Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo maart 06, 2011 22:52 

Boek: Alice in Wonderland van Lewis Carroll

en

Afbeelding

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 07, 2011 17:46 

Een nagellakje en oogschaduw van essence.
- een lipgloss en oogschaduw van catrice.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 21:57 

Ik ben vanmiddag even bij Ikea geweest. Ik ging zo'n simpel krukje kopen, omdat ik daar wat aan wil knutselen. Maar dat heb ik uiteindelijk meegenomen, want het pakketje was me net iets te zwaar om in de bus mee te nemen. :')
Wat ik wel heb gekocht is een onwijs grote fleece-deken, helemaal niet zo mooi. Geel met witte bloemen. Past mooi bij mijn felrode bank. Not really. Maar, de deken is lekker warm en ik kan mezelf er helemaal inwikkelen denk ik. xD
Ook heb ik een vergiet gekocht, die had ik nog nodig, die miste ik vorige week toen ik wat wilde afgieten. Ook heb ik een thermoskan gekocht, zodat ik naar wedstrijden thee mee kan nemen voor 's ochtends als het nog niet zo warm is. Een rode. ^^
Verder alleen boodschappen.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:40 

Sigaretten en haarverf. De haarverf heb ik vandaag gekocht in Duitsland waar we met school heengingen - goedkoop!!!!! €4,95 voor een pakje haarverf waar je in Nederland rond de €10,- voor betaald. En voor de rest eten, ook in Duitsland. :)

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 10, 2011 22:44 

MUWAHAHAHA! Ik heb gescoord eine nieuwe CD von Adele! Yaaaay <3
Hij is echt zo geweldig en ik wil er maar steeds naar kijken @@
Verder heb ik ook een nieuwe bril gekocht! Werd echt wel eens tijd. Niets speciaals ofzo en ook niet al te duur aangezien ik toch altijd lenzen draag, maar ach. Ik ben er blij mee en hoop dat hij snel binnen is?

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 19:24 

Mijn laatste aankoop:
Kaartjes voor de elf fantasy fair en dan voor Zondag. Ik kan echt niet meer wachten, vorig jaar kon ik wegens omstandigheden niet, dus dat moet ik dit jaar maar even inhalen. Nu nog kijken of ik verkleed kan gaan.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 11:14 

Nathalie schreef:
Mijn laatste aankoop:
Kaartjes voor de elf fantasy fair en dan voor Zondag. Ik kan echt niet meer wachten, vorig jaar kon ik wegens omstandigheden niet, dus dat moet ik dit jaar maar even inhalen. Nu nog kijken of ik verkleed kan gaan.

Idd! Ook één van mijn laatste aankopen :')

Verder een nieuw boek en een jurk voor het galabal. Ik denk dat ik er verliefd op ben. :love:

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 17:18 

Ik heb zojuist een blikopener gekocht, omdat ik er vorige week achter kwam dat ik die nog niet had. En een blikje zonder lipje open maken zonder blikopener is best wel lastig. Dus die heb ik nu gekocht. Kan het maar beter hebben.

En ik heb 2 cd's gekocht. Al zat het in één pakketje. Bij de Free Record Shop hebben ze nu van veel verschillende bands en zo pakketjes met twee CD's er in voor 10 euro. Aangezien ik van Keane alleen de laatste CD had en de rest alleen op de laptop, kon ik het pakketje met 2 CD's niet laten liggen.

Afbeelding

Afbeelding

En daar ben ik blij mee. :love:

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 22:09 

Ik ging gisteren shoppen en toen kwam ik thuis met het volgende:

-Een gouden vestje van de SPS Superstar, want ik houd van glitter. Alleen een beetje jammer dat het een klein maatje is, vanwege de uitverkoop. Dus hij kan niet helemaal dicht.
-Een bruin/zwart vestje in legerstijl - zelfde verhaal als hierboven.
-Een katoenen blauwe/grijze/witte slangenprint legging. Hij is erg awesome, maar wederom een beetje te strak van boven... maar mijn moeder kan dat in een wip verstellen, dus daar ligt mijn hoop nu. ^^
-Een roze roos voor in het haar van Claire's. Hij was veel te duur maar wel de mooiste die er was. Er zitten vaak allerlei strasssteentjes op en plastic dingetjes en veertjes en daar houd ik niet van. Deze ziet er gewoon classy uit.
-Zwarte klemmetjes voor in het haar, want die raak ik altijd kwijt.
-Twee bossen tulpen, eentje voor een vriendin die er heel bij mee was. (:
-Een fles shampoo want die is op.

Er was ook een heel mooie oranje katoenen zomerjurk met een zwarte print erop, maar die kwam van een outlet store voor dure merken. Ik vond dat ie net een tientje te duur was, maar nu twijfel ik nog steeds of ik 'm niet gewoon moet kopen. Ulgh, stomme dure merken.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 25, 2011 17:12 

Ik heb net twee shirtjes gekocht bij de nieuwe Yoshe in de stad =D
Ze hebben daar zoveel leuke, betaalbare dameskleding.

Ik heb een langer shirtje, zo goed als geen mouw met twee tinten (donker en licht) grijs gestreept. Met ronde hals en twee lusjes waar een riem doorheen kan. Gelukkig had ik die nog =D
En een wat ''sexier'' shirtje. Strapless. Zwart met een soort rimpel erin tot net onder mijn kont en een strikje aan de voorkant onder de buste. Hij is pure liefde <3
En was bij elkaar 17 euro kwijt. Dus dat vind ik wel goed geshopt van mezelf xD Ze hadden nog zoveel andere leuke dingen, maar ja, zoveel geld heb ik niet =(

Profiel  

2e jaars

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 18:01 

OOh dat is vadaag nog geweest,

Namelijk schroefjes, en haakjes, om mijn rol gordijn op te hangen,
Werd gek van mijn bloementjes gordijn...

...Al hangt hij er nog steeds niet...

" Tom Riddle" 

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 16:23 

Ik heb vandaag toevallig een bestelling gedaan bij de H&M en ik ga sowieso één ding houden van de bestelling. Dit zijn de dingen die ik besteld heb:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En deze blijven sowieso :love: :
Afbeelding

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 12:27 

die jurkjes zijn gaaf!!

Ik heb net een pak paaskoekjes gekocht MMM

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 13:50 

Ik had weer een beetje geld en dat was nodig, want ik moest cadeautjes kopen voor 2 vriendinnen. Wij zijn met z'n drietjes in dezelfde week jarig, dus heel leuk. Nu heb ik:

x 2 nagellakjes van essence. Voor ieder één. Nummers 48 ''meet me now'' en 36 ''enchanted fairy''.
x 2 lip balms van MNY. Nummer 375 voor mijzelf en 265 voor een van mn vriendinnen.
xEtos coverstick groen voor mijzelf.
xEssence longlasting lipgloss 01 me &my ice cream voor mijzelf.
xEssence oogschaduw duo waar het stickertje van beschadigd is, dus ik kan niet meer zien welke het is. Maar het is een zachtroze en een mooie zilver.
xHema foundation brush voor mijzelf.
xDVD Princess of Thieves voor een vriendin. Zij is net als ik gek op Robin Hood-verhalen en ze vind films al heel snel leuk, dus ik hoop deze ook =)
x9 paar oorbellen op 1 zo'n kartonnetje. Het zij gewoon simpele bolletjes, maar wel schattig. Van de H&M, voor een vriendin.
xOogschaduwpaletje. Van een onbekend merk. Was ook niet erg duur, dus het zal wel niet je van het zijn, maar wel oké. Ziet er leuk uit. Voor een vriendin.
xBoek Chackra's Ontcijferd. Mijn vriendin is altijd bezig met dit soort dingetjes, dus leek me wel leuk =)
xBoekje ''Smile'' met van de quotes enzo xD Gewoon grappig :P Voor een vriendin.

Wil er voor de meiden nog wat bij, maar weet nog niet wat. Maar komt goed. Dus ook voor mezelf leuke dingetjes gekocht. Heel budget proof geshopt vind ik ^^

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 16:11 

Gisteravond heb ik twee dingen gekocht die totaal elkaars uitersten zijn. Eerst ging ik namelijk voor het boek met alle verhalen van Alfred J. Kwak. Deze werd aan de ene kant van het theater verkocht (aangezien Herman van Veen er optradt).
En een poster van Omnia, die aan de andere kant werden verkocht. Ook zij hadden een zaal om in op te treden.
Het trok me wel een beetje uit elkaar. Maar ach, ik heb beide al meerdere keren gezien.
Ondertussen ben ik al in het boek begonnen. (a)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: