Ohja, Rebecca was een emotioneel wezen. Jup, op en top emoties bij deze dame. Zelfs het dragen van haar tas is een reden om haar emoties weer de vrije loop te laten nemen.
"Mijn excuses" antwoord hij netjes op haar commentaar
"Ik had niet door dat mijn vorm van beleefdheid een gevoelige snaar zou raken." gaat hij zakelijk verder. Daar laat hij het bij want hij is niet van plan het voor Elvin op te nemen. Die moest maar voor zichzelf leren opkomen.
In ieder geval lijkt Elvin dolblij met zijn komst, hoewel hij betwijfeld of dat wederzijds is. Nouja, misschien kwam Elvin nog wel van pas.
"Wat goed!" glimlacht hij breed alsof het een van zijn studenten is
"Ik vrees dat ik minder goed voorbereid ben, ik ben net klaar met een ander onderzoek en heb niet meer de kans gehad mij helemaal voor te bereiden" Hij legt zijn hand even vriendelijk op Elvin zijn schouder nu deze hem nog een extra veer in zijn kont steekt.
"Ik vind het ook leuk dat jij erbij bent Elvin. Dankzij jou goede voorbereiding hoef ik geen tijd te verspillen aan ingewikkelde inhaalslagen" Precies, want hij gaat Elvin zijn gegevens even overschrijven, bijschaven waar nodig en dan zelf verder onderzoek doen. Elvin bespaart hem zojuist een hoop theoretisch onderzoek.
Dat Elvin Rebecca niet herkent is bijna lachwekkend. Zijn mondhoeken krullen dan ook vermakelijk iets omhoog
"Dit is Rebecca Leicester" zijn blik gaat even onderzoekend richting Rebecca
"Met kennelijk wat interessante achtergrond informatie" En daar is Emily al. Omdat zij geen gedag zegt doet hij dat ook niet en houdt hij eventuele kletspraatjes achterwege. Het bespaart hem een hoop moeite. Met zijn aktetas al in zijn hand volgt hij Emily naar een andere kamer. Met een ganzenveer, inkt en wat perkament in de aanslag wacht hij op de anderen. Klaar om Rebecca even flink onder druk te zetten.[/color]