Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 7:23 

Oooh dit is prettig de ochtend beginnen, goodmorning :D

Vandaag (rpg time) gaan ze serieus op zoek naar het eerste voorwerp en het wordt epic :mrgreen:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 23:00 

Citaat:
Dom kijkt achterom en ziet dat Jarrod aan komt strompelen.

Daar had ik toestemming voor van Lice. :cowboy:

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 16:09 

Volgens mij hadden we een naam verzonnen voor die stad/land. Weet iemand die nog...? xD

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 16:42 

Hebben we die ooit bedacht ja? xD ik heb echt geen flauw idee
*slecht geheugen*

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 17:06 

Er staat mij wel vaag iets bij maar volgens mij was dat nog op ff en tja...die hebben we niet meer XD

Wel leuk bedacht met die naam ^^

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 19:41 

@ Nienna: WELKOM!!!

Dankzij onze nieuwe rpgster hebben we nu ook weer de oude gegevens van ATOSOTW. FF is op dit moment namelijk weer open en Nienna was zo vrij om mij daarop te wijzen. In het sollicitatietopic staat alweer de inmiddels zéér uitgebreide storyline inclusief personages. Ik ben ondertussen druk bezig om zoveel mogelijk op te slaan op mijn pc qua archief omdat gebleken is dat we dat nog weleens nodig hebben. (a)

Verder ben ik nog veel meer leuks van plan. Zo komt er een soort stamboom om die ingewikkelde relatie/kinder/kleinkinderraadsels eens te ontrafelen. En nouja...er komen nog wel wat leuke dingetjes aan.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:20 

Oh. My. God.

Ik zat al een tijdje te denken aan wat voor personage Percival kan vervangen. Perce stopt er namelijk mee, aangezien ik echt totaal niet weet wat ik met hem moet en we al genoeg vrouwelijke mannen hebben xD

Angel, ik dacht erover om een soort wereldvreemd meisje (denk aan Luna Lovegood, volgens mij is er nog niet zo'n personage) te maken, het zusje van Percival ofzo, zodat ze nog wel een band heeft met de koninklijke familie enzo.

Goed idee?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:23 

@ TomRiddle: Eigenlijk zoeken we mannen XD maar voor jou wil ik best een uitzondering maken. Ik ga niks goedkeuren, jij moet het zelf een leuk personage vinden

Edit: en Percival krijgt een waardig afscheid

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:25 

Dan wordt het toch het wereldvreemde broertje van Percival! Het geslacht maakt me helemaal niks uit xDD

Ik vind het zelf een leuk idee, waardoor ik ook meteen zin krijg om te posten. Ik ga nu even een sollicitatie maken.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:34 

Wat een leuk welkom, Angel :')
Het viel mij net overigens op dat ik dezelfde kleur heb gebruikt bij mijn post als jij voor Noah, haha. *gaat een nieuw kleurtje zoeken*

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:35 

Ja was mij ook opgevallen, dat is noah zijn kleurtje pfuh @@

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:37 

Pfuh, het is mijn kleurtje. Ik heb het zélfs als vaste kleur in mijn profiel vastgelegd. xD

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:45 

Agenia schreef:
Ooc: voorstel voor naam: Absolon? Doet me aan Babylon denken. Is een Hebreeuwse naam (met meaning 'Father of peace').

Ha!! Gevonden!! :D

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 21:54 

@ Gen: Sherlock Holmes :nerd: Leuk!!!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 23:27 

Welkom Nienna =D [/lichtelijk laat]

Ahum =3

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 758 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: