Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  Volgende

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 30, 2011 9:26 

Ik ben net aangekomen in Leiden, want ik moet zo naar mijn stage. Ik heb er echt zo geen zin meer in, maar gelukkig hoef ik nog maar 2 weken (hoewel dat ook heel lang klinkt XD). Ik ga me zo maar eens omkleden in iets koelers, want het is hier opeens heel erg warm. .___.

Ook ben ik een beetje pissed off, want mijn laptop doet echt zĂł raar. D: Er zit een draadje los ofzo, want het beeldscherm doet het constant niet - dit is al de vierde keer. Gelukkig heb ik hier nog een ander laptopje hier liggen, maar al mijn documenten en andere spul staat natuurlijk op mijn gewone laptop. >_>

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 11, 2011 21:41 

Nu ben ik heel blij dat HPF weer terug is, want ik heb het wel gemist de afgelopen week (: Verder ben ik net in bed gekropen want ik ben ontzettend lui vandaag. Ik ben ook al praktisch de hele dag aan het fangirlen over Sherlock, dus ik ga zo The Great Game nog maar een keertje kijken (:

Verder eet ik pepermuntjes, want daar ben ik aan verslaafd, en hou ik Twitter, Tumblr, Facebook en m'n e-mail in de gaten want daar ben ik ook aan verslaafd :')

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 8:36 

Nuuuuuu... ben ik pas net een half uur wakker! Wat uitslapen is voor mij. xD Een paar jaar geleden kon ik altijd eeuwen uitslapen, maar tegenwoordig ben ik altijd kapot vroeg wakker, zelfs op zondag. =\

Dus nu kijk ik even rond wat ik heb gemist sinds HPF weer terug is, en verder lees ik mijn Twitter even na. En zometeen ga ik m'n bed maar uit om wat eten te zoeken. :'D Fijne Pinksterdagen allemaal!

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 13:54 

Nu ben ik héél blij dat ik eindelijk kan ontspannen na 5 uur leren voor mijn examen van woensdag. X.X
En verder hard aan het hyperen omdat ik eindelijk men vliegtickets heb ontvangen om naar Berlijn te gaan. <3
Yay. Yay. Yay.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 19:56 

Nu ben ik aan het schrijven aan mijn Blaine verhaal, maar dan wat hoofdstukjes te ver want ik kon niet wachten tot hij Kurt ging ontmoeten *Lecough*. Verder ben ik heel blij want over twee weken precies zit ik nu in het vliegtuig naar London, Glee live. Which is exciting<3. We gaan echt de hele woensdag rondhangen bij de artiesten ingang, ons motto: De cast moet toch EENS naar binnen!

Anyway, ik luister Glee's 'For Good' en probeer een link te vinden voor The Glee Project.

Obsessed anyone? Nah.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 13, 2011 21:00 

Ik heb nu net 240 kilometer gefietst door de harde wind en de regen. No kidding. Ik heb vandaag namelijk de Fiets-Elfstedentocht gedaan. Pfoeh!! Ben he-le-maal kapot! Ik zit daarom nu ook met een bak warme koffie achter mijn laptop. Morgen lekker vrij om bij te komen en Game of Thrones te kijken.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 9:34 

Ik heb vandaag dus echt een bad-hair-day @@ het wilt gewoon niet goed zitten.

Ik wilde eigenlijk naar het dorpje 4 km verderop om boodschappen te doen, maar het weer zit niet echt mee... ik weet niet of het wat gaat worden om door dat heen te fietsen. Misschien dat het nog gaat omweren hier :shock: daar wil ik helemaaaal niet doorheen fietsen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 13:28 

Nu ben ik héél nerveus aan het wezen, omdat mijn school vandaag zal bellen naar de studenten die NIET geslaagd zijn, en ik wil niet dat mijn telefoon gaat rinkelen. X.X Ik wil mijn diploma!
Verder ben ik blij dat ik binnen in de lekkere frisheid zit, want buiten is het echt niet te doen van temperatuur. De hele ochtend er mogen in fietsen, en gosh...To hot to bare.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 17:03 

Nu zit ik nog maar net een half uurtje binnen. Ik heb de hele middag buiten in de tuin gezeten, in de zon, met een boek en het was heerlijk. Ik leef voor dit weer, het kan me niet warm genoeg zijn.

Na een heerlijk verfrissend glas Ijsthee ben ik naar boven gegaan en nu kijk ik dus Desperate Housewives en ben ik aan het smsen met een vriend in Duitsland. Beter kan een dag niet zijn!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 15:45 

Ik ben nu al even thuis, ben vandaag naar de nieuwe Transformers geweest en was weer awesome <3 Ik ben nu wat aan 't rondsurfen en weinig aan 't doen. Over een uurtje het eten opzetten en ik denk dat ik nog maar even een kookprogramma ga kijken <3

Verder hoop ik vanavond nog stemmen te krijgen voor mijn RPG-aanmelding (: Nog 2 en er zijn genoeg stemmen om open te gaan (:

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo jun 29, 2011 18:53 

Ik ben nu alweer een kleine twee uurtjes wakker, genietend dat ik straks niet moet werken, en ik zit hier eigenlijk te smelten op mijn kamer. Het koelt hier maar niet af en zolang de zon op mijn raam met gesloten gordijnen staat, gaat dat raam niet terug open! @@

Verder heb ik een beetje honger. Zo maar eens kijken wat ik naar binnen ga spelen. Ik heb eigenlijk stiekem zin in een pizza in plaats van iets gezonds. Ja, dat gaat het worden, denk ik. Straks of zo. Ik denk dat ik eerst mezelf in een koud bad ga onderdompelen, want ik heb het gewoon te warm... '.'

En dan zie ik nog wel wat ik doe. Hopelijk is er genoeg volk online tegen dan, en anders kijk ik een filmpje! @@

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 11:57 

Ik zit te wachten op de zon, die gelukkig steeds meer tevoorschijn komt. Ik wil namelijk nog wat zonnen, aangezien mijn benen nu streepjes hebben, omdat ik de afgelopen dagen heb liggen zonnen in verschillende lengtes korte broeken :') En ik heb vanavond een feestje en ik wil een jurkje aan, dus dan moeten die strepen wel weg zijn xD
Voor de rest ga ik zo nog even de stad in denk ik om een cadeautje te kopen voor een vriendin.
Ik heb super veel zin in vanavond :D

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 12:30 

Nu ben ik me een beetje aan het vervelen, maar daar komt straks wat verandering in want ik ga zo meteen naar de bibliotheek, die opent binnen een halfuurtje dus kan ik rustig op mijn duizend gemakskes naar daar stappen. : P Ik ga opzoek naar boeken die ik nog wil lezen aangezien ik zondagavond naar Frankrijk vertrek en ik zou graag wat lectuur met me mee willen hebben aangezien ik naar een plaats ga waar niets te beleven valt, beter dat ik dan een paar goede boeken lees. : P

Verder luister ik naar de soundtrack van Tangled want ik vind die awesome. : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 12:32 

Op dit moment zit ik een beetje bij te komen van vanochtend want ik heb op school meegeholpen bij het gereedmaken van een expositieruimte, oftewel: witten witten witten witten witten. Ik heb de blaren er van op m'n handen staan XD Ik ga denk ik zometeen even een aflevering van Doctor Who kijken en misschien nog een beetje opruimen hier en daar, en dan moet ik om 3 uur bij m'n nieuwe kamer zijn om te kijken wat er nog moet gebeuren en om de afmetingen op te nemen en foto's te maken (:

Verder heb ik nog niet echt plannen vandaag, ik denk dat ik het een beetje rustig aan ga doen voor de verandering :')

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr jul 01, 2011 19:08 

Op dit moment maak een playlist voor mijn feestje van morgenavond. Aangezien ik een verschrikkelijke muzieksmaak heb (tenminste, volgens de maatstaven van de meeste van mijn vrienden :P ) heb ik mijn broertje maar geraadpleegd :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: