Auteur |
Bericht |
*Ree Lupos*
1e jaars

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 14:17 |
 |
Luister jij het meest naar de radio of liever een eigen cd? Ik luister naar allebei, als het maar goede muziek is.
By the way: Thanx Arlena! |
Laatst aangepast door *Ree Lupos* op Wo Okt 13, 2004 16:18; in totaal 3 keer bewerkt |
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 14:28 |
 |
op de radio hoor je verschillende artiesten terwijl je op een cd enkel van
een bepaalde groep muziek hoort (logica!)
maar op een radio worden ook veel kwisjes etc gespeeld en dat vind ik
soms best irr... soms hoor je niks anders meer dan gepraat...
en op een cd kies je zelf welk nummer je wilt horen, op een radio komen
ook vaak domme liedjes... |
|
|
  |
 |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 14:43 |
 |
CD, zeker weten! Dan hoor je toch alleen maar wat je wilt horen... Tegen als je naar de radio luistert... Meestal draaien ze daar vanalle stomme dingen op...
Ikzelf luister altijd naar cd's, maar als iemand de radio op heeft staan, luister ik er meestal niet naar, alleen als er eens iets fatsoenlijks op komt. |
|
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 14:49 |
 |
Ik luister eerlijkgezegd nooit naar de radio, dus ik denk maar cd. Als luister ik wel altijd op de pc muziek. |
|
|
  |
 |
Jana Padfoot
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 15:14 |
 |
mhhh, ik vind het eigenlijk altijd wel gezellig dat geleuter tussendoor dus ik ga toch voor de radio al luister ik er niet zo heel vaak naar. Eigenlijk alleen in de auto. En de muziekvariatie is natuurlijk wat groter. |
|
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 15:33 |
 |
Ach.. Het ligt aan de muziek.. Ik luister het allebei niet vaak. Dat geleuter op de radio vind ik niet leuk. Naja, ik kies maar voor cd! |
Laatst aangepast door Jim op Zo Mrt 20, 2005 18:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
wennie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Zittend op mijn stoel, wachtend tot Winamp Onegai Sensei weer uitzendt
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 15:43 |
 |
... ik kies voor radio...
Ik heb altijd skyradio op staan... wat oudere liedjes die nog super leuk zijn, en wat nieuwe liedjes!! En geen Dj! Echt veel handiger! Ik vind het zo irri als mensen op de radio leuk proberen te doen, terwijl ik gewoon muziek wil luisteren...
Ik heb haast geen cd's, een paar singletjes, maar dan kun je liedjes over en over horen, als je geen zin hebt naar je cd-speler te lopen... Irri, ik ben zo lui... Das irriterend!!!
Maar nu hebben wij sinds korte tijd een cd-brander!! Yay! Nu eens maar leuke liedjes zoeken, en branden maar!! Dan ga ik waarschijnlijk wat meer CDs beluisteren...
groetjes wennie |
|
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 15:51 |
 |
Ik kies toch voor CD. Een paar maanden geleden luisterde ik nog bijna elke dag na school naar de radio en nam wat liedjes op, maar nu heb ik geen tijd, en luister ik naar liedjes die ik op de pc heb staan. En als ik dan eens zin heb in muziek op mijn kamer, zet ik altijd een CD op... Nooit meer radio, tenzij in de auto of als ik bij mijn vader ben ^^ |
|
|
  |
 |
*Flupke*
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 16:13 |
 |
vlinder schreef: | op de radio hoor je verschillende artiesten terwijl je op een cd enkel van
een bepaalde groep muziek hoort (logica!) |
Dit hoeft niet altijd toch? Op bijv. Hitzone staat niet van een bepaalde artiest/groep alleen maar liedjes erop... Of begrijp ik je nu verkeerd ^^?
Anyway...
Ik luister allebei wel, 's morgens als de wekker gaat laat ik de radio even opstaan, vind ik altijd wel leuk ^^. |
|
|
  |
 |
arlena
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 16:13 |
 |
CD. Alleen maar muziek die ikzelf leuk vind ... en je kan draaien wat jij wilt, wanneer jij wilt. Bovendien kan je zelf een verzameling op één cd maken van jouw favo liedjes - very handig
By the way - *Ree Lupos* ... het is allebei ... |
|
|
  |
 |
PixieFilth
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 16:19 |
 |
*Flupke* schreef: | vlinder schreef: | op de radio hoor je verschillende artiesten terwijl je op een cd enkel van
een bepaalde groep muziek hoort (logica!) |
Dit hoeft niet altijd toch? Op bijv. Hitzone staat niet van een bepaalde artiest/groep alleen maar liedjes erop... Of begrijp ik je nu verkeerd ^^?
Anyway...
Ik luister allebei wel, 's morgens als de wekker gaat laat ik de radio even opstaan, vind ik altijd wel leuk ^^. |
nee, maar ik bedoelde gewone cd's... trouwens op zo'n hitzone cd kan je
ook het lied zelf kiezen dat je wilt horen, dat heeft er niet echt iets mee
te maken marjah... zo'n hitzone cd's koop ik trouwens nooit, dus ik
sprak vanuit mezelf... snappie...
en ik wil btw nog iets toevoegen
nadeel van een cd: het kost geld, terwijl radio gratis is... |
|
|
  |
 |
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 16:26 |
 |
Eigenlijk altijd cd! in de auto, in de discman, thuis in de speler
Maar, toch stiekem, elke ochtend een halve minuut radio van de wekker want ik haat de knalharde zoemer die er opzit, dus ik word wakker door de radiowekker gemaakt!
En heel soms in de auto, als ik een cd vergeten ben, dan zet ik de radio op, meestal yorin want die draaien tegenwoordig geen R&B meer enzo, maar daar wordt wel ontzettend veel afge-(laten we het netjes houden)-praat :S Dus dan meestal zet ik de radio maar uit en ga zelf liedjes zingen  |
 |
Bright Moon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 16:30 |
 |
Ik eigenlijk altijd CD.
Radio vind ik een beetje vervelend, telkens die reclames ertussen, en het is niet altijd de muziek die ik graag hoor, dus.
CD!!!!! |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 16:37 |
 |
Ik luister vrijwel alleen (mp3) cd's. Dan weet ik tenminste zeker dat ik leuke muziek hoor.
Ik kijk vaak ik het muziek-topic (leve het Wat-luister-je-nu?-topic!!!!) om ideeën op te doen en dan download ik een nummer wat me wel geinig of mooi lijkt.
Af en toe luister ik naar internet-radio of de gewone radio om te horen of er nog leuke nieuwe liedjes zijn. |
|
|
  |
 |
*G!rLiE*
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 13, 2004 17:29 |
 |
Ik hou het meest van CD ...
Gewoon omdat ik dan zelf kan beslissen welke muziek ik wil opleggen!
Ik luister ook wel af en toe naar de radio ... Maar mijn voorkeur gaat naar de Cd  |
|
|
  |
 |
|