Dorian beantwoord Shawn zijn hoofdknik ook met een knikje, alsof het zakenpartners zijn zo geforceerd komt het over. Nouja, het is beter dan dat ze elkaar in de haren vliegen. Hij koos liever voor de wapenstilstand. Langs elkaar heen leven ging tot dusver ook prima.
Dorian wil eigenlijk al verder lopen als Enora naar Thomas toe stapt en wat met de roos speelt.
Sorry, ik heb al een date Hij werpt even een achterdochtige blik om zich heen, toch zijn hij en Thomas nu de enige jongens in de gang. Niet helemaal zeker van zijn zaak springt hij niet enthousiast naar voren of whatever, maar blijft hij bedeesd staan. Misschien bedoelde ze toch iemand anders die haar nog kwam ophalen. Haar knipoog stelt hem gerust en zijn mondhoeken krullen tevreden iets omhoog.
"Qui" antwoord hij vrolijk. Thomas zijn blik ontwijkt hij angstvallend, die 'vriendschap' zou hij later wel weer lijmen. Bovendien had hij niks gedaan om Enora aanleiding te geven hem te kiezen. Thomas had het allemaal aan zijn eigen grote mond te danken. "Stijlvol moet wel lukken" complimenteert hij haar als hij nog eens goede blik op haar (outfit) werpt. Als een echte gentlemen haakt hij zijn arm in de hare. "Ik dacht eigenlijk dat hij Naomi kwam ophalen, gezien vanmiddag" grinnikt hij als ze door de gangen lopen. Naarmate het lokaal nadert wordt hij wat stiller, hoewel je het niet verlegen zou kunnen noemen. Hij schraapt even zijn keel alsof hij slecht nieuws gaat brengen "Je hoeft overigens echt niet de hele avond mijn date te zijn" glimlacht hij flauwtjes "Ik bedoel, ik begrijp ook wel dat je Thomas gewoon graag de bons wou geven. En dat geeft ook niet, ik vind het niet erg." Ik ben het gewend, denkt hij er somber achteraan. "Je hoeft je niet verplicht te voelen" nogmaals een vriendelijke glimlach die naar het onzekere neigt "maar het mag wel.."