Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 18:55 

Afbeelding



x Welkom
in mijn gallery. Ik maak graphics in alle stijlen, alle onderwerpen, alle soorten. Graphics mogen naar believen gebruikt of herbruikt worden. Plagiaatplegers worden gestenigd.

x Requests
staan open, maar een garantie voor wanneer ze af zijn bied ik niet. Maar sta vrij om een request te plaatsen, ik zal er zeker naar kijken.

x Cassiopeiic
is een internetpseudo die ik vooral voor graphics gebruik. Het is afgeleid van 'cassiopeia', een mythologisch figuur en naam van een sterrenbeeld. Ik koos de naam vanwege persoonlijke herinneringen aan het sterrenkijken.

x Critique
is hartstikke welkom ^.^ Het liefst zie ik goede onderbouwing en tips, zodat ik er ook wat van kan leren. Either way, enjoy&comment.

x Waarschuwing
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Lees daarom altijd eerst voor gebruik de bijsluiter.

x Updates
[08/03/'11] - topic opening
[20/03/'11] - Jess' request added
[09/04/'11] - 2 colours & 1 blend added
[15/04/'11] - 1 blend added


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: di maart 08, 2011 22:43 

Zal ik dan maar even reageren? @@
Ik zal wel gelijk zeggen dat ik geen kritiek heb, ik vind ze allemaal heel mooi :nerd: Ik vind het leuk hoe je bij sommige plaatjes de kleur heb weggehaald behalve 1 ding. Die icon van Luna vind ik dus heel leuk! Die van Bellatrix, die naast die van Luna staat, vind ik ook heel mooi. Waarom? Nou ik vind hem gewoon mooi @@
Verder vind ik je non-hp icons van the lovely bones ook heel leuk, de kleuren zijn heel mooi en.. eyecatching (a)
Ik zal je topic zeker in de gaten houden!

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 09, 2011 18:53 

In mijn eigen topic heb je al kunnen lezen, dat ik gek ben op je colouring. Ik vind hem zó mooi. Die jurk :O
1 puntje van kritiek. En dat geldt meteen voor al je crea's. Ik ben niet zo fan van je signature op iedere crea zetten. Niet omdat je niet je signature erop mag zetten ofzo, maar ik vind dat het afbreuk doet op je creaties. Ik zou ze zonder gewoon mooier vinden. Natuurlijk is dit iets persoonlijks, maar ik wilde je het toch even meegeven.
Die van Keira Knightley is ook zo mooi :O Ach ja, als je er al uit ziet als Keira Knigtley, dan is een crea waar je op staat bijna vanzelfsprekend mooi. Helemaal niet jaloers. @@

Dan even je icons.
Afbeelding
Ik vind ze allemaal mooi. Maar bij enkelen heb ik het idee dat je ze nog mooier had kunnen maken. En dan bedoel ik 5e en 6e van rij 1, 5e van rij 2 en rij 3 is gewoon een en al pracht. Wat denk ik dat je beter had kunnen doen? Contrast. Ik ben zelf helemaal gek op contrast. En bij deze mis ik dat dus een beetje. En als het contrast goed is, dan de kleuren. Ik vind ze vergeleken met de andere icons namelijk een beetje saaiig en dat terwijl je dus beter kan.
Ik zal dan ook even mijn favo's aanwijzen :P De Bella icon die je een tijdje had ingesteld vind ik erg mooi. Goed contrast en Bella rockt gewoon. Ik vind je andere Bella icons ook erg mooi. Vooral de laatste. Dat rode is cool. En dan die van Snape vind ik heel mooi! En de eerste 2 van rij 3 hebben prachtige kleurtjes. Vooral die eerste. En die van Ollivander vind ik ook erg mooi, want zijn gezicht komt zo mooi naar voren. (Niet dat zijn gezicht zo mooi is xD Maar de icon dus wel!)

Van The Lovely Bones-icons vind ik alleen die van de enge buurman met terror erop niet zo mooi. De crop vind ik niet zo denderend en dat terror vind ik ook niet zo. Voor de rest zijn ze mooi. Leuke kleuren en een beetje speels en daar houd ik wel van.

Nja, ik heb lekker kritisch beoordeeld dus xD Maar ik vind ze eigenlijk allemaal mooi. Maar ik denk dat je bij sommigen dus nog mooier kan =D

Request? (a) Denk niet dat je er heel erg mee zit. Een zekere Johnny Depp? Plz? (a)

Keep it up!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 15:02 

Thanks, beiden! =D Ik heb zeker heel veel aan de critique gehad, ook al zie je daar niet veel van terug in mijn nieuwe werk "^.^ Ik doe vandaag een kleine update, omdat ik het topic toch levende wilde houden, eeeen bovendien je request af heb, Jess!

Afbeelding

En speciaal voor jou heb ik een versie zónder signature bijgevoegd ^.^ In de beginpost staat de versie met sig, onder 'blends'.

Ik ben quite experimental gegaan met deze halftoon-style. Ik moet zeggen dat ik 'm, zeker voor een eerste experiment, persoonlijk erg leuk gelukt vind : D De roos is misschien wat cheesy, maar ik ben persoonlijk wel fan van de roze/blauwe kleurtjes. De lightflash ben ik nog niet helemaal over uit of het wel een leuke toevoeging was, maar zonder was het zo léég, en ik vind dat ik het gloweffect wel aardig heb nagemaakt.

Dus dus dus critiques pl0z!! : D

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo maart 20, 2011 16:41 

Ik vind hem heel mooi gelukt, ookal is het niet echt mijn style. Ook ben ik van mening dat die lightflash een hele goede toevoeging is. Het geeft net dat beetje extra :mrgreen: heel knap gedaan!

Kort berichtje, maar het is wat, toch? (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 07, 2011 16:04 

Wat erg dat ik nog niet eens gereageerd heb (a)
Maar ik had je wel al verteld dat ik hem erg mooi vond. Leuk geí«xperimenteerd met kleuren/zwart-wit. De roos is wat cheesy, maar dat geeft niets, want ik vind hem mooi. Dat lichteffect vind ik ook erg mooi erbij staan. Ik weet alleen nog niet of de texture - die doorloopt op het gezicht van Jack - storend vind of niet. Ik denk dat als je dat weggegomd had, Jack wat meer opviel. Maar zo is ie ook mooi. Wat ik leuk vind is dat de wall niet té druk is, maar toch wel een eye catcher is.

Way to go! =D Ik hoop op meer Johnny-gerelateerd werk van je! Ow en thanks voor de versie zonder signature <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 23:33 

Thanks! Mjah, ik heb meerdere dingen geprobeerd w.b. z'n gezicht. Deze texture is de milde versie. Meer texture en je kon Jack er niet meer uit opmaken, minder/geen texture zag er stom uit omdat de hele plaat texture is... Dus ik heb uiteindelijk een tussenweg genomen; texture, en toch een herkenbaar gezicht ^.^

Helaas geen Johnny-gerelateerd werk bijgevoegd, wel twee colourizations die ik voor een paar wedstrijdjes heb gemaakt elders, en een blend (of eigenlijk een signature, mja). Ze staan ertussen - de onderste twee colours en de laatste blend ^.^

Eeenn nu op 15 april heb ik een manipulatie toegevoegd; 'Caelum'. Tis de bovenste onder de blends! =)

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 16:29 

Hiya =)
Nog geen reacties op je laatste blend? Daar moet even verandering in komen.

Afbeelding

Ik wil je even een gigantisch compliment geven over je originaliteit. Ik vind hem zó gaaf. Ik vind het heel knap op je zo'n soort ontwerp komt. Er zitten veel verschillende plaatjes in verwerkt die echt een heel mooi geheel vormen. Echt super. Ik vind 'm zodanig mooi dat ik dit gewoon als een poster in de winkel zie xD Dat mensen dit gewoon kunnen kopen xD Echt waar. Soms zie je affiches of poster en die slaan helemaal nergens op en zijn niet eens mooi. Jouw werk ziet er dan veel professioneler uit.

Zo. En nu heb ik je ego wel genoeg gestreeld xD Keep it up!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 


Keer terug naar Fan Art & Crea
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme