Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 11:13 

Afbeelding

Caleigh is het niet echt eens met de opmerking over alleen Maanstad in en dat het gevaarlijk is. De informatie over dat Medea de vorige keer bijna tegen de vlakte is gegaan doet haar niets. De afgelopen drie jaar die Caleigh in Sarth heeft doorgebracht hebben haar genoeg kennis en kracht gegeven om alleen op pad te gaan. Diegene die haar hadden geprobeerd aan te vallen waren diegene die er het slechts vanaf kwamen. Ze drinkt haar glas leeg en heeft niet door dat Medea wat aan Jessa vraagt. Dan staat ze op van haar kruk.

"Ik ga even bij mijn merrie kijken en wat frisse lucht halen," zegt ze dan, "Ik zie jullie later wel weer."

Ze produceert een flauwe glimlach en dan draait ze zich om. Ze loopt langs Eric, Luc en Ethan, maar ze schenkt ze geen aandacht. Als ze buiten staat loopt ze naar de stallen toe en loopt naar Maria toe. Een ruim halfuur later vertrekt ze in haar eentje Maanstad in om haar gedachtes op een rijtje te zetten en de stad te verkennen. Ondanks de vele steden die ze heeft gezien, is ze maar één nacht in Maanstad geweest. De andere steden hadden haar altijd meer geboden over de sleutels en andere mogelijkheden.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 11:43 

Afbeelding

Als Eric wegloopt haalt Yvaine haar schouders op. Gelukkig is Neil er nog en heeft ze nog iemand om mee te kletsen. Ze neemt nog een hap vlees en gaat in op wat hij net zei.
'Owja, een heerlijk bed. Dat zal onze nachtrust ook goed doen. Hazenslaapjes op een paard doen mij nooit goed. En het leek wel alsof ik altijd naast iemand lag die ontzettend aan het snurken was.' En ze grinnikt.
Neil begint dan over rovers. Ze knikt en antwoord
'Onze groep straalt natuurlijk wel wat uit. Daarbij hebben we een boel sterke mannen bij ons.' Dat is eruit voor ze er erg in had en ze bloost een beetje.
'Enne, beschermende spreuken enzo...' mompelt ze verlegen verder.

Dan komt Isra binnenstormen, bebloed en zo te zien woedend op Nathan. Die krijgt een uitbrander, hij brand zelf iets terug en Isra stormt naar haar kamer.
Yvaine kijkt om zich heen of iemand haar gaat helpen met die wond. Niemand...
Ze kijkt Neil verontschuldigd aan. 'Ik denk dat ik maar even ga kijken of ze hulp nodig heeft...Ik ben zo terug, niet weggaan.' Ze staat op en loopt de trap op. Zachtjes klopt ze op de deur waar Isra zojuist door naar binnen ging.
'Isra, ik ben het, Yvaine. Ik vroeg me af of ik je kon helpen...Met die wond?'
Yvaine wacht af of er antwoord komt.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 15:16 

Afbeelding

Neil luistert naar wat Yvaine te zeggen heeft, knikt af en toe en neemt af en toe een slok van zijn drinken, waarna hij weer een raar gezicht trekt, omdat het toch best sterk is. O, een compliment, dat kan hij wel waarderen. Natuurlijk zijn mannen sterk, daarvoor zijn ze er ook.

Wanneer Yvaine zegt dat ze even bij Isra gaat kijken en zegt dat hij niet weg mag gaan, knikt hij weer. Hij neemt de laatste slok van zijn drankje en blijft dan naar het blad van de bar staren. Zin in een volgend drankje heeft hij op dit moment nog niet.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 16:19 

Afbeelding

Eric kan een lach niet onderdrukken en kijkt dan met een brede grijns Luc aan.

"Ik kan niet zeggen dat deze dames onder de niet vreemde vrouwen vallen."

Zijn blik glijdt door de herberg via Yvaine naar Jessa en kort op Furie als deze voorbij gelopen komt en de herberg verlaat. Hij haalt zijn schouders op en heft zijn glas op naar Luc.

"Op niet vreemde vrouwen dan maar." Zegt hij met een lach en neemt vervolgens een grote slok.

OOC: Groene! :O das wel zeker heel fout jah;)

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 16:51 

Afbeelding

Isra staat voor de spiegel en verwijdert net voorzichtig de met bloed doordrenkte lap stof van haar achterhoofd wanneer er iemand op de deur klopt. Wanneer ze hoort dat het Yvaine is, is het eerste dat in Isra's hoofd opkomt vooral niet te reageren. Dan ziet ze haar spiegelbeeld weer - ze is bleker dan normaal, haar ene wang is flink opgezet en begint blauw te worden, en het stroompje bloed dat langzaam maar gestaag langs haar nek naar beneden kruipt wordt ook niet echt minder. Isra zucht en leunt even met haar handen op de wastafel. Heb ik weer. Zul je zien dat Yvaine wel kan Helen, en dat ik straks bij zowel Ethan als Yvaine in het krijt sta. Even dreigen haar koppigheid en trots haar ervan te weerhouden Yvaine binnen te laten, maar dan loopt ze naar de deur.

Ze opent de deur op een kier en kijkt Yvaine onwillig aan. 'Kun je Helen?' vraagt ze, zonder de deur verder open te zetten.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 18:44 

Afbeelding

Medea kijkt Isra grijnzend achter na als deze de trap op stormt, haar haar plakkerig van het bloed. Smakelijk, nee. Vermakelijk, definitely.

Ze wendt zich tot Jessa en vraagt, "Jij kon toch helen? Niet om Blondie daar af te vallen," ze knikt haar hoofd richting Yvaine die de trap op loopt, "maar ik heb nooit zo'n vertrouwen in kruiden." Ze glimlacht aanmoedigend en drinkt haar glas leeg. She-dwarf zei iets over haar paard en Medea haalt haar schouders op. Leuk als je beste vriend een paard is. Dat zegt een hoop over je people skills.
Maar goed, ze was niet al te vijandig geweest tijdens hun korte gesprek, dus wellicht was er hoop.

Medea staat op met een knipoog en kijkt even vluchtig de ruimte rond. Eric en Luc en hun waarschijnlijke mannengezever? Nope, niet vandaag. Neil dan, omdat hij nu zo eenzaam aan de tafel zat? Nah, hij had hen eerder ook verlaten. Kans verspeeld, jochie.
Ethan dan? Ze zou hem kunnen vragen wat er met Isra was gebeurd, maar eerlijk gezegd kon het werkelijke verhaal laaaang niet zo leuk zijn als waar ze zelf mee op de proppen was gekomen. Ezels, Butterbeer en een knappe herbergier die mevrouw er niet van kon weerhouden dronken pirouettes te maken voordat met op de bar knalde.

Brody dan maar. Ze had hem sinds de ontmoeting eigenlijk niet meer gesproken, maar ze had eerlijk gezegd ook de conclusie getrokken dan hij zo'n 'brawn over brains' type was en dat conversatie niet zijn sterkste punt was. Anyway, waar of niet, dan had ze in ieder geval nog iets leuks om naar te kijken tijdens hun 'gesprek'.

"En hoe gaat het met Brody?" vraagt ze met een leuke glimlach terwijl ze naast hem komt staan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 19:50 

Afbeelding

"Op niet vreemde vrouwen" herhaalt Luc Eric terwijl hij zijn glas klinkt met de zijne. Luc wil ook een slok nemen maar bedenkt zich. Zijn gedachte dwalen even af naar de niet vreemde vrouwen die hij kent. Dat zijn er eigenlijk niet veel, nooit veel behoefte gehad om veel vrouwen te ontmoeten. Niet dat hij een voorkeur had voor mannen of dergelijke. Hij is simpelweg te veel op reis, te veel opzoek, om daar aandacht voor te hebben. En korte één nachts liefde, daar deed Luc niet aan. Kort kijkt hij Eric aan en grijst. Hij vast en zeker wel en slaat vervolgens zijn glas rum in één keer achterover.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 20:43 

Afbeelding

Yvaine glimlacht vriendelijk als Isra de deur opendoet. Op de vraag of ze kan helen lacht ze. 'Wat dacht je dan dat ik kwam doen? Tegen je wond praten? Ik kan een simpele wond helen. Dus als je me even laat kijken zal ik zien wat ik kan doen. En anders kunnen we altijd Jessa nog halen. Zij is er goed in zei ze.'

Yvaine duwt de deur verder open en stapt naar binnen. Ze gebaart Isra te gaan zitten op een stoel zodat ze kan kijken naar haar hoofd.
'Voor die blauwe wang heb ik ook nog wel wat. Dat zal ik zo uit mijn tas gaan halen in mijn kamer.'

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 21:25 

Afbeelding

[[8 uur 's avonds]]

Caleigh haar uren zijn voorbij gegaan zonder dat ze er zelf erg in heeft gehad. Ze is niet tegen problemen aangelopen en nu komt ze weer terug bij de herberg. Ze is benieuwd of er nog anderen waren die naar buiten waren gegaan of dat de meeste nog binnen zaten. Ze duwt de deur open van de herberg en kijkt even rond. Omdat ze geen behoefte heeft om bij iemand te gaan zitten en te socializen gaat ze op een kruk aan de bar zitten. Bij de barman besteld ze een whisky.
Als ze net zit en de eerste slok van haar whisky neemt merkt ze een man op bij de deur van de herberg. Zijn blik is gefixeerd op haar en het irriteert haar nu al. Alsof ze echt geinteresseerd zou zijn in een verschijning als die van hem. Ze slaat in één keer haar whisky achterover en kijkt de barman aan.

"Een dubbele," mompelt ze tegen hem.

Ze probeert de man te negeren, maar na tien minuten het gestaar in haar rug te voelen is ze het echt zat. En als ze naar hem toe zou gaan om te zeggen dat hij moest ophouden, zou hij het waarschijnlijk zien als mogelijkheid om wat te doen. Ze kijkt even de bar rond en verderop ziet ze Eric alleen zitten. Wilt ze werkelijk die mogelijkheid aanpakken om van de man af te komen. Ze zucht even en staat dan op. Ze loopt naar Eric toe en zonder wat te zeggen gaat ze op de kruk naast hem zitten, in de hoop dat de man zou stoppen met staren. En zonder dat ze nog wat heeft gezegd neemt ze een grote slok van haar dubbele whisky.

OOC:: Dus, 8 uur 's avonds. Iemand al dronken? (;

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 21:42 

Afbeelding

Na de middagborrel waar Eric nog een tijdje bij Luc heeft gestaan, heeft hij vooral tijd besteed aan het het nuttigen van een goede warme maaltijd. Hij had weinig zin, om zoals sommige anderen, de stad in te gaan. Hij was hier al zo vaak geweest, en elke keer kwam hij toch weer tot dezelfde conclusie dat hij Maanstad vreselijk vond.

Uiteindelijk is hij alleen aan de bar beland, en verdiept in de aantekeningen van zijn notitieboekje. Af en toe schudt hij zijn hoofd en neemt een slok van zijn drinken, om zich vervolgens weer op een volgende bladzijde te richten.
Plotseling komt er iemand naast hem zitten. Eric klapt gestoord het boekje dicht, maar als hij naar opzij kijkt kan hij slechts een wenkbrauw optrekken.

"Moet ik me vereerd voelen, of zorgen gaan maken?" Vraagt hij uiteindelijk cynisch aan de kleine Furie naast hem.

Eric kijkt over zijn schouder en ziet vrijwel meteen wat waarschijnlijk de oorzaak is. Dan kijkt hij haar weer aan.

"Nee wacht. Gebruikt, vermoed ik zo."

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 21:43 

Afbeelding

[...]

Isra loopt de trap af. Nadat Yvaine haar achterhoofd zo goed en zo kwaad als het ging had geheeld en ook voor haar wang had gezorgd, had Isra haar met een bescheiden bedankje maar licht dwingend de kamer uit gewerkt. Isra had een tijdje onder de hete douche gestaan en had daarna op bed liggen nadenken en bijkomen. Helaas was haar kloppende hoofdpijn in die tijd alleen maar erger geworden.

Ze arriveert beneden, loopt naar de bar en bestelt een flink glas cider. Ze ziet Eric en Caleigh aan de andere kant van de bar zitten, en een onbekende man bij de deur.

Isra neemt een slok van haar cider. Ze sluit haar ogen, leunt met haar ellebogen op de bar en masseert haar slapen in de hoop dat de hoofdpijn sneller verdwijnt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 22:00 

Afbeelding

Jessa besluit na het eten weer terug naar boven te gaan, maar niemand lang daarna komt ze weer terug naar beneden.

In de Bar aangekomen ziet ze Caleigh naast Eric zitten, hoogst ongebruikelijk. Verder is Isra nog aanwezig, die zich overduidelijk niet lekker voelt. Ze zou zo wel even bij haar gaan kijken... De laatste persoon is een man die bij de deur staat, iemand die ze niet kent. Ze twijfelt even, maar besluit dat naast Eric te gaan zitten.

Ze bestelt een thee bij de barman. "Goedenavond," zegt ze zachtjes tegen de 2 naast haar.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 22:01 

Afbeelding

Caleigh kijkt even naar het notitieboekje dat Eric verstoord dichtslaat en dan kijkt ze hem aan. Als Eric over zijn schouder kijkt en de man ziet die nog steeds geobserdeerd naar haar staart glimlacht ze liefjes naar Eric. De opmerking is de juiste opmerking.

"Wat een prachtig observatievermogen heb je," zegt ze dan met een lichte spot in haar stem, "Gebruikt is inderdaad het goede vermoeden."

Helaas voelt ze nog steeds de ogen van de man in haar rug prikken. Ze neemt nog een slok van haar whisky en kijkt even naar zijn glas wat dezelfde inhoud heeft als het hare.

"Maar het zal vast geen onbekend terrein voor je zijn om iemand te gebruiken, dus nu draaien we de rollen simpelweg om."

Op het moment dat ze een slok neemt van haar drinken komt Jessa naast Eric zitten.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 22:21 

Afbeelding

Eric glimlacht even wrang als zijn vermoeden wordt bevestigd. Hij schudt zijn hoofd en stopt het notitieblokje weg in zijn zakken. Voor hij zijn aandacht weer op Furie vestigt, drinkt hij zijn glas in één slok leeg.

"Prima, maar dan is de volgende ronde voor jou." Zegt hij en zet zijn lege glas op de bar.

Dan kijkt hij de andere kant op, waar hij een andere bekende stem gedag heeft horen zeggen. Eric glimlacht, ditmaal duidelijk wel gemeend, naar Jessa.

"U ook een goede avond, Dame."

Hij glimlacht nogmaals voordat hij zich weer omdraait naar Furie.

"Voor deze nog zeer onbekende rol voor me, wat wordt er precies van me verwacht?" Vraagt hij met een zelfde spot in zijn stem als zij niet veel eerder bij hem had toegepast.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 22:35 

Afbeelding

Caleigh drinkt haar glas in één keer leeg als Eric even naar Jessa kijkt en zonder weerwoord besteld ze twee glazen dubbele wishky bij de barman, één ervan wordt voor Eric neergezet. Ze knikt even naar Jessa ter begroeting en kijkt dan Eric die met spot vraagt wat er van hem verwacht wordt. Met een poeslieve glimlach kijkt ze hem even aan.

""Zolang je blijft zitten, tegen me praat en niet tegen me schreeuwt komt het vast goed, zegt ze dan en ze neemt een grote slok, "En doe vooral alsof je geinteresseerd bent zonder het te overdrijven."

Ze glimlacht even zoetjes naar hem. Het is nog maar de vraag of het allemaal gaat werken, er zijn genoeg mannen die zich niet lieten afwimpelen als er ze met een andere man praatte. Stomme wezens. Ze neemt nog een slok van haar glas en laat de whisky even in haar glas ronddraaien voordat ze die op de bar zet en blijft vasthouden.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: