Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 17:50 

Afbeelding

Om de furie een beetje meer op te jutten trekt hij een wenkbrauw op als ze in zijn richting kijkt en kan hij een glimlach niet onderdrukken als ze zich weer richt tot de rest in de herberg en verder gaat met haar betoog.
Hij kon het niet helpen, maar hij genoot van het feit dat hij er blijkbaar geen enkele moeite voor hoefde te doen om haar kwaad te krijgen. Het was weer eens wat anders.

Om zich weer terug te roepen naar de orde van de dag richt Eric zich weer op de man. De man, Neil meende Eric op te hebben gevangen, is het roerend eens met de kleine dame, maar had nog steeds niet zijn vraag beantwoord. Eigenlijk wilt Eric er iets op zeggen, maar besluit dit niet te doen. Daarvoor in de plaats wendt hij zijn blik van de man af en kijkt naar de dames aan het kleine tafeltje.
De donkere dame lijkt ook haar bedenkingen te hebben en richt zich naar de blonde dame om haar iets toe te vertrouwen. Eric fronst even licht, zet zich af tegen de bar en loopt dan naar het tafeltje toe.

"Officieel zijn er pas drie stemmen voor Sarth.. Mocht dat het bericht zijn wat je tegen lijkt te staan Dame, zijn er nog voldoende opties die we hier kunnen bespreken."

Eric blijft voor het tafeltje stil staan en glimlacht even naar de donkere dame.

But I’m being born again

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 18:06 

Afbeelding

Zonder enige poging van toenadering te zoeken, luistert Ethan naar wat de kleine vrouw te zeggen heeft. Ze leek nu al de leiding te nemen, iets wat hem niet eens slecht uitkwam. Hij gaat even verzitten als ze zegt dat ze volgens haar naar Sarth moeten gaan. Er lijken nog wat twijfelende mensen te zijn.

Ethan schudt glimlachend zijn hoofd als een andere vrouw tegen haar metgezel zegt dat de grotten van Chevney 'overrated' zijn. "Denk je dat je een beter idee hebt? Het lijkt me toch overduidelijk dat er in Saroth niks meer te vinden is?"
Hij kijkt van de vrouw aan de tafel naar de vrouw die de leiding heeft genomen. "Als we gewoon stemmen, je weet wel, handen omhoog, kunnen we democratisch besluiten waar we heen gaan," Het merendeel zou toch wel naar Sarth gaan, dus meer moeite hoeft Ethan niet te doen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 18:15 

Afbeelding

Medea trekt een geamuseerde grijns en schudt haar hoofd. Mannen. Zo typisch om maar half te luisteren.
Ze knipoogt nog even naar Yvaine en draait zich dan naar de twee donkerharige jongens. Ook het woord 'mannen' was hier namelijk overrated. De een leek nog in zijn 'de wereld boeit mij niet, ik doe mijn eigen ding'-fase te zitten waar iedere puber doorheen ging en de ander zag er veel te veel lol in om She-dwarf te provoceren.

"Jongens, mij heb je nergens horen zeggen dat ik in Soroth wil zoeken. Ik zei alleen dat de grotten een doodlopend spoor zijn. Sarth, daarentegen, ben ik natuurlijk helemaal voor." Ze stuurt hen beiden een lieve glimlach en zegt dan met een onderliggende sneer tegen Emo-boy, "Stemmen voor Soroth of Sarth heeft natuurlijk geen zin, silly. Dan weten we nog niet waar we heen gaan. Toch, Yvaine?"
Blondie kon het gewoon niet met haar oneens zijn. Niemand met haar bloemige karakter spuugt in het gezicht van iemand die net aardig is geweest. Morele regels, apparently.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 19:29 

Ooc: correct me if I'm wrong...Want ik weet helemaal niet of ik die dingen zomaar mag verzinnen...

Afbeelding

Yvaine scheurt haar blijk los van Eric, Jammie..., als Medea zich tot haar richt en er om haar mening wordt gevraagd.

'Helemaal met je eens Medea. En Daarbij, er zijn nog zoveel andere plekken waar we kunnen zoeken in Sarth. Ik bedoel, neem nou het Zwarte Meer of de bergen van Cinn. Ik heb gehoord dat daar wel eens iets gaande zou kunnen zijn.' Maar dan glimlacht ze onschuldig en leunt naar achter in haar stoel. 'Maar ik ben niet de leider, slechts een volger, dus mij maakt het niet uit waar we heengaan.' En ze kijkt sereen glimlachend de groep rond.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 19:39 

Afbeelding

Caleigh rolt lichtelijk met haar ogen. Dacht hij serieus dat het boek daar nog zou liggen? Dat was nog stommer dan een trol die zijn eten niet ziet terwijl het voor hem staat. Een of ander lijkt zichzelf ook heel wat te vinden.

"Als je denkt dat de grotten al een doodlopend spoor zijn, dan zijn de rest van de geruchten ook een doodlopend spoor," zegt ze dan, "We willen proberen een mysterie op te lossen wat honderd jaar oud is, natuurlijk kunnen we niet op de geruchten van toen afgaan, want die zijn niet meer betrouwbaar genoeg."

Dan mengt de blondine zich erin en maakt een opmerking over dat ze een volger is. Caleigh houdt niet van dat soort types.

"We zullen het van geruchten moeten hebben en misschien heb je het niet gehoord, maar de geruchten over de grotten van Chevney zijn de afgelopen twee maanden hevig opgewaaid. Daarnaast zijn er ook bevindingen gedaan in het Noorder Reuzengebergte."

Ze haalt een hand door haar haren heen.

"Het Zwarte Meer was vorig jaar een redelijk populair gerucht, maar alle geruchten zijn al ontkracht en ik zie er geen meerwaarde in," vervolgt ze dan, "Ik denk dat we ons het beste richting Chevney en de grotten kunnen begeven om daarna door te gaan richting het Noorder Reuzengebergte en Cinn. Mits er geen betere geruchten komen."

OOC:: En Caleigh's wens is bevel [A] De groep zal als eerste naar de grotten van Chevney gaan. Dus hoe meer mensen zich hierbij aansluiten hoe eerder ze gaan reizen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:20 

Afbeelding

Yvaine luistert naar wat Celeigh te zeggen heeft en denkt ondertussen na over wat ze net zelf had gezegd en wat daar eventueel de gevolgen van konden zijn.
Een volger wilde niet zeggen dat ze geen hersens had en als een zombie achter iedereen aanliep. Ze had alleen moeite met beslissingen nemen. Ze wilde het iedereen naar de zin maken en graag met iedereen vrienden worden. En natuurlijk, in deze groep zou ze onmogelijk met iedereen vrienden kunnen worden, maar er was niks op tegen om het niet te proberen vond ze.
Daarnaast had ze heus wel haar eigen mening als het erop aan kwam. Ze wist precies wat ze wilde en ook op deze reis wist ze wat haar taken waren. Die hoefde ze natuurlijk niet aan iedereen zijn of haar neus te hangen...

Ze merkte dat haar ogen weer onbewust naar Eric gegleden waren dus ze keek snel weg en keerde zich naar Celeigh terwijl ze antwoord gaf op haar vraag.

'Nou als we eruit zijn waar we heen gaan, laten we dan zo snel mogelijk gaan.'

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:43 

Afbeelding

Met een opgetrokken wenkbrauw draait ze zich naar She-dwarf bij de bar. Haar tas houdt ze stevig vast terwijl ze de kabouter langzaam van boven naar beneden bekijkt. De misplaatste trots en agressie straalde er van top tot teen af, hoe klein die afstand ook mocht wezen.
En toch had dat kleintje wel iets dat ze kon waarderen, merkte ze op toen ze de spanning tussen She-dwarf en de donkere jongeman naast haar waarnam. Ze kon mannen waarschijnlijk net zo goed in de zeik zetten als zij.

Met een kleine zucht pakt Medea haar tas vast en staat op van haar stoel. "Nou, om dan maar even kort door de bocht te zijn," begon ze langzaam, een plagende glimlach op haar gezicht, "het ziet ernaar uit dat we hier een perfecte dictatuur hebben. Laten we maar kijken of de geruchten over de grotten waar zijn dan."

Ze kijkt vervolgens nog even de kroeg rond. Blondie had blijkbaar haar zinnen al gezet op de oorzaak van al She-dwarf's frustraties, constateerde ze met een grijns.
Haar ogen gleden verder en telden één voor één de jonge mensen. Tien reizigers.

En ze was genoodzaakt ze allemaal te ontmoeten. Oh boy.

Laatst bijgewerkt door Michelle op wo maart 16, 2011 20:58, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:55 

Afbeelding

Eric schudt kort zijn hoofd als er iemand begint over stemmen met handen in de lucht. Als dit het niveau was, zou hij zo snel mogelijk een aanval opzoeken waar furie het over had en zich ontdoen van dit soort figuren.
Gelukkig lijkt de donkere dame dit na haar glimlach op een wat diplomatiekere manier te kunnen verwoorden.

Vanuit zijn ooghoek ziet hij de blonde dame naar hem kijken en Eric kijkt om naar haar. Nieuwsgierig bekijkt hij haar profiel terwijl ze met haar tafelgenote in gesprek is. Pas als de kleine furie zich weer in het gesprek mengt, draait Eric zich om. Eindelijk werden er redenen voor de grotten besproken en was zijn aandacht getrokken.
Echter nog voor hij kan reageren is de donkere dame hem voor. Hij kan een glimlach niet onderdrukken bij de opmerking over de dictatuur. De twee kleinste dames leken het nu al prima met elkaar te kunnen vinden.

"Moeten hier nog handen voor in de lucht gestoken gaan worden," Zegt hij met een duidelijk spottende blik in de richting van de inbrenger van dit plan "of kunnen we vertekken?"

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:58 

Afbeelding

Jessa neemt het potje terug aan en stopt hem terug in d'r tas. Ze wilt zichzelf voorstellen aan Brody en de anderen, maar dan begint de discussie over waar ze heen moesten. Gelijk op zoek naar het boek? Nee, dat was geen goed idee...

Zelfs ziet ze het niet echt zitten om gelijk naar Sarth te gaan, je gelijk in het gevaar storten was nooit haar meest favoriete tactiek geweest. Ze wilt graag iets zeggen maar voor ze iets kan inbrengen is er al besloten dat ze naar Sarth gaan. Ze bijt op haar lip en zegt dan zachtjes en bijna onhoorbaar: "Ik zie persoonlijk Sarth niet zo zitten... Tenminste, niet nu direct. Het is erg gevaarlijk, maar ik ga mee als jullie ervoor kiezen om die kant op te gaan."

Waarschijnlijk had niemand haar gehoord...

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:15 

Afbeelding
    Brody Felton

Brody luistert naar het verhaal van de vrouw, de leidster. Eigenlijk boeit het hem niet zo heel erg veel waar ze precies heen gaan, zolang het maar naar de juiste bestemming gaat. Brody is stiekem meer een volger dan een leider, al doet hij wel altijd alsof hij de leider wil zijn... complicated boy!

Het lijkt er allemaal op neer te komen dat ze naar de grotten van Chevney zullen gaan. Brody is het er wel mee eens. Ondertussen is Brody lichtelijk geí¯rriteerd geraakt door het feit dat hij van niemand de namen nog kent, behalve van Yvaine. Hij kan ze nauwelijks allemaal uit elkaar houden. Maar dat zijn andere zaken... ze zullen elkaar namelijk leren kennen.
"Laten we naar de grotten van Chevney gaan, dan," bromt Brody tenslotte.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:30 

Afbeelding

Na wat tijd aan de bar verstreken te hebben, is één van de vrouwen aan de bar begonnen met praten. Bij binnenkomst was het voor Luc al duidelijk dat zij één van de mogelijke reisgenoten was. Hij heeft gelijkt gekregen en luistert nu naar wat ze te zeggen heeft. Verschillende mensen gaan in op haar verhaal. De woorden vliegen heen en weer en iedereen in de groep lijkt terrein te willen winnen in de discussie. Luc lacht wat binnensmonds en besluit de discussie nog even aan te kijken voor hij zichzelf prijs geeft. Al is het hem niet onopgemerkt gebleven dat enkele hem al gespot hadden als mogelijke bondgenoot.

De zinnen lijken gezet op Chevney en vervolgens richting het Noorder Reuzengebergte en Cinn. Chevney had hij zelf ook al vaak genoeg gezien, de geruchten van Cinn en de Reuzengebergte houden hem ook al een tijdje bezig, maar Luc heeft nooit de kans heeft gehad ze te onderzoeken. Zonder iets te zeggen loopt hij weg van de bar richting de deur. Onderweg hoort hij zacht de woorden van een vrouw met rood haar en gaat vlak bij haar stil staan. Hij verplaatst zijn sjaal wat omlaag waardoor nu zijn hele gezicht te zien is.

"Sarth is niet zo enge plek als het lijkt en je bent niet alleen" zegt hij zachtjes met een glimlach op zijn gezicht. Kort schraap Luc zijn keel en verheft wat meer zijn stem zodat hij duidelijk te horen is

"Nou, laten we dan maar buiten verzamelen en vertrekken voordat de volgende discussie oplaait." Hij duwt de deuren van de herberg open en trekt zijn sjaal weer gedeeltelijk over zijn gezicht. Het adrenalinegehalte van Luc begint aardig hoog te worden. Het is nu afwachten wie er mee naar buiten gaat.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:37 

Afbeelding

Caleigh trekt haar wenkbrauw lichtelijk op. Iemand heeft weet duidelijk niet wat een dictatuur is, maar ze besluit haar mond te houden om een ruzie te voorkomen. Anderen lijken het er redelijk mee eens te zijn. Ze houdt er niet van als mensen geen duidelijke mening geven. Wees gewoon duidelijk in wat je wilt. Iemand geeft het sein om naar buiten te gaan en Caleigh haalt haar mantel van de kruk en pakt haar tas. Ze kijkt naar het roodharige meisje wat ze had horen zeggen dat ze Sarth niet zag zitten. Ze haalt even adem en loopt naar haar toe en glimlacht flauw.

"Sarth zal uiteindelijk meevallen. Alleen de eerste tijd wordt zwaar, maar je kan altijd om hulp vragen," zegt ze dan met een lichte glimlach, "Ik ga mijn paard voorbereiden op de reis. Ik zie je zo buiten wel en geloof me, het komt goed."

Dan loopt ze naar buiten toe en slaat haar mantel om. Het is nog steeds slecht weer, de grijse wolken hangen er nog, het is koud en het miezert. Ze loopt de stallen in zonder naar de jongen te kijken en maakt haar merrie klaar voor vertrek. Daarna loopt ze naar buiten toe om op de rest te wachten.

OOC:: Want Caleigh is aardiger dan ze lijkt XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:49 

Afbeelding

De beslissing was gemaakt. Chevney, it was. Ach, wellicht bleken de geruchten minder nutteloos dan... bijna-volledig-nutteloos. De grotten lagen in ieder geval in Sarth, dat was al een stap in de goede richting. Daarbij, het was niet alsof ze zo'n haast had.

Ze wenkte Yvaine, sloeg haar mantel om en wierp een vlugge blik in haar tas voordat ze deze verstopte onder het zwarte wol. Ook keek ze nog even snel naar het roodharige meisje aangezien ze zich niet zo prettig leek te voelen. Ach ja, ze had vast geen behoefte aan een derde persoon die haar zou gaan vertellen dat alles goed zou komen. Niet dat Medea nou zo'n moeite had met liegen, maar ze zag er op dat moment niet het nut van in.

Eenmaal buiten in de wind nam ze een diepe zucht. Er stond nog een jongen te wachten, maar ze had hem binnen nog niet ontmoet. Zijn gezicht was vrijwel compleet bedekt door een sjaal en het was in haar ogen nou niet echt uitnodigend. Maar bon, wellicht bleek hij uiteindelijk wel interessant. Of in ieder geval nuttig.

Ze glimlachte en ging iets dichter bij hem staan. "Medea," stelde ze zichzelf voor. "En jij?"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 23:03 

Afbeelding

Luc heeft ze stap gemaakt om als eerst naar buiten te gaan, maar nu voelt hij zich toch wat misplaatst alleen staan. De rest van de groep zal vast snel volgen spreekt hij zichzelf toe. De kleine jonge dame van eerst stapt als eerste na hem de deur uit, maar verdwijnt zonder iets te zeggen richting de stallen. Luc zucht kort.

Vlak daarna volgt er nog een vrouw die niet in een keer verdwijnt en spreek hem zelfs aan. Ze stelt zich voor als Medea. Luc knikt kort en doet zijn sjaal naar beneden en laat hem losjes om zijn nek hangen. Hij steekt zijn hand uit

"Luc, aangenaam," zegt hij vervolgens met een vriendelijke glimlach.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 23:15 

Afbeelding

Net wanneer Isra denkt dat ze het heen-en-weer gezeur over bestemmingen en aanwijzingen echt niet meer trekt, en de optie om nog een Firewhisky te bestellen en 'm daarna gewoon te smeren wel erg aanlokkelijk lijkt, ontstaat er eindelijk een soort consensus: de grotten van Chevney it is.
Isra is, hoewel ze het nooit hardop zou toegeven, opgelucht dat de kleine vrouw met het donkere haar niet had toegegeven en gewoon haar zin had doorgedrukt in dit geval. Anders zou deze missie snel in de kiem gesmoord zijn. Ik zie de krantenkoppen al: 'Jaarlijkse Sleutelmissie faalt sneller dan ooit: leden gestorven van verveling'.
Ze pakt haar nog steeds zeer vochtige mantel van de haak, slaat deze om en loopt met grote passen naar de stallen.

De jonge vrouw van eerder staat al buiten met haar paard. Isra haalt Vaskur, die haar dankbaar en zichtbaar meer uitgerust dan voorheen staat op te wachten, van stal, zadelt hem op en klimt behendig op zijn hoge rug. Vaskur schudt even met zijn hoofd en manen en Isra klopt hem op de hals.

'Toe maar jongen, we gaan eindelijk van start,' mompelt ze liefdevol tegen hem.

Ze moedigt het bruine paard aan en met een paar stappen staan ze buiten de stal. Ze manoeuvreert Vaskur naast het paard van de kleine jonge vrouw, en spreekt haar dan, zonder van haar paard af te stappen, aan.

'Mooi beest,' zegt ze, niet erg enthousiast maar ook niet vijandig, terwijl ze het andere paard uitvoerig bekijkt. Isra is beter met dieren dan met mensen, en dat was altijd al zo geweest. Ze voelde Vaskur beter aan dan haar bloedeigen familie.

OOC: Hierbij claim ik dat Vaskur het grootste paard van het gezelschap is :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: