Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 7:22 

Afbeelding

Neil heeft de discussie gevolgd. Hij heeft geen zin om zich ermee te bemoeien, behalve als het echt de verkeerde kant op zou gaan. Het liefst gaat hij natuurlijk ook in de grotten van Chevney zoeken, omdat het gerucht over deze grotten het meest wordt doorverteld. Gelukkig drijft de leidinggevende vrouw haar zin door, waardoor ze uiteindelijk vertrekken richting de grotten van Chevney om vervolgens richting de Noorder Reuzengebergte en Cinn.

í‰én voor één druppelen ze naar buiten. Er staan twee vrouwen met een paard, terwijl een man en een vrouw staan bij elkaar. Ze lijken zich aan elkaar voor te stellen, omdat de man zijn hand uitsteekt naar de vrouw. Zelf heeft hij geen zin om zich aan iemand op te dringen. Diegene komt wel naar hem toe, dus blijft hij tegen de zijkant van de herberg geleund staan, wachtend tot ze echt gaan vertrekken richting Sarth.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 8:22 

Afbeelding

Caleigh ziet hoe de volgende naar buitenkomt en dan de volgende en nog één. Caleigh blijft rustig bij haar merrie, Maria staan. als er een paard naast haar komt staan moet Caleigh opkijken. Het paard is groter dan die van haar en als de roodharige zegt dat het een mooi beest is glimlacht ze.

"Dank je," zegt ze dan, "Ik geloof dat ik hetzelfde kan zeggen over die van jou. Een prachtig dier."

Ze aait Maria even over haar manen en kijkt dan naar hoe de rest naar buiten druppelt. Blijkbaar hadden ze allemaal heel veel haast, niet dus. Ze kijkt even naar de weg die richting de grotten van Chevney gaat en ze probeert een inschatting te maken van de reis. Als er niet genoeg paarden waren zou het minimaal twee weken duren, met genoeg paarden zou het kunnen worden verminderd tot een week. 'Behalve als we worden overvallen en er gewonden vallen. Maar dat ligt aan onze afsnijding van het pad..' denkt ze bij zichzelf. Vaak genoeg heeft Caleigh door Sarth gereisd zonder problemen, maar ook met problemen.
Ze zouden eerste het pad volgen en ruim voor Maanstad zouden ze de afbuiging moeten maken naar Chevney om zo sneller aan te komen bij de grotten. Eenmaal bij de grotten was het slechts enkele uren richting Chevney zelf. Ze kijkt even op en bedenkt zich dat ze zich niet heeft voorgesteld aan de roodharige.

"Mijn naam is Caleigh," zegt ze dan met een flauwe glimlach, "En hoe mag ik jou noemen?"

OOC:: Oeee, Eric's paard is niet het grootste paard, hopelijk is dat een opdonder voor zijn ego [A] En Caleigh wilt wel vriendjes worden met Isra <3 Ze kunnen het vast wel vinden (:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 10:28 

Afbeelding

Isra knikt terwijl Caleigh een opmerking maakt over Vaskur.

'Dit is Vaskur,' zegt met een zeldzame glimlach.

Dan kijkt ze even naar de deur van de herberg. Ze vond het vreselijk irritant dat mensen niet opschoten. Ze wilde graag onderweg zijn, maar er schenen weinig mensen te zijn die daar hetzelfde over dachten.

'Ik wou dat iedereen een beetje opschoot,' mompelt ze met ingehouden irritatie.

Dan stelt Caleigh zich voor. Isra knikt.

'Isra,' zegt ze, zonder glimlach, maar zonder dat er echte vijandigheid mee gepaard gaat.

OOC: Isra gaat niet gemakkelijk vriendjes maken, maar ze heeft wel een soort van respect voor Caleigh dus dat moet op den duur wel goed gaan (:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 10:47 

Afbeelding

Yvaine staat op, schikt haar jurk goed en pakt haar mantel op. Ze loopt glimlachend achter Medea aan en is blij dat ze al zo snel een vriendin heeft gemaakt.
Buiten aangekomen staat er een jongeman bij Medea die haar de hand schudt en zich voorstelt als Luc. Yvaine tikt Medea aan en zegt: 'Ik ga mijn paard halen, wil je bij mij achterop?' Yvaine ging ervan uit dat Medea geen paard had, anders had ze hem al wel gehaald, toch? Yvaine loopt langs de paarden van Isra en Celeigh en kijkt ook even bewonderend naar de twee paarden.
Maar haar eigen paard vind ze eigenlijk toch het mooist. Ze vond dat ze er bijna uitzag als een magische eenhoorn. Alleen dan zonder hoorn natuurlijk. In het maanlicht leek ze altijd een beetje op te lichten.

Ze kwam in de stal en zadelde haar paard weer op. De staljongen had haar instructies perfect uitgevoerd en het paard zag er weer als nieuw uit. Ze zag dat ze blij was met de rust en het verse haver en ze hinnikte Yvaine vrolijk toe alsof ze wilde zeggen dat ze er weer tegenaan kon.
Ze reed de stal uit en ging naast Medea en Luc staan en wachtte tot Medea liet blijken of ze wel of niet bij haar achterop zou meerijden.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Laatst bijgewerkt door MissMyrna op do maart 17, 2011 18:46, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 16:09 

Afbeelding

Medea pakt Luc's hand en geeft hem een stevige handdruk. De sjaal had hij heel sociaal verwijderd, dus hij had wel een vriendelijke hand verdiend.

Achter haar hoort ze het gehinnik van paarden en ook Yvaine staat al snel met het hare naast hen. Terwijl ze Luc vanuit haar ooghoek nog eens bekijkt, stuurt ze Blondie een dankbare glimlach. "Sure. Ik ben al eerder in Sarth geweest en Chevney is te paard best goed te doen." Ze draait zich om en kijkt naar She-dwarf en een andere vrouw met kort rood haar. Dat maakte tot nu toe drie paarden, lang niet genoeg om met zijn tienen te paard naar Sarth te kunnen.

"Yvaine, hoeveel paarden stonden er nog in de stal?" Ze had geen van hun andere reisgenoten richting de stallen zien lopen en trok uit gewoonte even de negatiefste conclusie.
Ze wendt zich tot She-dwarf. "Zeg, leidster," begon ze in lichte ironie, "wat is het plan als er niet genoeg paarden zijn? Ik heb op doorreis wel eens in Maanstad overnacht en te voet duurt het minstens twee keer zo lang."

Het was niet dat ze zich hele erge zorgen maakte over de reis. Het was natuurlijk gevaarlijk, dat viel niet te ontkennen, maar ze was nog nooit in echte problemen gekomen en vooral met zo'n grote groep zou het wel meevallen. In het ergste geval zou ze een van de negen naar voren moeten duwen om haar eigen hachje te redden. Ach, genoeg keus.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 16:52 

Afbeelding

Ethan grinnikt even vanonder zijn mantel als de vrouw aan het tafeltje reageert. Mensen waren zo makkelijk op de kast te jagen. Het punt dat hij wilde bereiken, was echter gelukt. Sarth it is.

Op het oog lijkt het alsof Ethan geen bagage heeft. Natuurlijk heeft hij alle nodige spullen opgeborgen in zijn mantel en in een klein rugzakje, wat hij nu omdoet. Een paard heeft hij niet, want hij hecht geen waarde aan gezelschap, zelfs niet het gezelschap van een paard.

Ethan gaapt even als he grootste gedeelte van de groep buiten staat te discussií«ren over wie bij wie op het paard moet et cetera. "Het lijkt me duidelijk dat het niet gaat lukken met-" Hij werpt een blik in de stallen en naar de paarden. "maar liefst vier paarden," zegt hij tegen niemand in het bijzonder. "Tenzij jullie drie personen op één paard willen proppen?" Wat waren mensen toch stom. Wat een getreuzel. Ethan zucht weer diep en wacht tot de donkerharige vrouw, die de leiding heeft genomen hem van repliek dient. Of die andere donkerharige vrouw. Ze waren sowieso allebei vervelend.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 18:15 

Afbeelding

Caleigh knikt even naar Isra als die zichzelf voorsteld. Ze weet in ieder geval al twee namen, wauw. En dan begint iemand met 'hey leider'. Caleigh let niet gelijk open haalt een hand door haar haren heen terwijl ze Maria over haar manen aait. Dan realiseert ze zich dat diegene had gesproken haar aankijkt en ze trekt haar wenkbrauw wat arrogant op.

"Had je het tegen mij?" zegt ze met een licht sarcasme, wat Medea kan, kan Caleigh beter, "Niet dat ik de leider ben van jouw fantasie-dictatuur, maar als we niet genoeg paarden hebben, gaan we lopen. Wat wilde je dan? Vliegen?"

Caleigh houdt er niet van als het antwoord voor de hand ligt en de vraag wordt gesteld.

"Lopend naar de grotten van Chevney is iets meer dan twee weken, vanaf daar is het enkele uren naar Chevney zelf. En als we een stop maken in Maanstad, zijn we minimaal drie weken onderweg. Zinloze tijd die we zouden verspillen."

De jongen met het donkere haar negeert ze. Dan kijkt ze Isra aan en draait Medea haar rug toe, daar heeft ze toch geen zin in.

"Je hebt gelijk, de rest mag wel eens opschieten..." zegt ze dan.

OOC:: Dus, schiet eens op met naar buiten gaan XD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 19:38 

Afbeelding
    Brody Felton

Brody gaat als een van de laatsten naar buiten. Hij moest eerst nog even zijn Boterbiertje opdrinken, dat was even zijn eerste prioriteit. Maar nu is hij klaar, dus hij kan zich bij de anderen voegen. Dus loopt hij ook naar buiten.

Eenmaal daar staan er al veel anderen te wachten... awkward! Brody besluit dat hij genoeg heeft van de onwetendheid van ieders namen, dus hij kijkt de groep aan.
"Ik ben Brody... aangenaam, I guess."
Hij kijkt met een sceptische blik naar de paarden. Oh hell no! Hij gaat echt niet paardrijden.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 20:24 

Afbeelding

Eric blijft nog even staan als iedereen plotseling gehaast naar buiten toe loopt. Hij haalt zijn schouders op en kijkt de bar nog even rond. Hij ziet de dame met de rode haren nog zitten. Met een lichte glimlach richt hij zich tot haar.

"Helaas, toch Sarth geworden.." Hij blijft haar even aankijken voordat hij verder gaat. "Verandert dat je beslissing, of ga je toch mee?"

Eric kijkt even naar de deur en ziet buiten iedereen zich rondom drie paarden verzamelen. Hij fronst even als hij bedenkt wat dit in zal houden. Maar dan kijkt hij weer naar de rode dame.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 20:35 

Afbeelding

Jessa is één van, al dan niet, de laatste die naar buiten komt. Nog steeds wat nerveus over het vertrek naar Sarth, that is. Dan begint die man die eerst aan de bar stond tegen haar te praten. "Nee, ik ga gewoon mee..." zegt ze, "Soms worden beslissingen voor je genomen, daar zul je je dan bij neer moeten leggen." Ze glimlacht voorzichtig terug naar hem.

Ze kijkt de groep rond die buiten staat en telt vlug het aantal paarden. Niet genoeg om iedereen naar Sarth te vervoeren.

"Ik kan geen paard rijden." zegt ze, tegen die man van net, "Ik ben hier lopend gekomen."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 21:44 

Afbeelding

Eric knikt even met een glimlach naar de dame. Ze had gelijk, sommige beslissingen werden inderdaad voor je genomen. Als hij zijn paard uit de stallen heeft gehaald en zich weer bij de rest heeft aangesloten bekijkt hij de groep nogmaals even kritisch. Hij durfde zijn kapitaal er niet op te verwedden dat deze groep het ver zou kunnen schoppen..

Als de dame zich weer tot hem richt, glimlacht hij nogmaals.

"Mocht je het aandurven met me, dan mag je wel achterop."

Eric haalt eenhand door zijn haren en bekijkt de overige drie paarden. Het waren er niet voldoende om de reis naar de grotten snel te laten verlopen, helaas.

But I’m being born again

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 21:56 

Afbeelding

Medea moet even lachen als Caleigh haar weerwoord formuleert. Vliegen. De dwergdoos.
"Je hebt door dat we inderdaad zouden kunnen vliegen, toch?" Ze rolt haar ogen en slaat haar armen over elkaar wanneer een windvlaag haar mantel doet opwaaien.
"Toegegeven," begint ze met een knik van haar hoofd, "met deze wind is dat wellicht niet het veiligste idee."

Ze kijkt even in de richting van de grote weg die, wist ze, hen zou leiden naar Maanstad, de hoofdstad van Sarth. Het was nou niet bepaald haar meest geliefde plek in de wereld, maar de stad en haar inwoners hadden niet helemaal nutteloos gebleken de vorige keer dat ze er was verbleven.

"Die sleutels en dat boek zijn al jaren verborgen en ongevonden gebleven," zegt ze redelijk terwijl ze zich naar de rest van de groep wendt, "Onze haast is echt niet zo groot dat we niet even een dagje in Maanstad eten en drinken kunnen inslaan. Daarbij, de kroegen in de donkere steegjes kunnen ons wellicht nog wat meer informatie verschaffen." Ze haalt haar schouders op en glimlacht richting een aantal jongens wiens naam ze niet wist.

Ze dacht serieus dat een korte stop in Maanstad hen verder op weg kon helpen en ze hoopte dat een meerderheid van de groep het met haar eens was. Daarbij, ze sliepen vast allemaal liever in een bed dan op iets magie-gefabriceerd.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 22:54 

Afbeelding

Jessa kijkt even naar de man voor haar. Durfde zij dat aan? Ja, op zich wel. Hij zag er wel uit als iemand die te vertrouwen was, of in ieder geval als iemand bij wie ze wel achterop kon zitten. "Ja, dat durf ik wel..." Ze glimlacht even, nu iets minder voorzichtig dan eerst. "Mijn naam is Jessa, trouwens."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 8:33 

Afbeelding

Caleigh heeft helemaal geen zin om naar Maanstad te gaan omdat de stad hun toch weinig te bieden had. Dat was altijd al zo geweest. En daarnaast houdt ze niet van treuzelen, maar als iedereen ging beslissen dat ze eerst naar Maanstad wilde prima.

"Als de meerderheid denkt dat we beter eerst naar Maanstad kunnen gaan prima, maar mijn stem zal geen meerderheid maken," zegt ze dan.

En geweldig, de meerderheid stemt voor Maanstad. Ze vraagt zich af of deze groep wel iets kan. Caleigh zit binnen enkele seconden op Maria en omdat niemand gelijk in beweging komt begint ze al te rijden. Hard genoeg om wat voor de groep te lopen, maar zacht genoeg dat ze ze niet kwijt zou raken.

[[2 weken later]]

In de eerste week was het weer er niet beter op geworden maar slechter, ze hadden een zware regenstorm meegemaakt, maar de tweede week daarentegen was zonniger geweest. Ze haalt even een hand door haar haren heen, ze waren onderweg mensen tegen gekomen, maar meer eigenlijk ook niet. Even kijkt ze achterom en ziet de groep zo'n tien meter achter haar lopen. Voor haar ziet ze de muren van Maanstad al en ze staat stil. Ze zouden binnen een halfuur de stad ingaan. Even voelt ze een duizeligheid opkomen maar ze negeert het.

Als ze binnen de poorten van Maanstad zijn is het gelijk drukker met mensen. Behendig springt Caleigh van Maria af en houdt haar teugels vast. Haar laatste keer in Maanstad was haar bevallen, maar dat was ook al meer dan een halfjaar geleden. Uiteindelijk belanden ze bij een herberg waar de kamers worden geregeld en Caleigh heeft Maria in de stal gezet.

"Ik ga mezelf opfrissen en daarna zie ik wel. Ik geloof niet dat we hier echte groepsverplichtingen hebben..." zegt ze dan.

Ze zet haar woorden kracht bij door de herberg in te lopen, gelijk door naar boven, naar de eenpersoonskamer die ze heeft. Als ze de deur opent doet verschijnt er een tweepersoonsbed. 'Als die man dacht dat ik bezoek kreeg heeft hij het verkeerd gedacht,' denkt ze. Ze doet de deur dicht en op slot en dumpt dan haar spullen op bed om dan naar het badkamertje ernaast te lopen. Gewoon even rust.
Als ze onder de hete douche staat voelt het alsof alle frustratie van de afgelopen twee weken eraf wordt gewassen. Het is een wonder dat ze nog geen fikse ruzie heeft gehad met iemand. Iets vertelt haar dat die ruzie niet lang uit zal blijven. Als ze zich eindelijk wat ontspannen voelt zet ze de douche uit en pakt ze een handdoek om zichzelf af te drogen. Wat zou ze gaan doen, even wat bijslapen of naar beneden gaan... Lastige keuze.

OOC:: We zijn in Maanstad, in een herberg. De sleutels van de kamers zijn verdeeld. Er zijn 4 kamers met 2 eenpersoonsbedden. En er is nog 1 kamer over voor iemand die alleen wilt slapen en die is voor één van de jongens wss :') Ik denk niet dat er nu al gemengd wordt geslapen XD Dus 2 meiden bij elkaar en 2 jongens bij elkaar. En 1 lucky bastard die alleen slaapt :') En ga doen wat je leuk vind ofzo XD En owja, het is ongeveer half 3 in de middag (:

*vliegen, om het hier ook te zeggen. Vliegen doen ze niet aan, het is niets iets normaals wat er gebeurd en iets zoals Quidditch bestaat hier eigenlijk niet.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 9:07 

Afbeelding

Yvaine giechelt als Medea en Caleigh over vliegen beginnen.
'Nou Medea, als je wilt vliegen moet je wel miljardair zijn. Bezems zijn echt ongelooflijk duur. Maareh, zullen we nu gaan dan?'
Yvaine steekt Medea een hand toe zodat ze op het paard kan klimmen. Als ze goed zitten geeft Yvaine haar paard de sporen en rijden ze achter Caleigh aan.

[...]

Yvaine is blij als Maanstad eindelijk in zicht is. Het was onderweg heel gezellig samen met Medea en ze was echt blij dat zij er bij was. Hoewel ze het met iedereen wel kon vinden was Medea een echte vriendin geworden. Maar nu ze was ontzettend toe aan een echt bed en water en zeep om zichzelf eens grondig te wassen. Ze reden Maanstad binnen.
Binnen de poorten gekomen stapt ook Yvaine af en helpt Medea ook van het paard. Haar paard aan de teugels lijdend lopen ze door de stad en komen uiteindelijk bij een herberg aan. Yvaine kijkt Medea glimlachend aan.
'Zullen wij bij elkaar op de kamer gaan?' En ze pakt een sleutel aan die iemand haar geeft. 'Zo, laten we ons eerst opfrissen want ik heb stof op plaatsen zitten waarvan je niet dacht dat het er kon komen.' En ze stoot Medea lachend aan.

Ze loopt naar boven en draait de deur van de kamer open. Binnen gekomen vind ze twee waskommen en wat schone handdoeken dus ze begint zich uit te kleden om zich te wassen. Ook haalt ze een schone jurk te voorschijn. Na twee weken mag dat wel vond ze zo.

Ooc: Mocht je het er niet mee eens zijn Michelle, dan negeer je het maar gewoon, maar ik ga ervan uit dat je het oke vind om Medea en Yvaine op 1 kamer te zetten ^^

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: