Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 15:05 

Afbeelding
Amanda "Adam'' Moreau

Nonchalant loopt Adam door de bomen. Onder haar voeten kraken takjes, om haar heen laten allerlei insecten hun aanwezigheid blijken. Hier ergens moest het kamp zijn.

[...]

Ongeveer 10 minuten later, na een fel licht te hebben gevolgd, komt ze aan bij een open ruimte. Wat mensen die eruit zien alsof ze van haar leeftijd zijn zitten rond een vuur. Adam observeert ze even en loopt vervolgens naar ze toe. Droog blijft ze stilstaan naast een rustig uitziend meisje met oranje haar.

"Hey,'' begroet ze de groep. "Ik ben Adam. Pleasure to meet you all.''

Ze negeert de viezigheid van de grond en gooit haar tas af. Adam rekt zich uit en kijkt om zich heen. "Waar kan ik mijn tent het best opzetten?'' vraagt ze aan niemand in het speciaal.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 15:28 

Afbeelding

Aurelie is net aangekomen bij het kamp en staat nu een beetje awkward te kijken naar het kampvuur en haar klasgenoten die er omheen zitten. Allemaal meisjes. Was het enkel een vrouwen-kamp? Dan komt er iemand naast haar staan, hopelijk iemand die haar in de goede richting kan sturen. Maar het blijkt ook iemand te zijn die nieuw is en ze heet Adam? Een vreemde naam voor een meisje.

"Hey," stammert ze een beetje onnozel en nerveus "Wow, veel insecten." Onaangename stilte. "Oh, ik ben Aurelie."

Ze glimlacht even verontschuldigend. Wow, dat was een idiote introductie. Ze gaat maar naast Adam zitten en slaat haar armen om zich heen, hopend dat ze haar gemompel negeren. Haar ogen fixeren zich op de vlammen die voor haar ogen spelen.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 15:43 

Afbeelding

Shawn knikt als Naomi zegt dat ze naar bed gaat. Okay. Terwijl ze zich omkleedt achter het scherm, staat Shawn. Tijd om met Enora te praten. Om haar alles te vertellen. Hij voelt een knagend, raar gevoel in zijn buik. Fantastisch - hij is nerveus om met Enora te praten hierover. Lichtelijk geërgerd (want rationeel gezien vindt hij dat niet nerveus hoeft te zijn) strijkt hij zijn trui glad, en loopt dan richting de uitgang van het tentje. Terwijl hij Naomi's scherm passeert, tuurt hij er nog even overheen om een glimp te krijgen van een Naomi-die-zich-omkleedt. Hij maakt echter gauw weer dat hij wegkomt, voordat ze hem levend begraaft.

Eenmaal buiten de tent, haalt Shawn diep adem. Hij is blij om te zien dat bepaalde ratten (Dorian, Thomas) weg zijn. Mooi. Dan hoeft hij hen nu niet aan te zien. Hoewel hij helemaal gekalmeerd is, weet hij dat als één van die twee iets verkeerds zou zeggen, hij zo weer de confrontatie aan zou gaan. Hij kijkt dus om zich heen en- wel wel wel ='] Wat hebben we hier? Twee nieuwe meisjes! Hij hoort nog net hoe eentje tegen Lea, Christine en Enora zegt dat ze "Adam" heet. Vreemde naam, maar je hoort Shawn niet klagen. Vervolgens kijkt hij naar het andere meisje met haar rood/oranje haar. En dan weer naar het totaalplaatje van de twee nieuwelingen. Het valt niet te ontkennen - ze zijn hot. Shawn weet nog net een grijns van zijn gezicht af te houden. Nee, nope, hij kan niet naar die twee toegaan. Hoe nieuw of leuk ze ook zijn. Want Enora is minstens dertig keer leuker. En hij moet nu al zoveel uitleggen.

Aan de andere kant - het zou regelrecht onbeleefd zijn als hij niet eens hoi zei. Dus, resoluut stapt hij op het meisje af wiens naam Adam scheen te zijn. Als hij eenmaal voor haar staat, schudt hij haar hand. "Hey. Adam, was het? Welkom, welkom. Ik ben Shawn." Hij glimlacht vriendelijk. "En je tent kun je overal opzetten, lijkt mij. Of je kunt een roommate zoeken, natuurlijk." Het kost zoveel moeite om niet te zeggen dat er nog plaats in zijn tent is ='] Dus hij kucht, stapt naar achteren, knikt nog één keer naar Adam, en loopt dan naar het andere meisje toe. Ook haar hand schudt hij. "Hoi, ik ben Shawn," zegt hij liefjes tegen haar. "Ik weet zeker dat je enorm veel plezier zult beleven hier. Het is eenmaal een leuke groep mensen. Met een paar uitzonderingen, natuurlijk." Hij lacht opgewekt, en laat haar hand los (ook al heeft hij het al langer dan nodig vastgehouden). "Als je vragen hebt, weet je me te vinden," voegt hij er dan nog even aan toe. En met die woorden draait Shawn zich om.

Okay. Hij heeft zich gedragen, vindt hij. En nu kan hij Enora alles uitleggen. Ah, daar is ze al. Hij loopt naar haar toe - ze zit met Lea en Christine. Hij knikt kort naar Lea en Chris, en zegt vervolgens: "Noor, zullen we een wandeling maken? Alleen?" Een beetje onhandig blijft hij daar staan, met zijn handen diep in zijn broekzakken gestoken.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 15:49 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor glimlacht lichtjes als Matt het op Dorian en Thomas steekt. Typisch. Ze is echter wel zo wijs om er niets van te zeggen. Boys will be boys. Ze loopt zelf ook naar het bed toe en legt zich erop neer, naast waar Matt is gaan zitten. 'Wat wil je gaan doen?' vraagt ze, maar ze ziet aan zijn gezicht dat hij zin heeft om iets uit te halen. 'Je ogen zeggen me dat het wel wat drama tot gevolg zal kunnen hebben.'

Er zitten nog wat mensen bij het vuur, Naomi en Shawn zitten in hun tent, van de rest weet ze het niet. 'De eerste vraag is sowieso: wie wil je erbij betrekken?' Ze zet zich recht en zit nu op haar knieën op het bed, vlak naast Matt. 'En Dorian en Thomas lijkt me -gezien de omstandigheden- niet zo'n goed plan.' Ze gooit haar haar naar achteren en vervolgt met een glimlachje: 'Of- als jij iets totaal anders in gedachten hebt, ik sta voor alles open.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 15:57 

Afbeelding

Enora kijkt op van haar gesprek met Christine en Lea als er opeens twee nieuwe meisjes verschijnen. Adam en Aurelie blijkbaar. Ze glimlacht even naar de twee.
"Hi guys." groet ze ze dan ook terug, op het moment niet echt in de mood om op te staan. "Anywhe,-" Shawn. Shawn die z'n tentje weer uitloopt en doodleuk op de twee nieuwe meiden afstapt. Ja, dat was wel te verwachten Enora. Like, het is Shawn. Zonder ook nog maar een woord uit te brengen kijkt ze dan ook toe hoe hij zich voorstelt enzo. En nog net niet uitnodigt om bij hem in de tent te slapen.

Ze kijkt dan ook ergens wel verrast op wanneer hij richting haar, Chris en Lea toeloopt. Ze knikt eventjes. "Okay, is goed." stemt ze in. Ze staat dan ook op en glimlacht nog even kortjes naar Chris en Lea.

Samen met Shawn loopt ze wat weg van de groep, tussen de bomen door. Ze vouwt haar armen over elkaar heen met haar toch te grote vest, bij het vuur was het in ieder geval een stuk warmer. Zwijgend loopt ze met Shawn mee, waarna ze het eigenlijk wel goed vind geweest zo. Time to talk.
"Dus.. Shawn.." verlaat het haar mond, terwijl ze afwachtend naar hem opkijkt.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 16:25 

Afbeelding

Dorian grinnikt even als Thomas zegt dat Shawn en Matt misschien wel opgegeten worden door een krokodil. Nou mag hij ze totaal niet, maar toch slikt hij zijn gegrinnik gauw weer in. Dat was moord. Nouja technisch gezien niet natuurlijk maar, nevermind. Het was niet netjes om dat te wensen.

Thomas kent Dorian inderdaad beter dan elke andere student. Zijn aanpak heeft namelijk een rustgevende uitwerking op Dorian. Hij knikt even instemmend, ja hij had het onder controle. En hij had een goede daad verricht, geen krokodillen slachtoffers. "Ja dat is zo" glimlacht hij flauwtjes. "Bedankt" glimlacht hij dan ook oprecht dankbaar. "En ik ben niet gewond geraakt, wat ook een wonder is ." hij kan er nu weer zachtjes om lachen. Dat Shawn en/of Matt niet op hem was gesprongen was een wonder te noemen. Shawn gedroeg zich zelfs buitengewoon merkwaardig.

Nu Dorian zichzelf weer is vervalt hij ook in zijn oude gedrag en eigenaardigheden. Hij werpt een blik op zijn horloge en bepaald dan dat het bedtijd is, niet alleen voor hem. "We moeten maar eens gaan slapen. Anders komen we niet aan voldoende uren slaap en het lichaam heeft minstens.." ratelt hij door terwijl hij op staat en zijn vitamine pillen pakt. "Misschien kunnen we morgen een vlot bouwen, dat is goed voor teambuilding."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 16:28 

Afbeelding

Samen met Enora wandelt hij een flink stukje. Ze zeggen niets tegen elkaar, maar Shawn moet toch alles op een rijtje krijgen dus hij verbreekt de stilte niet. Na een tijdje komt Enora echter tot stilstand, en geeft ze aan dat ze kunnen beginnen met praten. "Oké," zegt hij. Hij zucht een beetje trillerig - want hij heeft inmiddels besloten waar hij gaat beginnen. Hij gaat beginnen bij Casey. En hij weet niet precies waarom het hem zo moeilijk lijkt om dit tegen Enora te zeggen, maar het is eenmaal wel zo. Om geen shaking hands te laten zien, steekt hij zijn beide handen zijn broekzakken in. "Umm, ik ga heel veel praten," zegt hij tegen haar, met een serieuze blik in zijn ogen. "En het zou heel fijn zijn als je me niet kon onderbreken. Is dat goed?"

Okay, dan kan hij nu beginnen. Hij blaast wat lucht zijn mond uit, inhaleert, en begint dan te praten: "Casey en ik hebben een hele lange tijd een relatie gehad," zegt hij. Hij vindt het moeilijk om Enora aan één stuk door aan te blijven kijken, en dus wisselt hij constant van zijn schoenen naar haar ogen. Hij weet dat hij nu een tikkeltje jachtig overkomt, maar goed. "Je zult je afvragen waarom ik daarover begin? Um, nou, dat wordt zo duidelijk. Zoals je ook wel weet zijn Case en ik daarna beste vrienden geweest. En afgelopen zomer bleef ik bij haar logeren, omdat mijn ouders een weekje alleen weg wilden. En Matt was in Amerika. Dus Casey stelde voor dat ik bij haar en haar ouders bleef. Het leek allemaal een geweldig idee - we konden quidditch spelen in het veld achter haar huis. We konden het hebben over iedereen die we kenden, en hoe ze later zouden eindigden. En met wie. Gewoon, dingen die je doet met je beste vriendin. Maar het is nooit eerlijk geweest om ons 'vrienden' te noemen, denk ik. Er zat altijd wat achter. Er was altijd wat meer. En op één avond, toen haar ouders weg waren..." Shawn haalt zijn schouders op, en zucht nogmaals. "En op het vorige feestje, hoorde ik Casey tegen Lea zeggen dat ze zwanger is."

Nu durft hij Enora al helemaal niet aan te kijken. Hij leunt tegen een dichtstbijzijnde boom aan, en slaat beide handen voor zijn gezicht. Hij wrijft in zijn ogen, en waagt het dan om Enora's richting op te kijken. "Ik heb aan Case aangeboden om weer iets te beginnen - zodat we samen kunnen beslissen wat we gaan doen met... de situatie. Maar dat leek haar geen goed idee. En om eerlijk te zijn, weet ik niet wat ik hiermee moet. Het spreekt voor zich dat ik niet... weg zal lopen, van haar. Maar als zij me niet accepteert..." Shawn gaat met beide handen door zijn haar.

Hij komt los van de boom, en stapt dan dichter naar Enora toe. "Noor, het spijt me zo, zo erg dat ik je hierbuiten heb gelaten," fluistert hij met een ietwat gebroken stem. "Ik was bang - ben bang - dat je anders naar me zult kijken. En ik kan dat niet hebben. Ik denk dat dat komt omdat..." Hij voelt zijn hart flink tekeer gaan. Normaal heeft hij niet zoveel moeite met het toegeven dat hij iemand leuk vindt, maar hey, normaal is er ook geen gigantisch grote kans (naar zijn gevoel) dat hij keihard afgewezen wordt. "Ik wil geen vrienden zijn," fluistert hij uiteindelijk. Eerst kon hij haar niet aankijken - nu is het het enige wat hij kan doen. "Ik wil meer. Ik weet niet of je dat door had, maar dat is wel hoe het zit. Nogmaals, het spijt me dat ik je niet heb verteld over Casey. Meer dan je zult weten."

Tijd om dus over te stappen naar issue #2: "En ik denk - nee, ik weet dat ik het daarom zo stom vond dat je net zo met Thomas zoende." Zijn toonhoogte is nu weer normaal. "Het voelt soms alsof je zijn kant kiest, of iets dergelijks. En het is niet eens dat het me dwars zit omdat Thomas zo'n vreselijk persoon is. Het is omdat jij jij bent. En ik wil dat je aan mijn kant staat." Hij glimlacht flauwtjes, want dit klinkt natuurlijk enorm kinderachtig. "Ik geef het toe - ik was jaloers. Maar in mijn verdediging: waarom zou je hem zo zoenen? Vind je hem leuk? Had je liever dat hij hier nu stond?" Er klinkt wat beschuldiging in zijn stem, maar hey, zij mag dat even uitleggen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 17:12 

Afbeelding

Enora knikt lichtjes wanneer hij zegt dat ze hem maar even volledig moet laten uitpraten. Afwachtend kijkt ze hem dan ook aan, wat was er zo belangrijk dat het zelfs Shawn zo serieus kon laten zijn?

Enora trekt lichtjes haar wenkbrauwen op wanneer hij begint over zijn relatie met Casey. Wat had dat ook maar ergens mee te maken? Ze knikt dan ook wanneer hij dat zelf ook zegt. In alle geduld luistert ze dan ook naar zijn verhaal, zonder hem een enkele keer te onderbreken. Waar ging dit naartoe?
Enora kan haar blik niet van hem afwenden wanneer alles duidelijk wordt. Er vormt zich een brok in haar keel. Terwijl hij haar niet aan durft te kijken, vallen de puzzelstukjes langzaamaan in elkaar. Zijn gesprek met Casey, het feit dat hij afstandelijk deed wanneer de rest in de buurt was - nouja, wanneer Casey in de buurt was dus. Allemaal om Casey niet het verkeerde beeld te geven. Waarom heeft hij haar dit niet eerder verteld? Waarom? Had hij gedacht dat ze niet meer met hem om zou willen gaan? Dat hij niet bij hem zou staan? Dat ze hem niet zou steunen in zijn keuzes? Ze moet moeite doen om niks uit te brengen - maar daarbij heeft ze ook geen idee wat ze op het moment tegen hem moet zeggen.
Ze laat hem maar gewoon door praten over zijn aanbod aan Casey en dat hij eigenlijk geen idee heeft van wat hij nu moet doen. Daar komt hij nu mee aanzetten bij haar?

Ze snapt hem niet. Ze kijkt hem dan ook niet begrijpend aan wanneer hij dichter bij haar komt en zegt dat het hem spijt. Ze onderbreekt hem echter niet, nog niet. Ze kijkt hem zo mogelijk nog verwarder aan wanneer hij begint te fluisteren dat hij niet alleen maar vrienden met haar wil zijn. Waarom moet hij haar overrompelen met vrijwel alles, in een keer? Ze schudt dan ook even haar hoofd wanneer hij zich weer verontschuldigt.
Oh, en dan heeft hij het opeens over haar kus met Thomas. What's up with that? Oh. Jaloezie. Hij lijkt haar zelfs te beschuldigen. En dan lijkt hij klaar te zijn met zijn zegje.

Enora schudt ongelovig haar hoofd. Ze moet er zelfs eventjes om lachen, maar dat verdwijnt al snel als sneeuw voor de zon. Ze haalt even overrompelt een hand door haar haren heen en kijkt hem niet begrijpend aan. "Ik snap het niet Shawn. Ik snap jou niet." Ze schudt nogmaals haar hoofd en zet vervolgens een stap van hem vandaan. Ze draait zich even van hem weg terwijl ze haar blik op de bomen voor haar richt. Al snel draait ze zich weer terug naar hem om. "Waarom vertel je me dit alles nu pas? Ik dacht.." Verkeerd gedacht dus, in ieder geval. "Ik dacht dat je alles wel bij me kwijt kon. Dat ik een vriendin van je was. Dat je me kon vertrouwen. Nou, had ik het mooi mis dus." Ze kijkt hem verward aan. "God, Shawn, wat dacht je dat ik zou doen? Je de grond in boren, zeggen hoe fucked-up je alles had gemaakt? Dat ik je niet zou steunen?"
"En dan zeg je dat je meer dan alleen vrienden wil zijn. Terwijl je me niet eens zoiets als dit toevertrouwt. Zoiets belangrijks. Wanneer wou je het me anders vertellen? Wanneer we eenmaal samen waren?" Yeah, he confuses her. Ze bijt even op haar lip en kijkt hem dan weer aan. "I don't get it. At all."

Ze heeft op het moment echt niks aan dat hij toegeeft dat hij jaloers is, in ieder geval niet als hij haar vervolgens ook nog eens beschuldigt. "Waarom zou jij Christine zo zoenen als dat jij deed? Dat was ook niet niks." werpt ze dan ook meteen tegen. "Damn, Shawn. Het was maar een spelletje. Zoals dat het met alles voor jou is, is het niet?" Ze kijkt hem gefrustreerd aan. "Hoe denk je dat het voelt om jou constant bezig te zien? Om alleen maar als een vriendin gezien te worden door je?" Yeah, ze vond hem wel leuk, dat geeft ze toe. "Hoe denk je dat het is om toch wel te weten dat het uiteindelijk niks wordt?" lucht ze haar hart. "Ik weet dat ik niks meer of minder ben dan nog een meisje op je lijstje. Hoe denk je dat het voelt om dat te weten en er toch iets voor over te hebben?" Ze schudt haar hoofd even verwart en wendt haar blik dan van hem af. Ze bijt op haar lip om zichzelf ervan te weerhouden nog meer dingen tegen hem te zeggen.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 17:32 

Afbeelding

Enora stapt van hem weg, en draait zich ook een beetje van hem af. En terwijl ze dat doet, voelt Shawn een soort vallend gevoel in zijn maag. Dit is het. Ze ziet in dat hij teveel verpest heeft. Hij heeft haar verloren. Zijn knieën voelen wat zwakjes aan, en hij wilt het liefst weglopen en zich onder zijn dekens verstoppen. Ze gaat verder over hoe ze niet snapt dat hij het niet eerder tegen haar gezegd had - heeft hij dat niet duidelijk gemaakt? Maar voordat hij iets kan zeggen, begint ze over zijn kus met Chris, en dat alles voor hem toch maar een spelletje is, en dat ze "één van de velen" op zijn lijstje zal worden. Op dit moment voelt hij zich een tikkeltje emotioneel worden, dus bijt hij robuust op zijn lippen om te zorgen dat hij zich vermant. Want ze heeft het allemaal zo fout.

"Denk je dat dit een kwestie van vertrouwen was?" weet hij dan uit zijn mond te persen. "Denk je dat ik dacht dat je het zou doorvertellen? Dat ik dacht dat jij mij de grond in zou boren hiervoor? Nee! Ik was bang dat je zou beseffen dat ik fouten maak die niet goed kan maken. Ik was bang dat je anders tegen me aan zou kijken, juist omdat je zo belangrijk voor me bent!" Hij praat alweer stukken luider. "En ik weet dat ik dat niet had moeten denken, maar geloof het of niet: niet alles wordt rationeel en logisch bedacht. En het spijt me als je nu teleurgesteld in me bent - wat ik goed begrijp. Het spijt me, oké?" Verder weet hij niet wat hij nog moet zeggen hierover.

"En Chris en ik, zijn absoluut niet te vergelijken met jou en Thomas. Zij en ik zijn... ingewikkeld." In ieder geval, van zijn kant. En hij heeft helemaal geen zin om uit te gaan leggen hoe dat precies zit, aangezien hij het zelf ook niet weet. "En sorry hoor, maar wat er met Chris gebeurde, was niets meer dan controle-verlies. Jou en Thomas... Het zag eruit alsof je dat wel de hele dag kon doen. En je kunt nu wel zeggen dat het een spelletje was, maar zo zag het er niet uit. Dus doe niet alsof je het mij kwalijk kunt nemen dat ik er zo op reageer."

Nogmaals haalt hij zijn handen gefrustreerd door zijn haren - wat zijn hele kapsel een beetje verpest. Hij ziet er nu net zo verward uit als hij zich voelt. "En weet je wat, Noor? Het komt nogal beledigend over dat je denkt dat als een f*cking spelletje voor me is. Alsof ik dit allemaal niet serieus neem. Zie ik eruit alsof ik een spel speel, hm? Jezus. Ik kan niet geloven dat je dat denkt." Het is één ding als figuren zoals Dorian en co. denken dat hij alles maar met een korreltje zout neemt. Maar Enora? Kom op. Ze hoort beter te weten. "En ik sta hier nu, en ik wil jou, en het is moeilijk voor mij om alles tegen je te zeggen zoals ik net heb gedaan. Dus stop alsjeblieft met denken dat je gewoon iemand op mijn lijstje bent. Dat ben je niet."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 17:51 

Afbeelding

"Drama is my middle name," Zegt Matt, terwijl hij nog steeds diep aan het nadenken is over wat ze kunnen gaan doen. "Thommie en Doortje zijn wel mijn eerste keus van slachtoffers... Maar bij een rustige nacht kan ik me op zich ook wel neerleggen, als jij dat ook wilt?" Wat is hij toch een heer. Zijn eigen behoeften zet hij zonder problemen op een tweede plaats.

Dan... Schiet hem iets te binnen! Hij schiet overeind en kijkt Flor aan. "Weet je nog dat Dorian iets zei over boswezens of waterwezens of iets in die richting? Nou, mijn idee is om de geluiden van die beesten te simuleren, zodat iedereen goed bang wordt. Simpel, maar doeltreffend." Hij legt zijn plan bijna fluisterend uit, want tsjah, straks staat er iemand buiten de tent mee te luisteren en weten ze gelijk wat er uitgehaald gaat worden. "Dus, stap 1 is om weer naar buiten te gaan en subtiel het bos in te verdwijnen. You in?" Ulterior motive? Nee hooor!

Laatst bijgewerkt door Blijerd op zo jun 19, 2011 17:57, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 17:57 

Afbeelding

Enora kijkt Shawn weer recht aan wanneer hij luider begint te praten. Zijn woorden dringen zo wel allemaal goed tot haar door. Ze kijkt hem echter weer ongelovig aan wanneer hij weer begint te ratelen over Chris en hem en haar en Thomas. De jaloezie was hem duidelijk naar het hoofd gestegen.

"Well, guess what, zo voelt het anders wel, Shawn." brengt ze even gefrusteerd als hijzelf tegen hem uit wanneer het weer gaat over dat alles voor hem een spelletje is. Oh, en ze zou nooit zeggen dat het gedoe met Casey een spelletje voor hem is geweest, dat weet ze best. Zo roekeloos is Shawn nou ook weer niet.
Ze kijkt hem aangedaan aan en weet niet wat ze nu met de situatie aan moet. Ze richt haar blik van hem af en zwijgt even een poosje. Aan het begin van de avond was alles zo anders. Ze weet nu echt niet wat ze met Shawn aan moet. Ze wil hem niet kwijt, echt niet. Ze sluit even haar ogen en ademt vervolgens even goed in om wat te kalmeren, waarna ze voorzichtig dichter bij hem gaat staan.

"Je blijft de Shawn die ik ken. Je hebt een fout gemaakt, okay. Misschien een hele grote." Er vormt zich een brok in haar keel en ze kijkt even kort naar de grond voordat ze hem weer aankijkt. Het zou zonde zijn als ze met ruzie terug zouden gaan. It would take forever voordat het weer enigszins goed zou komen tussen hun. "Ik.." Ze bijt op haar lip en blaast even opgelaten uit. "Ik zal er voor je zijn, op de manier die jij wil dat ik er voor je ben." Want ja, ze wil hem net zo graag als dat hij haar wil, maar ze zou het voor hem over hebben als hij het op vrienden wil houden, als hij zich niet maar niet van haar af sluit. "Vergeet de rest. All of it." doelt ze op al hetgeen dat ze elkaar hebben verweten en uit frustratie hebben gezegd.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 18:15 

Afbeelding

Shawn staart een tikkeltje ongelovig naar Enora als ze uitbrengt dat het wel voelt alsof alles een spel is. Het is moeilijk te bedenken dat hij en Noor straks terug op Beauxbatons zullen zijn, en dat ze niet meer bevriend zijn. Dat het klaar is. En dan zal Thomas de vuilak waarschijnlijk zijn kans grijpen, en,- Het beeld dat zich vormt in Shawn's gedachten, zorgt ervoor dat hij haast niet meer kan staan. Waarom zijn er geen stoelen hier in de buurt? D: Oh god, Enora gaat weg en ze gaat met één of andere douchebag, en dit is absoluut vreselijk. In gedachten probeert hij verwoed iets te verzinnen zodat ze blijft. Iets. Maar hij kan niets bedenken.

Maar dan komt er beweging in haar. En in plaats van dat ze van hem af beweegt, komt ze naar hem toe. En ze zegt dat ze er voor hem zal zijn - op welke manier hij dat nodig heeft. Dat hij de rest moet vergeten. Zijn hart begint weer sneller te slaan, en hij voelt zijn hoofd een tikkeltje licht worden. Bedoelt ze... Nee, of wel?

Shawn schraapt zijn keel. "Ik heb al gezegd wat ik wil," zegt hij zachtjes. "Your turn. Expliciet. Geen omwegen. Direct zijn. Wat wil je?" Want dit is niet het moment voor misverstanden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 18:38 

Afbeelding

Enora knikt op Shawn's woorden. Okay, goed. Zonder omwegen, zonder chaos en verwarring, direct, duidelijk, wat zij wil. Maar wat wil ze?
Enora zwijgt. Ze laat alles even bezinken. Shawn die binnenkort, of Casey hem nou wil of niet, toch wel papa wordt, vervolgens duidelijk maakt dat hij meer dan alleen vrienden wil zijn, de tijd die ze samen altijd doorgebracht hebben, hun vriendschap, het gevoel dat hij haar de laatste tijd gaf, zij die heel het Shawn/Chris gebeuren maar niks vond. Het wordt er alleen maar erger op. Ze zou hem nooit niet in haar leven willen hebben. Maar daarnaast.. Heeft hij een enorme fout gemaakt. Ze zal hem never nooit alleen laten ermee. Maar is het wel juist?
Okay. Who cares. Het gaat erom wat zij wil. En dat is duidelijk.

Ze kijkt naar hem op uit haar gedachten. Ze glimlacht even zwakjes en schudt vervolgens haar hoofd. "Ik wil geen vrienden zijn." fluistert ze na haar keuze gemaakt te hebben, haar blik niet van hem afwendend.
Ze blijft hem even zwijgend aankijken, waarna ze een stap naar hem toe zet zonder van hem weg te kijken. Het duurt dan ook niet lang meer voordat haar lippen de zijne hebben gevonden.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 18:42 

Afbeelding
    Florence Gravois

'Nah, ik wil ook liefst nog iets doen,' zegt ze, als hij blijkbaar ook wel in de tent wil blijven met haar. Gelukkig laat hij het Thomas en Dorian pesten idee al snel achter zich, dat zou voor nog meer ongewenste complicaties zorgen. Ze kijkt bedenkelijk bij zijn plan om de anderen bang te maken, maar besluit -bij gebrek aan ideeën van haar kant- dat ze wel gewoon mee doet.

'Oké, great, let's go then,' zegt ze met een glimlach, terwijl ze rechtstaat van het bed en zich even uitrekt. Stiekem is ze ook al wel een beetje moe. 'Zeg jij maar hoe en wat, want ik heb geen flauw idee hoe die wezens klinken.'

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 19:18 

Afbeelding
Amanda "Adam'' Moreau

Een lichte grijns verschijnt op haar gezicht als een jongen, Shawn- blijkbaar, direct op haar en de schijnbaar ook nieuwe Aurelie afstapt. Sociale mensen: altijd een pluspunt. Al snel fladdert hij er weer vandoor en besluit Adam haar tent op te zetten. Als alles goed was..

Handig trekt ze het ding uit haar tas en begint op een Muggle-manier haar tijdelijke woonruimte in elkaar te zetten. Simpel genoeg.

[...]

Een tijdje later is ze klaar en loopt ze terug naar het kampvuur. Adam gaat zitten en vist een pakje sigaretten tevoorschijn. Getraind steekt ze één nicotine-staaf aan, inhaleert en blaast het rook uit.

"Ben je bang voor insecten?'' vraagt ze Aurelie, die er voorheen een opmerking over maakte. Adam glimlacht. "Ik bescherm je wel.'' Ze vond meisjes-meisjes amusant, maar ze meende haar woorden wel.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: