Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 9:40 

Zo, weer een vers topic waarin jullie kunnen vertellen wat je op dit moment aan het doen bent.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 18:46 

Nu ben ik net thuis na een lange, chaotische dag op het werk. Maandagen zijn altijd wel hectisch, maar vandaag was het nog eens extra druk met bestellingen.

Dus nu zit ik even uit te puffen op de bank en even te kijken of ik vandaag nog iets boeiends heb gemist. Zometeen maar lekker met een kopje thee voor de TV hangen, en daarna op tijd naar bed. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 19:15 

Ik zit keiblij mee te zingen met Beef en te praten met een vriend van me op MSN. Daarnaast zit ik half een fanfic te lezen, meer een kwart eigenlijk en te wachten tot mijn best friend een keer op msn gaat komen, maar dat kan nog wel tot 10 uur gaan duren. @@

_________________
Dragon <3


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 19:21 

Ik heb nu een DVD van De Lama's aan staan ('Superhelden' - en toevallig is er ook een Superheldenscí¨ne voor, die met Inktvisman en Kinnebakman XD) en daar lach ik om. Verder vrees ik het ergste voor mijn rustige avond aangezien mijn huisbaas jarig is en er de hele dag al visite door het huis lawaai loopt te maken.

Oh en ik heb hoofdpijn, dus ik denk dat ik straks maar even belachelijk lang onder de douche ga staan (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 19:40 

Ik ben eigenlijk niet veel nuttigs aan het doen. Het is nu halfnegen en ik heb momenteel meer iets van een halfvijf-gevoel. Ik denk dat het aan het weer ligt of zo, ik heb dat altijd als de dagen beginnen te lengen.
Verder zit ik wat op HPF en Tumblr te snuiten en ik ben nu voor het eerst fatsoenlijk naar het nieuwste album van Adele aan het luisteren. Jaja, ik heb eindelijk Tangled afgezet xD Vroeger hoorde ik Adeles stemgeluid niet graag. Ik ben vreemd.

Verder ga ik straks eens een uitgebreid bad nemen ^^ het verbaast me dat ik nog niet moe ben, vermits ik al van kwart voor zes op ben.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 20:41 

Nu doe ik niet veel bijzonders, ben overal wat aan het rondkijken. Heb juist nog een aflevering van MTV Made gezien (nieuwe verslaving, ik heb een paar eps tot nu toe al online gezien en het is best wel leuk : P) maar ik kijk morgen wel een nieuwe ep.

Verder wil ik heel graag eens afspreken met een vriendin morgen, zou haar willen telefoneren maar ik heb echt een afschuwelijke hekel aan iemand opbellen. XD Ik weet niet waarom maar ik vind het vreselijk als ik iemand moet opbellen. Ik ga zometeen wel op MSN om eens af te spreken ofzo, wil de telefoon even vermijden. XD

Verder doe ik niet veel dan dit bericht typen, ga me zometeen aanmelden op MSN en bedenken wat ik nog kan doen verder deze avond. : P

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 4:30 

*gaap*

Weer eens lekker vroeg opstaan... (5:00) ... snel alle ochtend rituelen.. dan de bus nemen naar spijkenisse, de metro naar rotterdam en dan de trein naar Breda, vervolgens de bus naar mijn school...

Ik word gek van school. Nutteloos... helemaal geen zin... en ik ben moe @@

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 16:41 

Nu verveel ik me. Ik zou natuurlijk huiswerk kunnen gaan maken, maar dat wil ik ook niet. Ik wou dat de stad nog open was of dat het weekend was zodat ik op een terras een colatje kan drinken, maar al mijn vrienden en vriendinnen hebben het gewoon druk, terwijl ik alle tijd van de wereld heb. En dat is soms heel vervelend. Maar goed. Een vriendin komt vanavond wel langs, want ze moet voor school een filmpje maken en ze heeft gevraagd of ik haar daarmee wil helpen. Dus dat wordt wel leuk.
Dus eigenlijk doe ik nu niet zoveel. Ik denk dat ik straks toch echt wel even huiswerk ga maken. En wat muziek luisteren en misschien verder lezen in mijn boek.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 20:20 

Ik ben nu bij mijn zus' huis. Zij zit nu al met mijn zwager in Zuid Afrika, dus ik moet op hun honden passen. Ik ga zelf pas volgende week naar Zuid Afrika en dan zie ik hun daar ook. Ik ben nu heel erg moe en ik denk ook dat ik zo de honden uit ga laten en dat ik dan zo ga slapen. Ik ga dan wel de wekker zetten om 2 uur aangezien ik de #AbductionTrailer + interview wil zien. xD Ik kan namelijk nu echt niet tot 2 uur wakker blijven. Ik ben vanochtend vroeg uit mijn bed gegaan en ik heb het in principe de hele week al gigantisch druk dus ik kan nu al moeilijk wakker blijven. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 21:26 

Nu kijk ik tv op RTL5 en er is een film en er is een supercute little Saoirse! Omg ze is echt superschattig. Sinds Atonement vind ik Saoirse echt geweldig en ze is ook goed in City of Ember :) Echt leuk te zien dat ze hier nog zo klein is.

D'awwwwww.

En nu ga ik lekker Castle kijken :)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 22:03 

Ik zit nu uitgeput met m'n laptop op schoot op m'n bed. Ik heb twee behoorlijk lange dagen achter de rug met veel school, een behoorlijk fysieke theaterrepetitie, een presentatie en een interessante maar heeeeel volle lezing. Voor mijn gevoel is het nu al weekend, haha.

Ik ben al m'n vaste websites even bij langs aan het gaan en ik ga zometeen de laptop uit zetten. Ik ga nog even in Dune lezen (HET IS ZO SPANNEND) en daarna ga ik lekker slapen.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 23:17 

Ik zit nu in een trans te surfen op het internet zonder ook maar iets in me op te nemen. Mag ook wel na een hele dag in de boeken :cowboy:

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 7:34 

Nu ben ik alweer een poosje wakker, want ze zijn hier in de straat de weg aan het vernieuwen, dus iedere ochtend beginnen ze om 7 uur met lawaai maken. En dat gaat nog duren tot eind Juni. #sigh

Nu neus ik dus wat op internet rond want ik kan toch niet meer slapen, en zometeen ga ik maar even douchen, aankleden, en dan wat yoghurt naar binnen werken. Vanmiddag even naar de stad om wat nutteloze inkopen te doen, en dat was het wel weer. xD

Ohja, en als ik beneden kom ga ik eerst kijken of mijn Arretjes-cake een beetje is gelukt, hij moest namelijk een nacht opstijven in de koelkast. :'D Achja, het smaakt meestal toch wel, dus als ie instort kan de visite hem mooi uit het blik scheppen met een lepel! Arretjes-soep. :')

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 0:07 

Momenteel baal ik als een stekker. Ik heb eergisteren like, een goede deal gedaan met mijn DVD-aankopen, al zeg ik het zelf ='D
Werkt mijn meest begeerde DVD niet. Dat is echt balen =___=

Dus nu ben ik aan het uitzoeken of ik met mijn kasbon en aankoopbewijs uit een winkel in stad A mijn dvd kan inruilen in de winkel in stad B. Want stad A ligt niet echt bij de deur (niet dat stad B dat momenteel wel ligt, mais bon). Maar ik vind er niet echt een antwoord op of zo. Na ja. Dat heb ik dan weer, altijd pech! ='D
Ik kan het maar proberen uiteraard. Al kom ik niet meer binnen de 14 dagen in de buurt van een MediaMarkt :')
En terwijl zit mijn laptopje hopeloos hard te zwoegen, kraken en draaien om ook maar iets van "start" te vinden op de DVD =')

Verder. Tja, verder niks. Ik wou een (deel van een) filmpje kijken, maar dat zit er dus niet meer in.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 10:15 

Nu ben ik al een tijdje wakker, ben nog steeds moe maar ik kon niet meer slapen dus ben ik maar opgestaan en ontbijt gegeten. : P Ga mij zometeen douchen, ik ga vanmiddag met mijn stiefpa naar de fitness. Hij is lid van de fitnessclub en je mag normaal gezien iemand gratis meenemen om te proberen. Mijn moeder wil mij graag een fitness abonnement geven voor 3 maanden maar ik denk dat het slimmer is om eerst even uit te proberen inplaats van al meteen een lidkaart te kopen. Dus vandaar ga ik vandaag mee. : P

Verder zit ik op Tumblr en HPF rond te kijken, ga zometeen denk ik eens afsluiten en mij klaarmaken. Nog een fijne dag allemaal : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme