Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 21:41 

Er is nu ook een nieuwe poster van Snape

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 13:24 

Epiloog spoiler
Spoiler:
Ik las ergens dat Jade Olivia - Tom Feltons vriendin - Draco's vrouw Astoria Greengrass gaat spelen. Weet nog niet wat ik daarvan vind... :P

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 15:35 

@Michelle yep, dat klopt xD

De runtime is bekend. Voor degene die het willen weten, het staat onder de spoiler! =D

Spoiler:
De laatste film wordt ook direct de kortste! De film gaat 125 minuten duren (is nogsteeds ruim 2 uur, maargoed).

Even ter vergelijking (van Mugglenet)
- Sorcerer's Stone: 152 minutes
- Chamber of Secrets: 161 minutes
- Prisoner of Azkaban: 141 minutes
- Goblet of Fire: 157 minutes
- Order of the Phoenix: 138 minutes
- Half-Blood Prince: 153 minutes
- Deathly Hallows, Part 1: 147 minutes
- Deathly Hallows, Part 2: 125 minutes

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 17:20 

Spoiler:
Oh, toen ik de trailer zag, hoopte ik eigenlijk op minstens 2,5 uur harde actie. Had niet verwacht dat hij zo kort zou zijn. Maar goed, aan de andere kant moet je het eigenlijk ook optellen bij de tijd van Part 1... dan is het wel weer heel lang. :P

_________________
"Boo... Guess who?"


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 8:08 

Wat gaat de tijd snel! Over een maandje is hij gewoon uit en dan zullen we nooit meer kunnen uitkijken naar een HP movie. D:

Wel is er in de tussentijd alweer veel bekend geworden, namelijk:
- de tracklist van de soundtrack. Deze zal op 12 juli in de winkels liggen:
Spoiler:
1. Lily’s Theme
2. The Tunnel
3. Underworld
4. Gringotts
5. Dragon Flight
6. Neville
7. A New Headmaster
8. Panic Inside Hogwarts
9. Statues
10. The Grey Lady
11. In the Chamber of Secrets
12. Battlefield
13. The Diadem
14. Broomsticks and Fire
15. Courtyard Apocalypse
16. Snape’s Demise
17. Severus and Lily
18. Harry’s Sacrifice
19. The Resurrection Stone
20. Harry Surrenders
21. Procession
22. Neville the Hero
23. Showdown
24. Voldemort’s End
25. A New Beginning


- de allerallerlaatste trailer:
Spoiler:


Op Mugglenet staat dat dit de allerlaatste HP trailer ever zal zijn. Is that for real? D: Komen er ook geen tv-promo's etc meer uit? I just can't say goodbye yet....

Reactie op de trailer:
Spoiler:
WOW! Ik vind dit echt de beste trailer everrrrrrrrr! En omg, we zien Lily praten tegen een kleine Harry. Ik geloof dat ik op dat moment al begon met huilen, haha. De rest is ook EPIC! Die stukjes van de andere films tussendoor zijn ZO mooi <3 en Voldy freaks me out! Ik denk ook dat we Ron & Hermoine gaan zien in The Chamber of Secrets... Dat zou ook echt gaaf zijn! En ah, de scene met de Resurrection Stone zag er echt heel mooi uit!

Dat wordt me toch een partij janken XD

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 12:45 

OMG. Niet van die depressieve dingen zeggen T_T Laatste trailer ooit? Nooo.

Reactie trailer:
Spoiler:
Om trailers moet ik niet snel huilen, maar net als bij San, begon ik al toen Lily tegen baby Harry ging praten T_T Deze trailer was echt prachtig. I love it <3 De wanhopige blik van Lucius, Harry die Snape beschuldigd van de moord op Dumbledore, brandend Hogwarts. En de Resurrection Stone. Ik moet wel toegeven dat ik Daniel Radcliffe steeds minder als Harry ga zien, wat ik heel jammer vind. Maar goed, ik moet het maar met hem doen xD En ik vind het heerlijk om Sirius weer even te zien. Ik wil zoooo graag Lily/Snape scenes <3


Ik kan niet wachten op de nieuwe film en tegelijkertijd mag het van mij nog wel veel langer duren. Ik kan gewoon niet geloven dat dit de laatste film is. Niet meer uit kunnen kijken naar een boek was 1 groot drama, maar toen hadden we de films nog. Nu is het straks gewoon voorbij :O Nu zeg ik zelf depressieve dingen xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 15:59 

Heel korte reactie op de trailer:

Spoiler:
HOLYMOTHERTUUUUTTCHRIST. WTF OMG! Deze trailer is echt zooooo bangelijk en epic en omg ik heb volgens mij nog nooit zo hard gehuild om een trailer, maar mijn T-shirt was er werkelijk waar nat door. No kidding. Wauw. Het ziet er echt amazing uit en het begin alleen al. MAN MAN MAN. IK BEN ZO BENIEUWD. WAAAAAAH.

*veel te veel excitement maarja* Zo, nu nog 58973 keer kijken ofzo. *GASP* GHIOPERUIOEU84!!!!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 19:13 

Trailer:

Spoiler:
Omfg, die trailer is echt overweldigend goed! Ik ben nu zooo benieuwd! De 15e is al over een maand! Ik ga niet elk shot apart behandelen, maar dat shot met Molly d'r Avada Kedavra vind ik zo geweldig.

Ik hoop echt dat de laatste film episch wordt.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 8:08 

Ben benieuwd naar de film, en zoals te verwachten ook hier worden dingen veranderd of weggelaten.
Maar die Trailers zijn echt geweldig! net als een poster die ik gezien heb!

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 12:21 

Spoiler:
WOOOOW, die trailer is enorm mooi en aangrijpend. Als de film de verwachtingen gaat kunnen in lossen die de trailer creëert ga ik zo enorm blij zijn. Het ziet er allemaal zo spannend uit en zo mooi. De muziek van heet eerste deeltje vind ik btw ook echt prachtig. Ik heb er echt zo enorm veel zin in !

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 02, 2011 21:31 

Er is een filmpje opgedoken met een kort kijkje achter de schermen van de laatste opnamedagen van Deathly Hallows: Part 2, waarin onder andere te zien is hoe Daniel Radcliffe iedereen bedankt voor alle jaren waarin hij met ze mocht samenwerken. Er wordt verder niets van de film getoond dus ik neem aan dat het niet onder spoilertags hoeft.

Trouwens - vooraf zijn twee Chinese presentatoren gezellig over Harry Potter aan het kletsen, dus denk niet dat je naar het verkeerde filmpje zit te kijken: dat hoort er gewoon bij :')




Ik zat echt vanaf het begin al met tranen in m'n ogen ;__; Ik kan gewoon niet geloven dat het bijna afgelopen is, en Dan's speech broke me. Helemaal toen hij daarna met Emma en Rupert stond te knuffelen, muhghghhhhh ;_______;

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 7:27 

Dat is idd een mooi filmpje, als ik dit soort dingen zie wil ik er zo graag bij horen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 12:26 

Fijn, tranen stromen nu langs mijn wangen @@
Ik kan gewoon niet geloven dat het straks voorbij is en dat we nooit meer zitten te wachten op een Harry Potter-film. Vanaf dat ik een jaar of 8 was, heb ik altijd zitten wachten op een nieuw Harry Potter iets. Ofwel een boek ofwel een film.
En ik vond Daniels speech mooi en ik vond het lief dat iedereen knuffelde. Vond het grappig om 'Bella' te zien knuffelen met 'Molly' :P

Wat me trouwens goed deed is om in de beelden te zien dat in de film
Spoiler:
in ieder geval weer wat uniforms gedragen worden. Ik had namelijk gedacht dat die ver te zoeken zouden zijn en dat de leerlingen die gaan blijven voor het eindgevecht hun eigen kloffie aan zouden hebben. Maar het ziet er dus naar uit dat ze schooluniformen aan hebben <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 13:43 

Pottergirl schreef:


OMG. ;____________;
Ik huil nogal heel hevig nu, haha xD. Ik sta op het punt te vertrekken naar London en ik kijk dit nog even snel. Niet zo'n goed idee :'). Ah, nu ga ik des te harder genieten van de komende weken denk ik dan - de premiere, de marathon en dan uiteindelijk de film. AARRGH. Dit filmpje! <3.

Damn, die speech en die knuffel waren er bij mij ook teveel aan.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 6:40 

De world premiere in Londen, waar dus ook een aantal HPF'ers aan de rode loper staan te genieten, is vandaag! : D Je kunt het evenement, waarbij het grootste deel van de cast, een hoop andere bekende mensen en J K Rowling zelf aanwezig zullen zijn, live volgen op YouTube, via deze link. Het begint voor ons Nederlanders om 17:00 en gaat tot 20:00 duren.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme