Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 16:00 

Het is iets waar we ons meestal mee uitdrukken: kledij. We dragen wat we zelf leuk vinden en wat onze smaak is. En het is ook iets waar alle mensen elke ochtend of avond (bv als je uitgaat) mee geconfroneerd word. Want ik geloof wel dat we er allemaal graag picobello uitzien.

Heb jij een bepaalde kledingstijl? Of kun je er niet echt een naam op plakken? Doe jij er lang over om een bepaalde outfit uit te zoeken of heb je eerder iets van: 'Meh, i don't care.'? Heb je bepaalde kledingstukken die je zelf heel graag draagt? Hier kan het allemaal besproken worden. : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: HPF
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 18:11 

Oeh, dit vind ik een leuk topic!

Ik weet niet zo goed hoe ik mijn kledingstijl moet omschrijven. Daarmee wil ik niet zeggen dat het super origineel is, want ik koop mijn kleding gewoon bij de bekende kledinzaken. H&M Divided, Zara en The Sting zijn een greep uit de winkels waar ik mijn kleding koop. Ik probeer er wel altijd iets leuks mee te maken, dat het in ieder geval niet is zoals hoe alle andere erbij lopen.

Een jaartje terug was ik helemaal weg van de baggy broeken, heerlijk vond ik ze zitten. Van rokjes en jurkjes moest ik niks hebben, dat vond ik maar onhandig. Maar rond de kerst kocht ik een leuk rokje met laagjes en sinds dien ben ik eigenlijk omgeslagen. Ik heb nu 2 rokjes erbij gekocht, het zijn van die stretch rokjes zonder iets erbij. Ze staan ook wel bekend als de '5-euro-rokjes' van de H&M, maar ik heb mijne van The Sting. Ze zitten echt heerlijk en ik draag ze het meest met een legging en dan sneakers of mijn All Stars eronder. Ik snap niet hoe ik dacht dat rokjes minder handig of lekker zitten, ik ben eigenlijk helemaal om.

Mijn favoriete kledingstuk zijn dus die twee rokjes, maar ook mijn rode skinny jeans. Hij zit heel erg lekker en met een basic tanktop vind ik het een echte blikvanger. Verder ben ik ook heel erg gehecht aan mijn legerblazer, zo een met van die knopen op de borst. Hij zit heel erg lekker, maar ik merk dat hij nu wel uit begint te worden. Er komen allemaal rafeltjes aan. Wat ik ook heel erg fijn vind, is mijn horloge. Het is een hele mooie, deze. Ik draag hem echt elke dag, ik vind dat hij mijn outfit af maakt.

Als ik toch een 'label' op mijn kledingstijl moet plakken, dan wordt het 'basic alto', of iets dergelijks. Ik hou van natuurlijke tinten met een knal kleur er door heen, zoals lichtblauwe schoenen of een leuk gekleurd sjaaltje in m'n haar.

Ik merk dat mijn kledingstijl de afgelopen jaren heel erg is veranderd. Toen ik 12 was vond ik het allemaal niet zo bijzonder en deed aan wat lekker zat. Eerlijk gezegd dat ik er een beetje uit als een jongen. Maar nu vind ik het leuk om mijn vrouwelijke kanten te benadrukken met jurkjes en rokjes. En daar voel ik me eigenlijk veel zelfverzekerder en vrouwelijker in.

_________________
    An expert in anything was once a beginner


Laatst bijgewerkt door Debbert op za apr 16, 2011 18:44, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 18:30 

Kleding, je kunt niet genoeg hebben :cool: Als ik niet met schoolgeld zat, en dus gewoon meer geld had om uit te geven, zou ik veel uitgeven aan kleding en accessoires.

En ja, ik hou van merken, ookal heb ik er het geld niet voor X'D Jeremy Scott, Givenchy, Juicy Couture, Guess aahh.. (a) Maar vergis je niet, ik heb weinig merk spul in mijn kast, dus mij zie je ook vaak in naamloze winkeltjes :) daarmee kan je zo leuk combineren.

Mijn stijl? Ik ben helemaal gek van K-pop groep 2NE1 (1, 2, 3)en zij zijn echt mijn mode voorbeeld.

Ik hou van hoge hakken, maar ik word altijd zo nagestaard als ik ze draag, omdat ik vrij lang ben van mijzelf, dus het valt heel erg op. Maar daar heb ik best wel lak aan :lol: mijn langste hakken zijn 12 cm.., te doen toch? X'D op mijn middelbare school stond ik er een beetje bekend om, omdat ik altijd gewoon helemaal door het park liep naar het station, zonder enig moeite. Maar het is alweer een tijdje geleden en ik moet er weer aan wennen haha.

Verder draag ik altijd een horloge, ik kan niet zonder. Ik heb een hele mooie van Guess en daar ben ik zuinig op (deze, met een ander bandje). Het valt me wel heel erg op dat hoe duurder het is, hoe langer het mooi blijft... Mijn horloges van Regal zijn snel beschadigd en hebben veel krassen, die van Guess ziet er splinter nieuw uit, terwijl ik hem al heel lang heb.

Als ik ergens een hekel aan hebt, dan is het als ik iets leuks gekocht hebt, en dat een week later iedereen er mee loopt. Ik wil toch wel apart zijn daarin. Daarom koop ik bijna nooit iets bij de H&M, dat is te populair haha :lol: jammer, want het is verder een leuke winkel.

Vroeger was ik heel anders, toen boeide het me allemaal niet echt, ookal heb ik altijd al op hoge schoenen gelopen. Maar verder deed ik laat aan make-up en alles. Dat is nu wel veranderd (a)

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 19:13 

Ik ben echt dol op kleding en mode. Ik heb echt ontzettend veel kleren en probeer er dan ook bijna elke dag leuk uit te zien. :3 Ik volg de trends van nu wel, maar ik merk dat ik sommige dingen al jaren draag en dat nu pas in de mode komt.

Ik heb wel een heel bepalende stijl, waar ik ook echt aan te herkennen ben. Ik draag zoiets als 'meisjes-klassiek'. Dus héél erg meisjesachtig, met veel rokjes/shortjes, jurkjes, bloesjes/tuniekjes (ik heb echt teveel bloesjes) en hakken, maar wel redelijk klassiek allemaal. Ik houd van lichte (pastel)kleuren en bloemetjespatronen (misschien wel iets teveel, haha). Ik draag overigens niet veel strakke dingen. Ja, skinny jeans, maar veel van mijn kleding is wijdvallend. Zit lekkerder en staat schattiger (bovendien ben ik niet zo groot, dus valt sowieso alles wat groter xD).

Zo'n 2 jaar geleden was ik nog helemaal niet zo'n meisje-meisje. Toen had ik nog kort haar en droeg ik elke dag hoodies en sneakers :') Maar op een gegeven moment wilde ik me mooier gaan kleden, dus ben ik langzaamaan andere kleding gaan dragen en heb ik mijn haar laten groeien (en nu behoor ik opeens tot de 'langharigen', zoals mijn kapper dat leuk zegt xD Vroeger was ik jaloers op de meisjes met lang haar, nu heb ik het zelf. And I love it!) Nu vind ik het heerlijk om de hele dag te gaan shoppen, modeblogs bij te houden en modetijdschriften te lezen.

Ik lees natuurlijk weleens de ELLE (wat ik overigens een heel leuk blad vind), maar ik houd me vooral bezig met Japanse tijdschriften, zoals ViVi, Non-no, Mina en Seventeen. Ik kijk natuurlijk alleen plaatjes, maar het is een geweldige inspiratiebron. En op de een of andere manier liggen ze daar echt een (half)jaar voor met de mode. Dus als ik iets leuks zie in de Seventeen, ligt het hier zes maanden later pas in de winkel xD Bovendien leggen deze tijdschriften uit hoe je je het best kunt kleden, wat je beter niet kunt combineren en hoe je één kledingstuk wel op tien manieren kan dragen. :3

Dus ik houd van klassiek, meisjesachtig en schattig. Overigens vind ik wel dat ik me leuker kleed in de zomer, want in de winter moet alles een beetje praktischer. Ik vind het geweldig dat ik nu weer al mijn shortjes en jurkjes uit de kast kan trekken. :D

Als je hier kijkt, kun je een klein deel van mijn kledingkast zien. :3 (Poupeegirl speel ik trouwens ook veel: een poppetje wat je aan kunt kleden volgens de laatste trends. Echt superverslavend - love it. XD)

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 22:23 

Als er iets is waar ik me niet mee kan bezighouden, dan is het wel kledij. Ik heb een bloedhekel aan shoppen. Ik vind het vervelend en saai. Ik hou er gewoon niet van om winkel na winkel kleren uit te rekken te halen en die vervolgens te gaan passen. Ik kan er ook mijn geld niet aan uitgeven.

Mijn kledingstijl is dus ook niet speciaals. Ze komen gewoon uit H&M, C&A, Zara, e.d. Mijn moeder moet me meestal al meesleuren zodat ik eens nieuwe kleren zou kunnen kopen. Ik weet dan ook totaal niet welke kleuren er bij elkaar passen. Een outfit samenstellen duurt bij mij niet lang - ik haal iets uit de kast, check even bij moeder of zus of de kleuren wel samengaan en trek dat dan aan.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 23:37 

Als er iets is wat ik ben, dan is het ijdel. XD Ik besteed vrij veel aandacht aan kleding. Ik zie er soms ook wel uit als een slons though, omdat ik écht heel erg slecht ben in het doen van de was (i.e. het op tijd doen, ik kan prima een wasmachine aanzetten :')) moet ik vaak wel grijpen naar dat ene shirt wat ik liever nooit aan heb maar het enige overgebleven schone kledingstuk is xD

Ik heb niet echt een stijl. Gewoon een beetje van alles wat ik maar leuk vind e.d. Hoewel ik de laatste tijd wel veel army-inspired dingen draag. Legergroene Napoleontische jackjes, en ook giletjes vind ik erg leuk. Ik draag veel skinny/bootcut jeans met vaak wat geragde dingen erop (eh sja, scheurtjes, soms gaten, dat soort dingen, raglook), en ik heb er een paar felblauwe Vans bij, en ook simpele zwarte Allstars.

Ik heb echter ook heel veel zoetsappige meisjesdingen XD Polkadotjurkjes, lieve bloemenjurkjes...

En oohh, ik heb echt een hoge-hakken-fetish. Superslecht voor m'n enkels natuurlijk en ook ik ga regelmatig op m'n bek als ik weer 10 centimeterhakken aan heb, maar omg ze zijn zo leuheuk! Okay, dus ik ben laatst na het uitgaan naar huis gedragen omdat ik niet meer op mn voeten kon staan, maar... ik had die avond tenminste leuke hakken aan :')!!

Maar, for real, ik draag dus eigenlijk min of meer twee extremen. Van extreem 'stoer' of 'fashionable' (in mijn perceptie dan) tot erg truttig en vrouwelijk. Stoere gympen of sexy naaldhakken. Pumps, lage hakken en dikke hakken heb ik echt een hekel aan, ze flatteren je voeten en benen voor geen meter. Draag gewoon geen hakken of écht goede hakken, is mijn mening. Oh en bah, ik heb een hééékel aan slippers en sandalen. Ik draag ze zelfs niet in mijn tuin of op de camping (want ik kom nooit op een camping... ik ben een spoiled hotel brat, há!)

Oooh, en ik kan echt niet naar buiten zonder m'n Oozoo-horloge. Hij is eigenlijk niet van mij, maar van m'n moeder... ze had hem voor haar verjaardag gekregen maar droeg hem nooit, omdat ze het bandje niet lekker vond zitten. Dus ik heb hem lekker ingepikt, want hij was te mooi om in de kast weg te laten rotten. Het is deze, en ja, hij heeft inderdaad bijna de grootte van een wandklok;

Afbeelding

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di jul 05, 2011 18:44 

Ik heb best wel een wisselende kledingsmaak. Het kan variëren van enorm simpel, wanneer ik geen zin heb ik moeilijk doen en het weer zo'n dag is. Dan draag ik ook weinig anders dan een spijkerbroek en een vest.

Maar mijn kledingstijl is nu wel te herkennen in drie losse stijlen. Van heel vrouwelijk, ofwel mooie jurk of rok met een leuke combinatie van legging, shirtje en bloesje. Op zo'n moment kan ik echt bezig zijn met wat mooi is.
Daarnaast iets hips, hoewel de stijl nog wel moet uitbreiden. Leuke spijkerbroek, met stoere bloes en sjaaltje. Of juist iets van een jasje met een hoedje.
Maar in de zomer is het meer simpel sportief. Dan hou ik naast de zomerjurkjes, enorm van driekwart broeken met simpel hemdje. Dit is vast te herleiden naar het feit dat ik twee keer in Egypte ben geweest. Dan wil je makkelijke kleding die goed zit.

In ieder geval volg ik het modebeeld niet en dat leidt regelmatig tot frustratie, omdat bepaalde kleuren niet meer verkrijgbaar zijn. Ik haal mijn kleding echt overal vandaan, maar vooral bij de uitverkoop.
Want wie wil er nu Esprit en andere merken voor 80 euro als het ook voor 15 euro kan?

Naast de kleding draag ik echt altijd sieraden. Meestal een horloge, ketting en twee ringen. Daar hou ik enorm van. Het is dat ik niet zoveel geld heb, anders had ik deze verzameling al gauw uitgebreid.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 22:32 

Ik kan nu niet bepaald zeggen dat ik een bepaalde kledingstijl heb. Loop er dikwijls "casual" bij onder 't mom van: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Ik koop geen merkkleding, simpelweg omdat ik het te duur vind. Daarnaast heb ik kleding toch al als sluitpost op mijn maandelijks budget staan. Dus als ik al kleding koop is het omdat het moet. Een jas/broek e.d. die versleten is bijv. Maarja, ben in dat opzicht niet voor niets standaard voor de NLse man: i don't care en als ik ga winkelen weet ik wat ik wil. Sta ik binnen 5min zo weer buiten met hetgeen waar ik voor kwam.

Vind het wel heel tof om in driedelig pak op te mogen draven. Dat vind ik zelf dan sjiek. Vind het dan ook erg leuk om een collectie aan stropdassen aan te houden. Beetje combineren met leuke overhemden enzo. Moet nog een keer een echt fatsoenlijk pak halen en dat op maat laten maken. Bij bijv. Suit Supply. En bij een net pak horen ook nette schoenen zoals Van Bommels/Van Lier. Voel mezelf ook prettiger/zekerder in een pak. Geen idee waar het aan ligt, maar tis wel zo. Als ik later echt aan de slag moet na mijn studie zal ik toch 't voor werk aan moeten. Dus ik vind dat geen probleem, sterker nog: kan niet wachten tot het zo ver is! :lol:

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 23:34 

Mijn kledingstijl lijkt in omschrijving redelijk op die van Veerle, maar is toch weer iets anders. Mijn dagelijkse outfit: jurk, laarzen/pumps, panty/legging, in de winter met trui of vest. Twee voorbeelden: mini jurkje in panter print, donkerblauwe legging, beige cowboylaarsjes, oorringen met parels; groen/bruin rokje in jaren zeventig print, bruine legging, bruine laarzen, zwart hemdje, gouden vestje, met oorbellen/ketting/zwart strikje in het haar.
Ik draag bijna alleen jurken, want ik vind dat mijn figuur het beste uitkomt in een jurk met hakken eronder. Ik draag bijna geen broeken omdat ik broekenjacht, net als schoenenjacht, haat en wel om dezelfde reden - ik vind het nooit mooi genoeg en het zit nooit goed genoeg.

Ik ben dol op printjes, bloemen, kant, tule, fluweel, lint en kleur. Er zitten een paar geweldige boetiekjes in Haarlem waar ik mee weg loop - eentje heeft voornamelijk suikerzoete Engelse kleding, de ander heeft een ratjetoe van vintage en kleine ontwerpers. Ik heb altijd graag iets wat bijzonder is en niet te grootschalig is geproduceert. Ik vind het niet erg om er meer voor te betalen, maar ik blijf wel een vrek als het gaat om kleding kopen. Mijn duurste aankoop was een tule oudroze Noa Noa rok voor zeventig euro en meer dan 35/40 euro voor een jurk vind ik echt veel geld.

Qua associares vind ik eigelijk - hoe meer, hoe liever. Maar omdat ik toch altijd een print draag en gekleurde panty's moet ik het van mijzelf vaak rustig houden. (': De laatste tijd draag ik bijna altijd iets in/op mijn haar - strikjes, bloemen, hoeden, mutsen, veren, lint en haarbandjes. Ik draag altijd oorbellen en bijna altijd een ketting. Ringen draag ik af en toe, armbanden bijna niet, want ik schrijf en typ veel. Qua schoenen draag ik cowboy laarzen, effen laarzen en pumps. Met make-up wissel ik - het liefste draag ik niks, maar ik vind dat ik er knapper uitzie met. Dan draag ik meestal een bruine lipstift, mascara met kohl potlood of eyeliner en wenkbrauw potlood. Ik heb bruin haar en blonde wenkbrauwen, dus ik moet ze dan wel tekenen als ik iets met oogmake-up doe, vind ik. Ik heb alleen het idee dat ik het nog steeds niet goed onder de knie heb, make-up opbrengen. Met mijn haar bedenk ik wel verschillende dingen, maar ik ben lui.

Ik vind mijn kledingstijl leuk, maar ik wil meer verschillende dingen gaan dragen. Ik wil bijvoorbeeld dolgraag een leren broek, een hoge spijkerbroek en creatieve t-shirts. Vroeger droeg ik ook af en toe een ''heren'' outfit - nette broek, bretels of stropdas, hoed en blouse met giletje. Ik vind dat echt prachtig. Ik denk dat ik ook dat weer wil gaan ''oppakken'' en uitbreiden met een nieuwe broek ofzo.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 12:55 

In mijn kledingkast vind je voornamelijk kleur :') Ik heb in het verleden veel zwart en grijs gedragen omdat ik niet teveel wilde opvallen, maar de laatste jaren ben ik compleet omgekeerd: hoe feller het kleurtje, hoe liever ik 't wil hebben XD De nadruk ligt wat shirts betreft wel op blauw en groen omdat ik een vrij rood gezicht heb waar ik niet zo blij mee ben en warme kleuren dat vaak juist benadrukken. Maar ik heb afgelopen week een knalroze truitje gekocht dus daar zitten ook wel weer uitzonderingen tussen XD

Onder mijn favoriete kledingstukken bevinden zich onder andere een rode spijkerbroek, een heldergroen vest en een zonnebril met een roze montuur (als je dat al een kledingstuk mag noemen lol).

Eigenlijk draag ik altijd een T-shirt of een hemdje met een spijkerbroek. Ik heb een hekel aan jurkjes en rokken, daar voel ik me extreem oncomfortabel in. Nu ik er zo over nadenk heb ik geloof ik ook in totaal maar één jurkje en helemaal geen rokken meer :') Van mijn T-shirts knip ik overigens bijna altijd de hals eruit, omdat ik een hekel heb aan kledingstukken die strak aansluiten op mijn keel. Ik wil mijn hals en het liefst ook mijn schouders vrij houden. Ik heb het ook niet snel koud dus ook in de winter loop ik vaak in een T-shirt rond, maar als het wat frisser is trek ik er een vest overheen. Ik heb wel een paar truitjes met lange mouwen maar ik vind het prettig om iets uit te kunnen trekken als ik het alsnog warm krijg. En als het echt koud is heb ik altijd nog een paar fijne hoodies liggen.

Mijn T-shirts hebben vaak een printje, al dan niet zelf erop gekalkt. Egale shirts zijn ook zo saai :')

Net als rokken en jurken zorgen hakken ervoor dat ik me niet erg op m'n gemak voel. Ik ben vrij lang van mezelf dus als ik dan ook nog eens hakken aan trek moet ik helemaal op iedereen neerkijken XD Ik heb wel een paar hakken in mijn schoenenverzameling, maar die trek ik eigenlijk alleen aan op speciale gelegenheden. Normaal gesproken heb ik All Stars aan (ik heb een crème-wit laag paar en een rood hoog paar), of m'n quasi-legerlaarzen, of loop ik op blote voeten.

Wat sieraden betreft geldt eigenlijk hetzelfde als voor mijn kledingstukken: simpel en felgekleurd. Ik hou van mijn zwarte kettinkje met een knalroze ster eraan, mijn zweetbandje in regenbloogkleuren en mijn zeegroene kralenarmbandje. Ik heb opgerekte oorlellen en ik ben een beetje lui op dat gebied: ik heb eigenlijk altijd mijn zwarte tunnels in en in mijn tweede gaatjes kleine zwarte knopjes. Daarin zou ik wat meer kunnen variëren want ik heb echt een belachelijke verzameling knopjes in alle mogelijke vormen en kleuren XD

Mijn haar is op dit moment gemillimeterd dus daar hoef ik me niet druk om te maken :') Ja, ik ben lui. Maar ook op haargebied hou van simpelheid en kleurtjes XD Ik hou van kapsels die een beetje anders zijn dan anders, dingen die opvallen en mensen een double take laten doen (:

Dus, kort gezegd: als ik ga shoppen scan ik de winkel op felle kleuren, T-shirts en jeans.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Klassenoudste Griffoendor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Gryffindor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 05, 2011 19:25 

Sweet Hermione schreef:
Mijn kledingstijl lijkt in omschrijving redelijk op die van Veerle, maar is toch weer iets anders. Mijn dagelijkse outfit: jurk, laarzen/pumps, panty/legging, in de winter met trui of vest.


Mijn kledingstijl lijkt wel op die van jullie. Ik draag meestal een zwarte legging met daarop een jurkje of een rokje met een shirtje. In de winter combineer ik het meestal met een vestje of een blazer en laarsjes eronder en in de zomer meestal met sandaaltjes, slippertjes of pumps eronder.
Ik vind broeken niet zo lekker zitten als een legging en ik vind rokjes of jurkjes me wel mooier staan. Ik heb ze wel, maar ik heb ze bijna nooit aan.
Al heb ik tegenwoordig wel zo af en toe een korte broek aan met een zwarte legging eronder. Gecombineerd met een shirtje met printje, vind ik dat best leuk!

In mijn kledingkast liggen veel kleuren. Veel jurkjes zijn in één kleur, zowel warme als donkere kleuren, maar nooit heel fel. Verder zie je bloemenpatroon terug komen in mijn kleding. Ik heb veel rokken en een paar jurkjes met een bloemenpatroon.

Sieraden draag ik eigenlijk bijna niet. Alleen met een ‘uitje’ draag ik soms oorbellen en een armbandje. Oorbellen zijn meestal zilver of wit en armbandjes heb ik in verschillende kleuren. In de winter draag ik wel graag een sjaaltje. Ik heb veel sjaaltjes in verschillende kleuren en maten. Ze zijn makkelijk te combineren met dingetjes en zijn heerlijk warm!
Make-up draag ik soms. Als ik weg ga doe ik meestal wat eyeliner en mascara op en naar een feestje ofzo soms ook wat oogschaduw en lippenstift.

Met mijn haar ben ik best lui [a]. Ik heb halflang, bruin, stijl haar. Ik kam het ’s morgens en dan zit het de hele dag wel goed. Krullen ofzo doe ik nooit, eigenlijk omdat mijn haar daar te dik voor is en de krullen er altijd binnen een half uur uit zijn.
Jammer, maar het is niet anders.

_________________

You can do anything as long as you can dream it.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 12:03 

Ik heb niet echt een stijl. Het is meer soms draag ik broeken, dan weer rokjes, en dan shorts, het is afwisselend. Maar ik houd totaal niet van wijde dingen in de winter en herfst. Dan draag ik meer strakke dingen en vesten. In de lente en zomer draag ik wel eens rokjes, maar meestal shorts of driekwart broeken. Daar draag ik gewoon een T-shirt of topje bij. Het is gewoon simpel.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme