Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Murderer

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 17:34 

Afbeelding

Wow. Het grootste gedeelte van de meisjes was al vertrokken, aan de leerlingenkamer te zien. Aimée draait nogmaals een rondje voor de spiegel die in de algemene ruimt hangt en werkt vervolgens voor de vierde keer haar make-up bij. Ze strijkt nog een keer over haar prachtige goudkleurige jurkje.

"Hi, Shawn," zegt ze vrolijk, terwijl ze een fles drank in zijn handen duwt. "Die mag jij dragen, nette meisjes doen dat niet." Besluit ze. Ze kijkt met opgetrokken wenkbrauwen naar Thomas, die zwaar overdreven vraagt of Enora mee gaat en ze begint zachtjes te lachen. "Ehm, schattig?" Haha, wat een zoetsappig sukkeltje!

"Nou, tot straks," zegt ze tegen Enora en Thomas, terwijl ze haar arm in die van Shawn haakt. "Let's go!"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 19:07 

Afbeelding

Eigenlijk heeft hij vanavond niet zo'n zin in een feestje, maar als hij er eenmaal was viel het misschien wel mee. Anders kon hij altijd nog besluiten te vertrekken. Kort nadat Shawn en Matt vertrokken zijn vertrekt ook hij richting het les/feest lokaal. Onderweg komt hij wat klasgenoten tegen en krabt hij even bedenkelijk over zijn hoofd. Het was niet verplicht een data te hebben maar iedereen leek er desondanks toch eentje gevonden te hebben. Nog verrassender is het schouwspel voor het schilderij van de meisjes. Met stomheid geslagen vertraagd zijn pas automatisch iets. Was dat een roos in de hand van Thomas. Zijn blik gaat van de roos naar diegene die het aangeboden krijgt. Enora.  Wat mankeerde iedereen vandaag? Niet dat Enora een slechte date keuze was maar, was dit niet dezelfde Enora die hij voor kraai had uitgemaakt. Nogal toepasselijk heeft ze een zwarte jurk aangetrokken, maar die mistaat zeker niet.

Eigenlijk staat hij gewoon wat te treuzelen omdat hij hoopt dat ze hem zal weigeren. Thomas was wel oké maar met zijn optreden van vanmiddag had hij toch eigenlijk verwacht dat hij aan Naomi's arm zou hangen. Jij bent zo iemand die geniet van andermans afgang. Een beetje als een kraai. Gniffelend bijt hij even op zijn lip en steekt hij nonchalant zijn handen in zijn zakken. Aimee vind het blijkbaar wel schattig waarop Noah even met zijn ogen rolt. Het is maar wat je schattig vind.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 19:25 

Afbeelding

Shawn beantwoordt Enora's knuffel, en glimlacht als ze vraagt of ze er okay uitziet. "Je ziet er absoluut geweldig uit," complimenteert hij haar gemeend. Dan komt Thomas even de Slijmbal van het Jaar uithangen, met roos en al. Shawn kijkt met opgetrokken wenkbrauwen toe. Hij vertrouwt dit niet. Die Thomas was net nog een rotzak tegen Enora, en nu was het de bedoeling dat ze met 'm meeging naar het feest? Omdat hij haar een roos aanbiedt?

Shawn heeft echter niet veel tijd om hierover na te denken, omdat zijn (echte en geregelde) date aan komt lopen. Aimée begroet hem, waarna ze een fles alcohol in zijn handen duwt. Hij lacht - typisch =') "Top! Je vergeet alleen dat Matt en ik dit hebben georganiseerd - er zal genoeg drank zijn. Maar een extra fles kan nooit kwaad."

Aimée haakt haar arm in die van hem, en ze maken aanstalten om richting het feest te gaan. Shawn kijkt echter nog met wantrouwige ogen naar Thomas. Als het Aimée/Shawn tweetal langs Enora loopt, blijft Shawn even staan. Hij buigt zijn hoofd zodat hij in haar oor kan fluisteren, en zegt luider dan nodig: "Als hij zich niet gedraagt, moet je dat zeggen, en dan breek ik zijn nek. Okay?" Zo. Hopelijk heeft Thomas dat gehoord. En goed ook. Kennelijk toch niet de Avond der Vriendelijkheid.

Dorian is, voor redenen die onbekend voor Shawn zijn, ook erbij komen staan. Shawn knikt kort naar hem.

Dan vormt zich een grote glimlach op Shawn's gezicht - hij kijkt naar Aimée en zegt: "Yup! Let's go!" Ze lopen richting het ietwat kleine lokaal dat Matt heeft kunnen regelen, aangezien de jongens common room niet meer lukte, of zo. Nou ja, Matt was erg vaag bij het beschrijven van WAAROM het niet ging lukken, maar okay. Het zal wel goed zijn. Als het tweetal buiten gehoorsafstand van Enora en Thomas is, vindt Shawn het wel nodig om even aan Aimée uit te leggen waarom hij net zo minder-lief tegen Thomas deed.

"Wist je dat Thomas vanmiddag nog tegen tegen Noor zei dat ze gemeen was, net een kraai was, en nog meer nare dingen?" vraagt hij rustig. "En dan nu wilt 'ie haar meenemen naar het feest. Merkwaardig, als je 't mij vraagt. Niet dat we kunnen verwachten dat ze net zo'n goed duo als wij kunnen zijn. Beide zijn we Quidditch captains, en we zijn gerespecteerde mensen in de school, en..." Shawn gebaart met zijn hand (terwijl hij de fles vast heeft) naar hun verschijning. "... we zijn een plaatje - niemand kan daaromheen!" Een opgewekt lachje verlaat zijn mond.

Pff, niemand kan meisjes beter om zijn vinger winden dan Shawn.

Na een kort tripje met veel small-talk en gelach, komen ze aan in het lokaal. Luc, Naomi, Jerome en Matt zijn er al. "Hey guys!" begroet Shawn ze. Hij legt de fles alcohol op de tafel die bijna bezwijkt onder alle flessen die er al staan. Vervolgens gaan Aimée en Shawn staan bij Naomi, Jerome en Matt.

"Maaatttt, waar is onze band?" Ja. Een band van huiselven. Ze vonden het ZO leuk om mee te doen met die ene begin-van-het-jaar prank van Matt/Shawn, waarbij ze instrumenten moesten spelen, dat er nu een BB Band of House Elves is. I kid you not.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 19:44 

Afbeelding

Als Naomi met Jerome richting het feest loopt, komen ze Matt tegen. Ze loopt richting Matt, die haar aanspreekt over hoe ze er uit ziet en haar hand kust. "Why thank you Matt," zegt ze met een kleine grijns "Altijd de heer natuurlijk. En natuurlijk hebben ik en Jerome het gezellig. Een fascinerend gesprek over hoe Jerome de Minister heeft gesproken laatst." Ze nep glimlacht richting Jerome. Natuurlijk was het een van de meest oninteressante gesprekken ooit geweest.

Als ze met zijn drieen aankomen bij het feestje kijkt ze afkeurend rond. Het ziet er nogal... on-chique uit. Er liggen twee mensen uit hun jaar nu al te zoenen op een bank en er is geen muziek. Luc ziet er raar gekleed uit en staat in een hoekje. Naomi trekt een wenkbrauw naar hem op. Gelukkig gaat Jerome gauw een cocktail halen. Ze kijkt naar Matt. "Geen date?"

Enkele seconden later komt Jerome aanlopen met haar Cosmopolitan en ze sipt er gelukkig aan, hem totaal negerend voor de rest. En dan komen Shawn en Aimée ze ook vergezellen, alhoewel dat niet het juiste woord is met Aimée. Ze kijkt haar vies aan van onder naar boven. Een goud jurkje, hoe ordinair. Hoe kon Shawn ooit met haar willen gaan! Of zoiezo iemand.

"Volgens mij zijn we hier niet bij Showgirls," Sist ze in Aimée's oor met een glimlach, zodat de rest van het stel het niet hoort. Ze heeft namelijk geen zin in ruzie, maar kan een opmerking niet laten.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 20:02 

Afbeelding

"Oooh het klinkt alsof jullie het fantastisch hebben!" Zegt Matt met een enorme smirk wanneer Naomi zegt dat Jerome het net had over zijn ontmoeting met de Minister. "En nee, ik heb geen date. Ik had gehoopt iemand mee te kunnen vragen, maar dat was er niet meer van gekomen." Naomi hoeft niet te weten dat het zijn plan was om Flor mee te vragen. Naomi lijkt Matt namelijk niet zo'n type om dat soort informatie voor zich te houden.

De band... Hmm... "Je weet toch wel die ene elf die stage fright had de vorige keer? Volgens mij zit die nog ergens in een hoekje te janken. Ik hoorde wat jankgeluiden toen ik op weg was hier naartoe." Net op dat moment steekt een van de elven zijn hoofd om de deur en mompelt iets wat lijkt op 'klaar om op te treden'. Matt knikt de elf toe en ja hoor, een stuk of 8 elven komen naar binnen gelopen, inclusief instrumenten.

Als de elven dan beginnen te spelen, begeeft Matt zich richting de dansvloer en laat wat van zijn awesome dancemoves zien. Matt is niet alleen een geweldige Quidditch speler, hij kan ook nog eens goed dansen. Puh. En iemand moet het feest toch officieel openen? Na een tijdje fanatiek gedanst te hebben, staat hij even stil. Hij richt zich tot zijn klasgenoten en roept: "DAMES EN HEREN, HET FEEST IS BEGONNEN!" Matt maakt een diepe buiging en loopt naar de drankjestafel waar hij een groot glas pakt en volschenkt met een of ander fel gekleurd goedje.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 20:47 

Afbeelding

Ingespannen luistert Alex naar Christine als ze aanhaalt dat er heel wat speekseluitwisseling zal plaatsvinden tijdens het feestje. Dat is toch wel zeer typerend voor hun jaar. Je zou je er haast om verbazen dat de Ochtendprofeet nog niet is neergestreken in Beauxbatons om een reportage te maken over tienerzwangerschappen.

Alex tuit nadenkend zijn lippen. Zelf is hij ook niet bepaald een feestjesliefhebber, maar met Christine kan hij altijd van die leuke opmerkingen maken over dronken klasgenoten. Maar er zijn nog genoeg leuke mensen die wel naar het feestje gaan. Als Christine een opmerking maakt over het gebrek aan fabulous'ige kledij fronst hij zijn wenkbrauwen.

"Maar", zegt hij weifelend. "Zij hebben die kledij nodig om andere dingen te compenseren. Jij niet, want je ben perfect zoals je bent". Alex kijkt haar bloedserieus aan, alsof hij net tegen een patií«nt vreselijk nieuws moet gaan zeggen. Hij meent het zelfs zo erg, dat hij niet eens beseft hoe over the top hetgene dat hij net zei misschien wel klinkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 21:06 

Afbeelding

Enora kijkt op naar Thomas wanneer die haar aanspreekt. Haar wenkbrauwen schieten eventjes kort omhoog wanneer hij zegt dat hij zijn excuses aanbiedt voor zijn gedrag van die middag. Ze vouwt haar armen over elkaar heen en kijkt hem even inschattend aan. Sure. Niet dat hij er zo makkelijk vanaf ging komen. Het was niet zomaar een belediging. Het was een serieus beledigende belediging. Pfuh.
Ze is echter verrast wanneer hij haar vervolgens ook nog eens een complimentje geeft en dan ook nog eens een rode roos tevoorschijn haalt. Was dit een grapje?

"You're joking, right?" ze kijkt hem met een half lachje aan.
Ze grijnst eventjes naar Shawn wanneer hij haar wat toe'fluistert'. "Maak je maar geen zorgen, ik red me wel." knipoogt ze.

"Al moet ik zeggen dat je er wel heel cute uit ziet zo." Ze vouwt haar armen uit elkaar en stapt dan maar naar hem toe. Ze laat haar vingers eventjes over de blaadjes van de roos heengaan. Ondertussen heeft ze ook Dorian opgemerkt die ook in de buurt staat. Ze kijkt Thomas met een zoet glimlachje aan.
"Sorry, ik heb al een date." glimlacht ze dan, terwijl ze eventjes kort knipoogt naar Dorian. "Nouja.. Heb ik net besloten. Maar ik dacht dat jij wel wist dat ik van andermans afgang genoot." Ze kijkt hem met onschuldige oogjes aan. Ze ging hem niet zomaar vergeven. Daarbij hield ze gewoon een beetje van het hard-to-get te spelen, hij moest er maar wat meer moeite voor doen.

"Wel lief van je, zo'n roos." zegt ze nog terwijl ze hem van hem overneemt. "Ik zie je wel bij het feest." knipoogt ze, waarna ze met een stukken beter humeur doorloopt naar Dorian.
"Jij bent mijn date vanavond." laat ze hem vrolijk weten. Ze plukt wat aan de roos zodat de steel wat korter is. "Zullen we maar gewoon stijlvol te laat komen?" Om Thomas gewoon te plagen, stopt ze de roos gewoon vrolijk in haar haar, helemaal klaar voor het feest!

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 21:43 

Afbeelding

Camille trekt haar wenkbrauw op. Aandacht van Shawn? Daar heeft ze nooit behoefte aan gehad en dat was nu niet veranderd. Hij moet eerst een make-over krijgen en met zijn arrogante lijf van meisjes afblijven. Zeker van haar vriendinnen.

[...]

Na het eten, is ook Cam begonnen met zich klaarmaken voor het feest. Ze staat nog half in haar ondergoed als Lea de kamer al verlaat om naar Casey te gaan. Ze voelt een steek van jaloezie door haar lichaam gaan, maar houdt vol dat zij zich ook zorgen om Case maakt. En Lea wist niet eens wat er aan de hand was. Ineens begint ze zenuwachtig te worden. Misschien wilde Casey helemaal niet dat zij het ook zou weten en zat ze zich zo ongeveer op te dringen.

Ze bijt op haar lip en trekt een zwart topje over haar hoofd heen. Voor de gelegenheid hijst ze zichzelf in een spijkerrokje. í‰én van de weinige rokken die ze bezit en de enige die ze heeft meegenomen. Ze heeft veel liever broeken. Het rokje van haar uniform vindt ze al irritant genoeg, Maar goed, het is altijd nog beter dan een jurk.

Met een zucht begint ze aan haar make-up. Normaal doet ze er niet aan, maar een beetje mascara en rode lippenstift moet voldoende zijn voor een 'date'. Officieel houdt ze ook niet van feestjes en drank, maar dit is voor Case en Lea.. Absoluut niet voor Matt en Shawn.

Als ze klaar is, loopt ze maar achter Lea aan naar de kamer van Casey en Aimée. Verlegen klopt ze op de deur.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:01 

Afbeelding

Aimée haalt haar schouders op als Shawn zegt dat ze al genoeg drank hadden. "Ik heb een van die Huiselven die in onze commonroom schoonmaakt een fles drank mee te brengen," zegt ze.

Onverschillig luistert Aimée naar de uitleg van Shawn over Enora en Thomas. Waarom denkt iedereen toch dat haar ook maar iets kan schelen wat voor problemen andere mensen hebben. Toch doet ze alsof het haar echt iets kan schelen. "Goh, wat naar voor Noor, ik hoop dat ze nee zegt," antwoordt Aimée dan met een pruillipje.

Ze loopt vrolijk door, terwijl ze heel goed ziet dat er leerlingen naar haar en Shawn kijken. Haar ego stijgt nog een stukje als Shawn zegt dat ze allebei gerespecteerde mensen op school zijn. Ze knikt tevreden en instemmend. "We zien er geweldig uit, niemand kan om ons heen!" Na deze opmerkingen wappert Aimée nog even overdreven met haar haar.

Dan zijn ze er: een klein, leeg, maar gezellig ingericht lokaal. "Hm, zie er best goed uit," complimenteert ze Shawn en Matt. Snel loopt ze even naar de dranktafel en schenkt een of ander mierzoet drankje voor zichzelf in. Ze voegt zich weer bij de groep, als Naomi meteen een stekende opmerking maakt over haar verschijning. "Moet je eens goed luisteren, Moreau," sist ze glimlachend. "Ik weet dat je het niet kan uitstaan dat ik er beter uitzie, alle jongens aan mijn voeten liggen én dat ik het geschopt heb tot Quidditch captain, terwijl jij een miezerig, onuitstaanbaar, verwend kreng bent dat het alleen maar moet hebben van haar geld en ik ga mijn avond niet door jou laten verpesten, ma cherié"

Ze glimlacht nog even zoetjes, waarna ze naar Matt en Shawn toeloopt en haar glas tegen dat van Matt aanstoot. "Santé! Moeten wij niet nablijven vanavond?" Ze neemt een grote slok van haar drinken en giechelt dan.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:10 

Afbeelding
Lea Bennett

Nog steeds in gedachten verzonken opent Lea zonder nadenken de deur van Casey's kamer, loopt gewoon naar binnen en- oeps. Casey staat nog voor de spiegel in haar ondergoed, duidelijk nog niet klaar voor het feest. Zonder iets te zeggen draait Lea zich direct om en loopt weer naar buiten, net nadat Cam op de deur geklopt heeft.

"Hey Cam," zegt Lea opgewekt. Nu kan ze in ieder geval doen alsof ze meteen de kamer uitgelopen was omdat Cam op de deur klopte. Ze snapt niet waarom ze zo overdreven reageert. Het is nou niet de eerste keer dat ze Case in haar ondergoed ziet ofzo. Toch voelt ze haar gezicht warm worden en ze hoopt dat het niet opvalt.

Snel laat Lea een goedkeurende blik over Cam heen gaan. Ze fluit even, kort. "Je ziet er goed uit!" zegt ze terwijl ze een arm om Cam heenslaat en de deur weer opengooit. "Casey, schiet je op? Het feest is ondertussen al begonnen."

were mine.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:14 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian kijkt even naar zijn outfit, die bestaat uit een aantal kleren die hij maar bij elkaar heeft geraapt. Een spijkerbroek, een paar afgetrapte sneakers en het bovenste knoopje van zijn overhemd staat lekker nonchalant open. Adrian haalt nog even een hand door zijn krullen, maar het heeft vrijwel geen effect - ze blijven nog steeds stug door elkaar zitten.

Adrian sloft door de gangen op zoek naar het juiste lokaal. Adrian komt stilletjes de kamer in en al snel daarna kondigt Matt aan dat het feest is begonnen. Met een dorstige blik loopt Adrian meteen af op de tafel met drank! Hij heeft dorst en vooral in alcohol. Hij pakt een glas en schenkt iets randoms in. Het wordt vast wel lekker.

Adrian kijkt even rond. Bij wie zou hij eens gaan rondhangen? Noami ziet er lichtelijk verveeld uit, ook al heeft ze een date aan haar zij. Ook al staan Matt, Shawn en Aimée erbij, Adrian stapt toch op hun af. Met een vrolijke grijns kijkt hij naar ze.
"Hallo-hallo."
Hij kijkt naar de groep en neemt nog een slok van zijn goedje, wat er ook in mag zitten. Adrian vangt Aimées woorden op over het nablijven. O Mon Dieu!
"Oh gedoe ja," zegt hij. "Daar moest ik je trouwens nog aan herinneren."
Schaapachtige grijns.
"Ach, hij moet maar ergens anders vermaak zoeken."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:52 

Afbeelding

Dorian beantwoord Shawn zijn hoofdknik ook met een knikje, alsof het zakenpartners zijn zo geforceerd komt het over. Nouja, het is beter dan dat ze elkaar in de haren vliegen. Hij koos liever voor de wapenstilstand. Langs elkaar heen leven ging tot dusver ook prima.

Dorian wil eigenlijk al verder lopen als Enora naar Thomas toe stapt en wat met de roos speelt. Sorry, ik heb al een date Hij werpt even een achterdochtige blik om zich heen, toch zijn hij en Thomas nu de enige jongens in de gang. Niet helemaal zeker van zijn zaak springt hij niet enthousiast naar voren of whatever, maar blijft hij bedeesd staan. Misschien bedoelde ze toch iemand anders die haar nog kwam ophalen. Haar knipoog stelt hem gerust en zijn mondhoeken krullen tevreden iets omhoog.

"Qui" antwoord hij vrolijk. Thomas zijn blik ontwijkt hij angstvallend, die 'vriendschap' zou hij later wel weer lijmen. Bovendien had hij niks gedaan om Enora aanleiding te geven hem te kiezen. Thomas had het allemaal aan zijn eigen grote mond te danken. "Stijlvol moet wel lukken" complimenteert hij haar als hij nog eens goede blik op haar (outfit) werpt. Als een echte gentlemen haakt hij zijn arm in de hare. "Ik dacht eigenlijk dat hij Naomi kwam ophalen, gezien vanmiddag" grinnikt hij als ze door de gangen lopen. Naarmate het lokaal nadert wordt hij wat stiller, hoewel je het niet verlegen zou kunnen noemen. Hij schraapt even zijn keel alsof hij slecht nieuws gaat brengen "Je hoeft overigens echt niet de hele avond mijn date te zijn" glimlacht hij flauwtjes "Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat je Thomas gewoon graag de bons wou geven. En dat geeft ook niet, ik vind het niet erg." Ik ben het gewend, denkt hij er somber achteraan. "Je hoeft je niet verplicht te voelen" nogmaals een vriendelijke glimlach die naar het onzekere neigt "maar het mag wel.."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 22:57 

Afbeelding

Hmmm.. Oh ja... Detention! Dat kleine detail was Matt even ontglipt. "Ow ja. Detention! We halen het later wel een keertje in. Dit begin-van-het-jaar-feest is traditie en geen detention kan ertussen komen." Ja. Dit is de beste redenering om onder detention uit te komen.

Dan herinnert Matt zich iets xO! Naomi staat nog bij hem in het krijt omdat hij haar vorig jaar onder een detention uit heeft gekregen door zelf de blame op zich te nemen. Hij had haar er echter nooit meer op aangesproken. Nu heeft hij echter een goed idee... Hij at zijn drankje en loopt naar Naomi toe. Jerome kijkt hem kwaad aan. Stomme Jerome. "Het spijt me, Jerome, maar ik kom Naomi even jatten." Hij pakt haar bij haar hand en sleurt haar een stukje verder bij Jerome vandaan. "Weet je nog dat je bij mij in het krijt staat? Ik heb een idee." Aan Matt's gezicht is te zien dat hij een zeer goed plan heeft. "Je gaat vliegen," fluistert hij in Naomi's oor.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 23:08 

Afbeelding

Ze kijkt Aimée spottend aan als die een zogenaamde 'comeback' geeft. "Tenminste heb ik mijn dignity nog," bijt ze terug. Helaas wordt ze weggesleept door Matt, want het had best een bitch-slap partij kunnen worden. Ze knikt nog even naar Adrian die er bij was komen staan en negeert boze Jerome. Naomi luistert achterdochtig naar Matt. Wat was hij nu weer van plan?

"Vliegen? In deze jurk zeker? Niet iedereen hoeft mijn ondergoed te zien, dank je wel." zegt ze een beetje geĂ­ÂŻrriteerd. Maar ze stond bij hem in het krijt dus het moest maar en vliegen was leuk. En het zou Shawn vast irriteren. "Fine," zegt ze dan maar en sleept Matt met grote passen het klaslokaal uit richting de pitch.

Ze kijkt een beetje nostalgisch rond naar de paal waaraan Shawn heeft vastgezeten en verbergt grijns. "En nu?" vraagt ze, terwijl ze zich beseft dat dit het ultieme moment is om Matt uit te horen over Florence.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 23:18 

Afbeelding

Daar staan ze dan. Op de pitch. Het is best koud, dus Matt heeft zijn Quidditch jas maar uit het kluisje gepakt dat hij hier heeft. Ook heeft hij zijn broek gepakt, die hij nu nog over zijn arm heeft hangen en zijn broom. Naomi had eerder al gezegd dat ze het koud had en tsjah... Matt wil wel de heer spelen. Hij gooit haar de broek toe. "Trek aan. Hij zal vast wat te groot zijn, maar als je zit kan hij niet afzakken." And so what if it does? Matt heeft dan wel een crush op iemand, maar dat betekent niet gelijk dat hij een afkeur heeft voor al het andere vrouwelijk schoon.

"En nu? Tsjah... Terwijl jij de broek aantrekt, ga ik een klein rondje vliegen om je te laten zien wat je te wachten staat." Matt weet heus wel dat Naomi vast niet in een keer zoveel zou durven, maar hij wil haar zijn skills laten zien. Hij gaat dus op zijn broom zitten en kickt af tegen de grond. Al snel maakt hij heel veel hoogte en heel veel snelheid. Hij begint rondjes om het veld te vliegen terwijl hij af en toe naar beneden kijkt naar Naomi.

Na een tijdje vindt hij het wel weer genoeg en daalt hij weer. Vlak voor Naomi komt hij tot een halt en hij kijkt haar uitdagend aan. "Jouw beurt." Zegt hij uitdagend.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: