Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Murderer

BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 20:40 

Afbeelding

Yay! Positieve aandacht! Aimée omhelst Adrian, die duidelijk blij is dat ze weer terug is. Ze zetelt zich op een boomstronk, zodat haar kleren niet vuil worden en strijkt even over haar nieuwe, donkerblauwe jurkje. "Echt waar? Casey is weg?" Aimée grijnst even. Ze was er zeker van dat Shawn er iets mee te maken had of in ieder geval iets wist. Uithoren. Zo snel mogelijk.

"Ik doe mijn best," zegt Aimée met een bitchy glimlachje als Adrian zegt dat er met haar erbij vast weer dingen gaan gebeuren. "Hm, die uitnodiging sla ik niet af. Ik ben niet van plan zelf een tent tevoorschijn te toveren en in mijn eentje te gaan liggen." Vanuit haar ooghoeken ziet ze Enora langslopen, die iets tegen Christine zegt. "Enora! Ik ben er weer!"

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 7:31 

Afbeelding

Oh oh. Matt kijkt niet blij en hij sleurt haar 'geliefde' alweer meteen van haar weg. En dan blijft ze met Florence achter die blijkt te denken dat ze een of ander iets van plan is tegen Shawn. Not likely. Ze is een wraak actie ontkomen, maar ze gaat dat risico niet nog eens nemen. Shawn heeft de laatste tijd niet echt iets gedaan wat haar kwaad maakt, dus geen gemeene plannetjes op dit moment.

"Bedankt, maar maak je geen zorgen. Alles is in orde!" spreekt ze haar bff toe. Matt en Shawn zijn alweer op de terug weg naar hun toe en ze glimlach lieftalig naar Shawn. Goed dat Matt er aan mee doet en oh yay. Eindelijk een gentleman-kant van Shawn. "Graag. Dan zal ik het zo inrichten." En een honingzoete glimlach.

Als de tent eenmaal staat voorziet ze het van een prachtige donkerblauwe kleur. Zo is het niet te meisjesachtig voor Shawn. Ze hangt wat lichtjes aan de voorkant van de tent, zodat ze kunnen zien 's nachts, mocht het nodig zijn. Aan de binnenkant zorgt ze voor een Arabisch tintje. Aan een kant Shawn's grote bed en aan de andere kant Naomi's grote bed. Daartussen in bevind zich de 'woonkamer' met een sofa en een tafeltje daarnaast. Ook zorgt ze voor een charmant eettafeltje voor twee personen en een kamerplant. Natuurlijk ook de twee schermen, zodat er drie verdelingen zijn in het totaal. Namelijk de woonkamer en de twee bedden. En als laatste een spiegel in Naomi's 'slaapkamer'.

"Ik ben klaar. Zoals je zal zien heb ik gebruik gemaakt van goude, groene, bruine en blauwe tinten. Oh en Oosters meubilair. We zitten in de jungle after all." legt ze grandieus uit. "Er zitten lades in onze bedden, waar we de kleding in kwijt kunnen."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 19:00 

Afbeelding

Shawn heeft het tentje gesommeerd, en hem met een paar simpele bewegingen van zijn wand staande gezet. Nog een zwiep, en de tent is vanbinnen veel groter dan van buiten. Na deze handelingen stapt hij naar achteren, op het moment dat Naomi de tent in stapt. Oh, kijk hem en Naomi eens synchroon zijn! Shawn staat rustig toe te kijken hoe Naomi van een simpel tentje, een hele inrichting maakt. Met kleurtjes en meubels en what-not. Als ze klaar is en uitlegt wat ze heeft gedaan, kan Shawn een glimlach niet onderdrukken. "Yeah, moet je je voorstellen wat we moesten als we geen Oosters meubilair hadden. Of gele en goude en rode en appelblauwzeegroene tinten," zegt hij honend.

"Maar het ziet er goed uit," voegt hij er dan aan toe. Want ook al is Shawn niet zo specifiek gericht op hoe zijn tent eruit ziet, het is waarschijnlijk wel zo slim om Naomi te vriend te houden.

Mooi, alles staat. Nu is het tijd om even om zich heen te kijken naar de rest. Shawn's oog valt op een tent die gedeeld wordt door Enora en Christine. Hij steekt beide handen in zijn zakken, en marcheert met grote passen naar het tweetal toe. "Hello!" begroet hij ze levendig. "Kan ik ergens mee helpen? Tent opzetten? Vergroten?" Hij neemt zijn wand tussen zijn wijs- en middelvinger, en dartelt het stokje achteloos rond. "Your wish is my command, ladies."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 16, 2011 19:11 

Afbeelding

Matt luistert aandachtig naar Flor's ideeí«n over wat hij en Shawn allemaal uitvoeren als ze sleepovers houden, ook al zouden ze het nooit sleepovers noemen. "Dat is eigenlijk best wel spot-on. De pillowfights in ondergoed zijn altijd het hoogtepunt. Misschien moet je een keertje meedoen." Het scheelt maar een haartje of Matt zou gevraagd hebben of ze nu zin zou hebben om te oefenen.

"Hmmm meer blauw spul waarvan ik de naam al lang weer vergeten ben... Kom maar op!" Matt houdt zijn glas weer bij de fles en laat wat spul inschenken. Als hij weer vol is, staart hij ernaar. Ook al is het alleen maar om niet constant in Flor's ogen te kijken. Staren is namelijk niet Matt's ding, hoe graag hij ook zou willen dat het zijn ding was. Het is het gewoon niet.

Stiekem staren! Dat is de beste oplossing. En dan... Een briljante ingeving. Hij pakt een van de enorme fluffy kussens en slaat Flor ermee in haar gezicht. Zachtjes natuurlijk, hij wil geen ongelukken veroorzaken. Alleen maar een epic pillowfight starten. Helaas niet in ondergoed...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 10:15 

Afbeelding

Enora kijkt op wanneer ze opeens een bekende stem haar naam hoort roepen. "Aimée! Eindelijk!" lacht ze naar haar vriendin. "Je laat je te veel missen, heb je al een te,-" Hmm, haar blik glijdt even naar Christine. Ze zou beter maar niet voorstellen dat Aimée bij hun erbij zou komen, misschien dat Christine dat niet zo prettig zou vinden. "Wacht, ik zet even de tent op en dan gaan we even bijpraten!" glimlacht ze snel naar haar vriendin.

En dan net wanneer ze van plan is om de tent gereed te maken, komt daar Shawn aanzetten. Ze wil hem even levendig als hij doet terug begroeten, wanneer ze zich plots bedenkt.
"Nee dat hoeft niet, dankje. Dat kunnen we zelf wel." antwoordt ze dan ook, waarna ze haar rug naar hem keert en de tent met een spreukje overeind zet. Ze blijft eventjes staan en draait zich dan weer naar hem om. "Moet jij je bovendien niet bezig houden met anderen?" verwijt ze hem. Like, hoe vaak heeft hij haar nu al niet laten zitten? Pfuh. Hij heeft heel wat goed te maken.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 15:58 

Afbeelding

Shawn trekt een enkele wenkbrauw op als Enora op een vrij vinnige manier zijn aanbod afslaat. Langzaam laat Shawn zijn wand weer in zijn broekzak glijden - hij blijft echter naar haar achterhoofd kijken tot ze zich omdraait en de aap uit de mouw komt. "Moet jij je bovendien niet bezig houden met anderen?" Okay, hij is lichtelijk gepreoccupeerd geweest de laatste tijd, maar dat had te maken met het feit dat alles rondom Shawn magnifiek in elkaar stortte. Casey die plotseling zwanger bleek te zijn; het feestje waarin hij zich (zacht uitgedrukt) slecht heeft gedragen; Lea die het nodig vond om zijn hoofd eraf te bijten om de Casey-situatie. Geen van deze dingen had hij gepland.

En nu deelt hij ineens een tent met Naomi, omdat hij Matt wil helpen. Wat is daar verkeerd aan? D:

Shawn's ogen flitsen kort naar Christine, aangezien zij op de hoogte is van alle belangrijkere dingen. Maar hij richt zich al gauw weer op Enora. "Wel, er waren een aantal dingen die ik eerst moest... aanzien. En regelen, soort van." Hij voegt er heel verstandig niet aan toe, dat deze dingen prioriteit hadden. En dus eigenlijk gewoon veel belangrijker waren. In plaats daarvan forceert hij een geloofwaardige glimlach op zijn gezicht. Shawn heeft eenmaal geen tijd of geestkracht om alles aan haar uit te leggen op dit moment, en dus doet hij wat hij altijd doet: lachen. En een grapje erachteraan gooien:

"Daarnaast, als ik de hele tijd om je heen had gehangen, zou je me allang al beu zijn. Ik moet het wel spannend houden."

En hoewel een schuldgevoel hem bekruipt, aangezien Enora en hij al lang vrienden zijn en hij het eigenlijk niet kan maken om haar niet op de hoogte te houden van wat er in zijn leven gebeurt, praat hij dit gevoel weg door te bedenken dat hij het haar later wel vertelt allemaal. Later. En daarnaast is er nog een klein deel van hem dat een beetje ongerust is over hoe Enora zal reageren op het Casey-nieuws. Van Christine, Alex en Matt wist, absoluut zonder twijfel, dat ze hem niet zouden afrekenen hierop. Maar bij Enora ligt dit toch wat anders - het is bij haar belangrijk voor hem dat hij indruk op haar maakt. En een tiener-zwangerschap zal dat niet voor elkaar krijgen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 16:47 

Afbeelding

Enora kijkt hem zweigend aan wanneer hij zegt dat eerst wat andere zaakjes moest regelen. Sure, belangrijkere dingen zeker. "Ik ben je nu al beu, Brades." zegt ze dan ook, ze brengt het er toch maar als een soort van grapje uit, ze ging nou geen ruzie met hem maken om onnozele dingen zo midden in de groep.
"Kom jij eens mee." besluit ze dan, waarbij ze hem aan z'n arm meesleurt naar een paar meter verderop.

"Zeg eens, wat doe ik fout? Je laat me wachten om met Casey te praten om me vervolgens te laten staan en vervolgens toch naar de les te gaan, je weigert ook maar in mijn buurt te komen in het bijzijn van de rest, en dan ga je nu ook nog eens met Naomi?" Hij lijkt wel gek te zijn geworden! "Het moet niet gekker worden hoor Shawn, ik weet niet meer wat je van mij verwacht, waar ik nou precies sta." Ze kijkt hem nog even half @@ aan, waarna ze het zelf eigenlijk ook alweer genoeg vindt geworden.

"Verwacht in ieder geval zeker niet van me dat ik aardig ga doen tegen je zogenaamde nieuwe vriendinnetje Naomi. Ik heb veel voor je over, maar dat gaat me te ver."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 16:55 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor lacht even ongelovig naar Matt wanneer hij voorstelt dat ze moet meedoen met hun pillowfights. 'Sure, alsof ik ooit zou kunnen winnen van jullie twee,' lacht ze, terwijl ze hem wat van het blauwe drankje bijschenkt. Ze wil net haar eigen glaasje leegdrinken wanneer Matt blijkbaar het briljante idee krijgt een pillowfight te starten. Het scheelt haast niets of ze had hun bed volgegoten.

Ze kijkt hem aan met een oh-no-he-didn't blik en drinkt snel haar glaasje leeg, waarna ze het eerste kussen dat ze vast krijgt naar hem toe smijt en stiekem hoopt ze dat hij wel zijn blauw spul over zichzelf uitgooit. In voorbereiding op een mogelijke kussenoorlog grijpt ze al snel zo veel mogelijk kussen vast en verzamelt ze bij zich. Munitie is belangrijk. Maar eerst de volgende zet van de vijand afwachten.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 21:59 

Afbeelding

Ja hoor, het blauwe spul gaat om en komt op Matt's (toch al vieze) witte shirt terecht. Nu is het bruin, groen, blauw EN wit. Bijna alle kleuren van de regenboog dus. Stiekem vindt Matt het er wel cool uitzien, maar for the sake of het kussengevecht, fake't hij een frons.

"Ooh, it is ON!" Flor lijkt een fort te bouwen van kussens, maar Matt kan dat ook! Hij grijpt de enkele kussens die nog op het bed liggen, en kruipt naar de achterkant van het bed. Dat zou genoeg bescherming moeten bieden. Met zijn wand laat hij een kussen zweven en hij dirigeert het richting Flor. Matt hoort een doffe klap, maar hij durft niet te kijken. Straks krijgt hij nog een kussen in zijn gezicht!

"Geef je het al op?" Schreeuwt hij naar de andere kant van de tent. In zijn hoofd maakt hij plannen om het fort te bestormen. Hoe dichterbij, hoe beter... Hij is spontaan vergeten dat er nog een wereld bestaat buiten de tent.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di mei 17, 2011 23:24 

Afbeelding

Shawn staat houterig naar Enora te kijken als ze zegt dat ze hem nu al beu is. Wat een vriendelijkheid. Weliswaar weet hij wat humor te detecteren in haar stem, maar in elke grap zit een kern van waarheid. En zij is overduidelijk niet blij met hem. Maar wat wilt ze dat hij doet? Hij opent zijn mond om bijdehand iets terug te kaatsen, maar bedenkt zich op tijd. Hij klapt zijn tanden weer op elkaar.

Plotseling pakt Enora hem bij zijn pols, en 'trekt' ze hem mee naar een eindje verderop. Hij had niet mee gehoeven als hij het niet gewild had - het moge duidelijk zijn dat als Shawn zijn gedachten ertoe had gezet, Enora geen enkele beweging in hem had gekregen. Maar volgzaam gaat hij met haar mee, tot ze omringd zijn door bomen. Niet dat het moeilijk is om omringd te zijn door bomen - ze hadden maar een aantal meter afgelegd. Maar het is de jungle, dus waar wil je anders heen?

Zwijgzaam begraaft Shawn zijn handen diep in zijn broekzakken, en luistert naar Enora's verhaal. Hij heeft haar inderdaad laten wachten om met Casey te praten. En sure, hij heeft haar inderdaad vermeden - omdat hij niet wilde dat Casey hem zag flirten met Enora. Wow. Flirten. Als hij er zo zeker van was geweest dat alles puur vriendschappelijk was, had hij zich ook niet zo vermijdend hoeven gedragen. Maar hij heeft geen tijd om hier te lang over na te denken, want ze schijnt te denken dat hij met Naomi gaat. Waaraan ze toevoegt dat hij niet hoeft te verwachten dat ze lief gaat doen tegen zijn 'vriendinnetje'. En ze wilt weten waar ze nu staat bij hem. Oh god.

"Oh, wauw, okay," komt het uit zijn mond, zodra ze is uitgesproken. Hij neemt zich voor om één misverstand per keer uit te leggen. En het grootste misverstand, is natuurlijk (natúúrlijk) haar aanname dat hij nu met Naomi gaat. Shawn neemt een stap richting Enora, zodat hij wel erg dicht bij haar staat. Maar hij wilt niet dat ze afgeluisterd worden, dus. "Matt en ik waren tent-buddies. Maar... Wel..." Matt en Enora hadden een verleden, en Shawn weet niet zo goed hoe ze ermee om zal gaan als ze te horen krijgt dat haar ex-vriendje nu zit te flikflooien met Flor. "Matt vindt Flor een beetje leuk," maakt hij er dus maar van - alles zo zacht mogelijk uitgedrukt. "En het is Matt, weet je? Dus Naomi en ik hebben een klein - en misselijkmakend - toneelstukje neergezet, zodat Matt en Flor samen in een tent konden slapen. Umm, om te praten. Elkaar beter te leren kennen. Thee drinken. Dat soort dingen." Hij neemt weer een stap naar achteren, en grijnst ietwat schaapachtig naar haar.

"Maar, hey, weet je wat? Nu het plan al is voltooid, zal ik niet meer aan Naomi komen. Okay?" Shawn probeert Enora's blik te vangen - hij kijkt haar vriendelijk aan. Hij wilt het nu écht niet hebben over Casey en die hele situatie. Wat zal ze niet van hem denken?

"En waar je nu staat? Als het aan mij ligt, dan sta je hier." Hij opent verwelkomend zijn armen voor haar, en kijkt haar hoopvol aan.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 0:19 

Afbeelding

Enora kijkt Shawn afwachtend aan wanneer hij dicher bij haar komt staan. Wauw, dat Shawn het voor Matt over heeft om met Naomi in een tent te slapen. Petje af. Ze trekt echter een wenkbrauw op wanneer hij allerlei activiteiten bedenkt die er tussen Matt en Flor plaats zouden kunnen vinden. Okay Shawn, je kan ook gewoon zeggen dat ze aan het flikflooien zijn. Matt gedraagt zich misschien wel heel kinderachtig als hij een jongen om haar heen ziet, maar ze gaat zich niet tot zijn niveau verlagen. Hij deed maar waar hij zin in had, het boeide haar totaal niet meer, niet meer na het gedoe op het feestje. Stomme Matt.

Het schaapachtige grijnsje, de vriendelijke blik, hoe hij haar vervolgens hoopvol aankijkt. Pff, het is eigenlijk ook niet anders mogelijk. Bovendien kan ze sowieso niet lang boos blijven op Shawn. Er gaat dan uiteindelijk een lachje vanaf, waarna ze zijn open armen maar niet leeg laat en hem omhelst.
Voordat de knuffel te lang duurt dat het awkward gaat worden, laat ze hem dan ook maar los, waarna ze hem een stootje geeft. "By the way, het gaat mij niks aan aan wie jij wel of niet zit, dat zijn jouw zaakjes." Nou.. Misschien boeit het haar toch wel. "Ah well, zolang je niet aan Naomi zit dan."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 21:34 

Afbeelding
    Florence Gravois

'Bring it on,' lacht ze, wanneer ook Matt zich een fort begint te bouwen. Ze is nog bezig met haar eigen fort goed en wel uit te bouwen, als Matt al een kussen naar haar toe laat vliegen. Ze ziet het nog net op tijd en probeert het te vangen, maar de snelheid ervan is te groot en met het kussen in haar handen valt ze achterover.

'Opgeven? Wat dacht je?' zegt ze uitdagend terug. Met een zwiepje van haar wand zweven er drie kussen voor haar uit die allemaal recht op Matts schuilplaats afgaan. Die kussen dienen echter slechts als afleidmanoeuvre: ze sluipt al snel dichterbij waar Matt zit met in elke hand een kussen in de aanslag, klaar om toe te slaan wanneer hij zich durft te vertonen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 18, 2011 21:56 

Afbeelding

Matt lacht hardop wanneer Flor naar achteren vliegt door de kracht van het kussen. Daardoor is hij zo afgeleid, dat hij haar kussens niet aan ziet komen. BAF! Daar gaat zijn fort. "JE SPEELT VALS!" Roept hij verontwaardigd. Hij had zo hard zijn best gedaan op het fort! Uit frustratie gooit hij veel van zijn reserve kussens, met de hand, naar de kant van Flor toe, in de hoop haar te raken.

"Laat me raden, dit doe je nooit met Naomi?" Zegt Matt op een plagerig toontje, die de suggestie wekt dat Flor een n00b is wat betreft kussengevechten. Matt is natuurlijk de oppermeester wat betreft kussengevechten. Hij heeft Shawn al meerdere keren ingemaakt. Door de drank is hij helaas wat afgeleid, waardoor hij niet door heeft dat Flor steeds dichterbij komt... EN dat ze gewapend is!

Matt's munitie is nu op. Hij heeft alleen nog de kussens waaruit hij zijn fort heeft opgebouwd. In lichte paniek kijkt hij om zich heen. "S h i t.."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 3:18 

Afbeelding

Shawn haalt weer opgelucht adem als hij het lachje op Enora's gezicht ziet. Ze accepteert zijn knuffel dan ook, en hij drukt haar stevig tegen zich aan voor zolang het duurt. Ze komen gauw weer van elkaar los, en Enora laat hem vervolgens weten dat het haar niet aan gaat aan wie hij zit. Zolang het Naomi maar niet is. Hij wilt iets zeggen in de trant van: "En jij mag ook zitten aan wie je wilt, zolang het Thomas niet is!", maar om Thomas op te halen... Nee. Daar heeft Shawn weinig behoefte aan.

"Hmn jammer," zegt hij luchtig. "Ik vind het eigenlijk wel leuk als meisjes jaloers zijn." Wat niet zo is, maar hé. Zo serieus is dit gesprek inmiddels niet meer. En sowieso slaat de gehele opmerking nergens op, want waarom in godsvresdesnaam zou Enora ooit jaloers moeten zijn op iemand waar Shawn mee omgaat?

"Laten we maar terug gaan naar onze basis," vervolgt hij - ietwat schichtig om zich een kijkend. "Dadelijk worden we aangevallen door iets. En daarnaast, ik wil graag een feestje aankondigen." Laten we maar mooi aannemen dat Shawn en Enora terug lopen naar het kamp. "Ik blijf wel braaf van alle drank af, vanavond," zegt hij tegen haar, onderweg. "Na het vorige feestje... Nee, ik blijf nuchter dit keer. Mmmm, oké..." Shawn grist in een snelle beweging zijn wand uit zijn rechter broekzak. In tegenstelling tot Matt, die zijn wand altijd in zijn achterbroekzak bewaart, wilt Shawn zijn achterste graag behouden.

Hij tikt zachtjes met het stokje tegen zijn keel, en opent daarna zijn mond om te praten. Gelijk is het duidelijk dat zijn stem wel honderd keer luider is geworden -- dit was helemaal niet nodig, omdat hun kamp vrij kleinschalig is. En waarschijnlijk bezorgt hij iedereen nu een hartaanval, maar Shawn neemt dit soort zaken niet in beschouwing.

"Hey iedereen!" zegt hij joviaal, tegen niemand in het bijzonder. "Dus, om te vieren dat we ons momenteel niet in Beauxbatons bevinden, én om te vieren dat er geen leraren in buurt zijn, organiseer ik bij deze een feestje!" Met 'organiseer', bedoelt Shawn dat hij alle credit wilt ontvangen voor het niets-doen. "Leuk kampvuurtje, wat drank - hoewel ik persoonlijk vrij van alcohol zal blijven vanavond - en geweldig gezelschap... Dit wordt een succes!" Dit laatste roept hij vrij hard, wat ervoor zorgt dat ook Shawn's oren wat pijn beginnen te lijden. Gauw pakt hij zijn wand, tikt het weer op zijn keel, en wrijft dan geí¯rriteerd over zijn oortjes.

"Datdeedpijn," zegt hij vooral tegen zichzelf, zijn stem weer op normale volume.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 21:19 

Afbeelding
    Florence Gravois

Met een duivelse grijns valt ze Matt aan. Meedogenloos. Hij heeft het zelf gezocht toen hij haar als het ware een newbie noemde. Hij had beter moeten weten. 'You're dead,' zegt ze, voordat ze zich helemaal op hem stort met één kussen in de hand en er de hele tijd mee op hem klopt.

Net wanneer de victorie dichtbij lijkt te zijn, wordt ze even afgeleid door Shawns stem. 'Oh, goed, dan kan ik het gemiste feestje van vorige keer eindelijk inhalen,' zegt ze, 'want blijkbaar heb ik toen heel wat gemist.' Ze is nog steeds niet helemaal op de hoogte van wat er toen allemaal gebeurd is en dat is zeer zéér frustrerend. Deze keer zou ze het niet missen.

Ze kijkt even afwachtend naar Matt, voordat ze zich weer op hem stort met haar kussen en het gevecht doorzet, totdat hij zich aan haar zou overgeven en zij de overwinning kon uitroepen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: