Auteur |
Bericht |
desideriusD+
1e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 03, 2004 11:06 |
|
Weetje wat me nou echt super lijkt? een tekenfilm van Harry Potter.. Je kunt verschrikkelijk veel meer details in zo'n tekenfilm verwerken en alles ziet er echt heel mooi uit. In de Fanart sectie zie je allemaal verschrikkelijk wrede tekeningen, duz eigelijk zouden ze er een tekenfilm van moeten maken. Je zou dan ongveer een film krijgen als Brother Bear (qua tekeningen dan) en je kunt zelf veel meer er in doen. Je hoeft niet meer te knippen en de stemmen.. tsja misschien Radcliff enzo wel, als ze zin hebben, anders iemand die er nog beter bij past..
wat vinden jullie, zouden jullie een tekenfilm van HP willen? |
|
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 03, 2004 12:23 |
|
Het zou me best leuk lijken.. ALs de art tenminste erg goed is. Als het simpel getekend is lijkt het me ook niks.
Het lijkt me niet super, maar wel leuk. Maar dan geen verhalen over zijn leven, maar gewoon zoals in de boeken staat.
Ik had vroeger ook een tijd gehoopt dat er een speelfilm serie kwam. |
|
|
|
|
LolligLuitje
6e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 03, 2004 13:17 |
|
Hoewel er in de toekomst vast nog wel een tekenfilm over HP wordt gemaakt, vind ik het niet zo'n leuk idee. Ik ben er ook niet mee eens dat je in een tekenfilm meer details kunt verwerken dan in een speelfilm. Een speelfilm vind ik veel mooier: echt, natuurlijk enzovoort. Bovendien kunnen de personages beter uitgedrukt worden, omdat met tekenen dat niet altijd even goed kan. Acteurs in een speelfilm hebben een eigen persoonlijkheid, en als het goed gecast is valt die persoonlijkheid op de personage. Ik ben dus niet echt voor een tekenfilm, hoewel ik hem wel zou willen zien. |
|
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 03, 2004 13:17 |
|
Mm, ik ben het met Jim eens, het kan best wel eens leuk zijn mits de art goed is. Daarnaast moeten de stemmetjes ook wel om aan te horen zijn.
Maar ik denk dat ik de realistische versie, de films van nu dus, wel leuker vind. Ik vind Harry Potter en Tekenfilm niet echt bij elkaar passen. |
|
|
|
|
snoesje
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 03, 2004 20:00 |
|
Dat leukt me dus saai
eerst kwam ook op TV een tekenfilm van lord of the rings
dat was ook harstikke saai ik vind de echte spelers nog gewoon het beste
gr snoesje |
|
|
|
|
jelloke75
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 04, 2004 11:25 |
|
ja is wel waar maar ik bedoel nog meer HP !!
ik heb die tekenfilm van LOTR ook 1x gezien en hij trekt echt op niets
een tekenfilm van hp lijkt leuk maar het hangt er van af wat ze ervan gaan maken |
_________________ Slytherin 4 life!! |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 04, 2004 13:07 |
|
Eentekenfilm van harry potter.. beter dan lijkt me, een animatie van Harry Potter, door pixar uit te laten werken:D maar aan de andere kant zou dat momenteel weinig toevoegen en niks van de creatieve geest van de pixar animators overlaten.. Misschien over een x aantal jaren datze het nog eens gaan proberen ofzo, maar alleen puur de boeken vertalen in animatie is denk ik geen goede oplossing, dan toch meer in de richting van verhalen rondom de schooljaren die buiten de boeken omvallen.. dus wel elk jaar met misschien wel een verwijzing naar de boeken, maar niet alleen dat verhaal...
bedoel, dat kennen we nou ondertussen al in 2 media, een derde lijkt me voorlopig een overkill |
|
Fawa
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 05, 2004 20:39 |
|
Lijkt me leuk en dan moet het precies zoals het boek gaan, hoor. Al die scenes die in de film waren uitgehaald, das niet leuk meer. En dan ook mooi getekend, natuurlijk . |
|
|
|
|
wennie
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Zittend op mijn stoel, wachtend tot Winamp Onegai Sensei weer uitzendt
|
Geplaatst:
Di Okt 05, 2004 21:07 |
|
jaaah, het moet wel mooie art zijn!!
Zullen we sage vragen??? whahah!!! Of natuurlijk iemand die ook al zo goed kan tekenen! (sorry, ben slecht in namen onthouden)
Neej, maar het moet wel heel mooi zijn, En harry moet neit getekend zijn als een lange slungel met een domme bril!! Hij moet er zo uitzien als daniel!! *grijns*
Het verhaal moet idd niet zo uit de film komen, maar zoals het boek
groetjes wennie |
|
|
|
|
mimi
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 06, 2004 8:34 |
|
Van mij hoeven niet alles te maken. Het boek is heel goed, de films zijn ook al leuk genoeg en als daar dan een tekenfilm bij komt gaat het misschien saai worden...
Ik weet niet, misschien als de art erg mooi is...maar ik vind mijn eigen fantasie toch het leukst! |
|
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 06, 2004 12:28 |
|
Het lijk mij best een vet idee.
Op zich kijk ik niet zoveel naar tekenfilms, maar eentje over Harry Potter zou ik zeker gaan zien.
Het maakt mij op zich niet zoveel uit, het hoeft niet perse of zo.
Ik heb mijn eigen fantasie ook nog en de gewone films zijn ook erg goed. |
|
|
|
|
desideriusD+
1e jaars
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 06, 2004 19:21 |
|
Ja uhh bedankt... ik mag hier tog een mening over geven zeg!!
Dr zijn dr vast wel wat die het WEL leuk zouden vinden, als de graphs maa mooj zijn. Ja uhh, dat lijkt me duidelijk, je gaat geen tekenfilm maken als t nie mooj is:S...
Als style zou ik maybe ook wel animatie wille. Soort Toystory of zoiets als "the prince of egypt".. |
|
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 06, 2004 19:56 |
|
@DesideriusD+: je moet je niet meteen aangevallen voelen. Jij mag je mening geven, zoals je zelf al aangeeft, maar anderen ook. Daar is dit een forum voor ^^
Als het maar goed getekend word zou ik het echt heel leuk vinden.
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit gebeurd.
Of later pas... als alle 7 boeken uitgebracht zijn of zo... Dat ze dr een soort serie van maken of zoiets. |
|
|
|
|
Justintime
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 06, 2004 20:28 |
|
@DesideriusD+: HIJ mag toch ook zijn mening zeggen? Alstublieft zeg.. Val mensen om die reden toch niet aan!
Ik zou er niet elke dag naar kijken. Je hebt de verfilming al gezien en de boek al gelezen.. Natuurlijk hangt het ook af hoe het getekend word, in anime zie ik het wel zitten.. Maar volgens mij moet je niet overde-rijven... |
like a lovers song |
|
|
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 07, 2004 16:06 |
|
Tekenfilm nee, In Lotr de tekenfilm de helft ofzo dat lijkt ook zo dom.
Het is namelijk gewoon zo nep. En dat hadden ze dan voor de uitkomst van de echte films moeten doen.
Het is nu wat overbodig om te doen vind ik dan.
Daarbij tekenfilms zijn ook niet echt leuk.
Behalve als ze de Harry Potter enzo helemaal gaan veranderen in een ander
poppetje dan misschien..
|
|
|
|
|
|