1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
Mezelf, als een succesvol iets. Een iets ja, ik heb namelijk nog geen idee wat ik later wil gaan doen. In ieder geval wil ik hier goed in zijn en hier talent voor hebben.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
-Doorzettings vermogen. Als ik iets wil, ga ik daar ook helemaal voor. Het maakt me dan niet meer uit wat ik daarvoor moet doen.
-Ik heb volgens mijn beste vriendin veel humor. Dit betekent niet dat ik iedereen kan opvrolijken die ik zie, alleen mijn vrienden snappen mijn, meestal vreemde, humor.
-Ik heb een eigen mening. Ik zal niet snel mee gaan met 'the crowd' qua denkbeeld.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
-Ik denk niet na voordat ik wat zeg, daarbij kunnen de dingen die ik zeg fel zijn of sarcastisch. Pas als iemand me vertelt dat die opmerking die ik maakte erg was, ga ik erover nadenken of die gene misschien gelijk heeft. Ook nogal recht door zee.
-Ik wil altijd gelijk hebben en heb ik dat niet, dan zorg ik wel dat ik het op de een of andere manier krijg. Ik kan mijn fouten vaak niet onder ogen zien en wil ze ook meestal niet zien.
-Ik kan slecht met gevoelens omgaan. Ik vind mezelf zwak als ik huil of aan iemand vertel hoe ik me voel, ook vind ik het moeilijk om zoiets te vertellen, terwijl ik meestal wel mijn praatjes klaar heb staan. Hierdoor kroppen mijn gevoelens zich alleen maar op en voel ik me uiteindelijk ellendiger dan eerst.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
Een baan met veel macht en inspraak, minister van Toverkunst bijvoorbeeld, of iemand die daar nog maar net onder staat.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
Makkelijk; als ik mag kiezen tussen een steen de dooie mensen tot half leven brengt, een mantel die je onzichtbaar maakt en een onoverwinnelijke toverstaf lijkt het antwoord mij duidelijk; de Zegevlier. Elk duel winnen; hoe geweldig is dát?
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
Defence against the Dark Arts. Ik denk dat als je weet hoe je je moet verdedigen tegen 'zwarte kunsten' je ook weet hoe ze in elkaar zitten. Ik heb trouwens echt een enorme hekel aan verzorging van fabeldieren en kruidenkunde.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
Hm, ik geef de voorkeur aan Slytherin, maar ik vind het ook leuk om te lezen hoe andere mensen er over denken.