Geplaatst: wo maart 09, 2011 11:56
Thomas Filliont
Natuurlijk had Shawn op de een of andere manier weer "˜opgevangen', dat hij Enora mee ging vragen. Ach, uiteindelijk heeft Thomas niet echt iets tegen, maar het begint hem zo af en toe te irriteren dat Shawn zich altijd zo met andere mensen bemoeide. Hij heeft toch ook een eigen leven, mét al genoeg drama erin.
"˜Ja, ik ben hier voor Enora, en jij voor Aimée, neem ik aan?' Antwoordt hij nonchalant, "˜En ja, daar heb ik inderdaad over nagedacht. Anders stond ik hier nu niet.' Want ja, als we eens rekening moeten gaan houden met wie Shawn allemaal wat heeft gehad, blijft er niets meer over. Het is natuurlijk niet leuk voor Matt, maar het is niet zo dat ze dadelijk meteen een relatie hebben. Het is í¼berhaupt nog maar de vraag hoe Enora gaat reageren.
Thomas ziet Enora uit het schilderij verschijnen. Ze ziet er écht goed uit! Er verschijnt meteen een glimlach op zijn gezicht, ook al negeert ze hem soort van. Dat kan hij haar dan ook niet echt kwalijk nemen, na vanmiddag. Hij denkt even na over wat hij zich had voorgenomen om te zeggen tegen haar, want hij moet het natuurlijk goed weten te brengen. Maar zoals altijd kan hij daar nu niets meer van herinneren.
"˜Enora,' begint hij, terwijl hij even stopt om haar aandacht te krijgen, "˜Ik wil mij ten eerst verontschuldigen voor vanmiddag. Ik had niet zo mogen reageren.' –maar ik moest natuurlijk ook wel een beetje voor Naomi opkomen, denkt hij erachteraan, maar hij zegt het niet. Dat zal het er echt niet makkelijker op gaan maken. "˜Bij deze sorry dus daarvoor.' Hij wacht haar reactie even af en gaat dan weer verder met zijn reden waarom hij hier is.
"˜Je ziet er echt prachtig uit vanavond, ehh, niet dat je er normaal niet ook goed uit ziet, want dat is natuurlijk ook zo!' Vervolgens tovert hij een rode roos tevoorschijn. Oké Thomas weet dat het té zoetsappig is, maar het is dan ook een deel als grap bedoelt en hij dacht/hoopt dat Enora dat wel zou kunnen apprecií«ren. "˜Zou je mij willen vergezellen naar het feest?'