Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 23:36 

Afbeelding

Ze kijkt angstig toe als Matt rondjes vliegt en stiekem hoopt ze dat hij dat voor eeuwig blijft doen zodat zij dat niet hoeft te doen. Ongeí¯nteresseert hijst ze zich in de broek die Matt haar heeft aangegeven.

"Hij zit heerlijk" roept ze sarcastisch naar hem.

Uiteindelijk daalt hij dan toch neer en pakt ze de bezem angstig vast. Vreselijk, vliegen. Heeft ze ook nooit gedaan. Ze wil niet.

"Straks val ik en ga ik dood en dan wordt jij aangeklaagt!" probeert ze paniekerig om eronder uit te komen. Haar cocktail die ze nog vast had gooit ze in een stuk achterover.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 23:42 

Afbeelding

Dat dacht hij al. Naomi durft niet. Hij bekijkt haar even van top tot teen. "Je moet wel. Je ziet er juist zo awesome uit in mijn broek!" Hij kijkt even alsof hij heeeel diep aan het nadenken is. "Weet je wat? Ik blijf wel bij je op de broom zitten. Dan maken we ook wat minder hoogte en snelheid. Je mag wel zelf sturen enzo."

Na dat gezegd te hebben, schuift Matt naar achter zodat Naomi bij hem op de broom gaat zitten. Als ze dan zit (ja, ik bestuur haar even 10 seconden @@), kickt Matt af en tadaam! Ze hangen in de lucht.

Om Naomi nog extra te ondersteunen, pakt Matt haar vast om haar middel. Hij leunt wat naar voren en fluistert: "Dit valt wel mee, toch?"

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 0:06 

Afbeelding

Thomas lacht even als ze vraagt of het een grap is. Hij schudt zijn hoofd en kijkt haar dan weer aan. Als Shawn dan langsloopt en iets veel te hard in Enora's oor fluistert, zodat Thomas het ook kan worden, draait hij even met zijn ogen. Shawn moet zich écht overal mee bemoeien, alsof hij de grote held is. Thomas vindt het antwoordt van Enora dan ook leuk.

Enora zegt dat hij er cute uitziet en er verschijnt een klein grijnsje op zijn gezicht. Ja, dat was ook wel zo. Misschien zou ze toch meteen meegaan als zijn date? :') Dan stapt ze wat dichterbij en zit wat aan de roos. Wanneer ze hem dan ook nog lief aankijkt, denkt hij dat het bijna niet meer kan mislukken.
Maar dan deelt ze hem mee dat ze al een date heeft. Hij kijkt haar even verward aan en kijkt dan om zich heen. En wie staat daar verderop mee te luisteren: Dorian. Oké, dit was te verwachten en hier had hij vanzelfsprekend rekening mee gehouden. Hij zal zijn kans nog wel krijgen. Hij lacht even om haar commentaar: Touché.

Ze neemt de roos over en knipoogt nog even naar hem. "˜Tot bij het feest..'
Thomas kijkt toe hoe Enora naar Dorian loopt en de roos in haar haar steekt. Het had allemaal veel slechter kunnen gaan, bedenkt hij, ze heeft hem gecomplimenteerd, de bloem aangenomen en hij had nu het gevoel dat hij wel een kans kan maken in de toekomst. En daarbij was ze nu met Dorian, dus dat zat ook wel goed. Dorian was toch niet echt concurrentie. Hij grijnst als hij ziet dat Dorian zijn blik ontwijkt, dat is natuurlijk nergens voor nodig. Dan maar plan B.

Op zijn gemak loopt hij dan ook naar het feest toe. Daar aangekomen ziet hij dat nog niet iedereen er is. Naomi ziet hij ook niet. Nja, dan maar eerst wat te drinken halen. Hij schenkt zichzelf wat in en dan krijgt hij een klein idee. Hij kijkt het klaslokaaltje even rond en spot Enora al vrij snel. Hij gaat met wat flessen in de weer en uiteindelijk heeft hij een of ander zoetig, roodachtig cocktailtje gemaakt, bijpassend bij de roos natuurlijk. Keurend bekijkt hij het en dan loopt hij op Enora af.

"˜Speciaal voor jou gemaakt, bijpassend bij je roos natuurlijk,' zegt hij met een knipoogje terwijl hij haar het glas aanreikt, "˜Op het begin van een geweldige avond.' Hij houdt zijn glas klaar om te proosten.

Laatst bijgewerkt door Nienna op do maart 10, 2011 15:35, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 0:12 

Afbeelding

Shawn hoort het Aimée/Naomi gebitch niet. Hij is zijn drankje in zijn mond aan 't gieten. Naomi en Matt lopen ineens weg though, en ze zitten te smoezen. Shawn's wenkbrauwen vormen zich in een frons, want sinds wanneer praten die twee? Vooral als ze samen weggaan, kan Shawn het niet laten om vanalles te denken. Maargoed -- hij probeert die twee uit zijn hoofd te zetten. Het irritante hieraan is natuurlijk dat Naomi zeker iets gemeens zal uitvoeren, en dan is Matt het slachtoffer D: En dat wilt Shawn niet.

"Zullen we naar buiten gaan?" vraagt Shawn, als hij een derde drankje op heeft. Het is tijd voor zijn plan : D Buiten naar de sterren staren, kijken wat mooi alles is, praten over Quidditch en hun talenten, praten over hoe dit zo'n prachtig moment is... En dan boem! Zullen ze zoenen. En hopelijk meer! En dan de volgende ochtend zo snel mogelijk maken dat hij wegkomt, natuurlijk. Waarna ze het allebei zullen afdoen als een one-time-thing. Wat natuurlijk niet waar zal zijn, want na een paar dagen zal ze weer voor zijn deur staan. Zo gaan die dingen eenmaal.

Hij pakt Aimée's hand vast, en ze lopen dus samen naar buiten. "Weet je wat ik grappig vind?" vraagt hij dan luchtig. "Dat koppels die absolúút geen chemie hebben, met elkaar rondhangen. I mean, zonder vonk... Wat moet je zonder de vonk?" Hij werpt haar een halve glimlach toe. Zijn duim aait ondertussen de buitenkant van haar hand. Jup, hij heeft dit heel vaak gedaan. Maar hopelijk denkt zij daar niet aan.

Eenmaal buiten aangekomen, legt Shawn zijn arm om Aimée heen, in een poging haar warm te houden. "Wist je dat-" Zijn oog wordt opgevangen door twee mensen op een bezemsteel. Hij kijkt nieuwsgierig en met half dichtgeknepen ogen naar het veld - maar ze staan te ver weg om het goed te kunnen zien.

"Wat zal dat zijn?" vraagt hij, terwijl hij aanstalten maakt op richting het veld te bewegen. "Misschien een rare vallende ster?" Nee, dat denkt hij niet daadwerkelijk, maar het is een romantisch idee. Hoe dan ook, ze staan op een gegeven moment dichtbij genoeg om te kunnen zien wie er vliegen. Yup. Naomi en Matt.

Shawn slaakt een geí¯rriteerde zucht. "Oh, dit kún je niet menen!" Hij ziet nog alleen hoe Matt's hoofd dichtbij dat van Naomi zit. En hij heeft wel genoeg zien. "Laten we weer naar binnen gaan," zegt hij nors. Waarom is Shawn pissed? Wel, omdat Matt zijn BESTE VRIEND is, en Naomi mag niet zomaar met zijn hoofd rotzooien! Wanneer leert dat mens een keer af te blijven van anderen? Dadelijk eindigt Matt ook aan een paal!

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 0:44 

Afbeelding

"Dankje." glimlacht Enora wanneer ze ook van Dorian een complimentje krijgt. "Gezien vanmiddag zou hij er in ieder geval niet voor mij moeten staan." knikt ze terwijl ze bij hem inhaakt.
Het is niet echt zo dat Dorian en zij veel gespreksstof hebben. Ze kijkt dan ook naar hem op wanneer hij zijn keel schraapt. Ze glimlacht eventjes lichtjes bij zijn woorden. "Nouja, ik zou toch zonder date gaan, ik vind het niet erg hoor." Ze kende Dorian verder niet zo heel goed, het was niet alsof ze dikke maatjes waren. "Wie weet wordt het nog gezellig. Bovendien is het niet zo dat we aan elkaar vastgelijmd zitten. Je krijgt van mij zelfs de vrijheid om naar andere meisjes te kijken, dan hebben we een ideale date." knipoogt ze.

Net wanneer Dorian en Enora arriveren, ziet ze Shawn en Aimee het lokaal uitlopen. Eenmaal binnen is Matt ook nergens te bekennen. Hm, misschien maar beter ook. Er lijkt nog niet heel veel aan het feestje te zijn. "Zullen we maar gewoon beginnen met een drankje?"
En wat een service! Daar is Thomas al meteen met een drankje voor haar. Ze kijkt Thomas schattend aan en kijkt eventjes twijfelend naar zijn drankje. Ach, waarom ook niet. Het leek er sowieso op dat er anders niet door deze avond heen te komen zal zijn. Vooral niet met een Thomas die constant met dingetjes zou komen - die natuurlijk allemaal bij haar roos zouden passen.

"Thanks. Al denk ik niet dat het gaat helpen met mij dronken te voeren. Wel een heerlijke verwennerij zo, maar denk maar niet dat ik je zo snel vergeef." wijst ze hem erop, waarna ze het glas van hem aanneemt. "Op een avond die waarschijnlijk nog vele verassingen voor ons in petto heeft." proost ze dan, waarna ze een slokje neemt en hoopt niet dood neer te vallen. In tegendeel, het is best wel lekker.
"Vooruit, je krijgt een pluspuntje voor dit drankje, maar daar blijft het bij."

Ze kijkt het lokaal even rond. Waar waren de gastheren anyway? Nouja, van Shawn weten we inmiddels wel dat hij zijn charmes op z'n date aan het loslaten is. En dan staat zij hier met een date waar ze tot nu toe nauwelijks wat mee heeft gehad, en een zoetsappige jongen die haar straks nog met puppyoogje aan gaat kijken om hem te vergeven. Ze giet het drankje maar gewoon achterover.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 1:07 

Afbeelding

Toch enigszins opgelucht glimlacht hij, niemand vond het leuk om afgewezen te worden ook al was de date van praktische aard. "Deal" glimlacht hij "Kan ik je eens van andere kant leren kennen. Geen kraai of.." hmm ja de reden dat ze elkaar eigenlijk nog nauwelijks kende lag voor de hand. Dorian zijn afgunst tegenover Shawn, het feit dat ze lange tijd Matt zijn vriendin was en Tja Matt was nog net geen lichaamsdeel van Shawn. "..ik zal je niet beoordelen op je vriendenkring" beloofd hij " wat waarschijnlijk de reden is dat we elkaar eigenlijk niet kennen" Hij wil net aanstalten maken om een drankje te halen als Thomas al komt aanvliegen. En bedankt. Geen drankje voor hem dus. Alsof hij lucht is staat Thomas te flirten met Enora en dat voelt best wel kleinerend. Met duidelijke afkeuring haalt hij dan zelf maar een drankje en voegt hij zich weer bij hun.

"Misschien is het verstandiger om morgen nog eens een poging te wagen en nu een afgang te voorkomen" spreekt hij hardop en heerlijk subtiel zijn gedachten uit. Kssshhhh Thomas! "Ik ben namelijk vanavond haar date, nouja een functionele. Wat inhoudt dat ik haar veilig terug breng aan het einde van de avond en een oogje in het zeil hou." Hij kijkt even rond en merkt ook Shawn zijn afwezigheid op "Zodat Shawn geen nekken gaat breken"

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 1:43 

Afbeelding

Christine werpt terug een blik op haar boek als ze uitgesproken is. Ze kijkt echter terug op wanneer Alex haar een antwoord geeft. Ze verwacht bij die opmerking een alom gekende opbeurende en lieve grijns op zijn gezicht te zien en is dan ook enorm verbaasd wanneer ze zijn serieuze blik opmerkt. Ze knippert een paar keer met haar ogen, zwijgend.

Ja, ze kijkt hem zelfs licht verward aan. Zo van haar melk gebracht is ze. Reactie blijft nog steeds uit.

"Och..." zegt ze dan, eindelijk, en besluit een "˜ik wist dat je zoiets zou zeggen' – grijnsje erachter te gooien. Toch, tóch, voelt ze dat haar kaken warm worden. Ze overdenkt haar opties even. Als ze ging, dan zou het in haar huidige outfit zijn: namelijk haar toch wel strak zittende jeans, en haar witte schoolhemdje. Ja, van al haar kleren zit dit haar nog het beste en geeft het haar wat vorm, omdat ze daarin nog het kindermaatje heeft. En serieus, wie zou er nu aandacht aan haar besteden buiten Alex en misschien een beetje Shawn? Niemand. En da's maar goed ook. Naomi zou het bijvoorbeeld veel te druk hebben met awesome zijn om haar op te merken.

"OK dan... Alleen maar omdat jij het bent," zegt ze met een grijns. Ze slaat de boeken toe, staat op en gooit haar schooltas in een donker hoekje. Die komt ze morgen wel ophalen. Hier komt toch geen kat meer. Ze trekt haar schooldas uit, smijt die bij in de hoek en doet met een simpele beweging van haar hand één, misschien zelfs twee knoopjes extra open. Ze gaat eens een paar keer door haar haren, waardoor haar kapsel meteen een wat wildere en nonchalantere look krijgt.

"Goedgekeurd als je date?" vraagt ze dan. Uiteraard bedoelt ze dat allemaal vriendschappelijk. Denkt ze nu nog.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 2:05 

Afbeelding

"˜Met liefde gedaan,' zegt hij met een lachje, "˜En ik zou niet eens proberen om je dronken te voeren, ik wil natuurlijk geen misbruik van je maken. Dus geniet er maar gewoon van, zolang het kan.' Hij proost met Enora en neemt zelf ook een slokje, Dorian nog compleet negerend. Enora geeft hem een pluspuntje en Thomas grijnst. Zo, dit was een goed idee van hem geweest.

Dan komt Dorian weer eraan –blijkbaar was hij weggegaan- en meteen doet hij zijn mond open. Kijk, hij moest blij zijn dat Thomas no hard feelings had tegenover hem, nadat hij toenstraks "˜toevallig' daar stond, maar blijkbaar niet. Thomas trekt zijn wenkbrauwen op terwijl hij naar het hele gezever van Dorian luistert.

"˜Luister, Dorian,' begint hij heel rustig, totaal bewust van het feit dat Enora meeluistert, "˜Je kunt nu wel gaan zeuren over mijn zogenaamde afgang, maar een dame als Enora,' hij kijkt Enora even aan, "˜moet je willen én kunnen veroveren. Daar hoort nu eenmaal soms een afgang bij en die heb ik graag over voor Enora. Het is niet voor niets dat sommige jongens alleen "˜functionele dates' zijn. Maargoed, ik hoop alsnog dat je je goed amuseert natuurlijk.' Hij kijkt een keer van Enora naar Dorian en dan weer terug.

Laatst bijgewerkt door Nienna op do maart 10, 2011 15:36, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 13:24 

Afbeelding

Gelukkig hoeft ze niet alleen de lucht in en gaat Matt achter haar zitten. Ze zucht opgelucht en pakt de bezem met twee handen stevig vast. Ze kijkt een beetje angstig naar boven. En daar gaan ze! Ze slaakt een klein gilletje, maar als ze eenmaal vliegen voelt het eigenlijk wel heel spectaculair en het besturen van de bezem gaat haar helemaal niet slecht af.
Naomi voelt een hand om haar middel heen en hoe Matt in haar oor fluistert. Ze glimlacht en knikt.

"Het is eigenlijk wel prachtig hierboven," geeft ze toe.

Feeling a little wild, stuurt ze de bezem nog wat verder de lucht in en probeert wat snelheid te maken. De adrenaline is geweldig. Misschien moest ze toch maar een bezem aan gaan schaffen en wat vaker met Matt gaan vliegen.
De grijns op haar gezicht is er niet van af te slaan.

"Dus Matt, heb je nog een oogje op iemand?" vraagt ze nonchalant, aiming voor Florence.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 14:02 

Afbeelding

"Als ik dat woord nog een keer hoor, dan zal het voor die persoon die het uitspreekt, niet goed eindigen." doelt ze op het woord 'kraai'. Zo, en vanaf nu staat er een taboe op.
"Ik heb nooit wat tegen jou gehad. Je mocht Shawn en Matt alleen niet zo, kan ik niks aan doen verder." glimlacht ze als hij toegeeft dat hij haar eigenlijk op haar vriendenkring heeft beoordeelt tot nu toe.

"En dat willen we natuurlijk niet, tenzij het echt nodig is." voegt ze er bij Dorian aan toe wanneer hij doelt op Shawn die nekken gaat breken als Thomas te lang bij haar rond blijft hangen.
Enora giet snel haar cocktail achterover wanneer ze Thomas zo hoort. Ze moet een licht lachje onderdrukken en kijkt hem vervolgens afwachtend aan - wat voor zoetsappige woorden zouden er nog meer uit komen?
"Hoeveel afgangen denk je aan te kunnen?" vraagt ze hem dan ook met een uitdagend grijnsje.

Met haar lege glas in haar ene hand, haakt ze met haar andere vrije arm bij Dorian in en leunt zachtjes tegen hem aan. De functionele date opmerking was niet zo lief van Thomas. "En wat nou.. als iemand je voor is met het veroveren? Je lijkt namelijk zo overtuigd van jezelf." zegt ze zoetjes. Ze grijnst eventjes naar haar date. Hoe functioneel ze het ook maar willen noemen. "Toch, Dorian?"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 16:10 

Afbeelding

Aimée knikt instemmend toe als Adrian zegt dat hij maar ergens anders vermaak moet gaan zoeken. "Precies, laten we gaan feesten!" Ze begeeft zich naar de dansvloer en begint daar te swingen. Tussendoor giet ze nog even een drankje naar binnen.

Nadat ze haar derde drankje opheeft, komt Shawn naar haar toe en vraagt of ze mee naar buiten gaat. Meh, het was net zo gezellig aan het worden en buiten was het koud T_T
Toch loopt ze met hem mee, want ze kreeg vast meer aanzien als ze samen met de knapste persoon van school (op haarzelf na, natuurlijk) iets spannends zou gaan doen.

Als Shawn begint over koppels zonder chemie, en blabla, snapt Aimée niet precies waar hij heen wilt. Hij moest niet zoveel onzin verkopen maar gewoon straight to the point zijn. Bah. "Gelukkig hebben wij wel chemie, hí¨" Zegt ze zoetjes terwijl ze iets dichter tegen hem aan gaat lopen.

Buiten was het inderdaad koud. Gelukkig is Shawn zo galant een arm om haar heen te leggen. "Hm, wist ik wat?" Vraagt Aimée als haar date zijn zin niet afmaakt. Ze staart in de richting waar hij nu naar kijkt en ziet ook twee gedaantes staan. "Geen idee, het lijken gewoon mensen."
Als ze dichterbij zijn, zien ze het: Matt en Naomi. Op een bezemsteel. Naomi op een bezemsteel, lol.

Als Shawn dan zucht en zegt dat ze beter weer naar binnen kunnen gaan, kijkt Aimée hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Liefje, ik ben niet voor niks met je meegekomen naar buiten. Het is koud en ik heb geen zin in dit soort onzin." Ze keert hem de rug toe en loopt driftig terug naar het lokaal. Zak.

Terug in het lokaal schenkt ze nog een groot glas vol drank. Jongens zijn zo irritant! Aimée wilde gewoon plezier maken, maar dan gaat Shawn moeilijk doen. Ze gooit haar glas drank naar binnen en schenkt er weer een in. Langzamerhand begint ze zich wat losjes te voelen en ze begeeft zich naar Enora, Dorian en Thomas. "Hooooi, what's up?" Vraagt ze terwijl ze glimlacht naar iedereen en niet doorheeft dat ze momenteel niet heel erg gewenst is.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 16:32 

Afbeelding

Casey weigert Shawn aan te kijken, bang dat alleen de uitwisseling van een blik genoeg informatie zou overbrengen. Zwijgend volgt ze het gesprek, maar zegt zelf niet veel. Tijdens het eten neemt ze in totaal drie happen, maar krijgt niet meer weg, ondanks haar honger.

[...]

Verloren bestudeert Casey haar spiegelbeeld. Haar kleding voor het feest ligt onaangeraakt op het bed. Zachtjes laat ze haar handen over haar buik glijden en bijt op haar onderlip. Lea's spontane binnenkomst heeft ze niet door. Pas als de vrouwenstem haar roept, schrikt ze wakker. Right. Party.

Case loopt naar haar bed en hijst zichzelf in een zwart jurkje die net boven haar knieí«n komt. Haar decolleté is er vrij duidelijk in. Met de gedachte wat plezier te beleven vanavond loopt ze naar de spiegel met haar make-up tas in haar hand. Rond haar ogen zwarte eyeliner, fake lashes, en zilveren glitters: subtiel, maar toch mooi. Haar lippen krijgen een felle, rode kleur. Als laatste trekt Casey haar zwarte stilletos aan. All Stars during daytime, heels in the night.

"Ik ben er!'' begroet ze Lea en Cam overdreven vrolijk, na de deur te hebben open gegooid. Kort geeft ze de twee een knuffel en glimlacht bescheiden. Casey haalt een hand door haar lange, stijle haren. "Sorry dat het zo lang duurde..''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 16:47 

Afbeelding
Lea Bennett

"Hey!" zegt Lea enthousiast. Het valt haar op dat Casey's vrolijkheid geforceerd klinkt, maar waarom weet ze niet. Lea neemt voor om Casey vanavond extra goed in de gaten te houden. "Maakt niet uit hoor, zolang we nu maar opschieten," antwoordt ze op Casey's verontschuldiging.

Ze slaat nu ook om Casey een arm heen. "Zullen we dan maar gaan?" zegt Lea met een grijns.

[..]

Nadat ze een deel van Lea's alcoholvoorraad hebben opgepikt (ze is kieskeurig wat haar alcohol betreft, okay?) gaan ze richting het lokaal waar het feest gehouden wordt. Daar aangekomen ziet het er nogal doods en saai uit, maar Lea is helemaal van plan om dat straks te gaan verhelpen. =D

Maar eerst: drinken! Lea laat Casey en Cam los en dumpt haar alcohol op een van de tafels, waarna ze snel wat zooi bij elkaar gooit en een soort van cocktail maakt. Ze komt met 3 glazen weer terug bij Cam en Casey. "There you go," zegt Lea, terwijl ze zelf al een slok neemt.

were mine.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:17 

OOC: OMG THOMAS HAD PLASTIC SURGERY!

Afbeelding

Daar zweven ze dan, hoog in de lucht. Naomi heeft duidelijk de smaak te pakken en gaat steeds hoger en steeds een beetje sneller. Ze is er nog aardig goed in ook! Eigenlijk had Matt gewoon op de grond kunnen blijven. Maar ja, what's the fun in that?! Dan vraagt Naomi of Matt een oogje op iemand heeft. Ja, dat heeft hij wel, maar die persoon is de beste vriendin van de persoon waarmee hij op de broom zit! En ja, in dit soort situaties wordt Matt dus redelijk nerveus. Zijn hart begint sneller te kloppen en hij krijgt het spontaan heel warm. Dit overkomt hem nooit! Met Shawn kan hij het heel makkelijk over zulke onderwerpen hebben, maar met een meisje?! Damn.

"Ehm ja, maar ik weet niet of jij wel de juiste persoon bent aan wie ik dat moet gaan vertellen," Zegt Matt, zo smooth mogelijk. Dit is de eerste keer dat Matt zich ongemakkelijk voelt in de lucht.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 18:28 

Afbeelding

Shawn's wenkbrauwen gaan omhoog als Aimée ineens geí¯rriteerd ervandoor gaat. Hállo, what just happened? D: Niemand loopt zomaar van hem weg! Maar omdat hij nog een beetje pissed is omdat Matt zo dom bezig is, doet Shawn geen poging om haar terug te roepen of dergelijke. Hij steekt dus enkel zijn handen diep in zijn broekzakken, en beent op een langzamer tempo weer richting het lokaal. Matt is zo stom. En dom. I mean, na alles wat er tussen Naomi en Shawn is gebeurd (waarvan 90% negatief is geweest), gaat hij alsnog met haar rondvliegen? Dat is 1) enorm stom voor hemzelf, en 2) eigenlijk een beetje verraad zelfs! Naomi is en blijft de vijand!

In een slechte bui komt hij terug in het lokaal aan. Zonder op iemand te letten, loopt hij meteen richting de tafel met drank. Hij pakt een hele fles op, let niet zoveel op wat erin zit, en neemt een flinke slok. Dan tuurt hij om zich heen. Lea, Case en Cam staan een beetje verderop wat te drinken. Maar Case wil hem terug, en Shawn heeft geen zin in awkward gedoe. Een paar meter van hen verwijderd, staan Enora, Dorian, Aimée en... Thomas. Shawn's ogen knijpen zich half dicht, want had hij niet tegen Thomas gezegd dat hij moest opkrassen? Het ziet er verder nogal duidelijk uit dat Enora en Dorian samen zijn (WHAT? WANNEER IS DAT GEBEURD?), maar Shawn vindt Enora/Dorian veel, veel beter dan Thomas. Om te beginnen is Dorian zijn roomie, dus kan hij hem in de gaten houden @@ Niet dat Dorian nou een perfecte keuze is, maar okay.

Shawn's oogjes glijden verder over de ruimte, en daar spot hij Luc! Lucky Luc! Shawn loopt dus direct naar hem toe. Eenmaal aangekomen bij zijn merkwaardige klasgenoot, werpt Shawn hem een brede grijns toe. Hij neemt nog een slok van zijn fles, waarna hij de fles in Luc's handen duwt. "Drink een beetje, en dan ga ik jou lesgeven in hoe jij een werkelijke womanizer moet worden!" Kijk, dit is nou een briljant plan. Want dit is een goede daad, en alles. Plus, misschien schrijft Luc later wel een boek, en haalt hij Shawn aan als zijn held.

"Ben je er klaar voor, Lucky?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: