Auteur |
Bericht |
Crystal Fawna
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 16, 2004 20:55 |
 |
Jah kben oowk helemaal fan (lees: geobsedeerd )
kzou wel lid willen worden van zijn fanclub!!
ow en ik heb gelezen (lees veel over hem ) da ie met een of andere fotomodel heeft of met Melissa, maar misschien heeft ie oowk geen vriendin.... kweet t nie... |
|
|
  |
 |
Amtjah
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 18, 2004 16:50 |
 |
Ooo ! Dat is echt een hele schattige foto BF !
Hij ziet er zo lief en onschuldig uit ^^
*Kwijlt verder*
In de eerste 2 films vond ik zijn haar ook maar lelijk. Het was percies een wandelde 'gelpot'. Nu ziet hij er veel ouder en knapper uit ^^ |
|
|
  |
 |
ies
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 04, 2005 17:10 |
 |
Aaw!
Wat een lieve foto Hihi ^^
Ik ben er laatst achter gekomen dat hij niet eens zo geweldig knap is, in het echt In de film is hij wel cute ^^..
Dus hij is wel lief in de film maar in het echt vind ik hem wat minder.. (maar nog steeds lief! ) |
|
|
  |
 |
misz-lizzie
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 30, 2005 14:03 |
 |
Tom is zeker wel onwijs lekker!!! Ik wil hem echt super graag een keer ontmoeten....
Ik vind zn haar in de 3e film alleen niet zo leuk...het is veel te lang..
Maar verder is hij zeker wel ok!!!
greetzzz
lizzie |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 30, 2005 14:06 |
 |
Hmm ik heb verschillende foto´s van ´m gezien en op de ene foto is hij wel mooi en op de andere niet
met dat kortgewiekte haar vind ik ´m dus helemaal niks maar met dat halflange geblondeerde witte haar en dan die ogen die er in dat koppie zitten is ie om op te vreten |
|
|
  |
 |
Crystal Fawna
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 14, 2005 15:54 |
 |
WOWIE ben jij naar die meeting geweest??!! weet je hoe tof!! zou ik oowk wel willen, maark mog nie
hij had inderdaad zijn vriendin meegenomen.... ag jah kvin t nie zoow erg....
Der waren wel leuke foto's van die meeting trouwes!!  |
|
|
  |
 |
Lynn
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 17, 2005 15:44 |
 |
Tom is echt lekker joh!.....in de film niet...met dat haar is hij vet lelijk...maar daarbuiten is hij echt wel lekker
Het mooiste aan een jongen vind ik meestal de ogen...die zeggen altijd vet veel.
MMR: Ik heb ff alle spelfouten en weggelaten letters verbeterd met geel, anders is het zo goed als onleesbaar. |
|
|
  |
 |
Maaykuhhh
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 18, 2005 18:06 |
 |
Wat ik leuk vind aan Tom:
Alles eigenlijk wel! Hij is knap, kan super goed acteren, heeft mooi ogen enz enz. Zal ik nog even door gaan!
Ow jah en natuurlijk....HIJ IS DE PERFECTE DRACO!!!!!
Toch moet ik wel zeggen dat ik hem in de films knapper vind, met dat super blonde haar, het staat hem gewoon goed!  |
_________________ Love ya Gigant, for ever! My horsie! (L)
You've found a HP freak, thats me!! |
|
  |
 |
Lynn
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 19, 2005 11:26 |
 |
Lynn schreef: | Tom is echt lekker joh!.....in de film niet...met dat haar is hij vet lelijk...maar daarbuiten is hij echt wel lekker
Het mooiste aan een jongen vind ik meestal de ogen...die zeggen altijd vet veel.
MMR: Ik heb ff alle spelfouten en weggelaten letters verbeterd met geel, anders is het zo goed als onleesbaar. |
waar slaat dat op om alles te wijzigen??? ......er zijn echt wel meerdere mensen op dit forum die zo schrijven....en er staan bij de regels over dit forum geen regels over TYPFOUTEN... dit is een forum om op te praten over bepaalde onderwerpen en dus letten we hier niet op de spelfouten... .............en kan ik er wat aan doen dat ik in MSn taal praat.....
p.S. verander voortaan niet meer mijn berichten please.....dank je wel! ....ik heb namelijk wel meerdere mensne p dit forum gezien met MSN taal......laten we nu maar overgaan op et huidige onderwerp  |
Laatst aangepast door Lynn op Di Apr 19, 2005 16:35; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 19, 2005 11:49 |
 |
Lynn schreef: | Lynn schreef: | Tom is echt lekker joh!.....in de film niet...met dat haar is hij vet lelijk...maar daarbuiten is hij echt wel lekker
waar slaat dat op om alles te wijzigen??? ......er zijn echt wel meerdere mensen op dit forum die zo schrijven....en er staan bij de regels over dit forum geen regels over TYPFOUTEN... dit is een forum om op te praten over bepaalde onderwerpen en dus letten we hier niet op de spelfouten... .............en kan ik er wat aan doen dat ik in MSn taal praat.....
p.S. verander voortaan niet meer mijn berichten please.....dank je wel! ....ik heb namelijk wel meerdere mensne p dit forum gezien met MSN taal......laten we nu maar overgaan op et huidige onderwerp  |
Sorry dat ik me d'r mee bemoei, maar hier zakt m'n broek van af. Er staat duidelijk in de regels dat je ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) of ABV (Algemeen Beschaafd Vlaams) moet typen. Zover ik weer is MSN-taal nog steeds geen officiele taal in Nederland, dus ik geef MMR groot gelijk. Typfouten kunnen gemaakt worden, maar je kunt ook zelf je berichtje nog even naspeuren op foutjes.
Je kunt er bovendien heel veel aandoen dat je MSN-taal typt. Namelijk door het gewoon NIET te doen. Verder vind ik het toch wel heel brutaal om tegen een mod te zeggen dat ze je bericht niet mag wijzigen, want dat is gewoon hun werk.
Mods, zie maar wat jullie met mijn berichtje doen, maar hier stond ik echt even verbaasd over te kijken.
SaS zegt: Jalf en MMR hebben gelijk. Hier op het forum moet ABN/V gesproken worden. En MSNtaal... ja, daar kun je zeker wél wat aan doen. Kwestie van goede manieren. Over manieren gesproken. Als je het ergens niet mee eens bent, Lynn, dan kun je de betreffende moderator een PB sturen mey je klacht, in plaats van dit boos op het forum te doen. Verdere discussies hierover worden dus niet in dit topic gedaan. |
|
|
  |
 |
Lynn
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 19, 2005 16:33 |
 |
Jalf Lupin schreef: | Lynn schreef: | Lynn schreef: | Tom is echt lekker joh!.....in de film niet...met dat haar is hij vet lelijk...maar daarbuiten is hij echt wel lekker
Sorry dat ik me d'r mee bemoei, maar hier zakt m'n broek van af. Er staat duidelijk in de regels dat je ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) of ABV (Algemeen Beschaafd Vlaams) moet typen. Zover ik weer is MSN-taal nog steeds geen officiele taal in Nederland, dus ik geef MMR groot gelijk. Typfouten kunnen gemaakt worden, maar je kunt ook zelf je berichtje nog even naspeuren op foutjes.
Je kunt er bovendien heel veel aandoen dat je MSN-taal typt. Namelijk door het gewoon NIET te doen. Verder vind ik het toch wel heel brutaal om tegen een mod te zeggen dat ze je bericht niet mag wijzigen, want dat is gewoon hun werk.
Mods, zie maar wat jullie met mijn berichtje doen, maar hier stond ik echt even verbaasd over te kijken.
SaS zegt: Jalf en MMR hebben gelijk. Hier op het forum moet ABN/V gesproken worden. En MSNtaal... ja, daar kun je zeker wél wat aan doen. Kwestie van goede manieren. Over manieren gesproken. Als je het ergens niet mee eens bent, Lynn, dan kun je de betreffende moderator een PB sturen mey je klacht, in plaats van dit boos op het forum te doen. Verdere discussies hierover worden dus niet in dit topic gedaan. |
sorry het was niet de bedoeling om het boos over te laten komen, maar ik vond dat gewoon raar, ik ben eraan gewend dat meerdere mensen zo typen en ik zelf typ meestal ook zo...maar ik zal me proberen aan te passen ........sorry hiervoor......ik zal nu ook niet meer hierover praten op deze topic...
OK, dank je wel. groetjes Sas |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Apr 21, 2005 22:51 |
 |
Naar Heer Voldemort vind ik Draco Malfoy het leukst.
Dus dat geld ook dat ik fan bent van Tom Felton.
Ik bedoel heb zelfs mij kat Draco genoemd.
Tjaah Voldemort moeg niet van mijn moeder.
Maar dat is ook wel lochies he
En dat klopt ook wel een beetje . Ik ben het vrouwtje van mij kat. En ik heet Narcissa
Dus mooier uit komen ghaat niet he.
Twee jaar geleden had ik op tom zijn verjaardag exstra alle stukjes uit hpb van 1 tot 4 waar draco in voor komt.
Alleenb omdat Tom jarig was  |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Apr 26, 2005 0:16 |
 |
Jaah die berichten wat je aan hem moet sturen moet zeker engels zijn^^
Dus ik stuur hem niks.
Want mijn engels is niet echt veel soeps
Ha jaah draco heeft ook nog een tweeling broer ( kat ) Brutus .
Haha als het een maisje was had ik haar Narcissa genoemd .^^ Zal wel lastig zijn als iemand Narcissa roept weten we niet wie om moet kijken . de peos of ik hahah.....Humor  |
|
|
  |
 |
miss s malfoy
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 26, 2005 17:45 |
 |
ik heb wel tom fanclub adres jammer dat de fanclub vol is
The official tom felton fanclub
c/o charlotte deer management
37 lodge road
fetcham surrey
KT 22 7QY
UK |
|
|
  |
 |
Angel Naamloos
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 23, 2005 13:27 |
 |
Ik ben zelf een hele tijd op Tom Felton verliefd geweest..ik heb hem 13 brieven gestuurd..maar ik heb nooit antwoord terug gekregen..dus toen is de liefde over gewaaid..maar hij is nog steeds errug HOT  |
_________________ But she wants you
Angels Current Status:
I APOLLIGIZE! |
|
  |
 |
|