ziet er goed uit. Van plan om iemand aan de haak te slaan vanavond?"

Dan herrinert hij zich dat ze inderdaad een date heeft met die gladjanus. Wat is z'n naam? Jeremy? Jeroen? Je-nogwat. Jerry? "Yup," reageert hij op haar vraag - haar klemtoon op het woord "date" negerend. "Waar is de jouwe? Misschien is 'ie uitgegleden in zijn eigen slijmspoor die hij achterlaat." Muawhaha. Nee okay. Dat was niet lief. Dadelijk is Jerry de liefde van Naomi's leven. Dan zouden ze samen slijmerige kindjes krijgen, en een zwembad hebben dat gevuld was met geld. De gedachte zorgt voor een spottend grijnsje dat Shawn moet onderdrukken, want dadelijk zou Naomi denken dat iets aan haar lag. En vanavond moest even rustig zijn.

"Dus ummm- heb ik al gezegd dat je er heel goed uitziet?"

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 23:19 

Afbeelding

Ze glimlacht lichtjes als Shawn aan geeft dat ze er goed uit ziet. Slijmbal. Gek genoeg denkt hij hetzelfde over Jerome, die eindelijk om de hoek begint te verschijnen. Niet dat Naomi ook maar een stap vooruit zet voor dat hij zijn excuses aanbiedt voor het laat zijn.

"Ik en iemand aan de haak slaan, maar Shawn, je weet toch dat ik dat niet doe." Ze maakt een halve referentie naar de Quidditch pitch, maar er zit ook wel een kern van waarheid in. Jerome was alles behalve haar ideale man. totaal niet charmant. "Jerome komt er toevallig net aan."

Ze knikt haar hoofd richting de gang waar Shawn met zijn rug naar toe staat. Again, the compliment. Naomi kijkt Shawn een beetje scheef aan, uitvogelend of hij het meent of niet. Het lijkt echter de waarheid te zijn en dat geeft haar een beetje een raar gevoel.

"Idem," merkt ze op, terwijl ze hem eens goed van top tot teen bekijkt.

Dan komt Jerome naast haar staan en kijkt neer op Shawn. Hij pakt Naomi's hand vast en zoent deze zoetjes, terwijl hij haar complimenteerd en zijn excuses aanbiedt voor het te laat zijn. Ze knikt nogmaals naar Shawn en loopt dan richting het feest.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 0:25 

Thomas Filliont

[...]

Zo, het feest gaat zo beginnen. Luc is zojuist al vertrokken naar het klaslokaaltje, maar Thomas staat nog voor de spiegel. Hij doet zijn haar nog wat beter, bekijkt zichzelf kritisch en concludeert dat hij er goed uitziet. Hopelijk zal Enora daar ook zo over denken. Hij voelt zich toch wel een beetje schuldig dat hij vanmiddag zo hard tegen haar was geweest en is van plan om dat vanavond goed te gaan maken.

"˜Adrian, Jules- Ik zie jullie zo wel!' zegt hij vrolijk terwijl hij vertrekt.

Zo en nu richting de meisjes common rooms. Onderweg komt hij Naomi nog tegen met haar zogenaamde "˜date'. Hij vindt haar keuze maar raar en eigenlijk had hij ook wel een –heel- klein beetje verwacht dat ze hem zou vragen voor het feest. Maar oké, het is en blijft Naomi. Hij weet hoe ze in elkaar zit en dit komt sowieso veel beter uit voor hem. Terwijl ze elkaar passeren, glimlacht hij even naar haar.

Dan arriveert hij op zijn bestemming en wie ziet hij daar: Shawn. Die was natuurlijk op Aimée aan het wachten. Thomas gaat naast hem staan en besluit gewoon normaal te doen. Het moet tenslotte een toffe avond worden.

"˜Hé Shawn, goed plan van je om dit feest te houden,' zegt hij vriendelijk, voornamelijk om een botte opmerking van Shawn voor te zijn. Daar had hij nu geen zin in, hij was hier alleen voor Enora. Afwachtend kijkt hij naar het schilderij totdat Enora komt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 1:23 

Afbeelding

Matt is, well, dateloos. Flor lag nog op de ziekenzaal en hij weigert om met iemand anders te gaan. Hij zucht en staat op van het bed. Het wordt tijd dat hij naar het lokaal toe loopt.

[...]

Langzaam aan sjokt Matt naar het feest. Hij kan er namelijk totáál niet tegen om de eerste op het feest te zijn. Maar ja, alle andere jongens zijn nog bezig met het ophalen van Dates. Matt is nu dus bang dat hij als eerste daar aan komt en dat persoon nummer 2 Joost zou zijn.

En dan... Komt hij Naomi tegen met haar pathetic excuus voor een date. Met veel moeite om zijn lach in te houden loopt hij naar Naomi toe. "Goedenavond, madame en... ehm... Jerome." Hij pakt Naomi's hand en kust die, Jerome compleet negerend. "You look wonderful." Stomme Jerome. Matt heeft geen date en hij verdient het veel meer om iemand aan zijn arm te hebben dan die snob. "Jullie hebben het vast heel gezellig samen," zegt hij op een toon waardoor het duidelijk wordt dat het niet serieus genomen hoeft te worden. Ik bedoel, Matt is toch vele malen aantrekkelijker dan alle andere jongens bij elkaar? Waarom zou een meisje kiezen voor iemand zoals die snob en niet voor hem? Hi snapt het niet meer. Ah well : D Hij regelt wel wat op het feest.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 2:20 

Afbeelding

Shawn kijkt droogjes naar Jerome, die Naomi's hand kust en zijn excuses aanbiedt dat hij te laat is. Shawn heeft neigingen om een opmerking te maken over dat het inderdaad heel erg slordig is, om te laat te komen. Maar hij slikt al zijn opmerkingen in, en kijkt zuur toe hoe Jerry met Naomi wegloopt. Die hele Jerry is gewoon stom. Zelfs als Jerry Joost's date was geweest, had Shawn hem nog irritant gevonden. Dus. Het ligt niet aan Naomi of zo.

Ondertussen kijkt Shawn ietwat ongeduldig op zijn horloge. Hij is wel de mede-host van het feestje, en hij kan niet heel erg te laat komen. Aimée zit waarschijnlijk nog haar haar perfect te zetten, of iets dergelijks. Shawn doet de kraag van zijn blouse goed, en knipoogt naar Daisy die hem kwaad terug aanstaart.

En dan komt Thomas! Vanavond schijnt de Avond der Vriendelijkheid te zijn, en dus complimenteert Thomas hem op het houden van het feest. Ja, het was inderdaad erg briljant. Dit is wat hij dénkt: "Jep, mijn hersenen en die van Matt generen enkel goede ideeí«n. Hoeveel goede ideeí«n per jaar heb JIJ?" Maar hij zégt: "Thanks, Thomas." En knikt vriendelijk naar hem. Zo. Is hij niet attent bezig vandaag?

"Jij bent hier toch voor Enora?" vraagt Shawn dan. Dat had hij zojuist vaagjes opgevangen in de common room. Shawn keurt Thomas/Enora allesbehalve goed. Ten eerste omdat Enora HEEL lang Shawn's best-friend's-girlfriend is geweest. Ten tweede omdat Matt dit nooit goed zou vinden, want zo lang was het ook alweer niet uit. Ten derde, omdat Shawn eigenlijk vindt dat Enora veel te goed is voor Thomas. Daarnet was Thomas nog een gigantische eikel tegen haar! @@ Dus hij is best defensief als het om Enora gaat - ze is per slot van rekening een goede vriendin van Shawn. En ten slotte is het niet eerlijk voor Thomas, omdat hij toch nooit zal kunnen opboksen tegen Matt. Matt is lief en leuk en geweldig en knap en wauw. En Thomas is oké. Just saying. (Ja, Shawn/Matt is een hele, hele sterke bromance.)

"Heb je, um, daar wel goed over nagedacht? Ik bedoel maar, Matt en Enora waren heel lang een item." Hij schraapt zijn keel, steekt zijn handen in zijn broekzakken, en kijkt Thomas evaluerend aan. Blegh. Als Thomas/Enora iets zou worden, zou Shawn het hele pak-Thomas-bij-zijn-kraag-en-fluister-dat-als-hij-haar-pijn-doet-hij-ervoor-zal-boeten praatje moeten houden.

WAAROM KIEZEN ALLE MEISJES INEENS VAN DIE ELLENDIGE JONGENS? D:

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 2:45 

Afbeelding

Enora heeft nog een poosje staan twijfelen over wat ze aan zou moeten doen. Het was like toch maar een feestje, niks officieels, gewoon lekker met z'n allen. Maar om nou in een spijkerbroek te gaan vind ze net weer not done. Daarom heeft ze alsnog de keuze gemaakt voor een elegante zwarte jurk. Haar haar laat ze lekker los, het valt lekker golvend over haar schouders heen. Uiteindelijk gaat ze over naar haar make-up, en kijkt ze nog even keurend in de spiegel, geen flauw benul hebbende dat Thomas buiten op haar staat te wachten - like, sowieso, op dit tijdstip nog een date regelen? Ze is er al helemaal op voorbereid om kinda single te gaan.

Met nog een laatste blik in de spiegel, besluit ze dat het zo wel in orde is, en loopt ze richting het schilderij. Zodra ze naar buiten stapt merkt ze de twee jongens op, Shawn en Thomas. Wat kwam die tweede hier doen? Op z'n date wachten?
"Hey Shawn." begroet ze hem vrolijk, waarna ze hem even kort omhelst. Ze gaat weer eventjes een stap van hem vandaan staan en draait even een rondje voor hem. "Tada! Is het een beetje okay zo?" vraagt ze hem, niet echt oog hebbend voor Thomas - like, z'n laatste woorden tegen haar hadden iets met een kraai te maken ofzo? Yeah.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 10:59 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea knikt maar een beetje als Shawn zegt dat Matt wel een manier zal vinden om langs Sir Puntjesman te komen. Ja, vast. Lea heeft nou niet echt vertrouwen in Matt, dus ze neemt aan dat het feest uiteindelijk naar een of ander lokaal verplaatst zal worden. Ondertussen lopen ze richting de eetzaal, wat goed is omdat Lea enorme trek heeft, en werpt ze zo nu en dan een bezorgde blik op Casey.

[..]

Natuurlijk zorgt Lea ervoor dat ze er hot uitziet. Ze heeft immers een date vanavond. =D Nou ja, Casey bedoelde het meer vriendschappelijk en Cam gaat ook mee, dus het wordt gewoon een girls night out, maar het is Lea's doel om er altijd goed uit te zien, dus.

Ze bekijkt zichzelf in de spiegel en knikt tevreden. Strakke jeans waarin haar, uh, derrií¨re volledig tot zijn recht komt, een top met een dun leren jack en hakken om het af te maken. Met andere woorden, Lea ziet er f*cking sexy uit. Ze heeft al helemaal zin in het feestje.

Cam is vast ook nog wel bezig met zich klaarmaken, maar Lea besluit om even bij Casey te gaan kijken om er zeker van te zijn dat ze in orde is, dus ze loopt richting de kamer die Casey en Aimée (ugh) delen terwijl ze zich bedenkt dat ze nog even haar verborgen alcohol op moet halen.

were mine.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 11:56 

Thomas Filliont

Natuurlijk had Shawn op de een of andere manier weer "˜opgevangen', dat hij Enora mee ging vragen. Ach, uiteindelijk heeft Thomas niet echt iets tegen, maar het begint hem zo af en toe te irriteren dat Shawn zich altijd zo met andere mensen bemoeide. Hij heeft toch ook een eigen leven, mét al genoeg drama erin.

"˜Ja, ik ben hier voor Enora, en jij voor Aimée, neem ik aan?' Antwoordt hij nonchalant, "˜En ja, daar heb ik inderdaad over nagedacht. Anders stond ik hier nu niet.' Want ja, als we eens rekening moeten gaan houden met wie Shawn allemaal wat heeft gehad, blijft er niets meer over. Het is natuurlijk niet leuk voor Matt, maar het is niet zo dat ze dadelijk meteen een relatie hebben. Het is í¼berhaupt nog maar de vraag hoe Enora gaat reageren.

Thomas ziet Enora uit het schilderij verschijnen. Ze ziet er écht goed uit! Er verschijnt meteen een glimlach op zijn gezicht, ook al negeert ze hem soort van. Dat kan hij haar dan ook niet echt kwalijk nemen, na vanmiddag. Hij denkt even na over wat hij zich had voorgenomen om te zeggen tegen haar, want hij moet het natuurlijk goed weten te brengen. Maar zoals altijd kan hij daar nu niets meer van herinneren.

"˜Enora,' begint hij, terwijl hij even stopt om haar aandacht te krijgen, "˜Ik wil mij ten eerst verontschuldigen voor vanmiddag. Ik had niet zo mogen reageren.' –maar ik moest natuurlijk ook wel een beetje voor Naomi opkomen, denkt hij erachteraan, maar hij zegt het niet. Dat zal het er echt niet makkelijker op gaan maken. "˜Bij deze sorry dus daarvoor.' Hij wacht haar reactie even af en gaat dan weer verder met zijn reden waarom hij hier is.

"˜Je ziet er echt prachtig uit vanavond, ehh, niet dat je er normaal niet ook goed uit ziet, want dat is natuurlijk ook zo!' Vervolgens tovert hij een rode roos tevoorschijn. Oké Thomas weet dat het té zoetsappig is, maar het is dan ook een deel als grap bedoelt en hij dacht/hoopt dat Enora dat wel zou kunnen apprecií«ren. "˜Zou je mij willen vergezellen naar het feest?'

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 12:16 

Afbeelding

Omdat het niet logisch is dat Christine in haar uppie in de bibliotheek zit, terwijl er in een uitgestorven lokaal een feestje gaat beginnen, heeft Alex besloten haar te gaan zoeken. Na een half uur rond te zwerven komt hij Christine tegen tussen een stapel boeken. Hij zet zich tegenover haar en volgt haar blik die gevangen lijkt te zijn door een dik uitziend boek. Het heeft wel iets intiems, zo samen alleen in een bibliotheek zitten.

"Wat ben je aan het studeren? We hebben toch nog geen huiswerk gekregen?", fluistert Alex, denkend aan de therapie- en gymles waar je haast onmogelijk iets voor kan doen. Toch niet in een bibliotheek, in ieder geval.

"Kom je mee naar het feestje?", vervolgt hij dan hoopvol. "Het zal vast leuk zijn en... we kunnen samen gaan", voegt hij er verlegen aan toe, aangezien hij het woord 'date' ineens niet echt durf uit te spreken en Christine kan als meisje zo'n veelbetekenende hint vast wel opvangen. Toch? Toch? Waarschijnlijk niet, maar we laten Alex maar in de waan.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 12:39 

Afbeelding

Christine kijkt even op van het dikke boek dat ze zit te bestuderen als ze ziet dat iemand een stoel tegenover haar naar achter trekt. Ze glimlacht even naar Alex. Hij zou haar niet lastig vallen met vervelende vragen. Tot de vervelende vragen komen, that is.

Christine kijkt op. Vraagt hij dit nu echt? Ze kijkt even op haar horloge. Het feestje was nu al vijf minuten bezig dus ze had eigenlijk niet meer verwacht dat iemand nog een zoektocht naar haar zou starten.

Christine ademt even diep in, opent haar mond om een antwoord te geven, maar haar woorden blijven steken in haar keel. Ze sluit haar mond weer. Kijkt terug naar haar boek, ook al ziet ze niet wat erin staat.

"Ik probeer de belangrijke dingen van vorig jaar te onderhouden en alvast vooruit te werken voor andere vakken," zegt ze. "Je weet dat ik niet van random themaloze feestjes hou. Iedereen gaat weer te veel drinken en met iedereen lopen zoenen en en..." Ze zucht. "Ik heb geen hippe outfit," vervolgt ze stilletjes, terwijl ze hem voorzichtig aankijkt. Ze heeft heus wel een aantal meisjes van haar jaar zien passeren en die zagen er fabulous uit.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: