Geplaatst: di mei 24, 2011 22:56

[...]
Shawn staat in de tent die hij deelt met Naomi. Hij heeft het scherm netjes geplaatst bij zijn 'slaapkamer', zodat ze niet naar binnen kan gluren. Je weet maar nooit, met die meisjes. En nu staat hij dus met halfdicht geknepen ogen te turen naar al zijn meegenomen kleren, die hij op het bed heeft neergelegd. Ugh, zie je, daarom zou het zoveel beter zijn geweest als hij met Matt in een tent lag! Matt zou hem kunnen helpen met het bereiken van een hey, ik heb absolúút niet lang gedaan over het kiezen van mijn outfit, en ik zie er desondanks goed uit.-look.
Uiteindelijk besluit Shawn dat een blauwe trui en jeans, prima zijn. Per slot van rekening zitten ze in de jungle, en zou het geen zin hebben om iets bijzonder moois aan te doen. Hij bergt alles weer op in zijn koffer (ofwel: gooit alles in drie seconden op zijn koffer), en stapt vervolgens de tent uit. Er is al een kampvuurtje, en ergens bij een grote boom, is een soort drank-basis gebouwd. Het lijkt haast op een barretje. Oh, de voordelen van magie!
Hij pakt een flesje water ervan af, en loopt langzaam naar het kampvuur toe. Iedereen is nog in hun tenten ofzo, dus Shawn wacht wel tot iemand hem benadert. Wat nooit lang kan duren, want iedereen wilt zijn gezelschap wel. Een klein gedeelte van hem vraagt zich af waar Enora is en wat ze aan heeft en wanneer ze tevoorschijn zal komen. Maar hij schudt met een flauwe glimlach zijn hoofd, zijn ogen gefocussed op het flikkerende vuur. Hij en Enora - hij moet er niet eens over nadenken. Matt zou waarschijnlijk zijn hoofd eraf bijten, als die erachter kwam wat er allemaal omgaat in Shawn's hoofd. Matt mag dan weliswaar de hots hebben voor Flor, maar dat zegt niets.