"Pardon?" brengt hij verbaasd uit als Thomas ontzettend neerbuigend over hem praat. Hij had het zelf een functionele date genoemd, als grapje als als...Argh! Met toegeknepen ogen blijft hij Thomas aan kijken en knijpt hij zijn lippen stijf op elkaar. Hij hield helemaal niet van dit haantjes gedrag, hoewel Thomas het toch een behoorlijke uitdaging maakt om rustig te blijven. Sukkel. Kwam hij hem nu morgen ook bloemen brengen als excuus, Tss.
Enora lijkt niet te vallen voor Thomas zijn charmes - als hij die al heeft - en geeft hem lik op stuk. Ha! Nog even en hij gaat Enora echt waarderen. Om het allemaal nog mooier te maken haakt ze bij hem in en begint ze wat tegen hem aan te leunen. Een zelfvoldane glimlach kruipt langzaam naar boven als Enora er nog een schepje bovenop doet. Misschien wordt deze functionele date nog heel gezellig. Nu in een sterkere positie met Enora aan zijn zij recht hij zijn rug iets meer, niet van plan Thomas over zich heen te laten lopen.
Veroveren.. Hij wisselt even kort een blik met haar en grinnikt dan. "Ja dat zou zomaar kunnen" Nu ze toch op dreef zijn legt Dorian zijn hoofd even schattig tegen die van Enora aan. "Liefde op het.." hij kijkt even bedenkelijk opzij "2e gezicht"Â
En dan staat Aimee ineens naast hun en ze heeft overduidelijk al behoorlijk diep in het glaasje gekeken. Typerend voor een avond als deze. "Zullen we gaan dan-" hij wordt onderbroken door Naomi die zich bij hun voegt. Twee vrienden, waarvoor hij zich beide soms voor kon generen. Wat dat betreft waren die twee het ultieme koppel. Naomi zet meteen de toon door de anderen niet te begroeten. "Naomi" hij glimlacht wrang en knikt dan richting Enora en Aimee. "Wees eens beleefd Naomi" dringt hij voorzichtig aan. "We gaan dansen" besluit hij dan alsnog als er muziek begint te spelen. Voordat er weer een bitchfight zou ontstaan. Hij zet zijn drankje aan de kant en neemt het lege glas van Enora over om dat ook weg te zetten. Aan haar hand trekt hij haar dan wat verder het klaslokaal in. "Zo" verzucht hij opgelucht "Jij hebt trouwens niemands hulp nodig" grijnst hij "je staat je mannetje wel"
OOC: omg! Ik heb mijn post 3 keer moeten aanpassen om het bij te benen, maar ik ben er!