Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 20:46 

Afbeelding
Hayden Cooper

Het douchen is echter maar van korte duur. Hayden weet, beter dan wie ook, dat snelheid belangrijk is. Het is immers zijn ondergang geweest. In een lade in de badkamer vindt hij een propere boxershort, die hij zo snel mogelijk aantrekt, waarna hij -ook schaamteloos, dat leer je wel in Azkaban- de badkamer uitloopt en zich naar boven begeeft om zichzelf nieuwe kleding aan te meten. De spullen -zo blijkt- zijn net iets te groot, but it'll do. Hij haalt er gewoon random een broek en een trui uit.

Tevreden begeeft hij zich naar beneden en kijkt even op de klok die in de kamer hangt. Eigenlijk zijn ze hier al te lang. Ze moeten in beweging blijven. Ongeduldig kijkt hij naar de trap, de rest mag nu ook wel stilaan kleding uitgekozen hebben. Wat maakt het uit wat je aanhebt? Die dingen zijn schoon, dat is al heel wat beter dan wat ze de afgelopen dagen, maanden, jaren hebben gedragen.

Hij vangt nog net de woorden van James op en besluit dat gesprek te volgen. De informatie kan nog wel interessant zijn. 'Als je 't mij vraagt, liep ze dat risico sowieso al wel,' zegt hij met een kleine grijns op zijn gezicht. Een brave persoonlijkheid zou niet meteen aan het moorden slaan om haar zus te helpen, zelfs niet als het om een tweelingzus gaat.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:16 

Afbeelding

Chloe humt wat op het antwoord van Hayden. Iedereen lijkt behoorlijk wereldvreemd te zijn geworden in Azkaban. Slechts enkele stellen zich voor en anderen lijken juist weer afgestompt van de buitenwereld. Nauwlettend observeert ze Bailey die zegt alles over te hebben voor een toverstok. Laat zij die nou net hebben. Ze is zo met Bailey bezig dat de oudere man haar totaal overvalt. "Hey!"protesteert ze dan ook geschrokken. Ze trekt even een wenkbrauw op als het Connor om zijn haar te doen is. Nog verbaasder is ze als hij haar toverstok terug gooit. Haar lippen krullen verrast om tot een glimlach. Waarvoor had deze meneer in Azkaban gezeten? Hij leek zo...simpel. Je buurman.

"Ik heb geen wisseldrank en ook geen toverstokken." ze schouderschokt even "Tot ze haar nut verliest denk ik." antwoord ze. Ze kijkt even op als James naast haar komt zitten. "Ja" glimlacht ze "Mijn zusje is mijn wederhelft. Ik heb alles voor haar over, alles." Een warme blik vult haar ogen even kort en maakt daarna plaats een overtuigende pruillip. Met waterige onschuldige ogen kijkt ze van James naar Hayden. "Je doet het overkomen alsof ik een seriemoordenaar ben" Ze werpt haar ogen even ten hemel en lijkt na te denken. Alsof ze een braaf schoolmeisje is begint ze dan wat dingen op te sommen "dan zou ik minstens drie slachtoffers op verschillende tijdstippen gedoodt moeten hebben..."

Maar ze moesten inderdaad maar eens opschieten. Ze stopt haar toverstok veilig weg, tussen haar decollete, en staat op.
"Bus 63 stopt hier. Die gaat naar het plaatselijke stadje. Ons dreuzelmeisje was onderweg naar een feestje dus kunnen we gewoon met de bus. Lopen is te ver en de dreuzels zullen ons niet herkennen, nog niet." haar blik gaat even naar Connor "Oke, iemand van jouw leeftijd valt misschien wel een beetje op" gniffelt ze zachtjes "maar ik kan niet met alles rekening houden"
Ze vouwt haar vingers even samen "Er is een plaatselijke supermarkt en er zijn wat winkels. Er is geen magie maar wel alles wat we nodig hebben. We reizen verder per auto, omdat ze waarschijnlijk niet verwachten dat we dreuzelvervoer zullen gebruiken. Tot zover reikt mijn plan tot dusver, jullie uit Azkaban halen was genoeg gedoe." Ze tikt even op haar horloge "En we hebben haast, ik verwacht dat het ministerie over een half uur wel alarm slaat en dat nog een half uur later de politie dat doet. Tegen die tijd hoop ik dus bijna in die auto te zitten. Tenzij iemand een nog beter idee heeft..."

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:28 

Afbeelding

Connor knijpt zijn ogen even samen.
"Geen wisseldrank?" vraagt hij. "Zo'n haarspreuk werkt niet lang - hoe wil je ons onherkenbaar houden?"

"Daarom werken we nooit met anderen samen..." moppert Spencer zachtjes. "Amateurs."
"Kleur je haar," zegt hij wat bazig tegen het meisje. "En de rest, ook. Kleding is niet genoeg. Ze zullen onze gezichten herkennen."
Hij doet zijn bril af en stopt die in zijn zak. Hij kijkt naar Chloe als die opmerkt dat hij wel op zal vallen. Nee, goh. Maar daar viel weinig aan te doen.

"Sowieso moeten we niet met z'n allen tegelijk optrekken," zegt hij. "Een groep van..." met hoeveel waren ze? "tien mensen? Met z'n hoevelen zijn we í¼berhaupt? Zo'n grote groep in één keer trekt te veel aandacht. We kunnen beter in clusters verplaatsen, doch steeds weer verzamelen."
Hij richt zich vooral tot Chloe, die in zijn ogen nog een soort van leiderschap heeft gezien zij de uitbraak geregeld heeft. Zodra iedereen beneden was kon het uitgedachte en overlegde plan uitgelegd worden.
"En we mogen geen sporen achterlaten," zegt hij. "Zelfs magie kan niet alle sporen wissen. We kunnen dus beter helemaal geen sporen maken. ... heb je de lijken aangeraakt?"

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 21:56 

Afbeelding

Alexis kijkt de vrouw afwachtend, als ze ineens vast woordt gepakt door een compleet andere vrouw. Met ingehouden adem kijkt Alexis angstig naar het gezicht van de vrouw die ineens heel erg dichtbij is. Alexis hoort de woorden van de vrouw die ze op dreigende toon overbrengt en verwerkt ze.
"Wat..."

Ondertussen komen er steeds veel meer mensen naar boven. Alexis voelt zich steeds meer ongemakkelijk. De opmerking dat haar ouders dood zijn dringt nu pas helemaal tot haar door. Alexis geeft de vrouw een enorme duw, of probeert het tenminste, maar het werkt niet echt.
"Laat me los," zegt ze, en ze begint tegen te spreken. "PAP! MAM! HEEEELP!"
Ze kijkt verwilderd rond.
"IEMAND?!"
De mensen beginnen te praten over toverstokken, Muggles... Alexis weet niets meer.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 22:45 

Afbeelding

Libby begint ongeduldig te worden ondertussen. Het wicht blijft maar omzeuren en ze schieten geen centimeter op zo. Wat een ongeluk om zo'n kreng mee te moeten zeulen, tot wie weet hoe lang. Boris onderneemt gelukkig wat actie en vindt al snel de kast waar zowel de mannelijke kleding als vrouwlijke kleding in hangt. Connor geeft haar nogmaals een waarschuwing en ze knikt eenmalig. "Zolang ze stil blijft is er niks aan de hand." legt ze hem kribbig uit. Libby laat haar blik er snel over de kleding van de vrouw glijden, maar het kind wordt alsmaar brutaler, begint te schreeuwen en geeft Libby dan ook nog een duw. Libby deelt een vlijmscherpe klap uit, recht in Alexis' haar gezicht en duwt haar hardhandig in de handen van Boris, die weet wel van wanten met onnozele dreuzels. Vroeger had Libby niks tegen dreuzels gehad, maar op dit moment waren ze echt alleen maar stukjes vuil die in de weg liepen en als biggetjes schreeuwden.

"En nu houdt je op, vuil kreng." bijt ze haar toe. "Geloof me maar als ik zeg dat Boris nog onvriendelijker met jouw soort om gaat, dan ik." Ze kijkt Boris excuserend aan. "Ik weet dat je haar liever niet aanraakt, maar we moeten verder. Na mij kan jij en neem ik deze trut terug onder handen."

Ze gritst wat ondergoed, een spijkerbroek, trui en een paar gemakkelijke schoenen uit de kast en baant haar weg richting de badkamer. Onderweg kust ze nog eens venijnig in de lucht richting James, die een of andere irritante opmerking maakt en pakt een slingerende zonnebril uit een kastje. Zo, haar gezicht zou dan tenminste niet meteen opvallen. Ze passeert snel Hayden die de badkamer uit loopt en gooit een plens water in haar gezicht. Libby laat haar blik even hangen in de spiegel op haar uitgemergelde, levenloze gezicht en hijst zich dan in de nieuwe kleding. De oude kleding zal ze later in de fik steken, samen met de rest van de kleding, die sommige escapees onvoorzichtig hadden laten slingeren. Nadat ze met de zonnebril op compleet is en nog wat deo heeft opgesmeert, loopt ze terug richting Boris, klaar om Alexis terug over te nemen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 14:32 

Afbeelding

Cleo kijkt eventjes op naar het dreuzelmeisje wanneer ze haar aanspreekt, weliswaar met de naam van haar zus. Ze doet echter geen moeite om haar te verbeteren, why should she, en richt zich vervolgens zonder nog aandacht aan haar te besteden op haar kleding. Libby vermaakte zich wel met dat meisje.

Na zich even snel opgefrist te hebben en een van Alexis' broeken, een singlet en een iets groter shirt dat wat over haar schouder heen valt heeft aangedaan, wrijft ze nog even snel met een handdoek door haar haren heen.
Met half gedroogde haren loopt ze dan ook zo snel mogelijk naar beneden, terwijl ze nog even snel naar Boris en Libby wenkt. "We moeten opschieten guys."

"Nou, dan wordt het tijd dat we vaart gaan maken." zegt ze, wanneer ze het gesprek van Chloe en Connor nog opvangt. "We nemen de bus en splitsen daarna dus op in kleinere groepen om meteen wat efficienter en sneller te kunnen werken." vat ze het dan snel een beetje samen. En oh, ze moeten blijkbaar ook nog allemaal hun haarkleur veranderen. Cleo haalt even een hand door haar half opgedroogde haren.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 18:32 

Afbeelding
Bailey Lewis

Baileys ogen worden groot als ze Chloe's wand ziet. Hier herstelt ze echter snel van, ze moet vermijden om wantrouwen op te wekken, bij wie dan ook. Het was in ieder geval een groot nadeel dat Chloe een wand had en de rest van de groep niet. Niet dat de rest haar wat kon schelen, het draait natuurlijk allemaal om haar. Zonder wand was ze kwetsbaarder. Kwetsbaarder tegenover diegene die haar nu zo graag terug in Azkaban willen zien en de groep zelf. Tuurlijk, ze hebben allemaal hetzelfde doel voor ogen. Maar het is hier niet één of andere zondags paardenclubje, niemand valt te vertrouwen.

Als Connor praat, luistert Bailey. Ze knikt.
"Hij heeft gelijk," zegt Bailey. "We moeten op alles gaan letten, wat we ook doen. Elk detail kan ons fataal worden. En dat willen we natuurlijk niet."
Op dat moment ziet ze Cleo de badkamer verlaten en glipt Bailey, met een stapel kleding in haar armen, er binnen. Vijf minuten later wandelt ze met natte haren en een frisse outfit de badkamer weer uit. Enkel Boris moest nog douchen, als ze zich niet vergiste. Dat hij maar wat ging voortmaken. Er was geen tijd te verliezen.

Eenmaal terug bij de groep aangekomen, hoort ze Cleo nog net zeggen dat ze vaart moeten gaan maken. Bailey knikt instemmend.
"Ik stel voor dat de eerste groep al vertrekt," suggereert ze. Dan wendt Bailey zich tot Chloe, de vrouw met de toverstok.
"Als je me even zou kunnen helpen," glimlacht ze, terwijl ze wijst op haar haren. Haar knalrode haren kunnen wel een incognitolaag gebruiken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 18:57 

Afbeelding

Kleur je haar. Dat hij nou grijs en oud is. Chloe houdt van haar donker bruine lokken. "Ik wil mijn haar niet kleuren" snuift ze eigenwijs. Ze vouwt haar armen over elkaar en volgt Connor die de leiding lijkt te nemen. Dat vind ze opzich niet erg, want zij had inmiddels wel genoeg gedaan. Toch wekt het ook een automatische afkeer jegens Connor op. Ze is nou eenmaal eigenwijs.

Met een glimlachje pakt ze Cleo haar hand vast. Als ze zich gingen opsplitsen bleef ze wel bij haar zusje. Ze zouden echt niet nogmaals gescheiden worden. "Wij gaan samen" glimlacht ze dan ook.

Chloe werpt een blik op de lijken en zoekt dan Connor zijn blik op. "Ja, ik heb me eerst netjes voorgesteld en ze een hand gegeven bij binnenkomst" schouderschokt ze. "En ik heb tv gekeken. Ohja ik had dorst dus ik heb ook nog een glas water opgedronken en.." ze knijpt haar ogen even nadenkend toe "Eigenlijk heeft iedereen wel ergens aan gezeten, we dragen hun kleding" merkt ze dan droog op.

"Ook goed, de andere groep kan opruimen" Connor dus, onze CSI expert. "Zonde" grinnikt ze richting redhead. Ze richt haar toverstok even op Bailey en laat haar rode lokken plaats maken voor wat stro blonde. Dwingend trekt ze haar zusje dan wat richting de deur "Wie wil bij ons groepje" verlaat het bijna verleidelijk haar mond. Ooh en wie nam de dreuzel.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 19:11 

Afbeelding
Hayden Cooper

'En heb je dat?' vraagt Hayden veelbetekenend aan Chloe over dat seriemoordenaargedoe. Hij verwacht helemaal geen antwoord van haar. Hij is er haast zeker van dat ze dat immers wel al gedaan heeft. Volgens zijn beeld van haar in ieder geval wel. Hij volgt even het gesprek over dat ze zichzelf onherkenbaar moeten maken. Hayden rolt met zijn ogen. Zelfs al doen ze dat, Schouwers kennen zulke doorzichtige truukjes maar al te goed. En hij gaat zijn haar absoluut niet kleuren, dat is zó gay.

Een geamuseerde glimlach verschijnt op zijn gezicht wanneer hij het gijzelmeisje hoort gillen. Vooral Libby's antwoord is geweldig. Of wat hij er van verstaan heeft dan toch. Ze zitten immers een verdieping hoger. Hij verstaat enkel de woedende woorden die haar mond luid verlaten. Maar goed, dat kind verdient een harde aanpak. Straks wordt zij nog hun ondergang als ze zo luid blijft janken de hele tijd. Chloe moest echt maar eens een silencing charm gebruiken.

En dan wordt er opeens gesproken over groepen vormen. De zusjes plakken meteen aan elkaar en wanneer ze vragen wie er bij hen komt, aarzelt Hayden geen seconde. 'Ik ga met jullie mee,' zegt hij rustig, maar berekend. Chloe is de enige met een wand. Ergo: ze is de enige die kan verschijnselen in een noodsituatie en dan wil hij mee weg kunnen komen. Met een rustige pas voegt hij zich bij de meisjes die al richting de deur gaan.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 21:17 

OOC: Waarom gaan RPG's altijd snel als ik bijna geen tijd heb T^T
Sorry als ik iets verkeerd doe, ik heb niet alles helemaal gelezen.

Afbeelding

Bryce staat er niet al te enthousiast bij. Het hele gijzelgedoe vindt hij eigenlijk te overdreven. Maar dat is waarschijnlijk omdat hij geen slecht persoon is, of iets dergelijks. Het meisje, Alexis, ziet er nogal angstig uit. Bryce probeert kalmerend naar haar te glimlachen. Niet dat het veel zal helpen, maar hij doet alleen mee om een toekomst te kunnen hebben. Met een zucht kijkt hij naar de lijken. Dit was allemaal niet nodig.

Als ook hij zich gewassen en omgekleed heeft, voegt hij zich weer bij de rest. Connor heeft de leiding op zich genomen en stelt voor om groepen te maken. Bryce kan zich hier nog wel in vinden. Maar ze moeten ook hun haar gaan verven. "Een andere haarkleur is toch niet genoeg om er totaal anders uit te zien?" Vraagt hij wat vertwijfeld.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 19:38 

Afbeelding

De gedachte om het Dreuzelkind vast te moeten pakken, is alles behalve aantrekkelijk, maar hij kan de noodzaak niet ontkennen. Hij grijpt haar arm stevig vast zodat hij zeker wist dat ze blauwe plekken zou hebben. Verdiende loon.

Nadat Libby zich heeft opgefrist, duwt hij het Dreuzelmeisje ruw naar haar toe en loopt dan met een opgeheven hoofd de badkamer. De gedachte dat hij hun badkamer moest gebruiken, was misselijkmakend, maar ze moesten zich verkleden als gewone burgers. Ontsnapte gevangene was daarbij ook geen geciviliseerde, elegante stijl.

Nadat hij met uiterste tegenzin het scheermes van de man voorzichtig over zijn wangen had gehaald, kijkt hij semi-tevreden in de spiegel. Niet zo perfect glad als voorheen, maar het zou maar moeten dienen.
Ook dumpte hij zijn vieze kleren ergens in een hoekje en trok een overhemd en pantalon aan.

Hij rolde zijn ogen en liep weer richting de slaapkamer. Dreuzels en hun kleding. Belachelijk.

"Ik verander njet mijn haarkleur," voegt hij vervolgens toe aan het gesprek in de andere kamer. "Deze Rus is niet blond. Nooit."

Hij was ondertussen dichtbij Libby en het Dreuzelkind blijven staan. Als iemand dat gedrocht uiteindelijk iets aan mocht doen, was hij het wel. Hij had het verdiend. Hij had er genoeg voor opgeofferd door haar aan te raken, after all.
Daarbij, het was alweer een tijdje sinds hij het genoegen had gehad om de wereld te zuiveren. Daarvoor wilde hij absoluut bij die twee in de groep blijven.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 21:03 

Afbeelding

Christine is niet van plan haar haren te verven of te veranderen. Ze vind haar donkere haren prima, zeker nu ze haar eigen kleur eindelijk terug heeft. Ze had het voor Azkaban altijd geverfd, maar die kans kreeg ze niet in de cel. Als er wordt voorgesteld om groepjes te maken is Christine niet de stomste en ze stapt naar de tweeling en Hayden toe.

"Ik ga met jullie mee," zegt ze dan.

No way dat Chris zich laat afschepen met de rus, wat was zijn naam ook alweer? Ohja, Boris. Ze loopt naar de deur toe waar de tweeling al heenloopt. Ha, niets dat eraan denkt dat ze hier rotzooi gaat opruimen. En daarnaast, één van de tweeling had een wand.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 21:21 

Afbeelding

Connor rolt met zijn ogen, en Spencer lacht luid.

"Het lijkt wel of die lui dommer en dommer worden!"
"Jullie - onze - gezichten verschijnen zodadelijk in de Ochtendprofeet, posters, op elk mogelijk communicatiemiddel, en mogelijk ook in Dreuzelkranten," snauwt hij naar het koppige stelletje stommelingen. "Nee, slechts een haarkleur zal geen volledige dekking bieden, maar het is een begin. Hiervoor genoten we nog geen internationale faam, dus de eerste paar uur - hopelijk eerste paar dagen - zullen de mensen hun nek niet keren als onze haarkleuren niet congrueren, en dat is precies genoeg tijd om onszelf te verbergen en beter te vermommen. Dus wees niet zo verschrikkelijk naí¯ef en ijdel, en maak jezelf verdomme onherkenbaar."
Hij stelt zich wat groter en breder op.
"Ik eis dat er slechts vermomde mensen met mij meegaan," zegt hij. "Eenieder die zich weigert te vermommen vermoord ik eigenhandig."
Die gasten dachten dat ze Connor aan zouden kunnen? Ach, Connor misschien, maar Spencer?

Wat humeurig door het domme gedrag van zijn medegevangenen - geen wonder dat ze in Azkaban terecht waren gekomen - schraapt hij even zijn keel.
"Ik stel voor dat de eerste groep gaat," zegt hij.

"En bij wijze van natuurlijke selectie zie ik dat de grootste idioten zich al bij elkaar hebben geclusterd - perféct!" merkt Spencer, in Connors ogen terecht, op.
"En dan wissen wij hier het overschot aan sporen -" hij kijkt Chloe even verwijtend aan "- uit."
Hij stapt op Chloe af en steekt zijn hand uit.
"Je toverstok," zegt hij dwingend.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 22:19 

Afbeelding

James kijkt naar Conner die blijkbaar de leiding op zich heeft genomen. No way dat hij zijn haar gaat kleuren. Dit staat hem goed. Blond of zwart zou zó niet staan bij hem. Dat Connor maar uit de buurt blijft bij zijn haren met die toverstok.
Dan begint hij over twee groepen die gevormd moeten worden en dat de laatste groep die vertrekt het huis moet gaan schoonmaken. Oke, in die groep wilt James dus niet. Daarbij heeft de eerste groep een betere kans om hier weg te komen.

James ziet dat er zich al een groepje aan het vormen is met de twee zusjes, Hayden en Christine. Hij staat op van de bank en voegt zich ook bij het groepje die al richting de deur loopt.
"ËœIk ga ook met jullie mee,' zegt hij dan beslist.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 14:40 

Afbeelding

Ah daar krijgt ze Alexis al weer terug in handen geduwd. Libby en Boris worden vervolgens gewenkt door Cleo en Libby neemt alle woorden goed in zich op, voor ze het dreuzelmeisje mee de trap af sleept. Haar blik glijdt van Connor naar het groepje bij de deur. Er zitten pro's en con's vast aan beide groepjes en Libby twijfelt welke kant ze op wilt. Chloe had de staf en ze had bij dat groepje een betere kans om sneller weg te komen, aangezien hun bootritje naar dit strand toe leidde. Aan de andere kant viel een tweeling op en hadden ze zich niet vermomd. Uiteindelijk hakt ze de knoop maar door en besluit ze bij Connor te blijven. Hij bleek namelijk wel te weten wat er moest gebeuren.

"Ik blijf hier voor nu met het Dreuzel gedrocht en Connor." maakt ze kenbaar. Haar ogen dwalen ondertussen door de kamer, over de lijken heen. Ineens gaat er een lichtje branden. Een idee om de dreuzel motivatie te geven en hunzelf minder verdacht te maken. Ze laat het kind even los en beent naar de keuken toe waar haar blik blijft hangen op een steekmes. 'Perfect'. Met haar hand in haar mouw, pakt ze het mes vast en loopt terug richting het gezelschap. Hardhandig duwt ze het mes in de hand van het meisje.

"Het zou fijn zijn als iemand haar met de Cruciatusvloek kan dwingen haar ouders neer te steken. Oh en, geef mij maar gelijk een bob, als je toch bezig bent." zegt ze een beetje droogjes.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: