Michelle schreef:
Ik heb dus het idee geintroduceerd van eerst naar Maanstad gaan, omdat ik het helemaal eens ben met het twee weken vooruit spoelen, maar ik ook denk dat we wel de introducties moeten doen. Als we al bij de grotten zijn dan gaan we er meteen vanuit dat iedereen elkaar al heeft leren kennen. Een dagje in een grote stad en samen slapen in een herberg lijkt mij wel leuk om te doen voordat we bij de grotten iets engs of smerigs doen (iets doods en nasty... Inferi? Vampieren?). De sfeer opbouwen om hem dan finaal af te breken, so to speak.
Ook kent Medea een oude herbergier ergens achteraan Maanstad die wel wat sterke geruchten kan vertellen. Als jullie willen.
Caleigh kent een jonge herbergier die graag vrouwelijk personeel korte rokjes aantrekt (; Hehe.
Ik kan het idee wel waarderen. Ik denk dat beide ideeen wel werken want als ze gelijk naar de grotten zouden gaan dan zou ik ze niet gelijk aan laten komen. Maar in een herberg kan veel leuks gebeuren [A] Dus als er iemand van de groep aangeeft het ermee eens te zijn dan post ik morgen wel dat Caleigh geen bezwaar heeft en post ik ons door naar Maanstad. Als er niemand gepost heeft, post ik ons ook door [A]
Manier van vervoeren
Ik wil nog heel even mededelen dat Verschijnselen/Verdwijnselen en vliegen niet van sprake is. Het eerste, dat kennen ze eigenlijk niet. Om het makkelijk te maken. En vliegen is iets bijzonders. Dus vervoer is per voeten, per paard, per koets. Ik zet 't in de beginpost van dit topic bij de opmerkingen XD