Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 93  Volgende

Wat is de beste ship naam voor Eric en Caleigh?
Calic 0%  0%  [ 0 ]
Erleigh 0%  0%  [ 0 ]
Javen 0%  0%  [ 0 ]
Rones 100%  100%  [ 2 ]
Ericaleigh 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 16:16 

Medea drinkt altijd teveel toch? xD

Together we both make hurricanes

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 17:52 

Wat een slecht beeld hebben jullie toch van d'r. xD Als ze altijd te veel zou drinken, zou ze ondertussen wel beter tegen de drank kunnen. Obviously not. :shock:

Edit. Oeps! Ik was even vergeten dat Luc al drinken had aangeboden. *gaat post veranderen in enkel brood*

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:13 

Caleigh hoopt ook dat sommige mensen 't niet volhouden o.o Noem geen namen [A]

Maar oke, we gaan dus 2 nachten in Chevney slapen. Gezellig <3 Wat willen jullie dat er gebeurd? :') Barfight? XD Kom maar met suggesties wat er gaat gebeuren. Ze kunnen idd praten over wat ze hebben gevonden in de grotten, maar daar zullen ze vast geen hele dag mee bezig zijn.

Owja, ze krijgen dit keer in totaal 4 kamers, 2 tweepersoonskamers en 2 driepersoonskamers. Dus dan slaapt er nu niemand alleen [A]

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:15 

Eric wilt met Luc:P

En Eric noemt ook geen namen:P Maar Denk dat kleine feeksen dat wel gewoon begrijpen wanneer ze beoeld worden(A)

But I’m being born again

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:17 

Hoe griezelig willen we gaan? :p We kunnen namelijk best even een figuur verzinnen die informatie heeft over hun doel, maar die het pas vrij wil geven na een bloederig, martelend gevecht... xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:18 

Barfight is altijd awesome (: Eigenlijk zou het iets moeten zijn waarbij ze verplicht samen moeten werken. Iets kleins. Dat ze per ongeluk ergens opgesloten komen te zitten. Of dat ze worden opgepakt vanwege de barfight en met z'n allen de hele nacht in een cel moeten doorbrengen :') Dat moet gezellig zijn.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:21 

Of ze worden opgesloten door een stel griezels in een oude kelder zonder wands en allemaal enge geluiden die boven te horen zijn XD

Maar ja, een groepsactiviteit zou leuk zijn. Vooral als 't wat drama op kan leveren XD Maar een cel is denk niet zo'n goed idee. We hebben wat anders nodig.

Michelle
En dan eindigd de man dood en hebben ze nog niets? XD

Kim
Ik heb geen idee waar je 't over hebt...

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:25 

We moeten natuurlijk Eric's gewéldige Crucioskills gebruiken zodat hij blijft leven. :P

í‰én of twee groepsleden kunnen verdwijnen/ontvoerd worden en de rest moet hen gaan zoeken/redden en samenwerken en blabla?

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:30 

Ik denk dat Isra gaat flippen als ze nog een keer iemand van dichtbij een Onvergeeflijke Vloek zit gebruiken, dus da's op zich wel een goed idee XD

De groep moet verplicht I Never gaan spelen :')

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:34 

Pottergirl schreef:
De groep moet verplicht I Never gaan spelen :')

Jaaa! <3

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:37 

Ik voel me nu redelijk... onwetend... Wat is I Never? XD

Caleigh is niet diegene die ontvoerd wordt, ik geloof er niets van dat iemand vrijwillig gaat zoeken *rofl* Dus misschien... moeten we iets meer publiekelijk doen. Zoeken zou lang kunnen duren, als er 3/4 groepsleden worden meegenomen (laten we de dames maar ontvoeren XD Ik geloof nooit dat Eric zich laat ontvoeren op klaarlichte dag. Of Luc. Neil misschien wel, Brody weet ik nog niet) En dan hebben ze grotere kans om ze te vinden? Of er ontsnapt 1 iemand en die waarschuwt de rest waardoor ze een kleine achterstand hebben?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:40 

Dan zegt iemand "I never" en dan verzint ie iets dat ie nog nooit heeft gedaan. De mensen die het wel al eens hebben gedaan, moeten een shotje doen. Hierbij komen nog wel eens beschamende dingen naar buiten. Best leuk, maar niemand van de groep die eerlijk zou zijn, denk ik. :P

Wat zouden de vrouwen samen gaan doen waar de mannen niet bij zijn? :P Want Yvaine en Medea, sure... Caleigh en Isra kan ook nog... maar die vier samen? Wat gaan die in godsnaam doen? xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:41 

Gezellig tutten :') Isra heeft nog een nieuwe lippenstift nodig [a]

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:44 

Ah, een alcohol spel. Geen wonder dat ik 't niet ken :') Ik heb nog nooit een spel met shotjes gedaan, alleen gekeken hoe mijn stiefzus en destijds vriendin van broer bezig waren met dobbelen en bij bepaalde shotjes moesten nemen... Geef mij maar gewoon een vol glas XD

Je vergeet Jessa!!!! : O
En geen idee, ze komen elkaar toevallig tegen? En Caleigh wilt graag worden meegenomen dan, want die gaat eerst in discussie met haar eigen trots voordat ze naar de rest van de groep gaat...

Haha, ja. Lekker tutten, Caleigh zoekt nog een sexy black dress om mannen te verleiden [A] *rofl*

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:48 

Even een disclaimer: ik heb zelf nog nooit I Never gespeeld, ik heb het alleen gezien in LOST :') Ja, ik leef mijn leven dóór tv-series. It's sad. I know.

Ik vind het overigens wel een leuk idee om de meiden iets samen te laten doen en de mannen ook. Misschien dat er dan iets meer bonding ontstaat (LOL, like that's ever going to happen) :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1388 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 93  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: