Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 17:09 

Toen ik mij zes jaar geleden aanmeldde op HPF1 was mijn nick MissSanniej. Like - what was I thinking? Maargoed, ik was 13 en dat was overduidelijk in de periode van MSN- en breezertaal. Gelukkig was er toen de mogelijkheid om je naam te veranderen en toen heb ik hem veranderd in San Riddle, omdat Tom Riddle een fascinerend personage is en omdat ik vroeger een crush had op Christian Coulson die Tom Riddle speelt in CoS ^^

Op FFF had ik me geregistreerd als Fishawish, omdat dat een nick is die ik al heel lang gebruik o.a. op Livejournal en Twitter, en die had ik eigenlijk wel mee kunnen nemen naar HPF2, maar San Riddle is zo lekker nostalgisch, dus ik houd het nu maar zo (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Tilburg
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 18:08 

Ik heb een aantal jaren aan zwaardvechten gedaan en toen was ik nogal..euhm...ja niet subtiel. Dus barbaars was een logische keuze vandaar Barbarian en later kocht ik zelf ook een full-plate harnas en toen was ik van ijzer. Vandaar Iron Barbarian


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:06 

Mijn gebruikersnaam is mijn eigen voornaam.
Af en toe heb ik wel dat ik mijn gebruikersnaam wil veranderen, maar dat verveelt toch weer na een tijd, en mijn eigen naam zou ik voor altijd bij mij dragen en verveelt mij daardoor ook minder snel. ^^


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:16 

Deianira was Hercules' derde vrouw. Nadat hij meerdere keren is vreemd gegaan werd ze bang dat hij haar zou verlaten en heeft ze hem vergiftigd met giftig bloed. Ik vond het best sterk klinken... (vergeet het stukje waar ze zelfmoord heeft gepleegd XD)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 17:03 

Normaal neek ik meestal Marry of M.P. Maar deze keer ben ik voor Leintje<3 gegaan. Omdat het mijn bijnaam is. M.P. staat voor mary potter. Het is een personage dat ik gecreeí«rd heb toen ik in het 2de middelbaar zat. Mary zou de zogenaamde tweelings zus van Harry Potter zijn.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 13:43 

Hmm ja. Volgens mij ben ik een van de weinige leden die nog steeds een uit de puberteit afkomstige gebruikersnaam hanteert :') Anyway - Pottergirl it is. Niet extreem origineel en ook niet extreem interessant omdat het behoorlijk vanzelfsprekend is (ik bedoel - moet ik echt uitleggen waar het vandaan komt?), maar gelukkig niet zo beschamend dat ik 'm heel graag kwijt wil ofzo.

Tijdens mijn poging om in te burgeren op FFF gebruikte ik trouwens mijn eigen naam, Janneke, als gebruikersnaam, en dat vond ik ook wel prettig. Dat is gewoon een duidelijke naam. Maar goed, ik vind het ook niet zo'n ramp om weer als Pottergirl (of PG, whatever) door het (forum)leven te gaan. Het heeft wel wat nostalgisch :')

Mocht ik ooit genoeg sikkels verdienen, dan is de kans groot dat ik m'n gebruikersnaam alsnog naar Janneke verander, maar dat zal nog wel even duren.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 21:22 

Ik gebruik ook nog steeds mijn oude username uit 2005 hoor :')

Mijn naam is dus Changetje en die gebruik ik eigenlijk overal nog steeds. Twitter, LJ, een tijdje op Tumblr, etc. Ik ben er eigenlijk nog steeds best blij mee.

Hij stamt uit de tijd dat ik 14 was en we iedereen in mijn vriendinnengroepje een Harry Potter-naam gaven. Ik had een huge crush op Daniel Radcliffe en werd daarom Cho :') Mijn destijds beste vriendin had 'Griffeltje' als username, dus deed ik heel origineel maar hetzelfde. Changetje dus. Cho is trouwens ook blijven hangen, want zo word ik nog steeds genoemd :)

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 28, 2011 9:40 

Op HPF1 heette ik Lily Evans, gewoon omdat ik haar wel tof vond en ik moest toch iets verzinnen :')
Nu is het 'Nienna' geworden, dit is mijn echte naam -Joyce- in het elfs. Ik kwam het een aantal jaar geleden tegen en vond het wel leuk klinken.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Friesland
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:37 

Omdat het een mix is tussen 2 van mijn favo OneRepublic nummers: Secrets en Shout.

_________________
"You don't have to call me 'sir', Professor."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hoggy hoggy Hogwarts
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 16:18 

Mijn nickname op HPF1 was 'Pumpkinsoup'. Deze heb ik in eerste instantie ook gebruikt hier om een nieuw account aan te maken, omdat ik vergeten was dat het al mijn nickname was geweest. XD Zonet ging ik even op Google zoeken naar het oude HPF en zag ik toevallig een post van mij staan waardoor ik erachter kwam dat dát dus mijn oude nickname was!

Nu is mijn nickname Maí¤t. Maí¤t is de godin van de eerlijkheid en rechtvaardigheid en dit is voor mij iets wat heel belangrijk is. Ik vind het erg belangrijk dat mensen eerlijk en rechtvaardig zijn en kan dan ook totaal niet tegen liegen. Ik probeer zelf ook altijd zo eerlijk en rechtvaardig te zijn, vandaar.. Ook vind ik het gewoon erg mooi klinken. (:

_________________
But the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: vr apr 01, 2011 12:25 

Preu, Kom van de tv Serie Charmed. Ik vond het altijd wel een gave naam en lekker kort.
Op FFF had ik Mermaid_8 omdat de naam Preu er al was.

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 18:53 

Preu schreef:
Preu, Kom van de tv Serie Charmed. Ik vond het altijd wel een gave naam en lekker kort.
Op FFF had ik Mermaid_8 omdat de naam Preu er al was.


Maar dat schrijf je toch anders?? (Prue) :O :O ...niet dat het heel erg is hoor X'D

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Brabant
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 19:59 

Deianira~ schreef:
Preu schreef:
Preu, Kom van de tv Serie Charmed. Ik vond het altijd wel een gave naam en lekker kort.
Op FFF had ik Mermaid_8 omdat de naam Preu er al was.


Maar dat schrijf je toch anders?? (Prue) :O :O ...niet dat het heel erg is hoor X'D

haha ja dat klopt..
Was een typ fout (a) ik laat het nu maar zo

_________________
    By Gryffindor, the bravest were
    Prized far beyond the rest

Sometimes the HEART
Should follow the MIND
Sometimes the HEART
Should tell the MIND to
STAY AT HOME and
STOP INTERFERING


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 22:45 

maakt niks uit... nu heb je echt een orginele naam (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 7:59 

Ik heb mijn naam op HPF1, FFF en HPF2 altijd maar hetzelfde gehouden. Ooit heette ik ''sweet hermoine'', iets waar Eline me nog graag mee plaagt... Toen heb ik dat veranderd naar Sweet Hermione (of zonder hoofdletters, dat weet ik niet meer).

Ik heb eraan gedacht om mijn nickname in Plot te veranderen, omdat vele mij zo kennen. Maar ik vind Sweet Hermione eigelijk gewoon prima zo.
Waar die naam vandaan komt? Ik associeerde mij vroeger erg met Hermione, that's it. Als iemand fic van Richelle heeft gelezen... well, mijn character is natuurlijk een grote overdrijving, maar ik was wel een beetje zo. Wijsneuzerig, tuttig en verstandig.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme