Auteur |
Bericht |
kydnav
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 11, 2004 19:12 |
 |
bij een chatsessie vroeg iemand dit aan JK maar ze zei dat we dat zelf maar moesten bedenken maar dat veel fansite's het juist hebben. Nou weet ik het nog steeds niet, duzz weet iemand dit???
xxx kydnav |
|
|
  |
 |
Asha
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In Rajasthan waar 'Asha' een sterke drank is. *hips*
|
Geplaatst:
Vr Jun 11, 2004 19:20 |
 |
Je bedoeld dit citaat toch?
"En hier hebben we zes ontbrekende dooddoeners... drie zijn voor mij gesneuveld. Eentje was te laf om terug te keren... die zal boeten. Eentje heeft mij voorgoed verlaten... die zal uiteraard gedood worden... en een tje is nog steeds mijn trouwste volgeling en heeft mij al grote dienste bewezen."
Die te laf was is denk ik Karkarov. Degene die hem voorgoed heeft verlaten is Snape en Krenck is de laatste. |
|
|
  |
 |
LiL_MiSs
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 11, 2004 19:50 |
 |
Maar hoe kan Snape Voldemort dan bespioneren? Als Voldemort weet wie hem voorgoed heeft verlaten lijkt het me logisch dat zijn volgelingen dat ook weten  |
|
|
  |
 |
Queen
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op een wolkje, naast Neville, die een arm om mij heen slaat. ^^
|
Geplaatst:
Vr Jun 11, 2004 19:51 |
 |
LiL_MiSs schreef: | Maar hoe kan Snape Voldemort dan bespioneren? Als Voldemort weet wie hem voorgoed heeft verlaten lijkt het me logisch dat zijn volgelingen dat ook weten  |
Wie zegt dat hij 'm bespioneert?
En als ie dat doet, zal het wel via Lucius zijn.
Onzichtsbaarheidmantel, weet je wel..? |
|
|
  |
 |
Tinkerbell
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 11, 2004 20:03 |
 |
Ik denk ook niet dat het snape is, zou volgens mij te veel voor de hand liggen en denk niet dat JK het ons zo gemakkelijk gaat maken. Anders had ze toch wel gewoon gezegt dat het om snape ging? veel mensen denken dat toch al. Het lijkt mij ook wel logisch omdat er al steeds veel over snape en zijn dooddoender verleden wordt gepraat dat het daarom nu juist niet over hem gaat.
Ik denk dat er misschien nog een ander persoon binnen de order is die vroeger een dooddoener was maar waar we het misschien nog niet van weten...
heb alleen nog geen idee wie... |
|
|
  |
 |
miemperd
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 9:10 |
 |
Asha schreef: | Je bedoeld dit citaat toch?
"En hier hebben we zes ontbrekende dooddoeners... drie zijn voor mij gesneuveld. Eentje was te laf om terug te keren... die zal boeten. Eentje heeft mij voorgoed verlaten... die zal uiteraard gedood worden... en een tje is nog steeds mijn trouwste volgeling en heeft mij al grote dienste bewezen."
Die te laf was is denk ik Karkarov. Degene die hem voorgoed heeft verlaten is Snape en Krenck is de laatste. |
ja dit dacht ik ook al, we hopen maar dat Voldemort niet gelijk heeft. snape is niet aardig maar hij verdient het ook niet om gedood te worden |
|
|
  |
 |
RockGodin
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 12, 2004 14:53 |
 |
ik denk niet dat SNeep de gene is die voldemort voorgoed heeft verlaten.
wie het wel si dat weet ik niet maar ik zal wel iemand verzinnen.
maar SNeep die is te logisch. |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar  |
|
  |
 |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 1:18 |
 |
dit kunnen er veel zijn denk ik, waren er veel nadat voldemort zijn krqchten had verloren, niet terug gekeert naar de juiste zijde?
mischien is dat persoon wel iemand waar we het niet van verwachten of niet kennen... ik denk dat karkarov te laf was om terug te keren... vele hebben hem verlaten... en ik denk dat sneep die ene is die hem al grote diensten heeft bewezen |
_________________ You know, you remind me of a poem I can't remember, and a song that may never have existed, and a place I'm not sure I've ever been to
- Don't You Know Who I Think I Am - |
|
  |
 |
Bella
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 10:38 |
 |
Sambora schreef: | ...en ik denk dat sneep die ene is die hem al grote diensten heeft bewezen |
Dat was Barty Crouch Jr. (Bartho Krenck Jr.), denk aan zijn aandeel bij het Herrijzen van Voldemort, door Harry naar het Kerkhof te helpen. |
|
|
  |
 |
Maxime
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 11:04 |
 |
'k denk niet dat Sneep nog voor Perkamentus spioneerd!!!
hij deed dat voor de val van Voldemort omdat Voldemort toennog dacht dat Sneep een dooddoener was, maar nu niet meer (toch niet in de lijven van een dooddoener)...
xXxXx |
|
|
  |
 |
Times
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 11:28 |
 |
Ik denk niet dat Sneep degene is die hem voor goed verlaten heeft, als dat wel zo was, dan had Voldemort hem al veel eerder aangepakt en gedood. Blijkbaar maakt hij nog steeds gebruik van hem om meer te weten te komen van Perkamentus zijn plannen en ik denk andersom ook
Karkarov is de persoon die te laf was om terug te keren aangezien hij wegvlucht en ook vele dooddoeners had verraden (maar er zijn er wel meer die niet terug durven te keren denk ik)
Waarom is Krenk de persoon die hem grote diensten heeft bewezen. IK dacht eerder aan Peter Pippeling, aangezien die hem heeft gezocht en weer bij hem heeft aangesloten en dit heeft er tot geleidt dat Voldemort weer terug kon keren |
|
|
  |
 |
colinda
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 12:49 |
 |
Times schreef: | Ik denk niet dat Sneep degene is die hem voor goed verlaten heeft, als dat wel zo was, dan had Voldemort hem al veel eerder aangepakt en gedood. Blijkbaar maakt hij nog steeds gebruik van hem om meer te weten te komen van Perkamentus zijn plannen en ik denk andersom ook
Karkarov is de persoon die te laf was om terug te keren aangezien hij wegvlucht en ook vele dooddoeners had verraden (maar er zijn er wel meer die niet terug durven te keren denk ik)
Waarom is Krenk de persoon die hem grote diensten heeft bewezen. IK dacht eerder aan Peter Pippeling, aangezien die hem heeft gezocht en weer bij hem heeft aangesloten en dit heeft er tot geleidt dat Voldemort weer terug kon keren |
Dat klopt niet want Peter Pippeling was daar gewoon en t ging om dooddoeners die er op dat moment niet waren..
Ik denk ook dat JK ons heel erg gaat verrassen.. |
|
|
  |
 |
Samwise Gamgee
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 18:35 |
 |
Neej maar Snape heeft toch nog contact met de hele zooi daar....
Volgens mij bedoelen ze Igor Karkaroff... hij is toch ook een DE en
toen hij zijn teken op zijn arm voelde branden is hij gevlucht...
Greetzz Sammy!! |
|
|
  |
 |
Rubeus
7e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 14, 2004 19:50 |
 |
Ja maar Karkaroff zou dan degene zijn die te laf was om terug te keren. Dat maakt Snape degende die "hem" voorgoed verlaten heeft toch? |
_________________ "In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti."
Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht. |
|
  |
 |
fleurtje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 15, 2004 14:27 |
 |
Ik denk dat diegene die voldermort voorgoed heeft verlatenLevenius Lorrebos is. Hier een stukje tekst uit het boek:
Molly heeft het niet zo op Levenius, " zei Sirius zacht.
Waarom zit hij dan bij de orde? vroeg Harry nog zachter.
Hij komt goed van pas," mompelde sirius. Hij kent alle schurken niet zo vreemd, want hij is er zelf een. Maar hij is ook ontzettend loyaal aan perkamentus. die heeft hem ooit geholpen toen hij in de nesten zat.
 |
|
|
  |
 |
|