Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 09, 2011 20:54 

@ Aislings: Je bent absoluut geen slechte fan. Ik ben dat eerder. Ik heb geen enkele film van Harry Potter op DVD/video behalve de orde van de feniks. :oops:

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 13:08 

Ik ben over iets meer dan een maand jarig, dus ik vraag de dvd voor mijn verjaardag. Hoewel ik het idee dat een box met part 2 ook wel leuk vind. Hm. Ik ga hem in elk geval niet zelf kopen, aangezien ik toch í­éts voor mijn verjaardag moet vragen, haha.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 13:23 

Ik heb 'm sinds vrijdag.

Aangezien al mijn DVD-hoesjes al 'helemaal niet meer bij elkaar passen (allemaal de aparte 2-disc versies), heb ik maar gelijk de DVD gekocht. Het is inderdaad mooi als part 2 en part 1 dan samen horen, maar mij maakt het niet zoveel uit. xD Ooit koop ik wss nog wel eens een prachtge box met ze er allemaal in, met juiste covers enzo. Dan heb ik ze wel dubbelop, maar alsnog xD.

Ik wou gewoon heel graag de film nog eens kijken. En dat heb ik ondertussen ook maar alweer gedaan.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo apr 10, 2011 16:00 

Ik heb de film gisteravond weer gekeken, blijft leuk :D Vannochtend heb ik even de extra's gekeken, het was leuk, maar ik vond het eerlijk gezegt niet bepaald speciaal...

Ach ja, de dvd's koop ik altijd meteen, zodat ik de film gelijk weer kan kijken. Maar als ik uit huis ga, dan laat ik mijn hp-dvd's achter bij mijn moeder, die ook een hele grote hp-fan is :D Voor mijzelf koop ik de blueray Ultimate editions. Die zijn echt geweldig! Heel mooi! Maar helaas ook best wel prijzig. Ik heb tot nu toe alleen de eerste nog maar, daar was ik €50 voor kwijt. Maar het was het wel waard hoor.. :D

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: di apr 12, 2011 15:17 

Meteen op de dag gekocht dat hij uit kwam! Ook diezelfde dag de film en de extra's gekeken! :)

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 10:20 

Ik was eerst aan het twijfelen of ik moest wachten tot ze in een duo-box uit zouden komen, maar toen bedacht ik me dat ik hem dan pas in November zou kunnen kopen, dus ik heb hem gewoon lekker afgelopen zaterdag gekocht :D Bij de V&D met de airmiles van vati, haha. Dus hij was 9,95 geloof ik. :3 En natuurlijk meteen weer gekeken. *___*

Ik vind de foto van het hoesje trouwens echt supermooi. /random thought.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 10:36 

Nah, ik koop ze zodra DH2 uit is wel allemaal. Dan krijg je gegarandeerd zo'n actie of zo. En dan heb ik ze ook meteen allemaal op Bluray. Ik kijk de film tot dan wel op internet of zo, als ik hem nog een keer wil zien.

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 11:49 

Ik heb hem ook nog niet. Ik heb zelfs HBP nog niet. Natuurlijk wil ik ze graag hebben, maar ik wil wel de 2-disc versie en zelfs die van HBP is nog zo'n 17 euro. Het is niet dat ik het er niet voor over heb, maar ik heb dat gewoon even niet zomaar. En dan koop ik liever kleding ofzo dan een DVD die ik ook gewoon even bij een vriend(in) op kan halen xD Dus ja. Nee, ik heb hem nog niet.
Maar die duo-box die hier te spraken is gekomen, trekt mij ook wel. Dus misschien wacht ik daar wel op. En dan heb ik vast een baantje, dus dan kan ik het ook gewoon betalen xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 12:09 

Jessica schreef:
Ik heb hem ook nog niet. Ik heb zelfs HBP nog niet. Natuurlijk wil ik ze graag hebben, maar ik wil wel de 2-disc versie en zelfs die van HBP is nog zo'n 17 euro. Het is niet dat ik het er niet voor over heb, maar ik heb dat gewoon even niet zomaar. En dan koop ik liever kleding ofzo dan een DVD die ik ook gewoon even bij een vriend(in) op kan halen xD Dus ja. Nee, ik heb hem nog niet.
Maar die duo-box die hier te spraken is gekomen, trekt mij ook wel. Dus misschien wacht ik daar wel op. En dan heb ik vast een baantje, dus dan kan ik het ook gewoon betalen xD


Misschien een idee om ze, net als ik meestal doe, voor je verjaardag te vragen? ^^ Of voor Sinterklaas ofzo. De duobox kun je bijv voor Sinterklaas vragen. Of Kerst. Of jouw verjaardag als je in die periode jarig bent :P

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 12:14 

Haha ik was net afgelopen zaterdag jarig, dus dat was een goede geweest, als ik niet al iets anders had gevraagd :P En nu heb ik dus wel geld gekregen van de familie. Maar dat is dan zeg maar ''eenmalig geld''. Het is niet zo dat ik volgende maand weer salaris krijg. Dus dat geld geef ik dan liever uit aan andere dingen - zoals kleding :') of uitjes met vrienden. Maar goed, ik hoop binnenkort een baantje te hebben en dan kan ik wat meer dingetjes kopen en dan komen ze vanzelf ^^

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 22:47 

Ik heb 'm nog niet, maar ik wacht altijd eventjes met films die ik graag wil hebben. Ik vind 20 euro echt teveel voor een DVD. Ik heb ook pas sinds een paar weken HBP op DVD, en ik vind dat helemaal niet zo erg. Als ik de film in de tussentijd echt héél graag wil zien kijk ik 'm wel op internet ofzo. Maar ik ga hem uiteraard wanneer hij wat goedkoper is wel aanschaffen, want ik heb de rest ook op DVD en de collectie moet wel compleet worden uiteindelijk (: Ik ga er vanuit dat Part 1 wel in de aanbieding gaat als Part 2 (bijna) in de bioscoop komt, dus dat is slechts een kwestie van tijd (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 16, 2011 13:18 

Ik heb gisteren geld gekregen van mijn oma voor Pasen, dus zal ik hem waarschijnlijk toch kopen. IK ben benieuwd naar alle extra's :)

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 19, 2011 10:49 


Ik heb hem ook! Toch ben ik het wel volledig eens met Pottergirl als ze zegt dat 20 euro echt teveel is voor een DVD. Ik heb hem (hier in Belgií«) nergens goedkoper zien staan dan 20 euro. Nu heb ik het wel gekocht maar puur omdat het een Potterfilm is. Aan een niet-Potter, net gereleasde DVD zou ik het niet zo snel uitgeven, denk ik.

_________________
    GRYFFINDOR


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: zo apr 24, 2011 12:23 

Ik heb 'm ook, voor 16,99 bij de Blokker. Daar hadden ze een actie, dat 'ie de eerste 2 dagen (8 en 9 april dus) goedkoper was. Nu issie daar volgens mij ook weer 19,99 ofzo.
En ja, dat is best een hoop geld.
MAAR.
Ik vind dat het dat geld waard is. Wat Raya zegt, aan een andere film zou ik dat geld niet snel besteden, maar Potter is gewoon... Potter, dat is gewoon net even specialer.
Hebben jullie alle extra's al bekeken?

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 13:24 

Ik wilde hem heel graag hebben dus, maar dat zat er financieel nog even niet in.
NU heb ik het! Gekregen van mijn lieve boyfriend voor onze 6 maanden :) dus nu ben ik heel blij!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme