Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:37 

Afbeelding

Alex schuifelt samen met Christine en Shawn het concií«rgehok in. Samengeperst tussen een rek waar heel veel in beslag genomen spullen liggen (tijdschriften die mannelijke studenten onder hun matras bewaren, fopspullen, drank,...) en een smoezelig bureautje dat naar boenwas ruikt, kijkt hij duister naar Christine en Shawn. Hij kreeg het gevoel alsof ze in een slechte detectivefilm beland waren.

Shawn start een Shawnesque speech, drukt Alex op het hart dat hij bij het mannelijke geslacht hoort en begint dan te stamelen. Twijfel en besluiteloosheid zijn geen woorden die je met Shawn zou associí«ren. Alex krijgt een onbehagelijk gevoel. Shawn heeft serieus nieuws. Ernstig nieuws. Ernstig = erg. Allerlei rampscenario's beginnen door Alex' hoofd te spoken: zou hij Jules vermoord hebben? Naomi vermoord hebben? Moesten ze nu met hun drieí«n een lijk gaan begraven op het zwerkbalveld?

Nee: geen moord. Maar nieuw leven. Alex laat zijn mond traag openvallen, wisselt een 'giiiiirl he didn't'-blik met Christine en schudt dan traag met zijn hoofd. Alex neemt zich voor om Christine nooit uit te nodigen op een logeerpartijtje. Niet te vertrouwen.

"Shawn ik-", Alex wikt en weegt zijn woorden. Hij is zelf in principe niet tegen abortus, maar zijn moeder heeft vroeger enkele miskramen gehad en daarom heeft hij er toch wat moeite mee. "Je bent zestien. Kunnen jullie voor het kind zorgen? En bovenal: wat wil Casey doen?" Uiteindelijk hakt de moeder de knoop door, maar dat zal hij niet zeggen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:43 

Afbeelding

Shawn heeft zich helemaal mentaal voorbereid op de beschuldigingen die vast van Christine's kant zouden komen. Over allerlei dingen waar Shawn waarschijnlijk nog helemaal niet over nagedacht heeft. Maar ze schijnt zich ingehouden te hebben, want haar enige echte vraag is: heb je het er al met Casey over gehad? Shawn krabt ietwat onbeholpen op zijn hoofd. Nee, hij heeft het er niet met Casey over gehad. En als hij heel eerlijk met zichzelf is, heeft hij daar op het moment ook niet echt zin in.

"Ze wilde het geheim houden, voor mij," zegt hij dan met een verwijtende ondertoon. "Ze zei het eerder tegen Lea, dan tegen mij." Shawn haalt diep adem, en laat dan alle lucht weer uit zijn mond ontsnappen. "Maar, nee, ik heb haar nog niet erover gesproken."

Alex vraagt wat Casey wil doen, en of ze voor het kind kunnen zorgen. Shawn wilt eigenlijk niet over 'het' denken als een echt 'kind'. Omdat hij zich anders vreselijk schuldig gaat voelen over hoe hij zich nu gedraagt D:

"Ik weet niet wat ze wil doen. Ik moet het er maar met haar over hebben, denk ik?" Dat gaat een vreselijk ongemakkelijk gesprek worden dan. "Maar ik weet niet eens wat ik wil. Ik bedoel- Als zij het wil houden..." Shawn dwaalt een beetje af, en verbeeldt zich een huisje-boompje-beestje situatie. Hij zou dat wel kunnen doen. Met Casey. En een kindje dat ongetwijfeld heel getalenteerd en cool zou zijn (jaja, goede genen!). Maar de gedachte dat hij een vader zou moeten zijn, maakt hem alsnog doods en doodsbang.

"Ja..." Hij staat op van de stoffige doos, en veegt zijn broek af terwijl hij nog steeds in gedachten verzonken is. "Ja. Ik moet het met Case erover hebben." Dan kijkt hij met een klein opgelaten glimlachje naar Christine en Alex. "Thanks guys. Ik ga met Case erover praten." Ha, zie je wel dat een goed A/C-gesprek altijd tot iets goeds leidt? "Ik ga me denk ik nu opfrissen, voor de volgende les. En dan zorgen dat de rest niet meer woedend op me is, na alles wat er op het feest is gebeurd. Want helaas kan ik me alles nog herinneren."

Shawn blijft nog een paar tellen staan, waarna hij wat vaagjes met zijn hand zwaait. "Ik zie jullie straks wel, dan!" En dan trekt hij de deur open. Frisse lucht! Shawn stapt naar buiten, en zodra hij in de hal staat, begint hij half te joggen naar de jongens common rooms. Als hij deze eenmaal bereikt heeft (na een kort gesprek met Sir Puntjesman), trekt hij de kamerdeur open van hem, Alex, Dorian en Matt. Matt. Shawn doet zijn kleren uit, gaat douchen, doet andere kleren aan, etc. Uiteindelijk staat hij voor de spiegel zijn haar goed te zetten. Ok, ziet er goed uit. Tijd om alle boze blikken en opmerkingen te absorberen dan.

Met zijn handen diep in zijn handen gestoken wandelt Shawn via een short-cut naar de eetzaal. Zodra hij de deuren opent, spot hij veel van zijn klasgenootjes. Die zitten vast te mompelen over alles wat er op het feest gebeurd is. Maar hey, hij is Shawn Bradés. Sinds wanneer kan iemand hem wat maken? : D Hij heeft de touwtjes in handen, puh. Met die ietwat optimistische gedachte, scant hij de zaal op zoek naar Matt. En ja hoor, daar zit hij, naast Flor. Naomi is ook in de buurt, maar dat maakt nu even niet uit. Shawn loopt naar de desbetreffende tafel, en gaat woordeloos naast Matt zitten. Na een paar tellen stilte, draait Shawn zijn hoofd richting Matt.

"Er is ontiegelijk veel aan de hand, op dit moment," fluistert hij dan in Matt's oor, zodat niemand anders het kan horen. Ze zullen wel zien dat Shawn haast in Matt's oor zit te ademen, maar whatever. "En ik denk niet dat ik erdoorheen kom zonder mijn beste vriend."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 15:37 

Afbeelding

Matt voelt zich gelijk een stuk vrolijker als Flor hem begroet. Zijn eerste impuls is dan ook om haar een enorme hug te geven. "Wat je gemist hebt is eigenlijk alleen maar heel veel drama. Je had er niet bij willen zijn. Er zijn een aantal dingen fout gegaan, ruzies enzo." Dat betekent niet dat hij haar er niet graag bij had gewild...

En ja hoor... Shawn komt erbij zitten en hij ziet er nog erger uit dan de avond ervoor. Zodra Shawn in Matt's oor fluistert dat er veel dingen aan de hand zijn, is Matt het voorval van de avond ervoor gelijk vergeten en gaat hij weer over op Best Friend Duty. "Ok ik wil alles weten," fluistert hij terug en hij staat op. "Well, ladies, wij zien jullie zo weer." Hij moet Shawn spreken. Nu maar hopen dat Shawn de hint begrijpt.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 20:11 

Afbeelding

In spanning wacht Shawn Matt's reactie af. Als die dan terug fluistert dat hij alles wilt weten, kan Shawn een opgeluchte glimlach niet tegenhouden. Matt kondigt aan dat ze weggaan, en Shawn staat zwijgend op. Hij pakt nog even een tosti van de tafel af, en loopt dan met Matt mee de eetzaal uit.

"Dat was erg groothartig van je," zegt Shawn met een grijnsje. "Na alles wat ik gisternacht gedaan heb, was ik even bang dat..." Dat hij Matt voor eeuwig en altijd kwijt was D: Hij kucht, en neemt dan maar een hap van zijn toast. Als hij die eenmaal doorgeslikt heeft, begint Shawn te vertellen. Over de zomer, over het logeren met Casey. Over hoe zij hem op het hart drukte dat het een eenmalige gebeurtenis was. Over dat geen van hen opnieuw een relatie wilden hebben. Over het feestje; Casey en Lea; over wat hij Casey hoorde zeggen.

Inmiddels slenteren Matt en Shawn ergens op de negende verdieping, waar toch nooit iemand komt. "Ik wilde weg, toen ik dat hoorde. Vandaar dat- Het spijt me. Wat ik deed, en wat ik heb gezegd." Eigenlijk wilt Shawn nog even het Enora-probleem aanhalen - zeggen dat hij niet wist dat het Matt toentertijd zo dwars zat. Vragen of het hem nog steeds dwars zit. Na wat wikken en wegen, zegt hij: "Maar ik ga het er met Casey over hebben. Vandaag nog, als 't even kan. Ummm, trouwens, over het feestje gesproken. En alles wat daar gezegd is... Ik wist niet dat het een issue voor jou was, dat Noor en ik vrienden bleven, ondanks jullie break-up."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 20:22 

Afbeelding

"Dude, you were smashed. So was I. So all is good."

Matt luistert geduldig het hele verhaal af en knikt af en toe om te laten zien dat hij begrepen heeft wat Shawn zegt. "Dus... Je wordt vader? Dat is onverwachts." Matt probeert zijn hoofd koel te houden voor zijn beste vriend. Van binnen gebeurt er van alles. ZIJN BESTE VRIEND EEN VADER?! THAT gedoe IS F'CKED UP! EEN KIND HIER OP SCHOOL?! CASEY ZWANGER?! "Heb je het er al met haar over gehad?!" Zegt hij, iets harder dan hij bedoelt. Hij kan het echter niet tegenhouden, want in zijn hoofd schreeuwt hij. Daarna geeft hij Shawn een bro-like hug. Wat anders moet hij zeggen? Dit is gewoon zo... gestoord. Om het maar even zacht uit te drukken. "Ik weet nu in ieder geval wat ik je voor je verjaardag moet geven." Condooms, luiers en voor Casey birth control pills. Want tsjah, Matt is en blijft een lul.

"I think I'm falling for someone, too..." Fluistert Matt dan tegen Shawn. Ook al is Shawn zijn hart nu aan het luchten, mag er ook wel wat Matt-time zijn in het gesprek. Hij fluistert het, omdat hij wilt dat niemand anders het hoort. Ze staan wel in een verlaten gang, maar je kan het nooit weten wie er om de hoek mee staat te luisteren.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 20:31 

Afbeelding

Matt roept haast of hij het er al met Casey over heeft gehad. "Nog niet, dus. Maar dat staat hoog op mijn to-do lijstje." Daarna kondigt Matt in een fluisterstem aan dat hij voor iemand aan het vallen is. Shawn's wenkbrauw gaat snel omhoog, want dit soort taalgebruik is helemaal niet Matt-ish. De laatste keer dat hij zoiets zei, ging het over Enora. En bij alle andere meisjes ging het meestal over heel wat anders dan verliefdheids-gevoelens.

"Wie dan?" vraagt hij nieuwsgierig, terwijl allerlei doemscenario's door Shawn's hoofd razen. Wat als het Naomi is? D: Wat als het iemand als Aimée is? WAT ALS HET CHRIS IS? Omg, wat als het Casey is, en en en omg. "Wie is het, Matt?" herhaalt hij, met een wat meer urgent stem.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 21:00 

Afbeelding

Aimée's glimlach wordt steeds groter en groter. Ze had zelf niks geks gedaan, maar blijkbaar waren de anderen niet helemaal schadeloos gebleven in hun dronken bui. Thomas die Shawn een klap heeft verkocht? Misschien had ze toch met hem naar het feestje moeten gaan...

Haar glimlacht verdwijnt een beetje als Noor zegt dat Aimée veel harder kan schreeuwen en bijten. Rude! Het is dat zij en Enora al zo lang vriendinnen zijn, nadat ze in het 1e jaar een keer knetterende ruzie hebben gehad, en daarna elkaar als een soort gelijke zagen, anders was Aimée echt gaan bijten. "Een kans om Naomi de grond in de trappen laat ik zeker niet voorbij gaan," zegt ze dan, terwijl ze nog een cracker pakt.

"Is het trouwens niet al bijna tijd voor Mugglestudies?" Vraagt ze aan niemand in het bijzonder.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 21:41 

Afbeelding

"Je kan dat maar beter snel doen. Die 9 maanden gaan snel voorbij en straks zit je met zo'n jankend kind opgescheept." Als Matt ergens een hekel aan heeft, zijn het wel jankende kinderen. Als Casey besluit het kind te houden, neemt Matt zich voor om zo ver mogelijk bij haar uit de buurt te blijven. Plus... Die kinderen zijn nog niet zindelijk. Al die luiers! Matt is natuurlijk Shawn's beste vriend dus als Shawn de luier even niet kan verschonen... STEL JE VOOR DAT MATT DAT MOET DOEN! No. Way.

Dan wil Shawn weten wie... gedoe. Like, hij durft het gewoon niet te vertellen! "Kijk, ik vertel het je later wel. De les begint. Ik wil niet te laat komen." Ok, dat hij verliefd is, is al niks voor Matt. Te laat zijn voor de les is zijn second nature. Dus op tijd willen zijn is helemaal raar. Lopen dan maar. Naar het lokaal. Ja. Dat gaat hij doen. Dus dat doet hij ook.

Na een korte wandeling komt Matt bij het lokaal aan. Voor het eerst in zijn leven is hij meer dan 5 minuten te vroeg. Zelfs de leraar is er nog niet. Damn.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 22:19 

Afbeelding

Dorian grijnst even naar Adrian, ja vooralsnog viel die sociale ondergang wel mee, hoewel het ook stilte voor de storm kon zijn. Hij kijkt even van Enora naar Aimee als Enora zegt dat haar vriendin nog veel harder kan schreeuwen en bijten. Hij neemt een hap van zijn broodje en knikt. Jup dat klinkt erg geloofwaardig. Aimee behoorde toch wel tot de top klasse van bitches en dat waren er verassend genoeg heel wat op deze school.Hij glimlacht even vriendelijk Aimee haar kant op, haar te vriend houden was waarschijnlijk het meest verstandige nu.

Shawn voegt zich even kort bij Matt voordat de twee als twee roddelende meisjes weer de zaal verlaten. Hij trekt even kort zijn wenkbrauwen op en neemt wat afwezig een slok thee. Mugglestudies, achja! Geschrokken werpt hij een blik op zijn horloge, nog niet te laat. NOG niet. "Bijna" antwoord hij waarna hij zijn ontbijt laat voor wat het is en even checkt of hij de juiste boeken bij zich heeft. "Het jaar lijkt nou niet te beginnen met de leukste vakken" mompelt hij tegen Adrian. Ik bedoel, Dorian was dol op school en de lessen. De meeste althans, die ze tot nu toe hadden gehad waren nogal zinloos en naar zijn mening bedoeld om de overige lesuren te vullen. "Gym, therapie en nu mugglestudies" gaat hij teleurgesteld verder.

Om zich aan te passen aan zijn 'nieuwe vrienden' blijft hij zo beheerst mogelijk aan tafel zitten. Dat terwijl hij normaal, zinloos of niet, altijd als eerste bij het lokaal is. Afwachtend trommelt hij wat met zijn vingers op tafel en nipt hij nog wat van zijn thee. "Zullen we zo gaan dan?" vraagt hij uiteindelijk voorzichtig.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:45 

Afbeelding

Naomi heeft ondertussen wel genoeg gehad van al het eten in de zaal en begint er misselijk van te worden als ze er alsmaar naar blijft kijken. Ze kijkt vermoeid op de klok en merkt dat het ondertussen tijd wordt om naar de volgende klas te gaan. Matt en Shawn zitten te fluisteren en ze trekt een wenkbrauw op. Hadden die gisterenavond niet vurige ruzie ofzo? Te erge hoofdpijn om daar over in te zitten. Misschien moest ze het later maar vragen aan Matt. Naomi was namelijk wel altijd erg nieuwsgierig natuurlijk.

"Okay, time to go ladies. Ja jij ook lady-boy" zegt ze met een halve grijns richting Thomas.

Arm in arm loopt ze met Florence naar de les toe met Thomas er naast. Eenmaal aangekomen staan Matt en Shawn er al. Okay als het nog niet vreemd was dat ze opeens weer vriendjes waren, dan was dit het wel. Voor de les begint aanwezig zijn bij het lokaal? Er is iets goed loos. Ze schraapt haar keel.

"Jullie weten toch wel dat de les nog niet begonnen is he?"

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:59 

Afbeelding

Christine blijft verstomd achter in het hok der passie. Met open mond staart ze de deur na waardoor Shawn zonet verdwenen is en haar en Alex alleen heeft achtergelaten. Ze werpt een blik op Alex.

"Die is er snel weer vandoor..."Âť zegt ze tegen hem. Ze blijft Alex een beetje awkward aanstaren. Zo alleen in dat hok. Like. Get the hell out of here as soon as possible!
Vlug wenkt ze Alex mee naar buiten. Met een snelle tred wandelt ze door de gangen van de school. Eigenlijk had ze Shawn nog veel meer willen vragen, zeggen en confronteren. Maar dat gaat dus nu niet meer.

"Wat heeft hij nu weer gedaaaaaaaan? Moest ik zo vroeg zwanger zijn," begint ze, "Mijn ouders zouden me de nek omwringen, het huis uit stampen, en ik zou mezelf van de Astronomietoren gooien. Of het anders meteen laten weghalen. Van welk geld betaal je zo'n kleine? Ik bedoel maar, we zijn zelf nog snotjong!" ratelt ze af tegen Alex. Ja, Christine heeft duidelijk sterke meningen over tienerzwangerschappen. En hoppa, ze zijn al bij de bieb om Christines spullen op te halen die ze daar gisterenavond gedumpt heeft. Snel trekt ze haar das weer over haar veel te ver openstaand uniformhemdje, neemt haar tas op en loopt dan naar het lokaal waar ze les hebben. Eigenlijk ziet ze er nog altijd uit alsof ze naar een wild feestje gaat. Want tijd om te ontbijten of iets anders is er niet meer. Gelukkig heeft Christine geen zweet en alcoholgeur op zich hangen. Ze neemt wel een douche na de les. En dan beent ze maar met Alex naar het leslokaal, dingen zeggend zoals "˜Shawn en zijn hormonen' en zo. In de gang van het lokaal houdt ze echter haar mond wel. Like. Ze is een trouwe vriendin en wil ook niet dat anderen hét grote nieuws via haar te weten komen.

Ze stapt naar de deur van het juiste lokaal en ziet Shawn, Matt en Naomi staan. Ze glimlacht eens naar Matt en Shawn en gaat erbij staan. Ze kijkt ook eens vriendelijk naar Flor en Thomas, die er ook al zijn. Naomi bekijkt ze niet.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 1:12 

Afbeelding

Shawn's wenkbrauwen raken haast het plafond als Matt zegt dat hij niet te laat wilt komen in de les. En voor hij het goed en wel doorheeft, beent Matt alweer weg. Shawn moet eerst een beetje joggen om Matt bij te kunnen houden, maar dan zijn ze alweer beland in de gangen waar het krioelt van studenten, en kan Shawn weinig meer vragen. Eenmaal aangekomen bij het lokaal, wilt hij nét zijn mond open doen om te vragen wie dit mysterieus meisje is (terwijl de rampscenario's nog steeds door zijn hoofd zoeven), als Naomi, Flor en Thomas aan komen wandelen.

"Naomi," Shawn klinkt kort naar haar, en richt zich vervolgens op Flor. "Florrrr! Ben je alweer beter?" Hij sluit de afstand tussen hen door een grote stap te nemen, en omarmt haar warm. Na een paar tellen laat hij haar weer los, en gaat terug naar Matt staan. Matt, die kennelijk verliefd is op iemand, en Shawn heeft geen idee wie. En dat is frustrerend! Hij doet alsof Thomas in zijn geheel niet bestaat, want dat ventje is Shawn's aandacht niet eens waard.

"Yup, we zijn ons ervan bewust," reageert hij op Naomi's vraag, terwijl hij Matt wantrouwig aankijkt. Omg, wat als hij iemand als Chris heeft uitgekozen om gek op te worden? Die gedachte alleen D: En dan komen net Christine en Alex aanwandelen, en vindt Chris het kennelijk nodig om ook naar Matt te glimlachen. WAT HEEFT DAT TE BETEKENEN? Aangezien Matt dichter bij Alex/Christine staat, loopt Shawn quasi-nonchalant naar voren, om zichzelf tussen Christine en Matt te persen. Als hij eenmaal ietwat oncomfortabel tussen de twee in staat, krullen zijn lippen zich om in een droge grijns.

"Hey guys," zegt hij tegen Christine en Alex. "Zin in de les, hmn?" En dit is wat er in zijn hoofd omgaat: OMG, CHRISTINE EN MATT GAAN KINDJES KRIJGEN (much like Casey en Shawn. Hoppa, paniekaanval #2!) EN TROUWEN EN BIJ ELKAAR LEVEN EN SDFGHJKL;

Hoe bedoel je overreageren?

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 10:06 

Afbeelding

"Ik wil dit jaar met een clean slate beginnen," Zegt Matt liefjes tegen Naomi. Ok, dat is niet waar. Matt wou gewoon ontsnappen aan een uithoringsactie.

De rest van de klas komt gelukkig ook richting lokaal, dus Matt is saved! Hij begroet al zijn klasgenoten met een vriendelijke glimlach. Nou ja, iedereen behalve Thomas en Dorian. Die negeert hij. Matt vindt het wel een beetje raar dat Shawn zich tussen hem en Chris in perst. Het is niet alsof ze van Matt gered moet worden. Hij glimlacht alleen maar naar haar! Matt doet dat naar álle meisjes.

Dan zwaait het lokaal magisch open. Matt kijkt door de deur en ziet Professor Moegel op haar bureau zitten met haar benen over elkaar met naast haar een massive boombox. Met een slightly raised eyebrow schuifelt Matt richting deur. Dan bedenkt hij zich. Dit is toch geen entree voor de meest awesome and handsome guy om deze hele school?! Hij loopt op Naomi en Flor af en gaat tussen ze in staan. "Dames, mag ik u het lokaal in begeleiden?" Ja. Dit is beter. Aan beide kanten een meisje. Met zijn armen om de middels van de dames loopt hij het lokaal in. Dí­t is nog eens een entree!

"So... Wie van jullie wil de eer om naast mij te zitten?" Zegt Matt met zijn charmantste glimlach. "Ik help jullie graag met problemen die zouden kunnen ontstaan tijdens het studeren voor dit prachtige vak." Knipoog. Slijmslijm. Moegel heeft Matt altijd geweldig gevonden en dat wil hij zo houden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 11:11 

Afbeelding

Enora, die eigenlijk totaal geen haast heeft in tegenstelling tot Dorian, drinkt nog even rustig haar jus op wanneer Aimee vraagt of het niet bijna tijd is voor hun les. Ze had de vorige dag de eerste les ook al geskipt, voor haar niet zo'n probleem. Ze kijkt dan ook eventjes op wanneer ze getrommel van vingers op de tafel hoort. Oh, Dorian had haast.
"Sure, laten we gaan." zegt ze dan ook met een geruststellend glimlachje richting Dorian. Ze pakt nog eventjes een cracker voor onderweg en staat vervolgens op.

Wanneer ze eenmaal bij het lokaal staan, merkt ze het oh zo fantastische gezelschap op. Great, Naomi en Matt. Ze rolt dan ook even met haar ogen wanneer Matt nogal overdreven naar Naomi en Flor toe doet. Wat een slijmbal ook.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 12:25 

Afbeelding

Shawn houdt Matt goed in de gaten, als de deuren van het lokaal als het ware open vliegen. Matt verkast vervolgens, positioneert zich tussen Naomi en Flor, en legt zijn armen over hen heen. En dan- BOEM, alle puzzel-stukjes vallen bijeen! Matt is verliefd op Naomi. Om redenen die voor Shawn niet geheel duidelijk zijn, vindt hij dit niet fijn. At all. Naomi is per slot van rekening de VIJAND. Okay -- ze zijn nu weliswaar een klein beetje lief tegen elkaar, maar toch! Dit is intolerabel! Vandaar dat ze samen gingen vliegen en zo. En dat Matt en Naomi tegen het einde van het feest zo bij elkaar aan het plakken waren. Oh em gee, wat als ze een stiekeme relatie hebben?

Met een tollend hoofd stapt Shawn passief achter Matt (en aanhang @@) het lokaal binnen. Matt laat zijn gebruikelijke charmes los op Professor Moegel. Moegel vindt Shawn niet zo aardig - ze heeft hem wel vaker Matt's sidekick genoemd. Maar dat vindt hij niet zo erg - hij en Matt delen de spotlights, en bij Moegel neigt deze simpelweg meer Matt's kant op.

"Goedemorgen," zegt hij droogjes tegen Moegel. Enora en Dorian komen dan ook binnen, en Shawn zwaait kort naar ze. Hij baant vervolgens een weg richting Enora, want op zijn to-do lijstje voor vandaag, staat ook zijn excuses aan haar aanbieden.

"Laurent," zegt hij met een lachje naar haar, als hij eenmaal naast haar staat. "Lekker geslapen in het lokaal, hm?" Zijn ogen flitsen kort naar Dorian, want zijn excuses aanbieden waar hij bij staat, is niet ideaal. Then again, later op de dag zal hij waarschijnlijk een depressief wrak zijn (omdat hij met Casey moet praten), dus het moet maar.

"Hoor eens, Noor," zegt hij dan, terwijl de lach van zijn gezicht plaats maakt voor een ernstige uitdrukking. "Van gisteren- Ik heb me niet optimaal gedragen. En het spijt me, als ik jou tot last ben geweest daarmee." Hij steekt zakelijk zijn hand uit. "Zijn we in orde?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: