Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 15:32 

Afbeelding

Cam heeft nog steeds Luc's handen vast als het drama begint. En omdat ze half gefixeerd was op het kantoortje waar Casey en Lea in verdwenen waren - en al wist dat Casey zwanger is -, krijgt ze waarschijnlijk meer mee dan de rest, die enkel Shawn kwaad zien worden op Matt - zonder logische reden.

Maar Camille heeft hem naar het kantoortje zien lopen, nadat hij aankondigde dat er daar nog een voorraad drank ligt. En als hij zich dan richt op Matt, staart Cam nieuwsgierig het kantoortje in. Want 1. Shawn boeit haar niets. 2. Matt ook niet. 3. Ze wil weten wat er zo schokkend is dat Shawn zijn beste vriend aanvalt. Hij wist immers van de prank, dus moest er een heel erg dringende reden zijn dat hij nu ineens naar buiten wil.

Ze laat Luc's handen los en schuifelt zo'n beetje ongezien (iedereen is toch met Shawn bezig) richting het kantoortje. Eerst gaat ze ervan uit dat Shawn er niet tegen kan dat zijn ex loopt te rotzooien met een meisje. Want Cam kan dat maar al te goed begrijpen. Het komt als een klap in haar gezicht dat Lea half bovenop Casey ligt, tussen haar benen. Lea en Casey. Snel doet ze een paar stappen bij de deur vandaan en zakt tegen de muur aan naar de grond. Ze voelt zich misselijk. Dan hoort ze Lea's tirade tegen Casey en heeft ze door dat dat ook het punt is van Shawn. Hij wist dat ze zwanger is. En dat het van hem was. En Lea wist het ook. En verder niemand, behalve Camille.

Cam loopt wat struikelend naar het raam en duwt het helemaal open, zodat ze met haar hoofd naar buiten kan hangen voor frisse lucht. Stomme Lea. Was ze nu werkelijk zo naí¯ef dat ze nooit een hint had opgevangen? Cam had verder geen vrienden, Casey kent ze ook pas net via Lea, maar ze bleef altijd bij Lea hangen. Ieder jaar weer. En tijdens de logeerpartijen, had ze zich netjes ingehouden. Ook al werd het elke keer moeilijker. Alles wat ze wilde was Lea laten lachen en ze wilde haar zeker niet wegjagen.

Maar nu lag ze bovenop Casey en vindt Cam het alleen maar ongelooflijk stom van zichzelf dat ze het niet voor is geweest. Hoe had ze zelf zo naí¯ef kunnen zijn om er verder niet over na te denken wat die twee in het kantoortje aan het doen waren?

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 16:20 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

De volgende ochtend opent Adrian zijn ogen. Hij kan zich er niet zo heel erg veel meer van herinneren, maar weet wel dat hij het merendeel van zijn tijd heeft besteed aan het drinken van slechte mixdrankjes. Het is een wonder dat hij niet heeft overgegeven. Al heeft hij nu wel een enorme headache. ):

Adrian kruipt omhoog van de vloer. Where the hell is he? Hij kijkt rond maar heeft het nog niet meteen door. Wel ziet hij een deur! Vrijheid, blijheid! Met heel wat meer enthousiasme loopt hij nu naar de deur toe. Hij knijpt zijn ogen dicht tegen het hele felle zonlicht als hij naar buiten is gegaan. Hij ziet Enora en Dorian staan.
"Enora! Dorian!" roept hij uitbundig. Hij gaat bij hun staan en kijkt ze beide aan. Het feestje lijkt hem wel een succes te zijn geweest, no?
"Ik ben nogal veel van gisteravond kwijt... ik heb toch niet iets out of the ordinary gedaan?" vraagt hij aan hun.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 16:51 

Afbeelding

Enora loopt snel naar buiten wanneer Dorian de deur voor haar open houdt. Vrijheid! Ze had nooit gedacht dat ze ooit zo blij zou zijn wanneer ze weg kon van een feestje. No way dat ze nog naar een feest ging waarbij Matt betrokken zou zijn bij de organisatie.
Enora moet eventjes lachen om Dorian's opmerking. "Op zich is het niet eens zo'n slecht idee. Het zou alleen heel evil zijn." grijnst ze dan ook. Hun eigen hachje redden en dan de rest laten zitten, nah. Alhoewel ze wel heel erg de neiging heeft om Matt in een klein hok te proppen en hem daar voor een dag opgesloten te laten zitten.

Enora kijkt om wanneer Adrian nogal uitbundig hun namen roept. "Hey Adrian." glimlacht ze dan ook. Een van de weinigen die niets fout had gedaan. Ze glimlacht dan ook om zijn vraag. "Well, ik heb je niet horen schreeuwen en je ook niet over de grond zien rollen in gevecht met iemand anders, dus ik denk dat dat wel goed zit." informeert ze hem dan met een grijnsje.
Like.. Matt, Naomi, zijzelf, Shawn hadden lopen schreeuwen, Thomas, Naomi, Christine en zijzelf hadden wat klappen uitgedeeld, Dorian had de troep opgeruimd en Naomi water gegeven en voor de rest was iedereen wasted. Wat een feest. "Ik denk dat we het wel een geslaagd feestje kunnen noemen. Eentje die op de eerste dag alles heeft verandert."

Enora legt haar hakken op de grond neer en doet deze terug aan, niet van plan om op blote voeten door de school heen te lopen. Ze fatsoeneert haar jurk nog een beetje voor zover dat kan en haalt vervolgens een hand door haar haren heen. Hoeveel blauwe plekken zou ze hebben opgelopen?

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 17:19 

Afbeelding

Naomi wordt met knallende koppijn wakker. Ze moet de neiging onderdrukken om de inhoud van haar maag er niet uit te gooien en gaat daarom met haar hoofd tussen haar knieí«n zitten. Als het gevoel wat daalt, kijkt ze op en ziet dat ze tegen Matt aangeslapen heeft ergens op de grond. Ze kreunt nogal luid, als ze haar gezicht aanraakt. Enora had haar een flinke klap gegeven, dat was duidelijk. En zo te zien was ze ook al weg, samen met Dorian en nog een aantal anderen die vroeg waren opgestaan.

Het enigste waar ze momenteel aan kan denken is een douche. Dat zou HEEL prettig zijn op dit moment, aangezien ze zich ontzettend plakkerig en vies voelt. Zonder iets te zeggen krabbelt ze omhoog en recht haar rug. Nadat ze haar spullen heeft verzamelt loopt ze linearechta naar haar slaapkamer toe om zich daar te douchen en om te kleden.

Een kwartier en een hand asprientjes later loopt ze richting de eetzaal om iets naar binnen te werken; hoewel dat nogal moeilijk ging worden. Ze kon haar cijfers echter niet op de lijn zetten alleen omdat ze zo nodig te veel moest drinken. Mugglestudies it is.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 18:15 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian glimlacht opgelucht als Enora hem gerust stelt met het feit dat hij niet al te overboord is gegaan. Hij haalt even behendig een hand door zijn stugge krullen.
"Ik heb me gedragen dus. Dat scheelt."
Hij heeft het gevoel dat er later wel rare dingen van de avond zullen bovendrijven, dat hij een schaduw heeft versierd in zijn dronken toestand of zoiets. Maar goed, hopelijk heeft niemand dat gezien.

Adrian kijkt even naar Dorian en Enora en zucht even opgelaten.
"Wat, eh, doen we hier eigenlijk?"
Meteen nadat hij het heeft gezegd, rommelt zijn maag. Oeps. Hij heeft bijna niets gegeten de vorige avond, bedenkt hij zich. Afgezien van wat slappe kaasstengels of hoe die dingen ook mogen heten. Hij kijkt naar Dorian en Enora.
"Naar de eetzaal gaan, dan?"

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 19:31 

Afbeelding

"Mwa, laten we ons dan maar niet tot dat niveau verlagen" glimlacht hij schouderophalend. Hoewel het stiekem nog altijd als een goed plan klinkt. Zo te zien heeft het toch al weinig nut meer want iedereen begint langzaam te ontwaken. "Goedemorgen" glimlacht hij als Adrian zich bij hun voegt. Dorian knikt driftig met zijn hoofd als Enora wat dingen op somt, helemaal waar. "Ja, vergeleken met Enora heb je je totaal niet misdragen" grapt hij. Op dat moment passeert Naomi hun even die hij straal negeert. Dat ze maar een flinke kater mag hebben, puh.

Met een schuin oog kijkt hij even naar Enora die blijkbaar, valt hem nu pas op, geen schoenen aan heeft. "Ja is goed, ik wil alleen heel even van kleding wisselen." hij haalt even vies zijn neus op, de alcohol geur zat volgens mij gewoon in zijn kleding. Het is dat zijn haar nog goed zit anders had hij zich helemaal als een zwerver die onder een brug had geslapen gevoeld. Hij glimlacht schaapachtig "anders treffen we elkaar daar weer" Hoeft niet, misschien, zou leuk zijn. Afwachtend bijt hij even op zijn lip.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 19:58 

Afbeelding

Enora geeft Dorian nog net geen duwtje wanneer hij subtiel duidelijk maakt dat zij zichzelf niet bepaald gedragen had. Nou, dat viel wel mee, toch :') Ook zij heeft totaal geen aandacht voor een passerende Naomi.

"Ik was van plan om me op te gaan frissen en wat te gaan eten, tot jij ons riep." glimlacht ze naar Adrian wanneer die haar vraagt wat ze hier eigenlijk doen. Ze knikt dan ook instemmend op het idee om naar de eetzaal te gaan, waarna Dorian zegt dat hij zich even wil omkleden.
"Idem." knikt ze dan ook. Om nou de hele dag zo door te moeten brengen, niet al te fantastisch. "Ik fris me even op en dan zie ik jullie straks wel in de eetzaal." Ze kijkt beide jongens even met een glimlachje aan en maakt dan aanstalten om naar de common room te gaan. "Tot zo!" zegt ze nog gauw.

Na zich opgefrist te hebben, loopt ze al een stuk frisser en fruitiger richting de eetzaal. Daar ziet ze Naomi al zitten, waar ze dus duidelijk een heel eind vandaan gaat zitten. Ze zet zich dus een eindje verder neer en pakt vast een broodje terwijl ze wacht tot in ieder geval Adrian en Dorian haar gezelschap komen houden.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 20:26 

Afbeelding

Ook Matt bevindt zich ondertussen in het land der levenden. Nou ja... Levend... Het enige wat een eigen leven heeft gekregen is zijn hoofd, die aanvoelt alsof 'ie op ontploffen staat. Langzaam staat hij op en loopt hij naar de deur. Yes. Hij is open. Het enige waar hij nu aan kan denken is een heerlijk warme, lange douche.

Zachtjes maakt Matt de deur open, in de hoop niemand wakker te maken en hij sluipt er doorheen. In de hal is het al redelijk druk. Overal lopen mensen die op weg zijn naar de hal. En ze zijn ook allemaal zó luidruchtig! Matt pikt het allemaal even niet meer en houdt zijn handen op zijn oren om langzaam aan het geluid te kunnen wennen. Langzaam sjokt hij richting de jongens slaapzalen.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 20:31 

Afbeelding
    Florence Gravois

Eindelijk is Flor dan hersteld van haar voedselvergiftiging. Ze heeft geen flauw idee van wat ze allemaal gemist heeft, maar ze is blij dat ze weer back in the game is. Het leven is toch maar saai zonder alle drama van haar vrienden en dat heeft ze erg gemist. Ze heeft net haar boeken bij elkaar gepakt voor vandaag en is vertrokken naar de eetzaal, waar ze Naomi met een lang gezicht wat voedsel ziet naar binnen werken.

'Hé,' begroet ze haar met een vrolijke glimlach. 'Heb ik wat gemist?' Een grijnsje speelt om haar lippen. Dit is duidelijk een geval van een kater. Langs de ene kant best grappig. Maar aan de andere kant betekent het wel dat ze waarschijnlijk een feestje gemist heeft door ziek te zijn =( En waar is Mattie? Ze heeft hem ook gemist!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 21:03 

Afbeelding

Thomas wordt hardhandig tegen de muur geduwd door Shawn, die wat sist over dat hij duidelijke "Ëœinstructies' had gegeven. Thomas kan het niet laten om een beetje lachend zijn hoofd te schudden. Ja, Shawn met zijn zogenaamde instructies die altijd gevolgd moeten worden. Helaas werkt dat niet voor Thomas, hij bepaalt zelf wel wat dat hij doet en Shawn, ja, die ziet maar hoe hij daar op reageert.
Hij verwacht dan eigenlijk ook een flinke klap terug als Christine komt en hem probeert te kalmeren. Wanneer hij niet kalmeert, slaat ze hem met haar vlakke hand op zijn wang. Al snel laat Shawn hem weer los en loopt hij weg. Thomas heeft een grijnsje op zijn gezicht van de gebeurtenissen. Deze avond was duidelijk niet een van de beste voor Shawn :')

[...]

Thomas opent langzaam zijn ogen als hij wakker wordt. Hij kijkt even om zich heen en herinnert al gauw de lockdown en dus de reden dat hij hier op de grond ligt. Terwijl hij opstaat, voelt hij zich even licht in zijn hoofd voelen, waarna al gauw een hoofdpijn op komt zetten. Fijn, misschien had hij die fles beter kunnen laten staan. Hij besluit dat hij zich eerst even zal opfrissen/omkleden.

Als hij zich gedoucht en omgekleed heeft, vertrekt hij alweer een stuk frisser naar de eetzaal. Daar aangekomen ziet hij al vlug Enora, Naomi en Flor zitten. Natuurlijk niet bij elkaar, dus nu moet hij kiezen. Aangezien hij gisteren te weinig met Naomi heeft doorgebracht, loopt hij daar naartoe. Onderweg loopt hij langs Enora en stopt hij even, "ËœGoedemorgen schoonheid,' fluistert hij, waarna hij zijn weg weer vervolgt naar Naomi.

Bij Naomi en Flor aangekomen, ploft hij neer naast Naomi. "ËœJij voelt je dus ook zo goed?' vraagt hij met een grijnsje aan haar. Hij schenkt een glas met een of ander sapje in en neemt er een slok van.
"ËœWelkom terug, Flor. En ja, je hebt best wel wat gemist gisteren. Maar wees er maar blij om,' zegt hij vriendelijk tegen haar.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 21:31 

Afbeelding

[...]

Aimée wordt kreunend en zuchtend wakker. Ze wrijft even over haar gezicht heen en voelt alles plakken. "Wat- BAH!" Met een vies gezicht springt ze op en probeert haar jurkje een beetje te fatsoeneren. Ze was zo dronken, de halve avond is aan haar voorbij gegaan. Wat is er allemaal gebeurt?!

Snel loopt ze de kamer uit, de vieze stank en troep achterlatend. In de gang ziet ze de eerste leerlingen alweer lopen. "Oh god, we hebben nu nog les ook," Aimée is gelukkig niet zo vatbaar voor katers, maar ze is wel moe en voelt zich vies.
Ze haast zich de gang door, op weg naar de slaapzaal om nog snel een douche te nemen, als ze tegen iemand opbotst. "Oh, Matt, hi," ze glimlacht onzeker naar hem. Misschien heeft ze wel iets heel geks met hem gedaan, maar kan ze het niet meer herinneren, ofzo... "Ehm, zijn er nog gekke dingen gebeurt vannacht? En waarom heb je je handen voor je oren?"

OOC; Aimée lag er nogal uit, dus ik breng haar maar even rustig terug en Matt moet haar dingen uitleggen, zodat ze kan lachen. Enzo.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 21:51 

Afbeelding

Matt voelt dat iemand tegen zich opbotst. Dat is ook ní­et goed voor zijn hoofd! Alles beweegt, maar veeeel te snel. Als Aimée dan ook nog eens begint te praten, is Matt helemaal niet blij.

"Er is te veel gebeurd vannacht." Kreunt Matt. Aimée zou toch wel moeten weten dat Matt een kater heeft en dat hij like, niet wil praten onder zulke omstandigheden? Ze kent hem nu al zo lang en ze heeft hem al zo vaak meegemaakt de morgen na een feest.

"Ik loop met mijn handen over mijn oren, omdat de eerste jaars nog niet door hebben dat zacht praten verplicht is op deze school." Nee, Matt is niet blij.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 21:53 

Afbeelding

Ook Dorian begeeft zich snel naar de common room om zich wat op te frissen. Weer fris en vol nieuwe energie begeeft hij zich naar de eetzaal. Enora is er zo te zien al en zijn vriendengroepje, of moet hij zeggen oude vriendengroepje, lijkt ook aardig compleet. Flor is er blijkbaar weer en Thomas en Naomi hebben elkaar ook weer gevonden. In de deuropening lijkt hij dan ook heel even te twijfelen waarna hij hun dan toch zwijgend passeert en naast Enora plaats neemt. Beetje vreemd van Flor, sowieso was het een nogal vreemde situatie. Nouja Adrian zou zo vast ook komen en met een beetje geluk werd hij straks niet omringt door Shawn en aanhang. Dat Matt ruzie heeft met Enora is dan ook voor het eerst een voordeel te noemen.

"Dat is snel" glimlacht hij doelend op het feit dat zij er eerder was dan hij en Adrian. Ik bedoel, ze was een meisje. Hij pakt even wat te drinken en een broodje "Adrian staat blijkbaar het langst voor de spiegel" grinnikt hij. Hij werpt even een vlugge blik naar zijn andere klasgenoten en smeert dan ijverig een broodje.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 21:57 

Afbeelding

Alex wordt na het vage feest wakker. Zijn hoofd lijkt te gonzen van het onsmakelijke drankje dat toch een ietwat te hoge alcoholgraad had. Slaperig wrijft hij door zijn ogen en merkt dat hij nog altijd in de zitzak zit. Half onderuit gezakt met een arm half rond Christine. EEN ARM OM CHRISTINE. Ook al ligt de arm in kwestie er enorm oncomfortabel bij, toch voelt het onwezenlijk stoer en onvergetelijk. Dan valt Alex iets down under op. Nou niet dáár. Maar bij Christine. Met een enorm zuur gezicht staart hij in het gezicht van zijn maatje Shawn, dat door de alcohol geen 'ik kan elk moment met mijn hoofd op een billboard voor tandpasta'-gezicht meer lijkt te hebben. Of dat vindt Alex toch althans. Dat dit hoofd in Christine haar schoot ligt, kan hij onmogelijk goedkeuren. Ook al gaat het om Shawn en is hij eigenlijk altijd overdreven tolerant naar hem toe.

Alex staat voorzichtig op, probeert eens aan Shawn lichaam te sjorren, beseft dan dat zijn spierkracht niet echt geweldig is en pakt dan knullig een kussentje dat hij tussen Christine en Shawns hoofd perst om het ~lichaamscontact~ wat minder direct te maken.
Alex beseft dan hoe enorm omslachtig dit allemaal wel niet is, maar besluit dat dit de alcohol is wat waarschijnlijk nazindert. Tot zijn verbazing zijn de meeste klasgenoten het al afgedropen en het idee dat Alex, Shawn en Christine zowat de enige zijn die hier nog liggen en dus kans maken op strafwerk zint hem niet. Alex heeft niet eens met iemand gevochten, niet eens nogal kansloos een move naar een meisje gemaakt (of toch) en niet eens iemand bezwangert. Straf zou dus zeer oneerlijk te zijn.

Alex springt recht en mept met een van de kussens tegen Shawns hoofd en geeft een teder kussentikje tegen dat van Christine. "Opstaan! ♫ "

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:06 

Afbeelding

Pfff, wat een zeikerd. Als je zelf een feest geeft, mag je niet zeuren over een kater. "Laat maar, Matt, ga maar verder met zielig zijn," ze wappert overdreven beledigd met haar haren en loopt dan weer door.

In haar kamer neemt Aimée een warme douche en trekt wat schone kleren aan. Ze heeft nog een aantal nieuwe outfits, dus haar jurkje maakt ze later wel schoon. Na haar dagelijkse schoonheidsritueel (make-up, maskers, you name it) loopt ze naar beneden, in de richting van de eetzaal.

"Noor! Heb je je vermaakt gister?" Ze gaat naast haar vriendin zitten, terwijl ze even een boze blik in de richting van Naomi werpt. "Oh, hoi Dorian," zegt ze tegen de jongen, waarna ze hem weer de rug toekeert en Enora aankijkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: