Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 10:48 

Hmm, naar het schijnt is ie dus fake/fan-made? :')

Ik moet zeggen, ik ben er wel helemaal ingetuimeld, want ik was al overal aan het verkondigen dat ik 'm erg teleurstellend vond. "Wat een stom muziekje met gewoon wat beelden op - die niet eens nieuw zijn!". Maargoed, hij dus wel blijkbaar helemaal nep. Op zich wel goed gedaan dan xD. Nu kijk ik uit naar een ECHTE nieuwe trailer, die me dan hopelijk niet teleurstelt.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 11:54 

Hahaha, ik probeerde mezelf al een beetje over te halen de trailer awesome te vinden, maar het ging niet xD Ook ik vond die muziek niet alles en die beelden hadden we ook al gezien. Voor een fanmade trailer vind ik hem dan best wel goed :P Vooral op het einde, als de beelden sneller gaan en die vent begint te praten.

Nou heb ik echt zin in de echte =D

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 14, 2011 11:55 

Hahaha, ik zat echt helemaal in mijn excited trailermodus, maar ik vond hem ook tegenvallen. Geen nieuwe beelden inderdaad. En lag het nu aan mij of liep de tekst niet altijd gelijk met de beelden? ^^

Dus ik hoop ook op een nieuwe trailer <3 Een echte, that is.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 15, 2011 17:40 

Ik was er toch ook maar ingelopen.

Vandaag zijn er ook nieuwe? foto's verschenen op facebook ik zet de link hier maar onder spoilertag

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 25, 2011 14:05 

Niks officieels, maar ik kwam net het onderstaande op Tumblr tegen en ik wou het toch even posten. Al is het maar in afwachting van een hippe trailer die er heel binnekort aankomt (ik las overmorgen?). Onderstaande is een fan-made filmpje van de intro van de laatste film en ik vind het helemaal geweldig. Deze keer was ik dus lekker wél aan het huilen en goosebumps aan het hebben en alles ofzo. Haha, just watch it. Er is niks spoilerigs aan, ik vind het gewoon heel gaaf gedaan en wou het hier even droppen.


_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 6:53 

Ik kwam deze trailer tegen op Tumblr en dit ziet er behoorlijk officieel uit. kslkdl;askdsa OMG, al die nieuwe beelden *_________* /crying and shaking.

Hieronder dus de eerste teaser trailer van Deathly Hallows Part 2. SPOILERS!


_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 17:13 

Ja, ik zag hem ook op Tumblr!

Spoiler:
Ik kreeg gewoon kippenvel! Molly vs Bellatrix. Dat stukje met Voldemort en Harry. Lupin & Tonks. Fred! Nu weet ik het helemaal zeker, ik ga huilen in de bioscoop. Gewoon omdat het einde verschrikkelijk zielig is en omdat het dan allemaal afgelopen is...

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 19:11 

OMG OMG OMG OMG OMG dathiernognietmeerreactieszijn?

Spoiler:
HIJ IS EPIC OMG OMG OMG OMG!
GEK!

Nee, serieus. Ik had 'm deze namiddag in de studio met enkele klasgenoten gekeken en toen heb ik mijn huilen maar ingehouden en gewoon heel hysterisch staan doen xD. Maar nu heb ik gehuild en nog driedubbel zo hysterisch gedaan. HET ZIET ER HELEMAAL FANTASTISCH UIT OMGZZZZ!

Molly/Bella, omg. Lupin/Tonks omg. En dan al die wands op het einde met die lichtjes die ze schieten. OMG. *neemt adem* GE-NI-AAL en ik KAN NIET WACHTEN!

Alleen wat ik obvious heb aan te merken is dat Harry/Voldemort gedeelte waarin Harry Voldemort meetrekt naar beneden. WHAT THE appeltaart IS THAT ALL ABOUT? Het is toch normaal dat ik me dat niet herinner uit het boek he? :') Ziet er wel heel awesome uit, maa rik kan het niet plaatsen enzo en.

Ahja.

ZO EPIC.

*zucht*

*still amazed*


(niet dat dit echt veel heeft toegevoegd, maar ik ben excited nu gewoon dus, deal with it :'))

Edit:

En nog dit:
Spoiler:
OMG OMG XD. *kijkt 'm nog 64 keer*
Haha, wel grappig hoe vaak Fiennes "aaaaaah" roept, drie keer ofzo.

En Hedwig's Theme is liefde <3

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: do apr 28, 2011 22:36 

OMG OMG OMG OMG

En ik had al geen zin om te gaan slapen *repeatrepeatrepeaaaaat*
Okay tussen spoilers mijn reactie per... seconde ongeveer xD

Spoiler:
0:05 IS DAT SNAPE?

0:07 Ravenklauw <3 *housepride* Maar die steen ziet er een beetje ... groenig uit? Ik zou donkerblauw verwachten...

0:08 Dat zijn toch kleine Lily & Petunia? Aaaah geweldig, uit de Prince's tale!

0:29 Ah ik ben blij dat ze dit er in hebben gedaan, de woede van Voldemort in Malfoy Manner... Het laat echt zien hoe verschrikkelijk slecht hij is, hij maakt zijn eigen mensen net zo makkelijk af als ze iets doen wat hem niet bevalt...

0:37 DRAGON! Hij ziet er echt uit als ik had verwacht, zo albino-achtig!

0:41 Is dat zo'n standbeeld/harnas-figuur van Anderling?

0:51 Go Romeo!

0:52 NARCISSA :love:

0:59 NEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEE FRED :cry: :cry: :cry:

1:04 NEEEEEEEEEEE REMUS EN TONKS NEEEEEEEEEEEEEEE :cry: :cry: :cry:

1:12 Eeeeeeeh wtf? Het heeft wel iets, maar toch... het is vreeeeemd.

1:15 Oh Snape :(

1:20 Gatver het is echt... Eng en heftig :O

1:24 ... Wat gebeurt hier? Ik kan het niet goed zien?

1:26 JAAAAAA EPIC EPIC EPIC! "NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!"

1:32 OMG al die lichtjes...

1:34 - 1:35 Nooooo - Aaah Ginny's schreeuw is echt heart breaking...

1:54 Einde. Kippevel en hyperactiviteit en tranen en waaaaaaaaaaaaaaah. Wat een geweldige trailer :love:


Pfoe.

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 11:20 

Gewoon even zeggen dat die trailer echt megaawesome is !
Spoiler:
Hij is zo freackin' kippenvel achtig.
Hedwig's theme in het begin vind ik echt leuk en goed en mooi en en en...

De beelden zijn ook echt super het ziet er allemaal zo mooi en met een heel donkere sfeer.

En Lupos en Tonks komen erin <3 en dat beeld met Fred was echt zielig...

Maar WTF duikt Harry daar in die afgrond met Voldemort ?
En wat doet Voldemort daar met op dat klif achtig iets met Bellatrix zo een sreuk afvuren naar beneden ?

Oja en die Snape beelden zijn ook echt goed!

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 30, 2011 16:43 

OMG, OMG, OMG.

Spoiler:
Oke, dit is echt de eerste trailer waarbij een paar traantjes zijn ontsnapt. Het drong nu pas echt tot me door dat dit toch echt de laatste film is en omg. Ik weet nog niet helemaal wat ik van dat Harry-en-Voldemort-vallen-naar-beneden vind, maar verder vind ik de trailer echt super. Vind het jammer dat het stuk van Fred er al in zat (dat zit er in toch?), had ik liever pas in de film gezien, maar daar kom ik wel over heen. Verder echt SUPER!

_________________
smile for once, for a moment.
it makes us happy.
what we need is here.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hell
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 23:43 

Spoiler:
Ter informatie van iemand die screening-test heeft gezien van part 2, weet ik wat er gebeurd als Harry, Voldemort mee trekt in de afgrond. Ik ga het lekker niet verklappen, maar mijn meningen over dit stukje zijn gemengd. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Maar het is een indrukwekkend stukje van de film, dat is zeker.

_________________
    I wanna write "I miss you" on a rock and throw it at your face so you know how much it hurts...


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 18:13 

En er is (weer) een poster uitgekomen!

Spoiler:
Afbeelding


Edit:

En er is ook een Hermione poster!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 18:16 

Spoiler:
Mediavormgever reporting in;

Jeezes wat een onprofessionele belettering ._. 't is dat de foto's nieuw zijn, anders zou ik zweren dat het fanmade is.

Verder vind ik de foto's wel mooi.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 18:18 

Malou schreef:
Spoiler:
Mediavormgever reporting in;

Jeezes wat een onprofessionele belettering ._. 't is dat de foto's nieuw zijn, anders zou ik zweren dat het fanmade is.

Verder vind ik de foto's wel mooi.


Spoiler:
Daarvoor moet je geen mediavormgever zijn ofzo. Dat viel me inderdaad ook al op. In de negatieve zin.

En verder: ik ben excited voor de nieuwe film! :') [/whatever]

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme