Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 1:56 

Afbeelding

Shawn's wenkbrauw gaat een beetje omhoog als Thomas nota bene degene is die vraagt of hij truth or dare wilt. Pfft. Shawn, die net was gaan zitten, staat weer op om zichzelf wat groter en breder te maken. En meh, zijn fles is leeg! Hij kijkt nog even naar Thomas, en zegt dan duidelijk: "Dare, natuurlijk." Want truth is voor watjes. Hij moet nog wel even wat te drinken hebben, dus Shawn draait zich simpeltjes om, en neemt drie stappen richting de tafel met al het alcohol. Hij denkt handig te zijn, pakt zijn wand, en zwaait er vaagjes mee. In plaats van dat een fles zijn richting opgevlogen komt en gracieus in zijn hand terechtkomt, explodeert de gehele tafel met alles erop en eraan D:

"AAGH!" Shawn springt hysterisch op en neer. Holy f*ck! "Geen zorgen!" roept hij richting de rest van de groep - en gelukkig is niemand geraakt door een scherf of dergelijke. "Er is nog drank in het kantoortje - Matt en ik hebben altijd een plan B." Want ja, obviously is dat hetgeen waar iedereen zich zorgen om maakt. Niet het feit dat iedereen zojuist de schrik van hun levens hebben gehad, of het feit dat er nu een gigantische plas alcohol op de grond ligt van het toch-al-zo-kleine-lokaaltje.

Shawn stopt zijn wand weer weg, en loopt dan weer richting het kantoortje. Hij doet de deur langzaam open, en tuurt naar binnen. Was dit wel waar ze hun kleinere stash alcohol verstopt hebben? Als hij naar binnen tuurt, ziet hij echter twee figuren zoenen. En Shawn, de brutale aap dat het is, blijft dan ook nieuwsgierig kijken. Zijn ogen poppen bijna uit zijn hoofd als hij ziet dat het Lea en Casey zijn! xO Okay! Wauw! Dat is... nieuw! Omdat ze niet doorhebben dat hij ze aan het bespieden is, ziet Shawn geen enkele reden om de deur dicht te doen. Privacy staat niet in zijn woordenboek. En daarnaast, dit is hot!

"Het probleem... is dat... ik zwanger ben. Van Shawn!"

Ineens wordt alles muisstil. Tenminste, in Shawn's hoofd. Het enige waar hij aan kan denken, is wat Casey zojuist gezegd heeft. Casey. Casey. Zwanger. Zwanger. Shawn. Shawn. Zijn gedachten flitsen meteen terug naar de zomer - naar alles wat gebeurd is. Het voelt alsof een zware steen zich heeft genesteld in Shawn's binnenste. Hij laat de deur dan ook doodleuk openvallen, zodat Lea en Casey hem kunnen zijn. En hij kan hen nu ook goed zien. Beter dan daarnet. Met geschokte ogen kijkt hij naar het tweetal dat nog in elkaar verstrengeld zit. Hij kan Casey niet eens aankijken. Hij kan het niet geloven. WIL het niet geloven.

Zonder iets te zeggen draait Shawn zich om. Hij beent naar de deur van het lokaal. De stilte voelt drukkend in zijn hoofd. Hij grijpt de deurklink vast, en begint eraan te trekken en te duwen. Het moet open. Het MOET open. Als dit niet open gaat, dan is dat het. Dan moet hij hier blijven, terwijl Casey's woorden hier ook zijn. En hij kan nu niet samen zijn met haar woorden. Of met haar. Zijn pogingen om de deur open te krijgen worden steeds agressiever.

OKAY, WAAROM GAAT DIE DEUR NIET OPEN?

Oja. Matt. Prank. Lockdown. Shawn draait zich vliegensvlug om, en zijn ogen fixeren zich op Matt die nu in de buurt van Naomi rondhangt. Ook dat nog. "Matt!" zegt hij luidkeels. "Matt, zorg dat die deur open gaat. Het kan me niet schelen HOE je het doet, maar je ZORGT DAT DIE DEUR OPEN GAAT!" Voor Shawn het doorheeft, staat hij face-to-face met Matt. Zo dichtbij, dat hun neuzen elkaar haast raken. "God, Matt, dit is het DOMSTE wat je ooit in je gehele leven uitgeknaagd hebt." Een LOCKDOWN. Wie verzint het?

"En weet je wat ook verschrikkelijk dom van je is? Hmmmm? Ik weet het! Misschien dat je ging vliegen met de lieve, lieve Naomi? Kom op, man, je bent toch niet volledig achterlijk?" Hij geeft Matt een uitdagende duw tegen zijn schouder. "Rondhangen met Naomi. Na alles wat zij mij heeft aangedaan?" En het feit dat Naomi ernaast staat, boeit Shawn niets. Hij duwt Matt nogmaals. "Hmm? Heb je er wat op te zeggen of wat? Want ik weet niet of je het doorhebt, maar DEZE LOCKDOWN VAN JOU, VERPEST ALLES!"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 2:14 

Afbeelding

Naomi heeft nog niet geantwoord, of Shawn komt naar hem toe en duwt hem ruw. Matt heeft geen flauw idee wat er gebeurt. Shawn staat pal voor hem en schreeuwt. Ok, ze hebben wel eens ruzie gehad, maar iets als dit is nog nooit gebeurd. Door al dat geschreeuw begint Matt nu ook aardig geí¯rriteerd te raken. Domste idee ever?! "Die deur gaat niet open." Zegt Matt door clenched teeth. Hardhandig duwt hij Shawn naar achter.

"Vliegen met Naomi, dom?! Hoe dom is het dan wel niet om vrienden te zijn met mijn lieve ex?! De dag na de break up zat jij gezellig met haar te lunchen en dan noem je een rondje vliegen met iemand die jou naakt vast heeft gebonden aan een paal, dom?! Ooh ja. Ik snap het al. Het heeft je ego gekrenkt. Jouw ego staat natuurlijk boven alles. Jouw ego staat zelfs boven je beste vriend. Ik ben blij met deze lockdown. Op deze manier ben ik erachter gekomen dat mijn Best Friend een egoí¯stische klootzak is." Matt's hart gaat enorm te keer. Hij is enorm kwaad. Zo kwaad is hij in eeuwen niet meer geweest. En ook nog eens op SHAWN! Hij heeft jaren lang alles tegen Shawn verteld. Ze waren buddies! En dan dit. Matt heeft het wel gehad nu. Hij pakt Naomi's hand en sleurt haar mee naar de andere kant van het lokaal. Ver bij Shawn vandaan. Ver is eigenlijk niet ver sinds het lokaal zo klein is, maar ja. Het kan niet anders.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 2:33 

Afbeelding

Shawn wordt ook ruw naar achteren geduwd. Zijn instincten vertellen hem om keihard aan te vallen - Matt tegen de grond te smijten. Maar Matt begint te praten, dus Shawn luistert. Zijn hart bonkt inmiddels in zijn keel, zijn hoofd voelt een beetje licht aan, en zijn handen zijn gebald tot twee vuisten. Als die dan begint over Enora, staart Shawn hem ietwat perplext aan. Hij wist helemaal niet dat dat Matt zo dwarszat. Voor Shawn het goed en wel doorheeft, heeft zijn beste vriend hem uitgemaakt voor een egoí¯stische klootzak, en heeft hij Naomi vijf meter van Shawn vandaan gesleept.

Stilte. En dan:

"ENORA EN IK ZIJN VRIENDEN!" brult hij naar Matt. Hij weigert een vin te verroeren - als Matt hem wilt hebben, moet hij maar lekker komen. "EN JIJ EN NAOMI ZIJN DRIE KEER NIETS! WILDE JE SOMS DAT IK MIJN VRIENDSCHAP MET HAAR IN HET WATER GOOIDE, ALLEEN OMDAT-" De kwade blik in Matt's ogen raakt een gevoelige snaar in Shawn D: Er komen allerlei dingen in hem op om te zeggen. Hij wilt Matt erop wijzen dat Enora hem heeft gedumpt. Dat die twee nooit een functionele vriendschap hebben kunnen opbouwen, na de intensieve relatie die ze gehad hebben. "Rotzak." zegt hij echter alleen nog maar. Zijn ogen darten even door het lokaal, en fixeren zich op Thomas. Die. Nog. Steeds. Bij. Enora. Rondhangt.

"En jij." Omdat het lokaal zo belachelijk klein is, staat Shawn al gauw tegenover Thomas (en Enora). "Waarom sta je nog bij haar in de buurt?" Shawn legt zijn hand op Thomas' schouder - heel erg dicht bij zijn nek. Hij knijpt er een beetje in. "Hm? Had ik niet gezegd dat je op moest krassen?" Hij voelt zich zo vreselijk k*t, en moet een outlet hebben. En Thomas... Tja. Hij had hem al gewaarschuwd. Shawn probeert heel hard om niet te denken aan Casey, of het feit dat Matt zo verschrikkelijk kwaad op hem is. Een uitdagende uitdrukking speelt in Shawn's ogen. Alsof hij Thomas uitdaagt om zijn hand weg te slaan. "Zo stoer ben je niet he?"

Jaja, Shawn + VEEL drank + verschrikkelijk nieuws = agressie en boosheid.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 5:04 

Afbeelding

Enora wil net in gaan op Thomas z'n uitnodiging om te dansen, wanneer Shawn besluit dat het tijd is voor een spelletje. Al gauw blaast hij echter de tafel met alcohol op en in een mum van tijd staat hij opeens weer terug bij Matt en wijst hem erop dat de lockdown het domste is wat Matt ooit heeft gedaan. Agree!
Oh, maar Shawn schijnt nogal veel opgekropte gevoelens te hebben, hij begint nu wel heel erg tegen Matt uit te vallen. Niet dat ze dat erg vindt, tis precies wat Matt verdient, maar Shawn en Matt waren like de beste maatjes, die hadden wel eens kleine ruzies, maar niet zoiets als dit. De pret is er dan ook al snel vanaf. Vooral wanneer Matt haar er weer bij betrekt. Wat een zwak argument. Zij was altijd al bevriend geweest met Shawn, het feit dat zij en Matt uit elkaar waren, hoefde geen einde van hun vriendschap te betekenen. Naomi daarentegen was altijd al hun rivaal geweest. Dat van Matt neigt meer naar verraad.

Enora vouwt haar armen over elkaar heen wanneer Shawn Matt dan ook even duidelijk maakt dat hij een complete ass is. Go Shawn. Oh,- Maar dan komt hij haar kant op, nouja, richting Thomas dan. Hmm.. Opeens is het niet zo veilig meer, Shawn is op het moment haast even explosief als alle drank die hij net heeft opgeblazen. Ze zet dan ook een half stapje opzij wanneer hij Thomas vastpakt. Mja, hij had het inderdaad wel gezegd. Enora brengt echter maar niks uit, voor het geval Shawns tirade nog een erger niveau zou behalen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 9:36 

Afbeelding

Ze kijkt vrolijk op naar Matt als hij naar haar toe komt. Ze wil voorstellen om weer te gaan vliegen, want dat was zoooo leuk. Vooral nu ze dronken waren enzo. Dat er een lockdown is, vergeet ze natuurlijk. Máár dan komt Shawn HEEL boos doen. Ze kijkt met grote ogen als hij schreeuwt tegen Matt over de lockdown en haar. Maar dronken als ze is kan ze niks zinnigs uitbrengen en Shawn ziet er een beetje eng uit. Gelukkig sleept Matt haar de andere kant op en grijpt een nog verdwaalde fles alcohol van een tafeltje af die Shawn niet heeft opgeblazen.

Ze gaat met de fles aan haar mond staan kijken naar Shawn die nu op Thomas af gaat. Met een kwade blik kijkt ze richting Shawn. Waarom moest hij nu alle lol verpesten ofzo? Wat een eikel.

"Alcohol om je beter te voelen?" vraagt ze aan Matt en houdt hem de fles met drank voor.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 10:39 

Ooc: Na een verzoekje toch maar besloten om Jules te laten komen. Hoewel ik niet weet of ie dit overleeft...Opgesloten zitten met een boze Matt én Shawn :P

Afbeelding

Jules is op mysterieuze wijze al een tijd binnen maar niemand heeft hem opgemerkt.
Hij heeft alle gebeurtenissen bekeken en het werd allemaal steeds vreemder...
Er had een gevecht plaats gevonden, er werden drankjes over elkaar heen gegooid, zowat iedereen was dronken, zelfs Lúc en zelfs Luc was aan het dansen.
En dan als klap op de vuurpijl begonnen nu Matt en Shawn ruzie te maken.
De friends for live nota bene!
Echt, kon het nog gekker worden?

En het ergste was, ze konden hier niet weg en hij was na zijn training echt doodop.
Hoe moest hij dit volhouden? Hij keek naar de dranktafel en liep erheen.
Iedereen is dronken, dus dan kan ik ook best een drankje nemen.
Hij zocht even naar een drankje met veel cafeí¯ne en goot er een schuit zoet spul doorheen. Hij gooide het achterover.
Ieuw! Maar goed, nu kon hij er tenminste weer even tegenaan.
Hij plofte in een zitzak neer en wachtte tot de drank een beetje begon te werken.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 12:33 

Afbeelding

Shawn durft het spelletje blijkbaar niet aan zonder wat drank – alsof hij nog niet genoeg gedronken had. Ondertussen denkt Thomas na over een goede "˜dare', want ja, deze kans zou hij niet snel weer krijgen. Dan blaast Shawn echter de dranktafel op en gebeurt er van alles achter elkaar. Thomas kijkt even aarzelend naar Enora en dan volgt hij Shawns acties weer, die nu bij Matt en Naomi staat schreeuwen.

Binnen no time is hij klaar met Matt en is Thomas blijkbaar aan de beurt. Shawn staat al gauw te dicht voor hem en waagt het om hem zowat bij zijn nek te grijpen. Thomas voelt zich heel erg geí¯rriteerd raken, wat dan ook nog wordt verergerd door alle alcohol in zijn systeem. Als Shawn hem vervolgens nog eens niet stoer genoeg noemt, trekt hij een wenkbrauw op. Eerst haalt hij zo kalm mogelijk Shawns hand ruw weg bij zijn schouder, waarna hij flink uithaalt naar Shawn. Zo.
"˜Daarbij vindt Enora mijn gezelschap wél gewenst,'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 12:40 

Afbeelding

Alles gaat heel snel, er ontstaan nog meer ruzie's die vele malen erger lijken te zijn en worden dan die van Enora en Naomi. Als Shawn dan ook naar de deur toe stormt stapt hij berekenend iets achteruit. Hij verbergt zijn grijns iets door zich de andere kant op te draaien. Want hey, ergens was dit nu wel ironisch. Nu wou Shawn zelf het lokaal uit en kan dat lekker ook niet. Opgesloten door de prank van zijn beste vriend. Nog verbaasder is hij dan ook als die twee elkaar nog net niet in de haren vliegen. Ik bedoel Matt en Shawn, dat waren bijna broers. Met opgetrokken wenkbrauwen volgt hij het hele schouwspel welke zich dan opnieuw zijn richting op verplaatst. Thomas. Verward haalt hij even een hand over zijn gezicht. Met al deze mensen zaten ze nog enkele uren opgesloten in dit lokaal en het liep nu al volledig uit de hand. Nog even en het werd een massamoord.

En wat heeft hij liever, dat Shawn Thomas even een pak slaag geeft en hij dus toch nog zijn verdiende loon krijgt voor het verpesten van zijn avond..of was hij toch voor zijn oude vriend. Het was ook niet zo dat hij Shawn nou ineens zou adoreren. Sterker nog, dat Shawn naar zijn mening eindelijk zijn ware aard laat zien vind hij net goed.

Een poging om de boel te sussen doet hij ook niet omdat hij bang is dat Shawn hem dan alsnog als boksbal zal gebruiken. Bij gebrek aan iets beters pakt hij zijn wand en begint hij de glasscherven op te ruimen voordat er straks iemand in lag. En dat was een vrij realistische kans. Vanuit zijn ooghoeken kijkt hij even van Shawn naar Thomas en dan naar Enora. Op het moment dat hij dat doet haalt Thomas uit. [/color]

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 15:08 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea maakt een verbaasd geluidje als Casey haar aan haar shirt naar zich toe trekt en haar weer kust. Lea aarzelt niet; ze kust Casey hartstochtelijk terug en daardoor dringen Casey's woorden in eerste instantie niet door, vooral als Case haar nog dichterbij trekt.

Langzaam duwt Lea Case achterover, het bureau op, en verplaatst haar been tussen Casey's benen. Haar handen gaan door Casey's haar heen en Lea voelt iets dat vaag lijkt op blijdschap door haar heen gaan. Maar dat gevoel verdwijnt vrijwel meteen als Lea het gevoel heeft dat ze bekeken worden. Ze kijkt kort op en ziet Shawn in de deuropening staan.

En nu dringen Casey's woorden wel tot haar door. Nadat Lea toekijkt hoe Shawn zich zonder een woord te zeggen omdraait en weggaat, staart ze vol afgrijzen naar haar vriendin. Haar vriendin. Die zwanger is. Van Shawn. "Casey," fluistert ze. Dan schraapt ze haar keel en maakt zich langzaam los uit hun omhelzing.

In plaats van zich gekwetst te voelen, besluit Lea om zich kwaad te gaan voelen. Stukken makkelijker. "What the f*ck, Casey? What the f*ck!" Lea staat nu helemaal op, pakt de vodkafles weer van het bureau af en giet het laatste beetje naar binnen, waarna ze de fles op de vloer gooit en die in stukken uiteenbarst. Het kan Lea niets schelen. "Wat-"

Lea heeft nu echt afstand nodig, dus ze gaat een metertje van Casey afstaan en begint heen en weer te benen, terwijl ze diep ademhaalt en probeert niet te denken aan het gevoel van Casey's lippen op de hare. "Je bent zwanger. Maar je hebt alcohol gedronken. Je bent dronken." Wat vast ook de enige reden is dat Casey op haar kus reageerde. Sh*t.

"Wat dacht je, Case? Dacht je wel na? Alcohol - dat is slecht voor een baby!" En Lea had de alcohol aan Casey gegeven, omdat haar eerste instinct is om een vriendin dronken te voeren als die zich niet goed voelt in plaats van daadwerkelijk met haar te praten. Mijn god, ik ben zo'n idioot. "Wat ga je doen? Ben je van plan het te houden? Was je van plan het aan Shawn te vertellen? En dammit Casey, heb je nog nooit gehoord van anti-conceptie?! Wat dacht je!"

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 18:02 

Afbeelding

Enora stapt een beetje weg van Thomas/Shawn, maar Shawn heeft dat nauwelijks door omdat hij te druk bezig is met het intimideren van Thomas. Thomas, die Shawn's hand eerst wegduwt, en hem vervolgens een rake klap geeft op zijn kaak. Shawn tuimelt een beetje weg van Thomas - hij is zich er vaagjes van bewust dat dit een blauwe plek gaat worden. En dan durft Thomas ook nog te zeggen dat Enora zijn gezelschap gewenst vindt ='] Shawn is eigenlijk best heel erg blij dat Thomas zo ingaat op zijn uitlokkingen. Nu heeft hij een reden.

Shawn grijpt Thomas dan ook stevig bij zijn kraag beet, en duwt hem zo hard mogelijk tegen de muur. "Jouw gezelschap is nergens gewenst," sist hij. "Dit is allemaal je eigen schuld. Ik heb je duidelijke instructies gegeven, en het was jouw keuze om die te negeren." Want ja, Shawn vindt het nogal logisch dat als hij een order geeft, de rest van de wereld dat moet naleven.

OOC: Angel, je Dorian-post was briljant ='] Ik moest ervan lachen, haha.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 18:08 

Afbeelding

Maar goed dat de hele wereld Christines schuld is, naar Naomi's absoluut objectieve mening, want ze heeft het eigenlijk wel naar haar zin hier, op het feestje. Ook al kijkt ze met Alex alleen maar een beetje toe naar al het drama dat zich hier afspeelt. Ze gaat nog bijna beginnen denken dat je in het leven veel beter af bent zonder al de bullshit van liefjes, exjes en relaties. Zij en Alex zijn volgens haar berekeningen op het eerste zicht zowat de gelukkigste personen hier aanwezig. En dat zonder de bodem van de fles gezien te hebben! Waar gewone vrienden al niet goed voor zijn! Al moet Christine – nu ze er even bij stilstaat – toegeven dat A/C zo op het eerste zicht niet verkeerd zou klinken. Of... Naaaah. Of toch? Hmmm.

Met een grijns neemt ze de fles van Alex aan en laat haar vreemde fantasieí«n weer varen. "Het is niet echt lekker, maar je moet het echt proberen? Dat is zowat het foutste wat ik ooit uit je mond heb gehoord, Alexje." Ze neemt een paar slokken, want hey, dorst had ze wel. Maar ze houdt het netjes en met mate. Ze is en blijft Christine, natuurlijk. De smaak beviel haar eigenlijk wel. En de warme gevoel erna ook.
"Het is eigenlijk best wel lekker," zegt ze, terwijl ze ook probeert te zien wat ze eigenlijk achterover aan het gooien is. Ze kijkt Alex aan om te vragen of hij in is om een dansje te placeren, zonder enig geschuur natuurlijk, daar doet Christine niet aan mee.

Thruth or dare wordt voorgesteld. Christine laat zich een beetje meer onderuitzakken tegen Alex, vurig hopend dat de zitzak waar ze op zit opeens een drijfzandeffect verkrijgt en haar uit het vizier zuigt. Maar het spel lijkt al meteen niet meer door te gaan wanneer Shawn opeens in schreeuwen uitbarst tegen Matt.

Christine movet niet, maar kijkt toe. Dit was waarschijnlijk weer een of andere nepruzie tussen hen, zoals er wel vaker is, je weet wel, voor de lol, alleen versterkt de alcohol het effect een beetje. Of zo. En alleen begint het er wel érg echt uit te zien. Nu zo.
"Is dit nog toneel of...?" vraagt ze aan Alex, zonder haar blik van Shawn af te wenden. Maar wanneer hij opeens agressief naar Thomas begint te doen, gaat er bij Christine toch wel een alarm af. Zonder Alex aan te kijken, duwt ze de fles terug in zijn hand en staat op. Ze aarzelt, heel kort, maar beent dan naar Shawn toe.

"Shawn, stop ermee," zegt ze terwijl ze zijn schouder vastgrijpt. Maar hij lijkt haar niet te horen. "Shawn... Sháwn!" Ze trekt wat harder aan zijn schouder en probeert hem van Thomas weg te draaien. In plaats daarvan blijft hij nog wat verder doorbomen. Thomas geeft hem een klap op zijn gezicht. Christine schrikt maar grijpt opnieuw in als Shawn Thomas tegen de muur drukt. Ze geeft hem een felle snok aan zijn shirt, waardoor hij wat haar richting uitdraait.
"VERDOMME, SHAWN!" roept ze nu luid, terwijl tegelijkertijd haar andere hand naar hem uitschiet en met een harde, duidelijk hoorbare klets vlak op zijn wang terecht komt.
Neen. Die had niemand zien aankomen. Zelfs Christine niet. Een beetje geschokt door haar eigen actie staart ze hem aan, maar haar blik wordt al snel gewoon terug streng. Ze blijft zijn schouder vasthouden.
"Serieus, dat je te veel op hebt, dat weten we allemaal," zegt ze terwijl ze de walm alcohol uit zijn mond kan ruiken. "Maar where the f*ck ben je mee bezig?! Kalmeer nu eens!" Ze zet haar pull yourself together-face op, een uitdrukking die Shawn niet voor de eerste keer ziet.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 18:22 

Afbeelding

Iemand trekt ineens hard aan zijn shirt, waardoor Shawn gedwongen wordt om zich om te draaien. Hij ziet Chris staan, voelt vervolgens een harde pets tegen zijn wang, en staart haar een beetje verbouwereerd aan. Hij had nog één hand vast bij Thomas' kraag, maar laat die ook los na Christine's woorden. Okay. Fine. Ze heeft een heel klein beetje gelijk.

"Oké," zegt hij zachtjes. "Oké." Hij steekt beide handen in zijn broekzakken, doet alsof Thomas verdwenen is, en sjokt dan maar naar een random muur waartegen hij gaat zitten. Buh. Hij kan zich niet eens herinneren dat hij zich ooit zo verschrikkelijk heeft gevoeld. D:

Hij heeft zelfs geen zin meer om een nieuwe fles te zoeken en daaruit te sippen. Hij wilt eigenlijk alleen nog maar slapen.

[... volgende ochtend...]

Shawn draait een beetje ongemakkelijk rond. Waar is hij? Hij doet zijn ogen met de grootste tegenzin open - het voelt alsof er een olifant op zijn hoofd staat te dansen. Hij kan nog net een kreun onderdrukken. Great. Hij heeft een kater. Hij voelt een hand op zijn hoofd rusten. Als hij zijn hoofd een beetje draait, ziet hij dat zijn hoofd rust op Christine's schoot. Christine zit/ligt op de zitzak tegen Alex aan, en Shawn zelf ligt half op de zitzak.

Hij heeft absoluut geen zin om op te staan, dus hij blijft nog even liggen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 20:10 

Afbeelding

Enora's wenkbrauwen schieten even omhoog wanneer Thomas opeens flink uithaalt naar Shawn. Auch. Shawn laat het daar echter niet bij en duwt op zijn beurt Thomas nogal hard tegen de muur aan. Ze weet niet echt of ze nu moet ingrijpen of niet. Als het erop aan zou komen zou ze natuurlijk voor Shawns kant moeten kiezen, maar ingrijpen doet ze niet. Like, Shawn greep ook niet in bij de bitchfight tussen haar en Naomi, wat eigenlijk totaal not done was.
Gelukkig is de reddende Christine er om Shawn een beetje bij zinnen te brengen en lijkt Shawn zich terug te trekken. Het is opeens een stuk stiller en de storm lijkt een beetje over te zijn, de chaos gesust. "Nou.. dat had toch bijna je nek gekost." brengt ze uit tegen Thomas om de toestand toch maar een beetje luchtig te houden.

[...]

Enora opent langzaamaan haar ogen en laat eventjes tot haar doordringen waar ze nou precies is. Ohja. Ze herinnert zich de hele avond al snel. Maar waarom zag het er dan uit alsof er niks gebeurt was? Het lokaal leek wel weer zijn oude staat te hebben teruggekregen.
Ze wrijft eventjes in haar ogen, gaat wat rechter zitten en haalt een hand door haar haren heen. Ohja, ze had zich veilig uit de buurt van chaosveroorzakende mensen tegen de muur aan genesteld. Ze rekt zich nog eventjes uit en herinnert zich dan dat de deur weer open zou moeten zijn. Vrijheid!

Snel staat ze op met die gedachte. Ze had geen zin om hier nog langer aanwezig te zijn, vooral niet wanneer Matt of Naomi wakker zouden worden. Ze pakt haar hakken die ze uit had gedaan van de grond af en loopt op haar tenen richting de deur toe, waar Dorian voor ligt.
"Dorian.." fluistert ze zachtjes, waarna ze hem met haar voet een por in zijn zij geeft. "Ga eens aan de kant."

ooc: Voor Enora gaat er verder niks meer gebeuren tot de ochtend, dus ik ben ook over gegaan naar de volgende dag (:

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 20:37 

Afbeelding

Dorian kijkt met gefronste wenkbrauwen naar Shawn die zichzelf met de minuut belachelijker maakt. Hoe vol kun je van jezelf zijn zeg. Hij rolt dan ook even met zijn ogen en schudt zijn hoofd. Shawn en zijn instructies, wie dacht hij wel niet dat hij was. Peinzend kijkt hij even naar Shawn en Christine die de boel ondertussen probeert te sussen. Mwa, hij denkt waarschijnlijk dat hij de BB God is. Wat een treurige vertoning.

Niet langer geboeid door het schouwspel begint hij de troep op te ruimen. Daar is hij dan ook tot vrij diep in de nacht mee bezig omdat het tegelijkertijd werkt als therapie.

[...]

Vastbesloten om als eerste weer buiten te staan zodra dat mogelijk is is hij voor de deur gaan zitten. De vermoeidheid heeft het uiteindelijk gewonnen waardoor hij nu voor de deur ligt te slapen. In elk geval zou hij geen last hebben van een kater, hooguit van zijn klasgenoten. Hij glimlacht even vredig in zijn slaap als hij iets of iemand in zijn zij voelt porren. "Hmm wat?" mompelt hij kreunend. Hij wrijft even in zijn ogen en gaapt. Enora! Geschrokken zit hij in een snelle beweging rechtop. Nog een beetje slaapdronken knippert hij met zijn ogen "Goedemorgen" hij gaapt even en laat zijn blik door het lokaal gaan. "Nou.." hij grinnikt even zacht "Niet iedereen ziet er op de vroege ochtend zo fris en fruitig uit." De mascara hing bij sommige nu letterlijk onder hun ogen.

Ohja, right de deur. Vol energie staat hij op "Is de deur al open?" fluistert hij gespannen. Beseffend dat hij voor de deur lag en Enora het dus ook nog niet weet legt hij zijn hand op de deur klink. Hij haalt even diep adem en...duwt de deurklink naar beneden. Frisse lucht! "Eindelijk" verzucht hij waarna hij zich de gang op haast. Met een brede glimlach houdt hij de deur voor Enora open en weerhoudt hij zich ervan haar in zijn blijdschap te omhelzen.

Als Enora buiten staat sluit hij de deur zachtjes weer en werpt hij een snelle blik op zijn horloge. Als hij heel vlug is kan hij zich nog opfrissen en op tijd in de eetzaal zijn om nog even snel een ontbijtje te nemen. Hij kijkt even van de deur naar Enora en grijnst vals. "Hmm, het zou natuurlijk wel heel gemeen zijn om nu een leraar te halen.." bedenkt hij zich hardop.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 13, 2011 23:04 

Afbeelding

Luc heeft de grootste lol, for once, om te dansen, en vindt het geweldig dat Cam goed met hem meedoet. Zulke positieve sociale omgang had hij in tijden niet meer gehad. Hij glimlacht breed, totdat Cam stilvalt. Hij kijkt om. Truth or Dare. Nahh, doe maar niet. Luc zal zich wel terugtrekken met een drankje en muurbloempje spelen, is hij hartstikke goed in.

En dan voltrekt zich één of ander drama waar Luc vrij weinig van begrijpt. Hij kijkt wat niet-begrijpend naar Cam, en doet dan een stapje naar achter. Party's over.

[...]

Luc ligt opgekruld als een katje in zijn bed. Het feestje heeft hem gesloopt. Hij wrijft in zijn ogen en draait zich om. Hij moet nog eeeeven blijven liggen hoor.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: