Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Wat is jouw beoordeling?
Uitmuntend 0%  0%  [ 0 ]
Boven Verwachting 100%  100%  [ 1 ]
Acceptabel 0%  0%  [ 0 ]
Slecht 0%  0%  [ 0 ]
Dieptreurig 0%  0%  [ 0 ]
Zwakzinnig 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 2:55 

Oke, dat gaat hem dus niet meer worden. Imageshack heeft heel veel van mijn icons verwijderd, waardoor dit topic er niet meer uitziet. In deze eerste post staan nu de beste icons van 07.02.2011 tot 27.04.2011. Oud en nieuw staan allemaal door elkaar. Ik kan mijn vorige berichtjes helaas niet verwijderen, als een mod dit voor me zou willen doen, graag (a)

Status:Aan het experimenteren.
Programma: Adobe Photoshop Cs5

HP

Afbeelding

01. Afbeelding 02. Afbeelding 03. Afbeelding 04. Afbeelding 05. Afbeelding
06. Afbeelding 07. Afbeelding 08. Afbeelding 09. Afbeelding 10. Afbeelding
11. Afbeelding 12. Afbeelding 13. Afbeelding 14. Afbeelding 15. Afbeelding
16. Afbeelding 17. Afbeelding 18. Afbeelding 19. Afbeelding 20. Afbeelding
21. Afbeelding 22. Afbeelding 23. Afbeelding 24. Afbeelding 25. Afbeelding
26. Afbeelding 27. Afbeelding 28. Afbeelding 29. Afbeelding 30. Afbeelding
31. Afbeelding 32. Afbeelding 33. Afbeelding 34. Afbeelding 35. Afbeelding
36. Afbeelding 37. Afbeelding 38. Afbeelding 39. Afbeelding 40. Afbeelding
41. Afbeelding 42. Afbeelding 43. Afbeelding 44. Afbeelding 45. Afbeelding
46. Afbeelding 47. Afbeelding 48. Afbeelding 49. Afbeelding 50. Afbeelding
51. Afbeelding 52. Afbeelding 53. Afbeelding 54. Afbeelding 55. Afbeelding
56. Afbeelding 57. Afbeelding 58. Afbeelding 59. Afbeelding 60. Afbeelding
61. Afbeelding 62. Afbeelding 63. Afbeelding 64. Afbeelding 65. Afbeelding

Non-HP

66. Afbeelding 67. Afbeelding 68. Afbeelding 69. Afbeelding 70. Afbeelding
71. Afbeelding 72. Afbeelding 73. Afbeelding 74. Afbeelding 75. Afbeelding
76. Afbeelding 77. Afbeelding 78. Afbeelding 79. Afbeelding 80. Afbeelding
81. Afbeelding 82. Afbeelding 83. Afbeelding 84. Afbeelding 85. Afbeelding
86. Afbeelding 87. Afbeelding 88. Afbeelding 89. Afbeelding 90. Afbeelding

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


Laatst bijgewerkt door Deianira~ op do mei 12, 2011 17:54, in totaal 10 keer bewerkt.

 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 23:02 

- Zie bovenstaand bericht -

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


Laatst bijgewerkt door Deianira~ op ma mei 02, 2011 14:46, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 13:32 

Pff daar ben ik dus weer. Hopen dat ik nu NIET m'n bericht wegklik xD

Ik vind dat als je je eerste post met de tweede vergelijkt, je al verbetering kan zien. Je bent lekker aan het experimenteren en ik vind dat je het goed doet. Ik ga zo even af.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
De eerste van Bella vind ik meteen het beste van deze 4. De icon heeft duidelijk een mooie contrast. Nice. Ik weet trouwens hoe verleidelijk het is om overal een tekstje op te plakken, maar probeer het eens weg te laten. Je zult zien dat een icon niet altijd tekst nodig heeft. Less is more ^^ De tinytext op de laatste vind ik op zich wel wat hebben. Nice. De twee middelste vind ik wat minder. Ze zijn wat vager en er zit weinig contrast in.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Wow Tom Riddle <3 Dit vind ik echt een mooie icon! Het licht/donker contrast staat mooi en de crop is ook prima. Het plaatje van Greyback vind ik awesome en ook origineel. Maar de tekst is dus een beetje overbodig. Aan de ene kant vind ik die van Daniel erg leuk, want hij is origineel. Maar de tekst is dan weer echt te onduidelijk. Die van Bonnie had ik zonder tekst ook leuker gevonden. Die heeft wel mooie kleuren.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Okay, die vierde van Emma... die is echt prach-tig. Echt waar. Je zou er meer van dit soort moeten maken. Weet je nog welke textures/brushes/whatever je hebt gebruikt? Want die is echt mooi. De crop, de kleuren, de helderheid, het contrast, de effecten. Super. De eerste drie vind ik ook mooi. Maar zonder tekst had ik ze dus mooier gevonden. Die van Luna vind ik wat minder. De kleuren en de crop vind ik gewoon wat minder interessant.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Die van Lavender vind ik wat hebben. Ziet er netjes uit. Die van Cho vind ik allebei wat minder, want de tekst komt niet mooi uit en ze lijken niet mooi scherp. Ik vind die eerste van Cho trouwens wel mooi gecropt! De laatste is gewoon een keurige icon.

Je non-HP van je eerste post vind ik over het algemeen trouwens ook netjes.
Afbeelding Afbeelding
Deze twee zijn mijn favorieten. De eerste had misschien nog iets fellere kleuren mogen hebben, maar de crops vind ik goed en de kleuren verder ook wel. Nice!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik heb je mijn eerlijke mening gekregen. Want aan OMGWTFBBQZOMOOOI :love: heb je namelijk niks, want dan weet je niet waar je op moet letten :P

Keep it up!


'Make way for the heir of Slytherin. Seriously evil wizard coming trough...'

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 13:59 

Thank you (a)
Ik heb die texture gevonden die ik bij die van Emma hebt gebruikt.. ik heb gewoon layer-> new adjustment layer-> photofilter -> soft light gedaan. En toen heb ik deze texture gebruikt:
Afbeelding

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 15:16 

Vraagje wie zijn dit?
Afbeelding

_________________
Gryffindor...
Bold, Brave,
Loyal, True,

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 16:02 

- Zie eerste post -

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


Laatst bijgewerkt door Deianira~ op ma mei 02, 2011 14:50, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 16:39 

- Zie eerste post -

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


Laatst bijgewerkt door Deianira~ op ma mei 02, 2011 14:54, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 14:18 

- Zie eerste post -

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


Laatst bijgewerkt door Deianira~ op ma mei 02, 2011 14:54, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 16:19 

Geen reacties? :O Dan ga ik daar even verandering in brengen!

Ik doe even wat HP-gerelateerd werk!
Afbeelding
Ik geloof dat je deze eigenlijk in wilde zenden bij de challenge? Hij is dan ook echt mooi. Echt een eye catcher! De crop en de kleuren zijn mooi. Evanna is wat blauw, maar dat stoort niet. Nice job!

Afbeelding
Ik vind het leuk dat haar rode lippen zo lekker opvallen. Mooie kleuren en leuke crop!

Afbeelding
Leuke crop en mooi gedaan verder. De tekst vind ik een beetje onnodig, maar misstaat op zich niet.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Die van Hermione vind ik niet zo goed gelukt, omdat - in my opinion- de tekst niet goed geplaatst is en de crop veel minder is. Die van Draco en Snape vind ik namelijk wél erg mooi. Ik vind het ''kreukelige'', oude effect mooi en het is precies goed en de tekst staat daar ook goed.

Afbeelding Afbeelding
Bij deze 2 vind ik de texture net te overheersend. Ik kan wel echt zien dat je lekker bezig bent met textures enzo uitproberen en ik vind dat je het echt al goed doet, want je zegt dat je een beginner was en mijn beginselen waren echt diep dramatisch, dus ik vind dit echt heel goed!

En dan je laatste update:
Afbeelding
Die is leuk xD Grappig <3 Mooie crop ook. Normaal ben ik niet zo van het centreren, maar hier is het mooi.

Afbeelding
Deze is echt supergaaf! Vind hem heel cool!

Afbeelding
En je - uiteindelijke (a) - inzending. Ik vind hem erg mooi. Hij had iets knallender kunnen zijn qua kleuren, maar de crop vind ik erg mooi en het is een erg mooie afbeelding.

Afbeelding
En ik sluit af met deze. Ik vind hier de rustige kleuren erg mooi staan. Mooi gecropped, mooie kleuren, mooie afbeelding. Goed gedaan!!

Zo dat is het voor nu. Ik vind dat je heel goed bezig bent! Keep up the good work. En als je aan requests doet: een Bellatrix Lestrange Wallpaper? Ik ben namelijk benieuwd hoe je walls zijn!

OW WACHT:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Deze zijn ook mooi. Vooral de eerste 3 Helena's :D De eerste heeft hele mooie kleuren, rustig en mooi. De tweede is een awesome afbeelding en de derde heeft een super mooie gloed en mooie crop. Die van Ron en Hermione is gewoon lief, maar dat ''love'' vind ik niet zo leuk.

Zo, dat is het echt xD
Bye <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 13:54 

Net even een paar gemaakt. Is chibi Luna niet schattig :love:


01. Afbeelding 02. Afbeelding 03. Afbeelding 04. Afbeelding 05. Afbeelding
06. Afbeelding 07. Afbeelding 08. Afbeelding 09. Afbeelding 10. Afbeelding
11. Afbeelding 12. Afbeelding 13. Afbeelding 14. Afbeelding 15. Afbeelding

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: do mei 12, 2011 17:53 

Nummer 20 gebruikt voor de challenge :D 2 icons met dh2 spoilers. 1 van Draco, waarvan ik niet zeker of het een dh2 spoiler is. en 1 van Nagini van de trailer.


01. Afbeelding 02. Afbeelding 03. Afbeelding 04. Afbeelding 05. Afbeelding
06. Afbeelding 07. Afbeelding 08. Afbeelding 09. Afbeelding 10. Afbeelding
11. Afbeelding 12. Afbeelding 13. Afbeelding 14. Afbeelding 15. Afbeelding
16. Afbeelding 17. Afbeelding 18. Afbeelding 19. Afbeelding 20. Afbeelding
21. Afbeelding 22. Afbeelding 23. Afbeelding 24. Afbeelding

Spoiler:
25. Afbeelding 26. Afbeelding

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme