Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 9:31 

Nog even over de hiatus:
Ik ben het helemaal eens met Cho. Ik vond Original Songs een van de leukste afleveringen en toen kwam opeens die nieuwe ep en stiekem was die best saai. Natuurlijk wel belangrijk voor de lopende verhaallijnen maar meh. Ik had gewoon een te hoge verwachting. Heeft eigenlijk niks met die hiatus te maken :')

Spoilers 2x18
Spoiler:
Ik ben er speciaal vroeg voor op gestaan en ik heb er echt geen seconde spijt van gehad :D I LOVED IT SO FRICKIN MUCH!

- SANTANA rocks my world! Seriously, in ht begin van ik haar echt stom en alleen maar een bitch, maar she'smade of awesome!
- Somewhere only we know <3 Ik moest ZO HARD huilen!
- Kurt's solo was zoooo mooi!
- BORN THIS WAY! Hij staat nu al op repeat! En daarnaast vond ik de hele acceptance message die er deze week inzat eigenlijk wel heel mooi. Kon iemand lezen wat er op Finn's shirt stond trouwens, dat is de enige die ik niet heb gezien...
- Awww, wat is Emma toch schattig! En eindelijk komt ze uit voor haar OCD.
- Ik weet nog niet zo goed wat ik van Karofsky/Santana moet vinden... Die verhaallijn is kinda weird. Eens kijken wat ze daar nog van gaan maken...
- Unpretty/I feel pretty was ook ZO mooi! En dat verhaal van Quinn vond ik nogal onverwacht maar ook wel bijzonder. Ik vind Quinn ook leuk, misschien scheelt dat :')
- Barbra Streisand in the mall cracked me up XD

En ik ben vast nog een heleboel vergeten... Anyway, I LOVED IT! :D

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 9:58 

@San:

Spoiler:
Op die van Finn stond "Can't Dance" :') Obviously, haha xD.

Overigens nog een spoiler over aflevering 2.21 [huge spoiler!]

Spoiler:
Er gaat dus iemand dood. Ik weet niet wie, ik weet echter wel dat het een vrouw is. En ik vrees een beetje voor Coach Beiste. Ik HOOP in ieder geval dat het geen Glee Club Member is. Dat zou ik echt verschrikkelijk vinden ofzo D: En met die rumours dat Jane Lynch zou stoppen met Glee, heb ik plots ook Sue in mijn hoofd, maar dat zou ook gewoon echt ultraweird zijn en dat zie ik echt niet gebeuren. No way dat er dan een Glee is zonder Sue ofzo. Toch? Dus ja, ik gok een beetje op Beiste, wat ik op zich ook wel jammer zou vinden.

Maar sowieso eigenlijk vind ik een sterfgeval niet passen ofzo. Binnen Glee. Ik weet niet. Ah, we'll see. Ik hoop gewoon dat het niet TE huge is. :')

En verder wil ik een poll in dit topic xD. Kevin? :')

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 17:43 

@Charlie: ksldkl;sakd;lsa Chris was echt effing hot, OMG. Vooral met Born This Way. *_________*

2x18 spoilers
Spoiler:
Ik moet leren om eerst te lezen en dan te klikken, want ik klikte net Charlie's spoilerding open (en hoewel ik het al wel op Tumblr had gezien) en dat had ik dus beter niet kunnen doen. .____.

Maargoed, BORN THIS WAY. LOVED IT. Echt geweldig. Fijn dat ze toch het niveau van Original Songs hoog kunnen houden :3

- KURT, KURT, KURT. Oké, ik wist echt állang dat hij terugging naar McKinley, maar het blijft awesome. En oooh, wat was z'n solo móói. Ik denk dat ik dit wel Kurt's beste solo vind (en oh, wat acteerde Chris toch geweldig. Die handgebaren en z'n gezichtsuitdrukkingen. Hij is echt de beste acteur uit de hele serie).
- Somewhere Only We Know <333 Dat wist ik ook al. XD Maar nog steeds heeeel erg mooi. Ik moest niet huilen, maar ik zat wel zowat tegen m'n laptop te schreeuwen en squealen. Oh, and the hug, dksl;akd;laskd;lsa. ;_____; (en ik moest wel een beetje lachen om die gezichten die Darren steeds trok :'))
- Santana is made of awesome, the end. Ik vond dat stukje met Brittany echt geweldig ("I'm hispanic" XD). Brittany's suddenly fierce!
- Ooooohoooohoooohoooohoooh, BARBRA STREISAND.
- Ik vond het acceptance-verhaal heel mooi. Ik vraag me af wat ik op mijn BTW-shirt zou zetten. XD En ik vond de Quinn/Rachel solo echt supermooi. Ze kunnen allebei zo goed zingen. (EN LOLOL, BUTT CHIN.)
- Wemma! :D
- Quinn's verhaal kwam een beetje uit de lucht vallen, maar dat verklaart wel waarom ze zo'n bitch tegen Rachel was en waaarom zo graag Prom Queen wil worden.
- BORN THIS WAY. ksl;dksa;ldks;la Kurt was echt zo effing hot. *_____* En het hele nummer was gewoon echt geweldig. <3

:Dv

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 19:47 

2x18:

Spoiler:
Geen lange reactie van mij. Ik vond het wel een goede aflevering. In ieder geval veel beter dan die van vorige week.
Acceptance. Ja, daar draaide het om. Er zit een hele mooie boodschap in die episode over zelfacceptatie en zo, dat ik soms zelf nog denk van: "Hell, luister daar gewoon naar en doe je ding!"
En tóch was het eerste wat door mijn hoofd schoot van: "Als ik ook zo'n succesvolle Lucy/Quinn - metamorfose kon ondergaan, deed ik het meteen..." Dus ik ga ervan uit dat die episode niet veel effect op me gehad heeft xD
En ik kan er niet aan doen. Maar ik heb sinds nu echt een hekel aan Zizes. Vroeger dacht ik van 'Hmm, OK, misschien.' Maar zo in andermans verleden zitten speuren en het dan nog openbaar maken. Neen, ik vond het echt niet netjes. Ook al bedoelde ze het goed... Of zo. Nee, ik weet het niet.

Hoe zou mijn BTW-shirt eruit zien?
Mijn shirt zou prolly pikzwart zijn. Omdat ik vind dat er te veel met mij mis is dat het helaas over mekaar heen gedrukt moet worden xD Ofwel gewoon blanco, puur en alleen omdat ik niet zou kunnen zeggen wat mijn grootste issue is xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 22:42 

Spoilers 2x18

Spoiler:
Nou ik heb 'm dan ook eindelijk gezien haha XD En aangezien de meeste dingen hier al geplaatst zijn hoef ik niet echt een uitgebreide review te schrijven, vandaar alleen wat losse opmerkingen van mijn kant.

Ik ben het eigenlijk in alles eens met Charlie over deze ep, including the crying XD Ik heb hard zitten janken bij SOWK, het was ZO. LIEF. Darrennnnnn <3 Ik was trouwens wel een béétje teleurgesteld over het Klaine-gehalte deze ep. Ik weet dat het vanaf nu minder screentime gaat krijgen maar slechts twee scenes in een hele (extra lange) ep vond ik wel een beetje magertjes.

Chris Colfer, you amazing human being you <3333

Santana for the win. I love her SO much.

Lauren is amazing <3 Ze was een beetje een bitch deze ep maar uiteindelijk zorgde dat er wel voor dat we wat meer te weten kwamen van Quinn. Dat vond ik trouwens erg prettig want dat verklaart inderdaad haar bitchgedrag van de laatste eps. Ben blij dat daar wel een backstory aan vast zit.

Wat ik overigens niet eerlijk vond: waarom werden de shirts van Artie en Mercedes niet even iets uitgebreider toegelicht? Alle andere shirts hebben aandacht gehad, al was het maar dat ze even kort genoemd werden (zoals bijv. bij Brittany en Sam). Maar bij Mercedes ('No Weave'? Why?) en Artie ('Four Eyes' - really?) had wat mij betreft wel even wat meer uitleg gemogen.

Barbra Streisand <333333 I LOVE THAT SONG SO MUCH.

Wemma doet me niet zo veel. Goed voor Emma dat ze naar een shrink is gegaan, though (: En ik vond het wel schattig dat ze uiteindelijk toch het OCD-shirt aan had.

Born This Way. I loved it. Kurt was zoooooooo amazing (z'n solo was awesome, as well - I cried like a baby) en ik vind het nummer sowieso héérlijk. En net als iedereen vond ik de acceptance boodschap van deze ep heel mooi. Het is ook iets waar ik zelf best wel mee bezig ben de laatste tijd, en daarom vond ik het ook heel mooi. Ik wil eigenlijk zelf ook wel zo'n shirt. Ik weet alleen niet zo goed wat ik er op moet zetten. Daar ga ik even over nadenken (:

So much voor wat losse opmerkingen haha XD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 27, 2011 23:04 

Aah, laat ik ook nog eens reageren op 2x18

Spoiler:
Ik vond het ook een goede ep. De hele boodschap en zo was gewoon mooi en de manier waarop iedereen daar mee bezig was. Also, Mike en Tina. Ik vind hun zo lief samen. :')

SOWK vond ik erg goed. Dat is sowieso mijn favoriete nummer ever, dus om dat te horen in Glee vond ik heel tof. En het werd gewoon goed gezongen en de emoties werden goed gespeeld. En srsly, een piano op het schoolplein. xD Nice.

Santana/Dave. Right. Srsly, ben ik de enige die heeft gemist dat het uit ging met Sam? Want ik vond dat echt een beetje raar hoe dat ging. Ook totaal geen reactie van Sam of zo. Dat stoorde me wel, hoewel ik niet echt een Sam fan ben eigenlijk, maar dit vond ik gewoon jammer.

Barbra Streisand. Awesome. Haha, dat vond ik echt grappig en ik zat ook zo een beetje mee te bewegen en zo. xD Dat Rachel vroeg of ze in het winkelcentrum was en Kurt's reactie :')

Also het duet van Rachel en Quinn vond ik heel goed. Ik vond dat echt heel mooi. De Lucy storyline vond ik een beetje verrassend, maar wel goed opzich. Want inderdaad, nu heeft haar drang om prom queen te worden een reden.

Santana, wat moet ik zeggen. Zij is gewoon hip. ^^

En dan Born This Way. Dat nummer van Lady Gaga vind ik niet echt geweldig, de tekst en zo wel, maar ik weet niet. Maar de Glee versie vond ik eigenlijk best wel hip. Vooral het begin, ik vond het best sexy toen Mercedes en Tina zo Kurt's blouse opentrokken en zo. :') En het was goed gezongen en de tshirts waren hip. Ik vond het tof dat Emma toch uiteindelijk kwam met 'OCD'.

En ook ik vraag me af wat er op mijn BTW tshirts zou staan. *denkt na*

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 18:57 

Ik ga lekker laat nog even reageren op BTW
Spoiler:
D'aww at Somewhere only We know. Echt één van mijn fave Warblers songs, really. En ik vond het echt een hele mooie scene.

Verder vond ik het een beetje jammer dat het vooral over Rachels neus ging, wat ik eigenlijk helemaal niet zo interessant vond, en dat Kurt's terugkeer naar McKinley helemaal geen aandacht kreeg, eigenlijk.

Wel een erg leuke Karofsky Ep, gelukkig, ik vind m al iets leuker. De Quinn verhaallijn kwam nogal onverwacht en ik vind dr alsnog wel irritant, eigenlijkxD

En Spoilers voor Rumors(2x19)
Spoiler:
Ik denk écht niet dat Kurt vreemd gaat met Sam. En wel grappig dat Rachel en Finn dat doenXD

En DAH ik heb van de week tickets gekocht om met een vriendin naar de Gleetour te gaan in the O2 arena in London in Juni<333

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 02, 2011 23:00 

Savan schreef:
En DAH ik heb van de week tickets gekocht om met een vriendin naar de Gleetour te gaan in the O2 arena in London in Juni<333

Oh my god, you gotta be kiddin' me D: *insert hele hopen jaloezie* Neen, echt, dat lijkt me echt fantastisch. Al is het maar omdat ik dan Chris Colfer zie :'). Wanneer is de tour in London? Zouden er nog kaarten zijn? xD *geen zin om het zelf op te zoeken* Maar dus wel helemaal awesome dat je gaat! Neem je iets mee om het op te nemen? En welke plaatsen heb je?

En vooral: omgzojaloers! D:

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 03, 2011 10:04 

Charlie schreef:
Savan schreef:

Oh my god, you gotta be kiddin' me D: *insert hele hopen jaloezie* Neen, echt, dat lijkt me echt fantastisch. Al is het maar omdat ik dan Chris Colfer zie :'). Wanneer is de tour in London? Zouden er nog kaarten zijn? xD *geen zin om het zelf op te zoeken* Maar dus wel helemaal awesome dat je gaat! Neem je iets mee om het op te nemen? En welke plaatsen heb je?

Het is van 25 tot 30 Juni in London, en ik heb de kaarten Zaterdag gekocht, dus ik denk dat er nog wel kaarten zijn(Gewoon Gleetour.com). Und, yeah omdat we dus heel laat kaarten hebben gekocht zitten we wel op de achterste tribune omdat we geen zin hadden om VIP kaarten te kopen(Die 300 pond zijn.. en de gewone 53) En WELL Mij gaat het er gewoon om het bij zijn en lkhskhasoi Ik ga Chris&Darren zien<3 En Ik denk dat ik het idd wel (Gedeeltelijk) ga opnemen!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 9:20 

Spoilers 2x19 Rumours

Spoiler:
Ik heb niet zoveel met Fleetwood Mac maar ik vond vooral Songbird erg mooi (: Santana was zo lief toen ze dat zong. Wel jammer dat ze dan na zo'n mooie liefdesverklaring later weer glashard ontkent dat ze ook maar iets van gevoelens voor Brittany heeft. Ik had echt gehoopt dat ze naar Fondue For Two zou komen en dat Brittany haar naar prom zou vragen en dat ze ja zou zeggen.

Oooooh Sam bb ;__; Toen Rachel en Finn 'm kwamen opzoeken en hij z'n gitaar terugkreeg en hij moest huilen liepen echt de tranen over m'n wangen. Poor thing ;_; Ik vind hem echt steeds leuker en leuker worden <3 Ook na zijn Sean Connery-momentje vorige week XD Haha. He's such a geek :3

En toen Artie tegen Brittany zei dat ze stupid was had ik het ook niet meer ;_; Ik snap dat hij boos was maar dat had hij echt niet mogen zeggen.

Ik vind April niet zo interessant. Ik vind haar stem niet boeiend. Maar het siert haar wel dat ze Will niet bewust van de Glee club wilde weghalen en dat het uiteindelijk allemaal Sue was (of COURSE).

Het Quinn/Finn-duet vond ik echt heel erg oO Hun stemmen passen echt slecht bij elkaar plus dat liedje was ook niet erg veelzijdig ofzo. Meh. Maar ik vind Quinn/Finn sowieso niet leuk dus ja XD

Weinig Kurt, maar de Kurt die erin zat was wel weer epic <3 Vooral de Kurt/Rachel scene bij de lockers was briljant :') En zo lief van 'm dat hij oude kleren naar Sam ging brengen :3 Zijn dansen tijdens het laatste nummer was ook zo cute, zeker toen hij naar z'n imaginary watch wees :') Hij heeft teveel naar Blaine's dansmoves gekeken denk ik XD I APPROVE.

Spoilers Promo 2x20 Prom Queen

Spoiler:
W-T-F!!!! Wow. Wow. WOOOW. I can't wait till next week. De Klaine! De kilt! Iiiiih <3 En Blaine die I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend (How To Dance) zingt, dat is ZO'N lekker nummer <3 Also - Quinn die Rachel een mep verkoopt, dat moet lekker dramatisch worden. YAY! En ik ben zo blij dat Jesse weer terugkomt, ik hoop echt dat Jesse en Rachel weer een koppel worden want van iedereen waar Rachel mee samen is geweest vind ik hen het schattigst :3

I can't WAIT!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 12:14 

2x19 spoilers

Spoiler:
Even een korte reactie. :')

Fleetwood Mac! Ik zat echt van hiiiiii. Ofzo. Ja, Fleetwood Mac liefde.
Also vond ik de liedjes goed gedaan. Alleen bij het Quinn/Finn duet had ik zoiets van humhum. Maar goed.
Verder vond ik het leuk dat Sam een beetje een storyline kreeg zo. Hij is nogal afwezig geweest de afgelopen tijd. Ik vond het grappig hoe Rachel en Finn dachten dat Kurt vreemd ging met Sam. LOL. Anyway, uiteindelijk die gitaar. Awww. Teary eyes.

En Artie's opmerking tegen Brittany was heartbreaking, haar reactie. Maar ergens snapte ik hem ook wel weer. Ik kan me best voorstellen dat het frustrerend voor hem is.

Santana. Songbird. Ooooh.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 04, 2011 17:49 

2x19

Spoiler:
Ik vond dit echt een heel gave episode. Echt zó tof dat ze een Fleetwood Mac episode deden. Stiekem luister ik (nog) niet naar ze (ik heb laatst wel een heel mooie documentaire over ze gezien en heb net dat album gedownload), maar ik houd wel heel erg van country en ik vind het leuk dat ze folk/country een beetje probeerden te promoten. :) In plaats van al die auto-tuned liedjes.

Ik vond Santana's solo heel erg mooi. Damn, wat kan zij zingen zeg. En ze is zo mooi. <3 Ik zou alleen zo graag willen dat ze ook echt met Brittany ging, aangezien ze nog steeds haar gevoelens ontkent.

En Sam ;____; Ik had eigenlijk al door waarom Kurt en Quinn daar waren, maar het was wel grappig. Dat Finn en Rachel ook echt dachten dat Kurt met Sam vreemdging. XD (En Rachel die alle ships langsging, haha. Dat waren de schrijvers dus ook al opgevallen.) Maar ik vond zielig voor hem dat hij het zo tegen de Glee club moest vertellen :/ En toen Finnchel langs kwam bij Sam en hem die gitaar gaven en hij begon te huilen ;____; Toen moest ik ook huilen. Ik vond Sam altijd al wel leuk, maar nu nog meer. <3

April/Will vond ik random. Ik vind April echt zo niet interessant en haar stem doet me ook niet zoveel eigenlijk. Maar ik vond hun duet Dreams wel erg mooi.

Quinn is echt zo'n bitch. Whoa. Ik dacht dat dat wel afgelopen zou zijn na vorige week, but she's back. Ik vond haar duet met Finn eigenlijk wel leuk trouwens. :')

Te weinig Kurt en geen Blaine (behalve die twee keer dat zijn naam genoemd werd. XD). Kurt was wel heel erg grappig tijdens die scene met Rachel (en mooi, whoa). :') En hij was sexy tijdens het eindlied. <3 Hij moet vaker zijn mouwen oprollen.

En Sue als David Bowie. AWESOME. Dus, Glee Club. Wanneer gaan jullie Bowie doen?

2x20 promo

Spoiler:
Prom episode! Kurt in een kilt! (Weet ik al wéken, maar leuk om eindelijk te zien. :D En haha, Blaine's gezicht toen Kurt zijn kilt showde.) Klaine naar prom! BLAINE DIE BLACK KIDS DOET. OMG, dat is zozozo awesome. Ik houd van Black Kids, ik heb hun album echt helemaal grijs gedraaid. QUINN DIE RACHEL SLAAT. WOW.

En ik ben bang dat ik allang weet wat er gaat gebeuren. Maar toch kan ik niet wachten tot volgende week! :D

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 22:53 

Savan schreef:
Charlie schreef:
Savan schreef:

Het is van 25 tot 30 Juni in London, en ik heb de kaarten Zaterdag gekocht, dus ik denk dat er nog wel kaarten zijn(Gewoon Gleetour.com). Und, yeah omdat we dus heel laat kaarten hebben gekocht zitten we wel op de achterste tribune omdat we geen zin hadden om VIP kaarten te kopen(Die 300 pond zijn.. en de gewone 53) En WELL Mij gaat het er gewoon om het bij zijn en lkhskhasoi Ik ga Chris&Darren zien<3 En Ik denk dat ik het idd wel (Gedeeltelijk) ga opnemen!

Ell, jij regelt een handtekening van Chris voor mij, of je gaat dood @@

Oh, ik ging in je koffer zitten, hm? Ja, dat ga ik nog steeds doen. Watch me.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 22:59 

Alice schreef:
Savan schreef:
Charlie schreef:
Savan schreef:

Ell, jij regelt een handtekening van Chris voor mij, of je gaat dood @@

Oh, ik ging in je koffer zitten, hm? Ja, dat ga ik nog steeds doen. Watch me.

En je regelt er minstens ook één voor mij, of je sterft niet alleen aan een trage en heel pijnlijke dood, maar ik zorg er ook nog eens eigenhandig zelf helemaal persoonlijk voor. AHA! @@

En nog even over 2x19:
Spoiler:
Ik vond deze episode zooooo weird. Het kwam voor mij echt over alsof alle scenes op zich stonden en ze maar aan elkaar waren geplakt en er totaal geen of heel erg weinig lijn in zat. Ik vond het echt een hele vreemde episode. Al kan ik echt niet meteen zeggen wat het preciés was, maar het was gewoon te random en te out of the blue allemaal voor mij.

Wat ik wel leuk vond:

• Santan/Britanny vooruitgang. IK HOU VAN JOU NAYA RIVIERA! Ik vind haar echt helemaal geweldig, ze acteert het ook allemaal heel erg mooi vind ik. Ook Heather doet het overigens niet slecht, dat zou je haast vergeten met Naya in de buurt. Maar oke.
  • Sam's verhalenlijntje vond ik uberlief en uberdroevig enzo en ik heb wel degenlijk gehuild, ook al kan Sam me niet zoveel schelen (ik hoop echt dat Sam/Quinn endgame is, fyi). Het was wel een beetje out of the blue, maar hey. En zo lief dat Kurt 'm kleertjes gaf :'). En verder hoop ik dat ze dit verhalenlijntje niet laten slingeren en erop terugkomen, want anders zou dat maar zonde zijn.
  • Ik vond de muziek op zich wel mooi eigenlijk, vooral de laatste twee nummers (Rachel!solo en het groepsnummer).

Maar verder dus te random enzo. Volgende week ziet er dan wel weer helemaal epic uit!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 23:34 

Nu ik toch bezig ben.

2x18:
Spoiler:
BORN THIS WAY. Kurt, why so sexy. Ik wilde mijn beeldscherm knuffelen, maar dan zou ik je gezicht niet kunnen zien T^T Waarom begin ik bij het einde?

SOWK, ik had de scene al gezien op Youtube, maar ik moest moeite doen om niet te huilen. Er waren andere mensen in de kamer, anders had ik het echt niet gehouden. Darren's gezicht. En die hug. En ALLES aan dat liedje was gewoon.. Yeah.. Sad..
En daarna Kurt's solo. Chris, marry me already. Hij gaat er serieus steeds hotter uitzien, ik zweer het. Remember, zonder Chris was er geen Kurt geweest.
Zo weinig Klaine, though. Nu wordt Darren echt een guest star. Sowieso vind ik één zoen wel een beetje weinig. Vooral omdat Will al genoeg random vrouwen heeft staan onderkwijlen - Emma, Beiste, Holly, you name it.

Die T-shirts waren geniaal. Maar dat verhaal van Quinn vond ik zo onnodig. Vooral omdat in season 1 ze steeds met Mercedes zat van "OMG, het moet verschikkelijk zijn om altijd gepest te worden als je zwaar bent." Nee, echt, dat sloeg nergens op. En er was teveel drama rond Rachel's neus, terwijl de terugkeer van Kurt vrij weinig tijd kreeg en dat al heel lang speelt. Het leek nu een beetje afgeraffeld van 'Kurt weg, Blaine, Kurt terug' Wel vond ik het leuk dat de twee closeted gays aan het daten zijn ^^"

Lebanese. Ik hou van Brittany. Ze is geniaal en droog. Ik kan nog wel uren doortypen over deze episode. Hij was veeeel beter dan NoN, die zo'n teleurstelling was na Original Songs en de hiatus. Het enige goede aan die episode was Blaine die Karofsky te lijf ging. En de snode plannen van Sue om de Glee club te verwoesten, natuurlijk.

Eigenlijk wil ik ook nog reageren op 2x19 ^^" :
Spoiler:
Brittana! Ik vond dat nummer zo mooi, ik hou van Naya's stem en ik vind ze zo goed bij elkaar passen. íœberbitch Santana, de enige die arme, onschuldige Brittany echt accepteert zoals ze is. Stomme Artie. Ja, hij is nutteloos.
Quinn vind ik steeds vervelender worden. Van mij mag ze weg. Finchel ftw!
Sam was zielig. Ik vind Mr. Trouty Mouth steeds schattiger. Vooral zijn uncomfortable uitdrukkingen toen Rachel hem mee vroeg naar de Prom xD

Er is te weinig Beiste in de laatste paar episodes. Ik vind haar veel leuker dan Holly of April of ugh Terry. Er is ook te weinig Sue. En Klaine. Te weinig awesome characters dus. Gelukkig veel Kurt, hoewel hij veel schattiger is met Blaine. Nu is hij gewoon hot.

Door de promo was ik heel enthousiast, maar ik vond hem niet geweldig. Ik hoop dat Prom Queen leuker is. En ik wil niet dat Glee ophoudt. Season 3 moet maar snel daarna komen..

@Charlie: Ik leg hem wel voor je onder de scanner =3
.. De handtekening, niet Chris.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: