Auteur |
Bericht |
kimmie
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 19, 2004 17:36 |
|
hoi
Hebben jullie ook van die series of t.v. programma's die je erg leuk vond om te kijken maar dat ze nu van de buis zijn omdat er geld te weinig of kijkers te weinig waren?
Ik 1 maar het zullen er wel meer worden:
John Doe
Dat ging om iemand die niet wist wie hij was, maar die voor de rest wel ALLES wist.
Hij helpt de politie bij het onderzoeken van moordzaken en komt ook veel te weten over zichzelf.
En er zit een geheime organisatie achter hem aan
Ik vind het echt jammer dat het weg is. |
Laatst aangepast door kimmie op Wo Jan 05, 2005 18:18; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
cornelia
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: ergens waar waarheid is....... de plek heet: Vrijheid
|
Geplaatst:
Di Okt 19, 2004 18:02 |
|
jah ik ook ik keek er altijd naar!
Hij wist echt alles behalve wie hij is en wat gevoelens waren!
Jammer dat hij weg is waarschijnlijk omdat er te wijnig mensen keken |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 19, 2004 18:40 |
|
Die Cleveren *barst in huilen uit*
Beter bekend onder de naam: De wet volgens Born en Glaser..werd voorheen uitgezonden door RTL 4....maar is jammer genoeg van het scherm gehaald...voor informatie:
www.diecleveren.de
En ik vond de hoofdrolspeler zo mooi *huilt zelfs harder* |
|
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 19, 2004 21:27 |
|
Ik mis de gummi beren
En met deze nog vele tekenfilms (Foofur, de bluffers, Ducktales etc) Maar gelukkig zijn na lange donkere tijden wel de Freggels weer terug!
Pas ook een leuke site gevonden met al die oude televisiedingen, de tunes daarvan, gewoonweg briljant en geweldig voor de stemming
Series, Ally Mcbeal, helaas afgelopen, geen nieuwe seizoenen meer.. Dus moet ik me maar gewoon net de seizoenen op dvd blijven vermaken |
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 12:50 |
|
TheKimKommer schreef: | Ik mis de gummi beren
En met deze nog vele tekenfilms (Foofur, de bluffers, Ducktales etc) Maar gelukkig zijn na lange donkere tijden wel de Freggels weer terug!
Pas ook een leuke site gevonden met al die oude televisiedingen, de tunes daarvan, gewoonweg briljant en geweldig voor de stemming
Series, Ally Mcbeal, helaas afgelopen, geen nieuwe seizoenen meer.. Dus moet ik me maar gewoon net de seizoenen op dvd blijven vermaken |
Waar zijn de Freggels dan op??? M'n familie was helemaal gek op die serie..ik wist helemaal niet dat ze weer werden uitgezonden.. |
|
|
|
|
Mrs Jessica Black
4e jaars
Verdiend:
428 Sikkels
Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in Überhaupts Broeder
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 13:13 |
|
Ik keek altijd graag:
- Fregles
- Snorkels
- Starstreet
- Alfred
- Wuzzles
- Ovide
- Stinky en Boudewijn show
- Hello Spencer
Ik weet niet welke nu nog uitgezonden worden, maar het grootste deel geloof ik niet meer. Wel jammer. Ik vind nu bijna niks leuk wat op TV komt.
Draginball Z vond ik ook geweldig. Jammer dat dat ook niet meer komt. |
|
|
|
|
@f!n@
7e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 14:43 |
|
Mystic Knights Of Tir Na Nog
Big Bad BeetleBorgs
Chicago Hope |
|
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 14:57 |
|
Ik keek graag naar John Doe, de hele serie zat gewoon ijzersterk in elkaar en was reuze spannend. John Doe is de enige serie waar ik geen enkele aflevering van gemist heb.
Verder mis ik Roswell wel een beetje, daar ben ik drie seizoenen lang verslaafd aan geweest totdat er besloten werd om geen volgend seizoen meer te maken. Dat wordt dus sparen voor de dvd-box. |
|
|
|
|
Rubeus
7e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 16:08 |
|
Ik mis Dragonball Z ook wel een beetje 's middags. Eigenlijk was het best wel een trage bout serie (een gevecht duurde rustig 3 weken) maar ik bleef toch altijd weer kijken.
En oude dingen als McGuyver, Airwolf en Miami Vice zou ik ook best weer een keertje willen zien. Alhoewel ik er nu waarschijnlijk geen biet meer aan zou vinden... |
_________________ "In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti."
Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht. |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 16:11 |
|
Sirius Black's Girl! schreef: | TheKimKommer schreef: | Ik mis de gummi beren
Waar zijn de Freggels dan op??? M'n familie was helemaal gek op die serie..ik wist helemaal niet dat ze weer werden uitgezonden.. |
Heel vroeg in de ochtend in het weekend op vrt1 ofzo geloof ik:) en ik heb ze laatst ook weer voorbij zien springen op yorin. tijden durf ik niet helemaal zo uit het blote hoofd te melden, maar ze zijn gesignaliseerd!!! (tammtamm.. in de freggelgrot!) |
|
Lup Moon
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 21:21 |
|
John Doe is trouwens gecanceled Al sinds april 2003, officieel. Er is maar 1 seizoen van gemaakt. Mystic Knights Of Tir Na Nog heeft een jaar lang geleefd en daarna de geest gegeven. |
|
|
|
|
MeLoveSnape
Hotemetoot
Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 20, 2004 22:05 |
|
Ik keek altijd naar McGyver!!! Ik was toen 12 ofzo maar ik vond toen Richard Dean Anderson al cute....!! Ik was ook de enige die keek. Mijn broertje en zn vriendje waar wij altijd gingen kijken vonden het maar stom dat hij nooit wapens wilde gebruiken... |
|
|
|
|
Gael
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 22, 2004 9:37 |
|
Ik keek vroeger echt heel graag naar de Stinky en Boudewijn show, dat was werkelijk geweldig voor mij ^^
*TRAAAN!*
Op Nickelodeon was er zo die serie: Garcia, ook wel bekend als Brothers Garcia, nu is het weg en daar ben ik heel boos over tegenover Nickelodeon.
Ik vind het jammer dat sommige tv - series soms weggaan, Frik ( kennen jullie dat? ik hoor niemand erover ) dat was zo'n lui varken van de KRO.
Hij zong met zo'n flauw stemmetje dan: slapen en eten... eten en slapen... Whahaha! |
|
|
|
|
Moony
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 22, 2004 10:33 |
|
on- Ik keek altijd naar de Snorkels toen ik klein was... erg jammer dat het eraf is, zelfs de herhalingen zijn foetsjieh...
Volgensmij, maar dat weet ik niet zeker, is er ook geen Bassie en Adriaan meer *ahww, mijn favo serie!!!* Nou zijn ze natuurlijk ook wat oud, maar de serie sloeg altijd aan, bij bijna iedereen. Ik geloof dat hier heel af en toe nog herhalingen van zijn, maar de meesten heb ik al gezien. Dat vind ik érg jammer dat eraf is. *diep bedroeft*
|
|
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 22, 2004 10:46 |
|
Euhm.. Moony, Gael kon er niks aan doen.. Gebeurt iedereen weleens..
Enne, Bassie en Adriaan is nog wel op tv geloof ik.. Op Nickelodeon..
Ik kan even geen programma's bedenken die zomaar verdwenen terwijl ik er graag naar keek.. Dragonball Z natuurlijk. En Baantjer, maar dat is nu weer op de tv.. |
|
|
|
|
|