Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 9:55 

Ik heb net even mijn loon uitgegeven in de webshop van AllOverPiercings - ik heb een paar prachtige plugs en een paar simpele tunnels aangeschaft (:

Afbeelding

Mijn nieuwe plugs (: Turquoise, maatje 10mm. Betekent wel dat ik nog even moet rekken, aangezien ik nu zo rond de 9mm zit, maar dat is niet zo'n probleem. Ik wilde sowieso uiteindelijk 10mm hebben. Is een mooie maat, al zeg ik het zelf (: Ik vind de kleur zo mooi <3 Ik ben heel benieuwd hoe ze er in het echt uit zien + hoe ze zitten.

Afbeelding

Deze heb ik ook al een tijd in 8mm, en ze zitten heerlijk. Ze laten ook je gestretchte oorlellen groter lijken (die van mij waren dus 8mm en ze leken wel 10mm met deze dingen in), wat wel lekker is. Ze zijn van silicoon dus je kunt ze heeeeel makkelijk inkrijgen en je voelt ze helemaal niet zitten (: Plus: ik vind ze gewoon mooi.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 18:37 

Mijn laatste aankoop is deze dvd:

Afbeelding

Hij gaat over de 8-jarige Sara (Tiba Tossijn) is niet blij. Ze kent haar vader niet en op school gaat het ook niet al te best. Ze vindt zichzelf dom totdat ze via Victor, een jongwijs klasgenootje, de wondere wereld van het schaakspel ontdekt. In haar fantasie verdwijnt ze in het spel waar ze bevriend raakt met de witte koningin (Monique van de Ven) en de andere stukken. Zo voorkomt ze spelenderwijs oorlog tussen het witte en zwarte rijk én leert schaken als de beste.
Bron: moviemeter

Deze heb ik vroeger eens gezien op Ketnet o.i.d maar ik heb hem nooit af kunnen kijken. De film is me wel altijd bijgebleven en toen ik hem voor 2,95 zag liggen bij de Blokker heb ik hem maar gewoon meegenomen (: Ben er blij mee, nu alleen nog even tijd zoeken om hem te kijken.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 20:32 

nieuwe havaiana slippers, in Brazilií« kosten ze nog geen twee euro en hier over de 20, grrr, maar ze zijn zo fijn!! dus ik kon het niet laten :D

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 11, 2011 23:00 

@ Sanne: Die film is facking goed, you'll be mindblown. Ik heb hem een paar maanden geleden nog gezien en echt - it gets me everytime.

-witte bureaulamp van de V&D. Hij is heel degelijk, wit, lomp en lelijk, maar ik heb een bureaulamp en anders kan ik niks zien. *praktisch*
-spaarlamp voor in bureaulamp, want we zijn milieubewust
-mozzarella-rolletjes bij de natuurwinkel, want ze waren maar iets duurder dan de normale vega-meuk die ik neem. Heb ze vanaaf gegeten en ze zijn lekker! Sowieso verkopen ze daar allerlei onbekende dingen waarvan ik geen idee heb hoe ze smaken, dus ik heb maar even gevraagd wanneer je daar kan proeven. <3
-nog meer eten: brood, yoghurt, chocolade, chips, sesamkoekjes, soep, etc.

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 16:16 

@sweet hermione ik heb ook een nieuwe lamp nodig....

Ik heb gister de film sucker punch gekekenmet popcorn en cola erbij en daarvoor een koffie bij starbucks dus daar heb ik als laatste geld aan uit gegeven

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 16:12 

Ben vandaag gaan shoppen met mijn zus, ik heb echt gigantisch veel gekocht moet ik zeggen. í–

- Eyeshadow appl/sponge
- Eyeliner brush black
- Kohl pencil white
- Liquid Eyeliner black
- 2 panty's, 1 met bloemetjespatroon en andere zwarte van kant
- Vestje met bloemetjes
- Nieuwe bikini met bolletjes
- Marinekleedje
- Verjaardagscadeautje (Me-To-You beertje)

Nog vrij goed gespendeerd, heb wel wat geld uitgegeven natuurlijk maar ben blij met wat ik gekocht heb. : P

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 17:11 

TADAA

Vijfhonderd euro lichter, niet de schoonste, maar hij is betrouwbaar, kwalitatief en snel.
Mijn oude, geleende laptop begon vandaag met kraken. En o ja, hij viel om het kwartier uit wegens oververhitting. Dus ja, het was nodig.

I'm so, so excited...

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 17:54 

Ik heb de afgelopen drie weken ook flink geshopt :') Resultaat:

- Bloemetjessjaal, want mijn oude, witte was helemaal versleten.
- Schattige haarclipjes.
- DVD Bridget Jones's Diary, want die had ik nog niet, ook al is het één van mijn lievelingsfilms.
- Blauwe nagellak van Essence.
- Zomerjurkje met blauw-witte streepjes en bloemetjes
- Roestbruine taillebroek, want die was 30 euro afgeprijsd. :3
- Teen Vogue.

En nu mag ik even niks meer uitgeven, haha.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 19:07 

Mijn laatste aankoop (los van het ongezonde "leren voor tentamen"-voedsel) is een studieboek. Epidemiology: an Introduction door Kenneth Rothman. Ik heb het niet nodig voor de studie, maar ik wilde het zelf hebben om me te kunnen verdiepen in statistiek! :D

nerd alert!
Afbeelding

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 19:28 

Een Laptop @@

Dell Inspiron 17R... ik heb hem nog niet, maar ik ben er wel blij mee. Al had ik liever een alienware genomen.., maarja, ik weet niet waar ik zo snel 1200 eurotjes vandaan moet halen (a)

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: ma apr 18, 2011 20:25 

Vandaag heb ik geld uitgegeven aan 3 dingen:

- Hoge taillebroek van New Look
- Bretellen van Claire's
- Noodles van Wagamama's

Een hogetaillebroek wou ik al langer hebben en ik was toevallig in de New Look gaan kijken, stonden daar een paar voor een knalprijs. Eerst koste hij 35 euro maar die was dus gezakt naar 15 euro, was gewoonweg super. : D Vind het echt een koopje, ben er heel blij mee.
Ook zwarte bretellen gekocht bij Claire's, die zullen denk ik wel voor een leuke afwerking zorgen. : P
Na de hele dag rond te lopen in Antwerpen hadden we besloten te gaan eten bij Wagamama's, ik had Chicken Chili Ramen besteld. : P

Heb vorige keer ook genoeg geld gespendeerd aan kleren, het is wel genoeg geweest voor nu denk ik. XD

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 21, 2011 7:13 

Gister heb ik nieuwe schoenen gekocht : D

Afbeelding

Eigenlijk was ik op zoek naar bruine ballerina's, maar die zijn nergens voor een redelijke prijs te vinden. Daarom heb ik deze maar gekocht (: Als het dan eens slech weer is, doe ik mijn Vans of All-Stars wel gewoon aan.
*aait new shoes*

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 22, 2011 12:22 

@San: Ooooh pretty! Wat mooi dat de zool ook wit is (:

Het was gisteren stufi-dag, dus ik heb vanochtend even flink geshopt XD Had ik al een tijdje niet gedaan en het was wel even nodig, dus het is voornamelijk nuttig spul geworden, maar toch (:

- Een strapless shirtje van de H&M, wit met rode, blauwe en grijze bloemetjes. Deze! Ik heb 'm nu aan en hij is zooooo leuk <3
-Twee paar sokken van de H&M, deze maar dan met andere kleuren (waaronder roze). Eigenlijk herensokken maar whatever - mannen hebben vaak mooiere sokken :3
- Vier paar sokken van de HEMA, twee paar met witte en blauwe streepjes en twee paar met witte en groene streepjes.
- Een witte BH van de HEMA. In de aanbieding en mijn goeie witte BH was laatst kapot gegaan, dus yay (:
- Fingerless gloves van zwart nepleer, bij de Bijou Brigitte <3 Ze lijken heel erg op deze, die Chris Colfer aanhad in de eerste aflevering van seizoen 2 (: Daarom freakte ik ook toen ik ze zag en moest ik ze natuurlijk meteen hebben XD
- Lippenbalsem met banana cheesecake-smaak XD Ja, echt. Verkochten ze bij de Intertoys. Ik hou van de Intertoys <3
- Deodorant :')
- Een pakje met een rode, roze en een zwarte onderbroek :')

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 16:13 

ahem. Okay. Dus ik zit weer in mijn geefzoveelmogelijkgelduitaanboekenperiode.
Ben dus eerst een week naar Italií« geweest met school, daar heb ik gekocht:

- Romeo and Juliet van Shakespeare.
- Alice's Adventures in Wonderland van Lewis Carroll.
- Through the Looking Glass van Lewis Carroll.
- Twee Venetiaanse maskers (<3)
- Een kalender van Venetií«
- En wss veel meer waar ik momenteel niet kan opkomen :')

Dan ben ik zondag naar EFF geweest... En daar heb ik echt té veel geld uitgegeven aan boeken :')
(Al heb ik toen wel Lauren Kate gemist, bah!)
- Claimed by Shadow van Karen Chance
- Embrace the Night van Karen Chance
- Clockwork Angel van Cassandra Clare
- De strijd om het labyrint van Rick Riordan
- Once in a Full Moon van Ellen Schreiber
- Holy Smokes van Katie MacAlister
- En een boek waar ik momenteel niet kan opkomen :')

Ook ben ik gisteren naar de markt geweest en heb ik een super leuk jurkje gekocht <33

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 16:24 

@Duffie: Haha, jij hebt voorlopig wat te lezen ;)
@Pottergirl: Wat een leuk shirtje!

Ik heb vandaag ook wat gekocht. Het is niet bijster boeiend, maar ik vind dit topic gewoon leuk :')

xBruno Banani Made for Men 30 ml voor mijn broer, die maandag jarig is.
xVerjaardagskaart, voor mijn broer dus.

xCatrice nagellak Bloody Mary To Go - Rood
xCatrice nagellak Blue Cara Ciao - Blauw
xCatrice Liquid Foundation
xWattenschijfjes.

Mijn moeder echt zo ''jij verslind die dingen echt he'' over de wattenschijfjes xD Tjsa, die gebruik nu eenmaal voor alles xD Make-up reiniger giet ik daarop, reinigingsmelk, nagellak remover haha dus dan gaat het hard :P

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: