Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 19:12 

Afbeelding

JKR heeft een nieuw project, maar wat dit is, moeten we zelf uitvinden
In de komende twee dagen (15 en 16 juni) worden er op 10 verschillende fansites een code (coördinaten) geplaatst, die wij vervolgens op http://www.secretstreetview.com moeten invullen! Dan krijg je een letter. Als je 10 letters hebt, zou je achter het project komen. (Wel is bekend dat het niet om een nieuw boek gaat, helaas).

Dus ik zou zeggen, laat de zoektocht beginnen!

Als je een coördinaat hebt gevonden, dan mag je hem hier plaatsen, maar zet hem wel even in de spoilertag, zodat we niet het plezier van degenen verpesten die ze zelf willen vinden.

Lijst met de coördinaten:
Spoiler:
42.523356,-70.890698
-34.410362,150.900671
51.530377,-0.123259
43.640408,-79.388795
29.952313,-90.067849
-23.547149-46.520266
-29.239004,24.507602
51.781383,-2.56844
34.730748,137.383786


Afbeelding

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 19:12 

Coördinaat nummer 1:
Spoiler:
42.523356,-70.890698 (The Leaky Cauldron)
Letter: E
The Salem Witches Institute


Coördinaat nummer 2:
Spoiler:
51.530377,-0.123259 (Mugglenet)
Letter: T
Kings Cross


Coördinaat nummer 3:
Spoiler:
-34.410362,150.900671 (Harry Potter Xperts)
Letter: O
Australië - De Woollongong Warriors (Zwerkbal)

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 20:18 

Wauw, cool! Nu ben ik toch wel heel benieuwd wat dit te betekenen heeft. xD Als Jo zegt dat het 'equally exciting' is als een nieuw boek, dan moet het toch wel iets bijzonders zijn.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 20:23 

Uhu, ik ben nu ook heel fanatiek op twitter met andere mensen aan het discuseren. Er zijn nu 3 letters bekend, en we hebben al een aantal 10 letter woorden die van toepassing kunnen zijn:

Spoiler:
Convention
Television
Europe Tour
It's not over (THAT WOULD BE EPIC!)
Electronic (e-books misschien, hoewel dit niet equally exciting is)


Iemand nog andere ideeën?

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 20:30 

Ik heb het ff gecheckt, en volgens mij staan de letters er ook als je géén coordinaten invoert. Als je namelijk zelf King's Cross opzoekt, staat er ook een grote T op de stoep. xD Dit zou kunnen betekenen dat we zelf letters kunnen vinden, maar dan moet iemand wel een briljant idee voor een locatie hebben. xD


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 20:31 

Hmm.. misschien moet ik dan toch maar even mijn boeken erbij pakken xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 22:07 

De website is inmiddels gehackt. Ik heb alle letters met eigen ogen gezien, dus ik weet zeker dat die in ieder geval goed zijn. Het woord wat eruit komt staat onder de spoilertags.

Spoiler:
POTTERMORE (of MORE POTTER) lijkt de oplossing te zijn. De geruchten lopen uiteen. Er zijn mensen die toch op een boek hopen, er roepen mensen dat het misschien de encyclopedie is, en anderen zeggen weer dat het een soort forum/chatroom wordt.


Iemand enig idee wat dit kan zijn?


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 22:10 

Dat is snel gegaan zeg oO

Ooooh ik word hier wel héél blij van! Ik hoop zelf heel erg op

Spoiler:
de Encyclopedie, aangezien aangegeven is dat het in ieder geval niet om een nieuw boek, als in een 8e boek, gaat. Maar gewoon het idee van meer Potter maakt mij een hele, hele blije fangirl : D


Hopelijk komt er snel meer nieuws!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 23:01 

Oeh, ik ben erg benieuwd! Toch vind ik het wel jammer dat de site gehackt is hoor, het was echt een mooie spanningsopbouw geweest anders.

Nog even wat research gedaan:

Spoiler:
In juli 2009 heeft Warner Bross "Pottermore" als trademark laten registreren. Dus ik denk niet dat je het moet zien "More Potter", het is dus echt een project.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 23:11 

Ik vraag me af of dit nog onder spoilertags moet aangezien er geen sprake meer is van een speurtocht, maar ik doe het voor de zekerheid toch maar even.

Spoiler:
Inmiddels is dus bekend dat het gaat om een project dat Pottermore heet. Dit is de officiële teaserwebsite, waar je verder nog niet zo heel veel mee kan XD Ze hebben ook een officiële Twitteraccount, @Pottermore.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 6:36 

*insert nogal wat excitement over here*
Spoiler:
WAAAH. Oke. Het is best gek opstaan om dan overal op het internet 'MORE POTTER' of 'POTTERMORE' te lezen xD. Ik wist even echt niet wat er aan de hand was. Ik hooooooooooop dat het de Encyclopedie wordt. Ik hoop het echt. Dat zou ik toch echt wel equally exciting vinden als een achtste boek. Meer nog. Toch echt liever een Encyclopedie dan een achtste boek. :') En een sociaal netwerk-site zou ik echt maar vreemd vinden. Volgens mij had Mugglenet ook al zoiets opgestart - niet?

Anyways, een sociaal netwerk-site zou ik helemaal niet zo equally exciting vinden ofzo. Alhoewel het best wel cool is natuurlijk en het misschien nog wel cooler is dan FB, Tumblr en Twitter samen, maar alsnog.

OKE. Ik ben gewoon benieuwd en ik hoop dat we snel weten wat het wordt :').


(ik volg even Janneke met de spoilertags)


Edit:


Ik lees dingen op Tumblr...

Spoiler:
Zoals mensen die zeggen dat LeakyCauldron een exclusieve preview heeft gekregen van de site. En dat het echt één van de mooiste dingen is uit de hele HP-fandombase ofzo. Whatever. Ik weet niet wat hier van klopt, maar dan zou het dus inderdaad een SITE worden ofzo. IK WIL WETEN WATTTTT. AARRRGH.

Ik vind het wel totally awesome dat er iets nieuws komt. WAT het ook is. Ik hoop dat het uiteindelijk wel equally exciting was zoals men het nu aankondigt en dat het geen big letdown wordt ofzo, maar gewoon al het feit dat we weer wat hebben om naar uit te kijken vind ik helemaal <3.



Edit:

"I saw a preview of ***** recently and can tell you that it is fantastic. I'd say more but I had to make an unforgivable vow concerning its secrecy."
Aldus Mugglenet-webmasters. IK WIL HET OOK ZIEEEEEEEN.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:45 

Spoiler:
Caps van Pottermore!

Deze kwam ik net tegen, ik heb geen idee of ze echt zijn, maar ze lijken mij best wel echt op zich xD En het ziet er echt mooi uit!

Blijkbaar zou het dan een soort interactieve encyclopedie worden? Als dat klopt zou het wel übergaaf zijn =D

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 10:58 

Spoiler:
OH WAUW.

Dat ziet er echt supermooi uit! Het lijkt inderdaad op een interactieve encyclopedie slash forum-achtige omgeving, aangezien je blijkbaar verhalen kunt insturen (zie het tweede plaatje). En zie ik daar op de eerste screencap een poster met de mededeling dat Stephen Fry 'live fireside readings' van hoofdstukken gaat doen? THAT WOULD BE SO AWESOME.

Dan wordt het dus een soort plek voor alle Potterfans om samen te komen (a.k.a. forum/social network-achtig iets) maar ook een plek zoals the Harry Potter Lexicon, met allemaal informatie (encyclopedie).

COOL.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 13:41 

Elleaf schreef:
Spoiler:
Caps van Pottermore!

Deze kwam ik net tegen, ik heb geen idee of ze echt zijn, maar ze lijken mij best wel echt op zich xD En het ziet er echt mooi uit!

Blijkbaar zou het dan een soort interactieve encyclopedie worden? Als dat klopt zou het wel übergaaf zijn =D


Spoiler:
Gaaf! Er staat op één van de plaatjes: next fireside reading 20 juni. Betekent dat dan de website opent? Het kan natuurlijk ook een standaard bericht zijn, op het eerste plaatje staat dat er iedere zondag een fireside reading is van Stephen Fry.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 16:25 

En we hebben een datum: http://www.youtube.com/JKRowlingAnnounces

Spoiler:
Yaaaaay! Dat is echt al snel, ik dacht straks gaan ze dit nog een eeuwigheid uitmelken, maar over een weekje horen we meer dus xD En het ziet er grappig uit trouwens, met die uiltjes en takken over het scherm. En zou het ook nog een hint zijn 'The owls are gathering.. find out why soon'?


De foto's schijnen trouwens niet echt te zijn helaas =( De site die ze geplaatst heeft trekt het weer in. http://www.clubedoslugue.com/

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme