Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 19:49 

Wow, dat hier nog geen topic voor was.. xD

Wat vind je van de film? Was het de beste tot nu toe, of heb je een andere favoriet? Wat mis je in de film en wat had er van jou wel uit mogen worden geknipt?


--

De DVD komt in Nederland op 8 april uit! Hier staan onder andere de deleted scenes op, en de eerste staat nu al online!


_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 20:14 

Awesome! Deze scene heb ik zo gemist, dus ik ben blij dat hij wel opgenomen is. Ben erg benieuwd naar de rest van de deleted scenes. Thanks Patricia!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 20:16 

Ja, ik heb deze scene dus ook heel erg gemist! Het is ook mooi gefilmd en ik vind het echt jammer dat het niet in de film zit. Ik mis trouwens wel het Dudley stukje.. :B

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 22:29 

Wow, damn! Die scene heb ik ook echt gemist. Wel jammer dat het stukje met Dudley er dan ook niet bij was geweest, want dat was stiekem toch wel hét moment van die scene, maargoed. Als dit er wél in had gezeten, had het tenminste iets geweest (alhoewel ik dan waarschijnlijk had gereld in de zin van 'bleh, ze doen háár er wel in, maar Dudley niet? D:).

Wel leuk om die scene te zien, het is op zich wel een sterke scene vind ik. Ik verlang naar meer deleted stuff!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 19:45 

Excuses voor de dubbelpost, maar hey, er zit al een tijde tussen en deze post heeft best wat inhoud, namelijk:




Nog twee meer deleted scenes.
Die tweede snap ik wel dat die eruit is, zo boeiend was die niet (al vind ik die acteur die Yaxley speelt wel hip), maar die eerste scene is zoooo leuk. Zet daar een Ron/Hermione-muziekje onder en ooooh, dat is echt een lieve scene eigenlijk. Dat vind ik toch jammer dat die er niet in zat.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 23:16 

De deleted scene van Petunia vind ik erg mooi. Jammer dat die er niet inzat, want ik vind hem heel sterk. Vind het sowieso erg jammer dat de Dursley's zo weinig screen time hebben.

Die uit Charlies post vind ik logisch dat die er niet inzaten. Die van Ron en Hermione is super leuk en schattig, maar er het is een beetje een ''slome'' scene vind ik. Het zou niet goed zijn geweest voor het tempo van de film. Maar ik vind het wel een awesome scene <3
Die van Yaxley snap ik ook, omdat die totaal niet boeiend is, maar net als Charlie vind ik Yaxley wel cool en die acteur ook. Jammer dat hij er niet vaker inzat.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 18:31 

Jessica schreef:
Die van Ron en Hermione is super leuk en schattig, maar er het is een beetje een ''slome'' scene vind ik. Het zou niet goed zijn geweest voor het tempo van de film. Maar ik vind het wel een awesome scene <3


Ik denk dat ie een beetje sloom overkomt, omdat er geen muziek onder zit. Ik denk dat het al snel een 'vollere' scene wordt met muziek eronder. Dénk ik.


Ik heb nog enkele deleted scenes gevonden. Ze zitten wel allemaal na elkaar in één filmpje, en sommigen waren dus al in dit topic vermeld. Alsnog:




  • Om 0:54 start een scene uit 'Dursley's Departing', eigenlijk dé Dudley-scene zeg maar. Heel stiekem, maar dan echt heel stiekem, ben ik nu een klein beetje blij dat ze 'm er niet in hebben gedaan. Ik vind de interactie tussen Harry en Vernon wel oké/goed, maar ik vind het niet helemaal super geacteerd van die jongen die Dudley speelt (ja, ik weet zijn naam niet vanbuiten xD). Of, ik zal het anders zeggen: ik vond die scene in het boek veel krachtiger. Kan ook wel omdat er wederom geen muziek bij zit (en sowieso is de audio niet helemaal correct gemonteerd), maar alsnog. Ik vond het wél leuk hoe Daniel "See you, Big D" zei xD. Maargoed. Ergens ben ik misschien wel blij dat deze scene er niet in zat.
  • Om 3:11 start een scene in het Ministery. Het eerste deeltje zat wel in de film, de rest werd gecut. Ik snap wel waarom ie eruit geknipt is op zich, maargoed. Het is een scene met Arthur, en ik vind Arthur geweldig, dus stiekem vond ik deze scene ook gewoon leuk. Maar ah, niet zo'n big deal.
  • Om 4:48 start een scene in de tent. Dit is eigenlijk voornamelijk een uitlegscene, eentje die vooral de niet-lezers volgens mij nog hadden kunnen gebruiken. Ze overlopen wat de Horcruxes zijn/kunnen zijn + Ron legt uit dat er een Taboo is op Voldemort's naam. Volgens mij was dat niet zo expliciet gezegd in de film zelf. Op zich geen misse scene, maar vooral uitleg dus.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 22:55 

Charlie schreef:
maar ik vind het niet helemaal super geacteerd van die jongen die Dudley speelt (ja, ik weet zijn naam niet vanbuiten xD).


Hij heet Harry, hahaha :lol:

Ik ren 8 april echt naar de winkel en haal de dvd meteen.., kan niet wachten hahaha

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 03, 2011 22:41 

@Charlie: Muziek helpt soms wel ja. Het blijft een schattige scene, maar toch mis ik hem niet. Ik snap trouwens wel wat je bedoeld bij de Dudley scene. Ik wilde hem ZO graag zien en dan zie ik hem en dan denk ik ''neh''. Toch blij dat ie er niet inzat xD Ik heb ook nooit die acteur echt als Dudley gezien. Bij Vernon en Petunia heb ik dat wel, maar dus niet bij Dudley. Maar goed, als deleted scene is ie wel leuk. Maar ik snap dus wel waarom ze hem gedelete hebben. In het boek komt die scene gewoon zoveel mooier en krachtiger over.

Die scene met Arthur hadden ze er van mij in mogen laten zitten. Het is tegelijkertijd grappig, omdat Ron daar dus eigenlijk staat enzo, maar aan de andere kant laat het de dreiging goed zien. Harry waarschuwt Arthur nog. ''Je wordt in de gaten gehouden''. En ik vind dat eigenlijk wel goed. Plus Arthur is altijd wel leuk xD

Scene in de tent had het voor de niet-boeken-lezers wat duidelijker gemaakt en ik miste dat taboo op Voldsmort's naam eigenlijk wel. Dus vind het een leuke scene, maar niet super speciaal ofzo.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: naast de buren:P
BerichtGeplaatst: di apr 05, 2011 21:54 

Ligt het nou aan mij of heeft Ron in die deleted scene met Hermoine een beetje een nogal Schots accent... kan aan mij liggen..
Ze zijn zeker cool en ik besloten dat ik dvd ook vrijdag ga kopen :)

_________________
Je kan het leven alleen achterwaarts begrijpen, maar het moet voorwaarts geleefd worden.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 10, 2011 18:07 

Ik heb een paar dagen geleden de dvd gekocht en meteen nadat ik de film had gekeken heb ik ook de deleted scenes gekeken, die van Petunia was goed ja, alleen jammer dat ze de tekst veranderd hebben (met zoals het in het boek stond), verder vond ik de rest van de scenes niet zo heel goed..
Verder over de film, ik heb het meest gelachen om Dobby, hij had twee zo'n leuke scenes - dat hij aan Lorrebos been hangt en daarna in de kelder van de Malfidussen, hoe dat hij reageert op Harry, zo komisch!!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 7:43 

Leuk die verwijderde stukjes.

Deel 7 is een van me favo's maar t 1e deel was nog niet zo goed.

Je moet de film eigenlijk in z’n geheel kijken beide delen, tenzij t niet uitmaakt apart maar dan kun je beter oordelen of ie beter is dan andere delen.
Zover alleen dit 1e deel waren de andere films beter, maar er gebeurt dan ook nog niet zoveel.
Het heeft een duister grimmige sfeer kwa boeken best goed, maar het raakt wel de sfeer & magie van het verhaal kwijt zoals de 1e paar delen.
Het stuk met leeflang’s huis is wel anders, en dan dat verhaal over de 3 gebroeders?
Dat kon toch echt veel beter, hoewel t amusant was.
Het rondreizen is tenminste niet al te lang over gedaan, en is op een bepaalde manier gedaan waar de film beter mee uitkomt, hoewel er wel wat gesneuveld is!
De effecten zijn op bepaalde delen echt super en zeer goed gedaan, maar het gaat wel snel net als bepaalde delen in de film die langer konden.
Bellatrix was weer geweldig gestoord zag er goed uit.

Voor ik er erg in had was de film afgelopen zat er nogal in, (kan liggen aan de geen pauze tijd)

Goeie dingen.
-De gedeeltes met Hedwig en Dobby ben ik zeer tevreden mee:
Ze zijn waardig gestorven, Hedwig moedig en tenminste niet in de kooi!
Heldhaftige dobby zag er goed uit was heel lief en leuk, zei een goeie speech. En heeft echt een goed einde gekregen en veel beter.
-En ik klaag zeker niet over het feit dat bij bepaalde stukken, waar veranderingsdrank had moeten plaats vinden, (o,a godric end) want dat vond ik prima gedaan zo, veel beter ook.
-Hoewel sommige grappen gesneuveld waren, zaten de goeie erbij en waren er nieuwe en ze waren zeker leuk, het maakte de film luchtiger op momenten.
-Het medallion stuk als het open gaat, prachtig hoe dat zo gedaan is, echt zo veel beter niks om aan te merken.
-Het rondreizen er mist wel wat ook aan belangrijke info, maar het is kort en goed in elkaar gezet.
-Sommige personages uiteindelijk gezien maar had ze wel anders verwacht:
Bill wemel, had ik echt anders in gedachten, net als de Premier, en leeflang zodoende sommige andere.

De gemisten stukken zie je in ander topic.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme