Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] Gevangen, maar niet gebroken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
bibi
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2004 16:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

“Het was zo aardig van die mensen om aan te bieden dat ze de pakjes bij ons thuis zouden laten bezorgen. Stel je voor dat we ze nog helemaal mee moesten slepen! Dat zou gewoon niet normaal zijn!” riep Narsissa uit terwijl ze Bibi op de leren bank drukte en Draco vervolgens naar haar neer plantte voordat ze zelf naast haar man neerstreek. Ze waren in een oud cafeetje waar ouderwetse eethokjes het enige meubilair was en Narsissa begon vrolijk over de oude en versleten indruk van de ruimte te praten terwijl Lucius zijn gezicht juist achter een menu verborg. Bibi kreunde zacht en legde haar hoofd op Draco schouder, als Narsissa niet snel haar mond dichthield zou Bibi’s hoofd vast ontploffen. Ze had de hele dag naar het geklets van die vrouw moeten luisteren, eerst ging het over een bal, toen over de kleuren van haar gewaden en nu over de ruimte waar ze een kopje warme chocolademelk gingen drinken. Kon de dag nog erger worden?
Draco keek met opgetrokken wenkbrauwen neer op het rood en zwarte haar dat op zijn schouder lag, maar richtte zijn aandacht vervolgens op Narsissa. “Moeder zou u een momentje stil kunnen zijn, straks begint u weer te hyperventileren, net als op het feest van de Heshbornes vorig jaar.” zei hij op kalme toon en bijna gelijk sloot Narsissa haar mond en pakte het kopje thee op dat voor haar stond. Langzaam haalde Bibi haar hoofd van Draco’s schouder en glimlachte dankbaar naar hem terwijl Lucius uiteindelijk achter de menukaart vandaan kwam en geamuseerd naar zijn zoon en de jonge vrouw naast hem keek.
Met een roze kleur op haar wangen wendde Bibi haar blik van Draco af en keek nu naar haar chocolademelk, waar een dikke toef slagroom bovenop zag. Een glimlach verscheen op Bibi’s lippen en zonder te aarzelen stak ze haar vinger in de slagroom, om hem vervolgens af te slikken. Genietend sloot Bibi haar ogen en maakte een zacht geluid vanuit haar keel terwijl haar vinger helemaal in haar mond verdween en ze zacht op zoog. Doordat ze haar ogen dicht had zag Bibi niet dat Draco een kleur kreeg en ongemakkelijk op zijn plek verschoof voordat hij zijn beker greep en de hete chocolademelk in één keer achterover goot. Hij slaakte een kreet van pijn waardoor Bibi haar ogen open vlogen en ze bezorgd naar hem keek. “Gaat het?” vroeg ze op zachte toon en Draco schudde zijn hoofd voordat hij zei: “Nee, ik heb mijn tong verbrand.”
“Laat eens kijken.” zei Bibi en voordat Draco de kans kreeg om te reageren kroop ze bijna op zijn schoot en greep het puntje van zijn tong. Vervolgens trok ze zijn tong zo ver mogelijk uit zijn mond terwijl Draco een vreemd geluid maakte en Lucius eruit zag alsof hij elk moment in lachen uit zou barsten. “Ik zie niets, zo erg zal het wel niet zijn.” zei Bibi uiteindelijk terwijl ze weer op haar eigen plek ging zitten en Lucius zijn lachen nu probeerde te verbergen door een slok koffie te nemen, alleen verschenen er allemaal belletjes in. “Ik denk dat je gewon wat rustiger moet drinken, je hebt trouwens slagroom op je neus.” zei Bibi even later en boog weer naar Draco en veegde met haar servet voorzichtig de slagroom van zijn neus. “Zo dat is beter.” mompelde Bibi terwijl ze weer ging zitten en Narsissa ze met ogen zo groot als schoteltjes over haar theekopje heen aanstaarde.

“Anouschka, ga je nog weer met ons mee naar het landhuis? Je gewaden zijn namelijk bij ons bezorgd.” zei Narsissa na een moment van stilte en het duurde even voordat het tot Bibi doordrong dat het tegen haar had. Haastig zette ze haar beker neer en knikte naar Narsissa voordat ze zei: “Dat lijkt mij wel het makkelijkste, dan kan ik de gewaden meenemen en Draco wilde mij nog iets laten zien in het huis dus moet ik eigenlijk wel mee.” Narsissa knikte glimlachend en nam weer een slokje van haar thee terwijl Lucius zijn zoon met opgetrokken wenkbrauwen aanstaarde, maar echter geen woord zei.
“Wat wil Draco je laten zien?” vroeg Narsissa even later nieuwsgierig alsof Draco zelf er niet bij was en Bibi keek moeilijk. “Ik weet zo even het woord niet meer. Draco, wat wilde je mij nog maar laten zien?” zei Bibi na een moment val stilt, waarin ze net had gedaan alsof ze nadacht over het woord. Draco slikte snel zijn koekje door en zei: “Ik wilde haar de stallen laten zien moeder. Ik dacht dat ze de jonge eenhoorn die pas geboren is wel leuk zou vinden om te zien.” Op Nasissa’s gezicht verscheen nu een grijns, terwijl Lucius alleen maar verward keek en uiteindelijk vroeg: “Zal dat niet te koud zijn als je daar pas ’s avonds heen gaat?” Terwijl hij deze woorden zei verbleekte Bibi een paar tinten toen ze zich plots weer herinnerde wat ze aan Ginny had beloofd.
“Oh, maar ik kan vanavond niet komen. Ik heb nog een andere afspraak voor vandaag gemaakt, normaal gesproken is dit ’s ochtend maar omdat ik nu ging winkelen heb ik deze verplaatst naar ’s avonds. Het zijn mijn spraaklessen.” zei Bibi terwijl ze geschrokken haar hand naar haar mond bracht en Lucius wierp haar een argwanende blik toe. “Kun je dat voor één keer niet afzeggen?” vroeg hij nu en bijna gelijk schudde Bibi haar hoofd. “Het spijt me, maar de lessen zijn al betaald.” zei ze na een moment val stilte en Narsissa zette haar kopje met een klap neer op het schoteltje. “Dan moeten wij nu gaan, dan hebben we nog even. Ik neem aan dat je afspraak om zes uur is, dan hebben we nog twee uur. Lucius zorg jij dat de rekening betaald word? Draco roep jij de koets?” commandeerde Narsissa de twee mannen, die allebei langzaam opstonden om te gaan doen wat ze gevraagd was. “Dan kunnen wij alvast onze mantels aantrekken, de mannen zullen zich snel weer bij ons voegen.” zei Narsissa op kalme toon terwijl zij ook opstond en wachtte tot Bibi ook zou komen.

Nog geen vijf minuten later zaten ze allemaal in de zwarte koets van de familie Malfidus en waren ze op weg naar het enorme landhuis waar ze woonden. Bibi zat naast Narsissa en tegenover Draco, die afwezig naar haar staarde. Bibi voelde zich enorm onzeker onder de intense blik en keek daarom maar uit het kleine raampje die vlak naast haar hoofd zat. Het landschap schoot langs en langzaam droomde Bibi weg, denkend aan het feit dat ze vandaag negentien was geworden. Een glimlach gleed over haar lippen, maar op dat moment stopte de koets abrupt en vloog Bibi overeind, recht op Draco af. Een kreet kwam over haar lippen, maar op dat moment sloeg Draco echter zijn armen al om haar heen en belandde ze zonder veel plichtplegingen op zijn schoot. “Als je bij mij op schoot wilde kon je ook gewoon vragen hoor.” klonk Draco’s stem geamuseerd in haar oor en een rilling gleed over Bibi’s ruggengraat.
“Dat zal ik de volgende keer maar doen dan.” mompelde Bibi droog terwijl ze zich uit Draco’s omhelzing los probeerde te maken. “Ik denk dat we uit kunnen stappen, zou je mij los willen laten?” vroeg Bibi op kalme toon en gebaarde met haar vrije hand naar Draco’s wachtende ouders. Draco liet haar nu langzaam los maar greep haar hand terwijl ze uit de koets stapten en richting de voordeur begonnen te lopen.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 24, 2004 14:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

"Ooh, wat lief!" riep Bibi uit toen ze de glanzende babyeenhoorn zag en draco, die even achter haar stond mompelde iets dat niet te verstaan was. Voorzichtig stak Bibi haar hand uit naar de eenhoorn en aaide hem zacht over zijn kop terwijl ze mompelde: "Ja, jij bent echt een schoonheid, ja echt waar." De eenhoorn soot genietend zijn ogen terwijl Bibi tegen hem bleef mompelen en Draco langzaam dichterbij kwam. "Vind je hem echt leuk?" vroeg Draco zacht fluisterend aan Bibi en zijn adem streek langs haar gezicht. "Ik vind hem geweldig, als ik jou niet had zou ik hem gelijk vragen om mijn vriendje te worden." zei Bibi plagend en Draco grinnikte zacht.
Zijn armen gleden langzaam om haar middel en hij omhelsde haar haast teder terwijl hij vroeg: "He Anouschka, wil je met mij trouwen?" Bibi verstijfde in zijn armen, het was zo'n bijzonder moment en Draco moest hem weer verpesten door zoiets aan haar te vragen. Het volgende moment herinnerde ze zich echter waarom ze aan dit alles was begonnen en draaide zich langzaam om terwijl ze een brede grijns op haar gezicht plakte. "Meende je dat?" vroeg ze langzaam en toen Draco aarzelend knikte drukte Bibi kort haar lippen op die van hem voordat ze riep: "Ja! Oh Draco!" Weer drukte Bibi haar lippen op die van Draco, maar deze keer gaf hij haar niet de kans om zich terug te trekken en bijna gelijk verdiepte hij de kus. Met zijn tong gleed Draco over Bibi's lippen alsof hij op die manier toestemming vroeg en met een zacht keelgeluid opende Bibi haar lippen waardoor Draco's tong naar binnen gleed. Hij gleed zacht over haar tandenen masseerde vervolgens zacht haar tong waardoor Bibi weer een zacht geluid maakte en met haar handen door Draco's haren woelde.
"Ik dacht dat jullie die nieuwe eenhoorn gingen bekijken." zei een stem ineens droog en toen Draco haar langzaam los liet kreeg Bibi niemand minder dan Lucius Malfidus in het oog. Bijna gelijk kreeg Bibi de kleur van de Griffoendorvlag en probeerde zich helemaal los te maken uit Draco's omhelzing. Die liet haar ehter niet los en staarde breed grijnzend naar haar zijn vader terwijl hij zei: "Vader, Anouschka heeft toegestemd om mijn bruid te worden."

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 24, 2004 14:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo snel ze kon verontschuldigde ze zich bij de familie Malfidus, maar Narsissa wilde haar niet laten gaan voordat ze beloofde om morgen toch nog weer langs te komen zodat ze het verlovingsfeest konden gaan plannen. Bibi beloofde het snel en Narsissa riep dat ze haar dan om tien uur zou zien terwijl Bibi, Draco nog snel een kus op de wang drukte en vervolgens, zonder haar gewaden en jas, de voordeur uitsnelde. “Die taallessen moeten wel heel veel voor haar betekenen als ze er zo graag heen wil dat ze van alles vergeet.” zei Lucius verward, maar Narsissa glimlachte juist alsof iemand haar zojuist een groot geheim had verteld.

Buiten verdwijnselde Bibi snel en verschijnselde weer in het verboden bos, hopend dat ze niet te laat zou zijn. Fly zou haar levend villen als dat gebeurd zou zijn,… Toen ze echter de deur instapte werd ze gelijk onder de voet gelopen door een rode waas die riep: “Lilith is in de keuken! Lilith is in de keuken! Maar ik mag er niet in van Fly! Ze is bang dat ik weer in de taart beland, net als vorig jaar!” Verdwaasd knipperde Bibi een paar keer met haar ogen en zei toen “Dat is niet zo erg Ginny, Fly maakt altijd genoeg taart voor wel honderd personen. Kun je van mij af gaan?”
“Huh? Oh ja!” riep Ginny en liet Bibi los voordat ze weer rechtop ging staan. “Waarom heb je een pluk van je eigen haar naast dat rode nepding hangen?” vroeg ze na een moment en Bibi keek haar aan alsof de bliksem zojuist ingeslagen was. Pas om dat moment kreeg ze de blonde pluk haar in het oog en een moment lang werd Bibi lijkbleek, was dat ook zo geweest toen ze nog bij de familie Malfidus was geweest? Het volgende moment schudde ze echter haar hoofd, het was vast gekomen doordat Ginny haar net onderuit maaide, dan werkte de kleefspreuk gewoon niet goed maar en dat was normaal na zo’n tijd. Bibi knikte naar haarzelf en begon naar de keuken te lopen, terwijl Ginny een eindje achter haar bleef.
Langzaam opende Bibi de deur, maar deze werd bijna gelijk weer dicht geblazen door Fly die riep: “GINNY!” Ze wilde nog maar zeggen, maar op dat moment zei Bibi droog: “Nee Bibi, Ginny is nog in de hal.” Even was het stil, maar toen weerklonk er een opgewonden kreet en het volgende moment werd Bibi voor de tweede keer dat uur onderuit gemaaid, alleen was het deze keer niet Ginny. “Ik heb je gemist Bibi!” werd er geroepen en op dat moment drong het tot Bibi door dat Lilith aangekomen moest zijn, dat was ze al helemaal weer vergeten. “Ik jou ook.” mompelde Bibi in een gewaad en het volgende moment liet Lilith, Bibi weer los en trok haar overeind.
Lilith was bijna tien centimeter groter dan Bibi en haar ogen keken glinsterend op Bibi neer, alsof ze elk moment in lachen uit kon barsten. Het leek alsof er altijd een glimlach op haar gezicht geplakt was en haar haren werden in bedwang gehouden door een blauwe haarband, een Ravenklauwer, altijd Ravenklauwer. Lilith was de oudste van de groep vriendinnen, zij had in Harry Potter zijn jaar gezeten en was dus eenentwintig. Frankrijk had haar goed gedaan ondanks de oorlog, Lilith had een bruine kleur en zag er enorm gezond uit met haar appelwangen.
“Nog iets beleefd?” vroeg Lilith terwijl Bibi een spreuk tegen de pruik mompelde en deze vervolgens van haar hoofd trok voordat ze er ook maar aan dacht om Lilith antwoord te geven. Nerveus kamde Bibi met haar handen door haar haren en zei: “Ik ga trouwen.” Verbaasd zette Lilith haar kopje, die ze net opgepakt had, weer neer en staarde met open mond naar Bibi die erg ongemakkelijk leek onder haar blik. “Ik wist niet eens dat je een vriendje had.” zei Lilith uiteindelijk verbaasd en Bibi kreeg een kleur terwijl ze mompelde: “Heb ik ook niet.” Dit leek Lilith alleen maar meer te verwarren en ze trok één wenkbrauw op terwijl ze vroeg: “Met wie trouw je dan?” Nu werd Bibi nog roder en mompelde: “Het is om toegang te krijgen tot een huis die behekst is…” Het was duidelijk dat ze onder het antwoord uit probeerde te komen en Lilith’s ogen vernauwden zich tot spleetjes. “Ik vroeg niet waarom Bibi, ik vroeg me wie.” zei ze kortaf en Bibi staarde een moment lang naar haar schoenen.
“Het mocht van Fly! Ze zei dat ik Ginny niet nog een keer mocht laten trouwen en dat ik eht zelf maar moest doen!” riep Bibi uit en nu leek Lilith echt bezorgd te raken. “Wie Bibi!” riep ze nu uit en iedereen in de kamer maakte een sprongetje van schrik terwijl Bibi nu recht naar Lilith keek. “Draco Malfidus.” mompelde Bibi nu en bijna gelijk leek Lilith uit haar vel te schieten.
“Waát!” riep ze, maar het volgende moment draaide ze zich om naar Fly en begon tegen haar te schreeuwen. “Ben jij totaal gek geworden om haar toestemming voor zoiets te geven! Je zou op haar letten terwijl ik in Frankrijk was en dat betekent niet dat je haar mag laten trouwen met de vijand! Ze is de jongste! En jij laat haar trouwen met dat monster!” schreeuwde ze op vol volume tegen Fly, die bijna onder de tafel verdween en iets mompelde dat niet te verstaan was. “Ik dacht dat jij genoeg verantwoordelijkheidsgevoel had om op haar te kunnen letten! Je weet heel goed dat ze een magneet voor problemen is,…!” ging Lilith verder en Ginny stond breed grijnzend naast Bibi. “Ik vind het geweldig wanneer ze eens tegen iemand anders schreeuwen dan mij.”
De scheldkanonnade werd alleen maar luider toen Fly haar mond opende om tegen Lilith in te gaan en de grijns op Ginny’s gezicht werd alleen maar breder terwijl ze toekeek. Ineens vloog de deur echter open, tegen Ginny aan,… Die vloog de halve keuken door, de gele taart in en belandde in een hoop slagroom op de grond terwijl zowel Fly en Lilith stilvielen. “Ginny!” riepen ze tegelijk uit en Ginny, die geweldige afstak naast de gele taart mompelde: “Oepsie?” Bibi kon er echter alleen maar om lachen terwijl Lumina riep dat het geschreeuw eindelijk gedaan moest zijn omdat ze anders haar wurgende gewaden vrij zou laten. En met die woorden liep ze weer terug naar haar kelder, terwijl Bibi alleen maar harder moest lachen om de verbaasde gezichten van Fly en Lilith.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Dec 27, 2004 12:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Glimlachend staarde Bibi in het niets terwijl Narsissa een lijst opstelde van mensen die uitgenodigd moesten worden voor het verlovingsfeest. Bibi was er echter niet zo met haar hoofd bij, ze moest telkens weer aan haar verjaardag denken. Het was echt super gezellig geweest, nadat Lilith over de schok heen wel gekomen dat de jongste van de groep moest trouwen. Bibi had haar alles moeten vertellen over de reden en wat de ‘Undapas’ spreuk precies deed. Fly had er echter niets over willen horen en had daarom besloten om Ginny onder de douche te drukken zodat ze niet meer onder de taart zou zitten.
Toen ze eenmaal terug waren geweest had Lilith een kleinere taart tevoorschijn getoverd en de rommel van Fly haar taart opgeruimd voordat het feestje begon. Ze hadden over van alles en nog wat gepraat en Bibi vond het geweldig dat de rebellen in Frankrijk langzaam meer grondgebied terugkregen. Ze zouden deze oorlog kunnen winnen! Natuurlijk had Bibi moeten vertellen over de mensen die ze hoopte te redden in het huis en Lilith was het met haar eens geweest dat het een huwelijk waard zou zijn als ze daarmee nog meer krachtige tovenaars en heksen binnen hun kringen zouden krijgen. Bibi had natuurlijk wel gelijk duidelijk gemaakt dat ze niet van plan was om ook maar aan iemand te laten weten dat ze getrouwd was en dat ze zich vóór de huwelijksnacht uit de voeten zou maken. Hierdoor moesten Fly en Lilith hardop lachen terwijl Ginny aan Bibi vroeg of ze een rode jurk zou dragen.

“Anouschka?” ging ineens de stem van Narsissa door Bibi’s gedachten en verward keek ze op. “Ja, sorry?” zei Bibi glimlachend en Narsissa glimlachte ook voordat ze haar vraag herhaalde: “Is er nog iemand die je graag op je verlovingsfeest zou willen hebben?” Hier moest Bibi even over nadenken, Fly, Ginny en Lilith zouden zeker weten niet kunnen komen, iedereen kende hun als leden van het verzet. Misschien dat Lumina wilde komen? Ze was erg op haar tenen gestapt toen niemand haar uit had genodigd voor Bibi’s verjaardag, het verlovingsfeest zou het misschien weer goed maken. Vooral omdat Fly en Ginny niet konden komen en die wel op Bibi’s verjaardag waren geweest.
“Ja, ik weet wel iemand, maar ik weet niet zeker of ze kan komen omdat het feest al over twee dagen is.” zei Bibi aarzelend, maar op Narsissa haar gezicht verscheen gelijk een brede grijns. “Dat maakt niets uit lieverd, wat is haar naam, dan kunnen we de uitnodiging sturen.” zei Narsissa en keek Bibi verwachtingsvol aan. “Lumina, maar ik kan haar uitnodiging gewoon meenemen, ze is mijn huisgenootje.” zei Bibi en de grijns op Narsissa gezicht vervaagde iets terwijl ze met krullende letters Lumina’s naam op de enveloppe scheef. “Marjon? Zou je ons thee willen brengen? En zeg tegen mijn zoon dat hij niet bij de deur hoeft te staan luistervinken, hij mag gewoon binnenkomen en Anouschka haar cadeau geven.” zei ze tegen een meisje met bruin haar die bij de deur stond en het meisje knikte één keer voordat ze de deur opende en de woorden van Narsissa tegen Draco herhaalde. Vervolgens liep ze de kamer uit om thee te halen terwijl Draco de kamer in kwam lopen met een grijns van oor tot oor op zijn gezicht. ‘Dag moeder, Hoi Anouschka.” zei Draco terwijl hij Bibi een kus op haar mond probeerde te geven, maar die draaide glimlachend haar gezicht weg waardoor zijn lippen ergens op haar wang belandden. “Hoi Draco.” zei Bibi nog steeds glimlachend terwijl de slanke jongeman naast haar in een stoel ging zitten en Bibi vervolgens een ingepakt pakje overhandigde. “Voor de schone dame.” zei hij grinnikend en Bibi deed net alsof ze blozend wegkeek.
“Dank je.” mompelde Bibi terwijl ze het pakje voorzichtig uit begon te pakken en Narsissa zich helemaal op het schrijven van de uitnodigingen richtte. Voorzichtig tilde Bibi een enorm boek uit het papier en las ‘Magische Huwelijken door Remalda Vertunis.’ Even begreep Bibi niet wat ze met het boek zou moeten, maar het volgende moment toverde ze echter een glimlach op haar gezicht en keek naar Draco. “Heel erg bedank Draco.” zei ze op zachte toon terwijl ze naar hem toe leunde om hem een kus op zijn wang te drukken, alleen draaide hij deze keer zijn hoofde waardoor haar lippen kort die van hem beroerden. Geschrokken trok Bibi zich terug terwijl er een lome grijns op Draco’s gezicht verscheen en Narsissa op haar onderlip beet om niet in lachen uit te barsten, zo verbaasd keek Bibi.
“Ik zou het fijn vinden als je het boek door zou lezen, ik moet nu helaas weer gaan. Ik heb afgesproken met een oude ‘schoolvriendin’ en ze wacht op mij.” zei Draco en het ging niet langs Bibi heen dat hij het woord ‘schoolvriendin’ spottend uitsprak, waardoor ze gelijk doorhad dat hij weer iemand moest ondervragen. “Oke, ik zal het lezen.” mompelde Bibi gedwee terwijl ze het boek doorbladerde en Draco drukte een kus op de bovenkant van haar hoofd voordat hij de kamer weer uitliep. Bibi wierp zuchtend een blik op Draco terwijl hij de deur uitliep en Marjon passeerde, die net weer binnen kwam met een dienblad.
Bibi glimlachte naar het verlegen meisje terwijl ze de kopjes voor Bibi en Narsissa op tafel zette en sloeg vervolgens het boek open om te gaan lezen.

Inleiding.

Door de eeuwen heen hebben tovenaars verschillende manier gehad om te trouwen. Dit verschilde natuurlijk elke keer weer en sommige manieren waren zo uitputtend voor het koppel dat zo een week moesten rusten om op krachten te kunnen komen. Na het oerelementhuwelijk werd het bloed-tot-bloed huwelijk bedacht waarin de magie tussen twee personen verbonden word door het mengen van hun bloed. Het huwelijk dat daarna kwam was net als het bloed-tot-bloed huwelijk een versimpeling van het oerelementhuwelijk en was alleen het gebruik van de elementen om de twee mensen te verbinden tot in de eeuwigheid.

Deze drie huwelijken waren onoverkomelijk met elkaar verbonden, het bloed-tot-bloed huwelijk en het gebruik van enkel de elementen zijn samengevoegd weer het totale oerelementhuwelijk, die in deze tijd helemaal niet meer uitgevoerd word omdat het te vermoeiend is.

In deze tijd gaan de meeste tovenaars en heksen gewoon naar het ministerie waar ze een contract onderteken en ze bijna op dezelfde manier als Dreuzels getrouwd worden. Het duurt niet langer dan vijf minuten, maar toch is het altijd een bijzondere gebeurtenis.

Een huwelijk tussen twee magische mensen is altijd een bijzondere gebeurtenis, op welke manier dit dan ook gedaan word. Daarom is dit boek helemaal gewijd aan de verschillende soorten huwelijken in de magische wereld en de manier waarom zij voltrokken worden. Natuurlijk worden ook de verschillende symptomen beschreven die bij een huwelijk kunnen optreden en hoe het jonge echtpaar het beste daar vanaf kan komen.

Ik wens u dan ook veel plezier tijdens het lezen. Voor velen zal het een openbaring zijn.

Met vriendelijke groet, Remalda Invudunis.

Bibi zuchtte en sloot het boek weer terwijl ze een blik op Narsissa wierp, maar legde hem vervolgens toch op de tafel neer. Wat een draak van een boek, dacht ze met een walgende blik op het boek, maar het volgende moment pakte ze hem achter weer op. “Ik ga nu naar huis, de kleding kan best hier blijven aangezien Draco graag wil dat ik hier blijf logeren vanaf de avond voor het verlovingsfeest. Het boek zal ik wel meenemen, dan kan ik die lezen voordat ik naar bed ga vanavond. Tot morgen Narsissa.” zei Bibi terwijl ze ging staan en Narsissa afwezig gedag terug mompelde. Bibi glimlachte en liep met snelle passen het huis uit, waarna ze snel verdwijnselde en weer verschijnselde in het verboden bos. Niet alleen had ze het boek stevig in haar hand geklemd, maar ook had ze Lumina’s uitnodiging stevig tussen de eerste pagina’s van het boek geklemd. Dit zou super worden, maar eerst moest ze Lumina zover krijgen dat ze het slot van de kelderdeur af zou halen,…

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

“Waarom zij wel en wij niet?” vroeg Lilith terwijl ze Bibi aankeek met een blik waardoor Bibi het idee kreeg dat haar moeder haar had betrapt met haar hand in de koekjestrommel. “Omdat ze jullie kennen. Het lijkt nogal vreemd als ik ineens op kom dagen met alle leiders van de rebellen, denk je niet? En nee, jullie kunnen je niet verkleden want jullie vallen nu eenmaal op.” zei Bibi na een moment en zetten haar handen op haar heupen. “Hier lees dit boek maar door.” zei Bibi uiteindelijk toen Lilith haar kwaad aan bleef kijken en haalde het boek, dat Draco haar nog geen uur eerder had gegeven, uit haar zak. Lilith bekeek hem fronsend, maar sloeg hem vervolgens open, als de boekenworm die ze altijd geweest was terwijl Bibi naar Lumina’s kelder liep.
Zoals verwacht was de deur nog steeds stevig vergrendeld en Bibi leunde met haar oor tegen het hout om iets te kunnen horen. “Lumina? Kom je zaterdag naar mijn verlovingsfeest?” vroeg Bibi door de deur en ineens schoot de deur open waardoor Bibi met haar neus in het dikke tapijt belandde. “Ik naar jou verlovingsfeest? Met de Draak?” vroeg ze wantrouwend terwijl ze Bibi overeind trok en de deur met een klap sloot. “Waarom?” vroeg ze weer wantrouwend en duwde Bibi in een stoel voordat ze ook maar iets had kunnen zeggen. “Nou vertel.” commandeerde Lumina terwijl ze tegenover Bibi in een stoel ging zitten en haar verwachtingsvol aankeek.
“Ik ben iemand nodig die snel dingen onthoud, en die mij eventueel zou kunnen helpen op de dag dat ik trouw om de gevangenen te redden. Ze kennen jou niet en ik wil graag iemand bij me hebben die ik wel ken op die verloving.” zei Bibi en tegen het einde van de zin kreeg ze een kleur op haar wangen. Lumina keek Bibi een moment aan, ze was nog maar negentien en een verloving of zelfs een huwelijk, zelfs met het doel dat Bibi voor ogen had, was een grote stap. Lumina wist niet of Bibi er wel zo makkelijk onderuit zou komen als ze dacht, maar ze zou Bibi steunen. “Ik ga wel mee, moet ik als een blondje of een brunette komen?” vroeg Lumina grijnzend en Bibi keek haar opgelucht lachend aan “Als wat je maar wil.”

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 20:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

“Kom op Bibi! Zo erg is het niet! De jurk pas mooi bij je pruik!” riep Lumina uit terwijl ze Bibi aan één arm naar de voordeur trok. “Maar het is zo rood!” riep Bibi uit en ergens in de verte hoorde ze Ginny roepen: “Rood! Waar, waar?” Bibi’s ogen werden groot en het volgende moment duwde ze Lumina het gebouw uit terwijl ze zei: “Laten we maar gaan voordat Ginny ons ziet!” Lumina grinnikte, het was overduidelijk dat Bibi niet aan Ginny verteld had waar ze heen zou gaan en beter nog, welke kleur ze zou dragen. Met grote passen liepen de twee meiden naar de bos en verdwijselen, alleen om momenten later weer bij het Landhuis van de familie Malfidus te verschijnelen.
Langs de hele oprijlaan stonden fakkels die aangaven waar de gasten langs moesten lopen en voor hun zagen Lumina en Bibi een enorme groep mensen richting het huis lopen. “Ik dacht dat het een klein feest zou worden.”zei Lumina spottend en Bibi kreeg een kleur terwijl ze mompelde: “Ik heb niet echt opgelet toen Narsissa de uitnodigingen schreef.” Lumina gooide snuivend haar blonde krullen over haar schouder en begon samen met Bibi naar het landhuis te lopen.

“Anouschka! Daar ben je eindelijk, onze Draco begon al te twijfelen of je nog wel zou komen!” riep Narsissa uit toen ze Bibi in het oog kreeg en blij omhelsde ze haar voordat ze naar Lumina keek. “Jij moet Lumina zijn! Ik ben zo blij dat je toch kon komen, ondanks het feit dat het nogal op het laatste moment was.” zei ze tegen Lumina terwijl ze haar ook omhelsde en Lumina keek alsof ze elk moment een haarbal op ging hoesten. Na deze woorden voerde Narsissa, Lumina mee naar een tafel terwijl Draco glimlachend op Bibi af liep.“Hoi, ik dacht al dat je niet meer zou komen.” fluisterde Draco nog steeds glimlachend in Bibi’s oor en nu glimlachte Bibi ook. “Ik zou niet durven.” mompelde ze zacht en drukte een zachte kus op Draco’s wang voordat ze haar arm door die van hem stak en de kamer rondkeek.
“Veel mensen.” zei Bibi hardop en voelde dat Draco zijn schouders ophaalde voordat hij zei: “Mam is gek op feesten, maar vaak overdrijft ze met het uitnodigen van mensen.” Bibi haar mond vormde nu een perfecte o en na even gegrinnikt te hebben liep Draco met haar naar een piramide van champagneglazen. Hij pakte een glas en gaf deze aan Bibi voordat hij zelf ook één pakte en deze ophief naar Bibi. “Op ons.” mompelde hij zacht en weer glimlachte Bibi terwijl haar glas zacht tegen die van Draco tikte voordat ze een slokje nam. “Op ons.” herhaalde ze langzaam en nu grijnsde Draco breed.
Nu stond Narsissa ineens achter Bibi en ze keek glunderend naar haar zoon terwijl ze Lumina langzaam naar hem toe duwde en zei: “Praat jij even met Lumina, ze is een goede vriendin van Anouschka, dan leen ik Anouschka ondertussen even van je.” Draco knikte gehoorzaam terwijl Lumina eruit zag alsof ze geraakt was door een tornado, en op een bepaalde manier was Narsissa daar ook wel mee te vergelijken. Die vrouw kon meer woorden zeggen in een minuut dan sommigen in twee minuten zouden uitkramen.
Snel liep Narsissa met Bibi de kamer uit, terwijl Bibi het idee had dat ze op wolken liep en daarom stom naar haar voeten staarde. “Drink dit even.” zei Narsissa terwijl ze Bibi een klein flesje gaf met een blauwe vloeistof en zonder te aarzelen gooit Bibi deze achterover. Verdwaasd keek ze Narsissa aan die haar nu glimlachend bij haar arm greep en meetrok de gang door terwijl ze zei: “Tijd om je klaar te maken.”
Tijd om haar klaar te maken? Waarvoor? Bibi’s leek alles vanuit de verte te bekijken en ze vroeg zich af waarvoor Narsissa haar klaar moest maken. Met snelle passen liepen de twee vrouwen door het doolhof van gangen, alleen om uiteindelijk een badkamer in te lopen. Een huiself had net het bad vol laten lopen en verdween met een haastige plop toen ze Narsissa en Bibi in het oog kreeg. Narssisa sloot haastig de deur en begon vervolgens Bibi uit te kleden, terwijl die verbaasd toekeek. Haar verstand schreeuwde dat ze de vrouw tegen moest houden, maar haar lichaam weigerde echter dienst.
“Wat doe je?” vroeg ze uiteindelijk dof en op dat moment haalde de oudere vrouw ook de pruik van haar hoofd waardoor Bibi’s blonde haar over haar schouders tuimelde. “Ik maak je klaar.” herhaalde Narsissa terwijl ze Bibi in het bed hield en zich vervolgens omdraaide naar een plank met allemaal potjes. Ze pakte een potje van de plank en draaide de dop eraf terwijl Bibi verdwaasd naar haar bleef staren en vroeg: “Waarvoor maak je mij klaar?” Glimlachend draaide Narsissa zich weer om en zei: “Nou lieverd, als ik dat zou vertellen zou het geen verrassing meer zou toch.”
Ze trok Bibi’s arm omhoog en smeerde de zalf onder de jonge vrouw haar ene arm voordat ze hetzelfde aan de andere kant ook deed. Vervolgens begon ze de zalf ook op Bibi’s schaamstreek te smeren waardoor Bibi bijna het bad uitschoot. “Wat doe je?” vroeg ze nu gealarmeerd en Narsissa zuchtte voordat ze Bibi weer verder het bad introk en zei: “Al je haar moet eraf, op het haar op je hoofd na. Deze zalf help daarbij, alleen je benen nu nog.” Bibi zei nu geen woord meer terwijl Narsissa haar benen in begon te smeren en het potje vervolgens weer opborg. Minuten later begon ze met een vochtige doek zalf weer weg te vegen en Bibi keek toe alsof het helemaal niet bij haarzelf gebeurde.
Na toch zeker vijf minuten haalde Narsissa haar weer uit het bad en wikkelde Bibi in een grote witte handdoek voordat ze haar door een deur leidde, die met een slaapkamer verbonden was. Op het bed lag een wit gewaad en Narsissa liet de handdoek die Bibi bedekte vallen voordat ze het witte gewaad oppakte en deze over Bibi’s hoofd trok. Glimlachend streek ze het gewaad glad en drukte Bibi vervolgens op de stoel van een kaptafel. Bibi wilde iets zeggen over het gebrek of beter gezegd, het ontbreken van ondergoed, maar de woorden wilden echter niet over haar lippen komen terwijl Narsissa langzaam een borstel door haar haren begon te halen. “Je hebt mooi haar, je zou het niet moeten verbergen onder die pruik, rood is niet echt je kleur. Voor haar althans, die jurk stond je prachtig.” zei ze op zachte toon en legde vervolgens de borstel op de kaptafel neer om Bibi weer overeind te trekken. “Tijd om naar de tuin te gaan.” zei ze vervolgens vrolijk en begon met Bibi weer door de vele gangen van het huis te lopen.

Toen Bibi de tuin instapte was de eerste persoon die ze zag Lumina, wiens mond open viel en ze riep verbaasd: “Anouschka! Ik wist niet dat je blond was! Blondjes hebben altijd meer lol meid!” Het was zelfs voor Bibi’s verdwaasde geest duidelijk dat Lumina zich op die manier indekte om er zeker van te zijn dan iedereen dacht dat ze niet wist wie Bibi werkelijk was. Bibi wilde haar een teken geven dat ze het begrepen had, maar wederom werkte haar lichaam niet mee. Haar blik werd naar een grote cirkel getrokken waarin een vuur in een beker brandde, een kelk vol water stond, potje vol aarde en de wind ging langzaam door de verlichtte tuin. Ook stond er een man die overduidelijk een Druïde was, met een paarse mantel aan en de kap diep over zijn ogen getrokken. Ook Draco stond in de cirkel, zijn haren vielen los over zijn gezicht, hij het net als Bibi een wit gewaad aan en stond op blote voeten in het gras.
Narsissa gaf Bibi een zachte duw in haar rug en langzaam stapte Bibi het gras op. Het gras was vochtig van het dauw en kriebelde onder haar voeten terwijl Bibi langzaam door de opening van mensen liep, de cirkel in. Draco’s ogen werden groot toen hij naar Bibi keek, maar het volgende moment grijnsde hij echter loom. Langzaam draaiden ze zich beiden naar de druïde, die langzaam voor hun boog en vervolgens zijn handen boven de bekers met elementen bewoog. Nadat zowel Bibi als Draco voor hem gebogen hadden begon hij langzaam, maar op duidelijke toon te spreken terwijl Bibi’s verstand schreeuwde dat ze moest maken dat ze wegkwam.

“Welkom ieder die deze heugelijke gebeurtenis meemaakt. We zijn hier samen op deze tijd en op deze plek om een verbintenis mee te maken tussen deze twee personen. Draco, ben jij hier gekomen uit vrije wil en met het goeddunken van je ouders?” vroeg de man op duidelijk toon en Draco knikte. “Ik ben gekomen uit vrije wil en met het goeddunken van mijn ouders.” zei hij op duidelijke toon terwijl hij de druïde recht aankeek. Deze knikte en keek nu naar Bibi terwijl hij zei: “Bibi, ben jij hier gekomen uit vrije wil en met het goeddunken van je ouders?” Zonder het eigenlijk te willen knikte Bibi, net als Draco even ervoor had gedaan en zei: “Ik ben gekomen uit vrije wil en met het goeddunken van mijn ouders.” De man knikte weer en draaide nu zo dat hij zowel Bibi als Draco aan kon kijken en ging weer verder.

“We zijn hier bij elkaar om deze twee mensen te verbinden in iets dat niet onderstreept word door het gebruik van namen of bestaan. Een verbintenis die niet verbroken kan worden door worden noch daden, die tot in de lengte van dagen zich voort zal zetten, tot de dood deze twee jonge mensen zal scheiden.

Het huwelijk tussen twee magische mensen is niet iets dat licht opgevat kan worden, het is geen verbintenis in naam, maar in lichaam, hart en ziel. De verbintenis gaat verder dan wat het oog kan zien. In meer dan één opzicht zullen jullie één persoon zijn, één kloppend hart. Twee levens verzegeld als één en het doet mij vreugd de persoon te zijn die dit voor jullie kan doen. Het vervullen van een hartenwens tussen twee personen is als een droom die ieder heeft, maar zelden uit kan voeren.”

De man viel stil en haalde uit zijn zak nu een touw terwijl hij een stap naar voren deed en van zowel Draco als Bibi de rechterhand pakte. Hij plaatste de palmen van hun handen tegen elkaar en bond vervolgens het touw losjes om hun polsen, zodat hun handen aan elkaar vast zaten. Toen pakte hij een dolk en plaatste deze met het lemmet tussen de handen van Draco en Bibi, voordat hij met één beweging het mes weer terugtrok en een snee in beide handen achterliet. Voorzichtig borg hij de dolk, die blijkbaar aan beide zijden sneed weer op en knoopte het touw om de polsen strakker trok.

“Aarde, water, vuur, lucht en ziel. Verbonden door bloed, verbonden door magie. Verbonden niet in naam, maar lichaam, hart en ziel,…” zei de druïde en mompelde vervolgens een paar woorden die Bibi niet kon verstaan en waarschijnlijk ook niet begrepen zou hebben.

Na de onverstaanbare woorden werd het koppel omhuld door een zilverkleurige glans en seconden later werden ze door een onzichtbare kracht tegen elkaar getrokken. Bibi had het idee dat alle lucht uit haar longen werd gedrukt en met grote ogen keek ze naar Draco, die precies hetzelfde idee leek te hebben als haar. Het leek alsof ze enkele centimeters de lucht in zweefden, maar even snel als alles was begonnen hield het ook weer op en het touw viel in zilveren stukjes op de grond.

De druïde keek glimlachend naar Bibi en Draco en gebaarde dat ze zich om moesten draaien voordat hij zei: “Iedereen, ik stel aan u voor Meneer en Mevrouw Malfidus!”

Er klonk een applaus en Bibi had het idee dat ze elk moment in slaap zou kunnen vallen, was het niet dat ze recht in het geschokte gezicht van Lumina staarde terwijl Lucius en Narsissa langzaam op Draco en Bibi afliepen. “Felicitaties mogen later, ze moeten nu eerst rustig. Lumina, kom je? Je mag bij je vriendin blijven terwijl ze rust.” zei Narsissa en wenkte Lumina voordat ze Bibi weer naar binnen bracht. “Hoe heet ze nu echt? Anouschka of Bibi?” vroeg Lumina om de act toch op te kunnen houden en Narsissa zei: “Hoe jij haar wil noemen denk ik.”
Met die woorden waren ze aangekomen in de kamer en Narsissa duwde de twee meiden naar binnen. “Ze moet rusten, zo’n huwelijk neemt veel energie af.” zei ze en sloot vervolgens de deur weer terwijl Lumina met haar oor tegen de deur wachtte tot ze geen voetstappen meer hoorde. Op dat moment trok ze haar jas open en onthulde een hele rij met flesjes. Een moment lang zocht ze naar het goede tegengif voor het drankje die Bibi waarschijnlijk had gekregen, maar het volgende moment trok ze een flesje met een vieze gele substantie los en glimlachte triomfantelijk.
“Bibi, drink dit op!” zei Lumina op luide fluistertoon terwijl ze de flacon tegen Bibi’s lippen zette. Op het moment dat Bibi “Rot op.” mompelde, goot Lumina het drankje naar binnen en bijna gelijk trok Bibi een vies gezicht. “Gadver!” riep ze uit, maar het volgende moment leek ze zich echter te realiseren wat er net was gebeurd en schreeuwde: “Aaah nee! Gadver, gadver, gadver! Mijn leven is een nachtmerrie!” Even was het stil, maar toe voegde Bibi er op droge toon aan toe “Ik ben moe.” Lumina grinnikte en toverde andere kleding voor Bibi tevoorschijn en zei: “Niet slapen, we moeten die mensen redden en dan terug naar het hoofdkwartier, Fly ontploft als je niet op tijd bent voor het ontbijt.”
“Oh ja, ontbijt.” herhaalde Bibi slaperig terwijl Lumina het witte gewaad over Bibi’s hoofd uittrok en haar vervolgens met één spreuk de broek en blouse aantrok die ze even ervoor tevoorschijn had getoverd. “Kom op, we gaan die mensen uit de kelder halen zodat ik hier in ieder geval nooit weer terug hoef te komen.” zei Lumina nu terwijl ze Bibi dwong de deur te openen en ze haar meesleurde de gangen door, op weg naar de kelder.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

“Het was vreemd. Ik was er wel bij, maar het was alsof ik helemaal geen controle over mijn lichaam had. Mijn verstand schreeuwde dat ik moest maken dat ik wegkwam, maar mijn voeten bleven staan alsof iemand ze aan de grond vast had geplakt.” zei Bibi terwijl ze een stukje voor Lumina uit liep. “Dat doet het Imperius drankje meestal Bibi. Je bent helemaal bewust van de dingen die gebeuren, maar je kunt niet bewegen of iets zeggen tenzij de persoon die je het drankje geeft ermee ingestemd heeft.” antwoordde Lumina terwijl Bibi de kelder in ging en zich probeerde te herinneren in welke van deze kleine hokjes zij zelf gezeten had.
In haar hoofd telde ze langzaam de hokjes en liep vervolgens helemaal naar achteren. Met een ruk trok ze de deur open en keek een moment lang naar een bos vuil haar voordat ze de jonge vrouw aan haar arm overeind trok. “Oh bah, ze is niet bepaald schoon he.” zei Lumina op walgende toon toen Bibi de vrouw in haar armen duwde en naar de volgende deur liep. “Niet zeuren, een bad verhelpt dat zo. Schiet op ik ben moet en ik heb honger.” zei Bibi terwijl ze de deur opende en naar een blonde vrouw keek, wiens gezicht bont en blauw geslagen was. Toch was er iets bekends aan haar, maar door het vuil, bloed en wie weet was nog meer kon Bibi er echter niet achter komen en daarom trok ze het meisje overeind. “Zijn we nu klaar? Ik heb genoeg vuil gezien voor een heel jaar en dan bedoel ik niet alleen je lieve echtgenoot.” zei Lumina nu en Bibi gromde geïrriteerd voordat ze zei: “Nog één.”
Terwijl ze dit zei trok Bibi een derde deur open en trok een jongeman overeind die zeker een 50 centimeter groter was dan haar. Vervolgens begon ze weer naar de deur te lopen terwijl Lumina luidkeels bleef klagen. “Lumina! Ik kan hier geen magie doen! We moeten buiten zijn voordat ik een viavia op kan zetten!” siste Bibi uiteindelijk, bijna dubbel gebogen onder het gewicht van de man die zwaar op haar leunde. Lumina viel na de woorden echter gelijk stil en sleepte de twee vrouwen mee, die samen waarschijnlijk nog minder wogen dan de jongeman op Bibi’s schouder. Buiten liep ze de man dan ook gelijk in het gras vallen en begon naar een tak te zoeken terwijl Lumina puffend op de grond neerzakte.
“Gevonden!” riep Bibi uit na een moment en kwam weer terug naar de anderen met een paar takken in haar handen. “Zij eerst dan wij, Collus Portus.” zei Bibi terwijl ze de toverstok op een tak richtte. Die gloeide een moment en Lumina trok zuchtend één van de vrouw naar de stok en liet haar zonder enige plichtplegingen weer vallen. “Zorg dat haar hand tegen de stok komt, maar alleen haar hand niet je eigen, jou ben ik nog nodig.” zei Bibi terwijl ze met een takken naar de andere personen liep en ze eerst neerlegde voordat ze er een viavia van maakte. Ondertussen liet Lumina de anderen verdwijnen, door hun hand op de viavia te leggen, totdat alleen zij en Bibi nog over waren.
“Waarvoor ben je mij nodig?” vroeg Lumina en Bibi zei: “Kun jij wonden helen?” Bijna gelijk schudde Lumina haar hoofd, maar het volgende moment vroeg ze “Hoezo? Zuchtend hield Bibi haar hand omhoog, waar de druïde in gesneden had en Lumina zei droog “Oh, daarom.” Bibi rolde met haar ogen terwijl ze de laatste tak ook in een viavia veranderde en tegen Lumina zei: “Op de tel van drie raken we de tak aan. 1, 2, 3.” Bij de tel van 3 raakten Bibi en Lumina de tak aan en seconden alter stonden ze in het hoofdkwartier van de rebellen. Verbaasd keek Bibi in de rondte en riep: “Fly! Waar zijn de mensen die ik net hierheen heb gestuurd?”
Fly kwam de kamer weer in met een grote emmer en een dweil terwijl ze zei: “Ginny stopt ze in bad, ze maakten mijn vloer vies. Je bent te laat, het is al lang na bedetijd.” Bibi zuchtte maar toen schoot haar iets te binnen en ze staarde met grote ogen naar Fly terwijl ze vroeg: “Laat je Ginny een man in bad doen?” Fly keek Bibi verbaasd aan en vroeg verbaasd “Zat er een man bij?” Op het moment dat Bibi echter antwoord zou geven weerklonk er een gil door het hele huis gevolgd door Ginny stem die riep: Die vrouw heeft een monster tussen haar benen!” Even was het stil maar toen riep ze weer “Aaaaah! Hij beweegd ook nog! Waar is mijn knuppel!” Als op commando liet Fly de dweil vallen en rende de trap op terwijl ze schreeuwde: “Nee, Ginny! Niet doen!”

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bibi grinnikte terwijl ze Lumina een korte knuffel gaf, voordat de andere vrouw zo snel mogelijk weer vluchtte naar haar kelder en ging vervolgens op zoek naar Lilith. “Lilith!” riep Bibi terwijl ze de bibliotheek in liep en Lilith keek geïrriteerd op. “Niet zo schreeuwen Bibi, je weet heel goed dat ik niet doof ben.” zei ze op strenge toon, maar Bibi negeerde het totaal, zoals vaak. “Waar is dat boek dat ik je laatst gaf?” vroeg Bibi dwars door een zin van Lilith, die even verward keek maar toen naar een bijzettafeltje wees. Daar lag het boek in dat Bibi eerder niet had willen lezen, al kreeg ze een miljoen galjoenen, maar nu kon het zijn dat haar leven ervan af hing.
Daarom greep ze het boek en ging op zoek naar de bladzijde die ze nodig was terwijl ze naar haar kamer liep. Met een klap sloot Bibi de deur, zakte neer op het bed en begon koortsachtig te lezen. Ze moest uitleg hebben op de vreemde gebeurtenissen die net waren gebeurd en belangrijker, hoe ze die weer ongedaan kon maken.

Het oerelementhuwelijk.

Het oerelementhuwelijk is een ceremonie die in deze tijd zelden uit word gevoerd. Er zijn echter nog een paar traditionele families dit toch de voorkeur geven aan dit huwelijk. Dit doen zij om ervoor te zorgen dat de magie in hun familie verbonden is door een kracht die niet te benoemen is.

Het is een huwelijk die vermoeiend is voor het jonge stel. Het verbruikt niet alleen een groot deel van het normale energie, maar ook een redelijk deel van de magische energie van het stel. Hierdoor word het een ceremonie die zowel lichamelijk als mentaal zeer zwaar is voor het echtpaar.

Oerelementhuwelijken zijn verbonden aan eeuwenoude tradities en spreuken, die ervoor zorgen dat het een ervaring is die iemand niet vaak meemaakt. De bruid draagt een wit gewaad, die vaak doorgegeven word in de familie van de bruidegom. De bruidegom draagt zelf ook een wit gewaad, die langs zijn zijde van de familie doorgegeven word. Onder de gewaden draagt het echtpaar totaal niets, ook lopen ze beide op blote voeten. Op die manier hebben ze een beter contact met de aarde, die misschien wel de grootste magie in haar bezit heeft.

Al het lichaamshaar word verwijderd voor de ceremonie verwijderd met een speciale zalf waarvan het recept doorgegeven word van schoonmoeder aan schoondochter. Er word gespeculeerd dat de haren verwijderd worden omdat het door het gewaad zichtbaar zou zijn. Druïden zeggen echter dat de aanwezigheid van haren ergens ander dan op het hoofd de magische krachten die aan het werk zijn kunnen verstoren.

Het oerelement huwelijk verbind het echtpaar niet alleen met de magie die ze bezitten, maar ook door het bloed dat soort hun aderen stroomt te mixen. Hiermee zijn ze verbonden door een zege die alleen de aarde op haar puurst kan geven. De woorden die de druïde zegt lijken slechts ceremonieel, ze houden echter meer in.

‘Uni dans le nom, le corps, le coeur et l'esprit. Quand a négligé la magie de notre bonne vieille terre fera a donné un coup de main. Quand a négligé leur magie unie les dirigera vers l'un l'autre’

Verbonden in naam, lichaam, hart en ziel. Wanneer genegeerd zal de magie van moeder aarde helpen. Wanneer genegeerd zal hun verbonden magie ze naar elkaar toe leiden. Deze woorden zijn een spreuk die verschillende dingen inhoud.

De eerste spreuk is een consummatiespreuk. Deze zorgt ervoor dat het echtpaar na hun ‘rustuur,’ wanneer ze weer voor de eerste keer bij elkaar in dezelfde kamer zijn, niet langer deze kamer uit kunnen tot ze hun huwelijk geconsumeerd hebben.

De tweede spreuk is een beschermingsspreuk. Deze beschermt het echtpaar tegen al het kwaad dat op hun pad mag komen. Wanneer één van de twee in gevaar zal zijn, zal de wederhelft gewild of ongewild aan zijn of haar zijde ter hulp en bescherming.

De derde en laatste spreuk is een huwelijkstrouwspreuk. Door deze spreuk zou welke buitenechtelijke activiteiten gelijk kenbaar gemaakt worden aan de wederhelft van de desbetreffende persoon. De wederhelft zal dan gelijk in dezelfde ruimte als de persoon verschijnen, of hij of zij dit nu wenst of niet. Dit maakt geheime buitenechtelijke relaties dan ook vrijwel onmogelijk in dit soort huwelijken.

Doordat dit soort huwelijk geen contract betreft maar een verbond in magie en bloed, is een scheiding ook niet mogelijk. Alleen door de dood kunnen ze gescheiden worden, maar ze kunnen elkaar niet vermoorden en ook geen zelfmoord plegen.

Die laatste woorden boorden het kleine beetje hoop dat Bibi had de grond in en met een klap sloot ze het boek. “Nee, nee, nee!” riep ze uit en gooide het boek de kamer door. Fly, die net de kamer in kwam kreeg het boek recht in haar gezicht en belandde met een doffe plof knock out op de grond. Bibi sloeg verschrikt haar handen voor haar mond terwijl ze Ginny vaag op de achtergrond hoorde zeggen: “Fly, dit is geen moment om te gaan slapen! Je zou Bibi vertellen wie onze gasten zijn!”

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 20:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

De tijd ging langzaam voorbij, Bibi mocht van Fly zich niet meer in de oorlog mengen en Lilith stuurde haar rechtenhand (Saskia) om Bibi te vervangen. De bezoekers die Lumina en Bibi mee hadden gebracht uit het landhuis bleken allemaal oude bekenden te zijn en het huis was drukker dan ooit. De drie personen waren Hermelien Griffel, Ron Wemel en Celeone Glitter. De laatste was een oude vriendin van de rebellen, ze was net zo oud als Fly en Ginny en altijd al een vreemd persoontje geweest. Iedereen dacht dat ze op de vlucht was geslagen toen de oorlog was begonnen, maar toen ze langzaam beter begon te worden bleek dat ze gevangen was genomen omdat Voldemort dacht dat ze van waarde kon zijn.
Celeone was waarschijnlijk de enigste persoon in het hele huis waar Fly niet tegen durfde te schreeuwen omdat Celeone haar dan zou vervloeken. Saskia voerde met ijzeren vuist aanvallen uit op de duistere zijde terwijl Bibi zich grandioos verveelde. Uiteindelijk, na toch bijna een half jaar liet ze zich door Ginny overhalen en ging ze samen iets met Ginny doen.

“Kom op Fly! Cele! Sas! Herm! Ron! Doe gewoon mee het is echt heel leuk!” riep Ginny terwijl ze een sneeuwengel maakte en Bibi met een boog een enorme sneeuwbal om haar heen rolde. De genoemde personen keken sceptisch naar het tweetal en maakten toen dat ze binnen kwamen, voordat Ginny besloot om een sneeuwballen gevecht te houden.
Terwijl Ginny langzaam overeind kwam en het sneeuw uit haar haren schudde voelde Bibi een bekende kriebel in haar buik. “Nee!” riep ze uit en het volgende moment greep ze zich met handen en voeten beet aan haar sneeuwbal terwijl een onzichtbare kracht aan haar trok. “Laat me met rust! Van mij mag hij vermoord worden!” riep Bibi uit, ze wist wat het gekriebel betekende en wilde beslist niet naar de plek des onheil. Ze kon echter niet voorkomen dat de sneeuwbal begon te rollen,…
“Ginny red me! Hij brengt me naar Draco!” riep Bibi uit en als op commando hobbelde Ginny op Bibi af en greep haar benen. Ze drukte haar hielen in de grond en een moment lang leek het alsof de sneeuwbal haar ook mee zou sleuren, maar toen stopte hij langzaam terwijl Fly en Celeone naar buiten kwamen rennen. “Alweer!” riep Fly uit en ging toen verder “Dat het is! Je komt het huis niet meer uit! In het huis houden deuren en muren je tenminste nog tegen!” Celeone staarde fronsend naar Bibi en de sneeuwbal en zei uiteindelijk “Die sneeuwbal was wel een stuk groter geworden als Ginny haar niet tegen had gehouden.” Fly zag eruit alsof ze vuur zou gaan spuwen en Ginny begon op en neer te springen terwijl ze riep: “Iemand snel! Breng haar naar binnen anders smelt ze alle sneeuw!”
Bibi keek zo mogelijk nog kwader dan Fly en had haar lippen zo stijf op elkaar geklemd en het leek alsof ze al haar concentratie nodig was om te ontploffen. Fly leek echter niets te merken en ging gewoon verder met schreeuwen terwijl zowel Ginny als Celeone maakten dat ze wegkwamen. Het leek alsof ze aan konden voelen dat Bibi met zichzelf in gevecht was om te voorkomen dat ze Fly in de sneeuw zou verdrinken, maar Fly had niets door. “,…totaal onverantwoordelijk om je ergens heen te laten gaan! Waarom moest je dat stomme plan dan ook doorvoeren! Soms denk ik dat er mentaal iets met jou mis is waardoor je situaties niet goed in kan schatten! Je bent niet gewoon een magneet voor problemen, je bent met het probleem getrouwd!”
“Nu is het wel genoeg Fly! Ik ben niet van plan om de rest van mijn leven opgesloten te zitten omdat jij bang bent dat ik mijn man tegen kan komen! Ik ben niet van plan om elk boek door te gaan spitten om een uitweg te vinden! Als iemand hem nu gewoon om zeep hielp zonder dat ik erbij hoefde te zijn ben ik ook gelijk van dat gezeur en gevlieg af!” schreeuwde Bibi en toen ze stilviel werd ze ineens lijkbleek. “Je moet naar binnen!” siste ze tegen Fly en draaide zich met een ruk om terwijl ze haar toverstok trok. Fly, die net adem had gehaald om de tegenaanval in te kunnen zetten leek te begrijpen dat er iets mis was en rende daarom het huis in.
Bibi kon haar maag voelen, het was alsof er duizenden vlinders in zaten en het duurde dan ook niet lang voordat ze het gevoel had kunnen plaatsen, hij was er,…

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jan 03, 2005 20:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Met een ruk draaide Bibi zich om en zag hem bijna gelijk staan. Hij leunde tegen de muur van Zweinstein aan en staarde zo intens naar Bibi dat ze dacht dat hij de sneeuw zou kunnen smelten. “Dag snoepje, lang niet gezien. Je was ineens weg na ons huwelijk.” zei Draco op duidelijke toon en de haren in Bibi’s nek gingen rechtop staan. “Blijf bij mij uit de buurt!” riep ze terwijl ze een paar stappen naar achteren deed, Draco mocht niet dichter dan een meter bij haar in de buurt komen of ze zou voor de rest van haar leven nooit weer bij hem uit de buurt kunnen komen. Tenzij ze met hem naar bed ging en dat was Bibi beslist niet van plan. Draco begon nu echter naar voren te lopen terwijl hij zei: “Maar lieverd, heb je mij niet gemist?” Bibi draaide zich nu helemaal om en begon bij Draco weg te rennen terwijl ze riep: “Van mijn levensdagen niet!”
Al snel hoorde ze echter zware voetstappen achter zich en Bibi besefte dat Draco niet van plan was om haar weer te laten gaan. “Déjà vu.” mompelde Bibi droog terwijl ze het Verboden bos in rende en lenig over takken en boomstronken sprong. Draco leek echter een makkelijkere manier gevonden te hebben want hij verschijnselde ineens vlak voor haar. Bibi slaakte een kreet en draaide zich om, om weer weg te rennen. Ze vergat echter dat nu Draco zo dicht bij haar was geweest, ze niet verder dan achter meter uit elkaar konden. Ze werd er echter ruw aan herinnert toen ze na die achter meter met haar neus tegen een onzichtbare muur leek te lopen en vervolgens weer terug werd getrokken richting Draco.
Bibi was echter niet van plan om het hem zo makkelijk te maken, zodra ze dichtbij genoeg was haalde ze met al haar kracht naar hem uit en raakte hem vol op zijn was. Draco’s hoofd schoot opzij, maar seconden later draaide hij zijn hoofd terug en zei: “Dat was eens en nooit weer.” Het kon Bibi echter niets schelen wat hij zei en schreeuwde: “Ik haat je! Ik heb zo’n hekel aan je dat woorden niets uithalen! Ik wil je het liefste van de aardbodem vegen!” Ze haalde diep adem om verder te gaan, maar op dat moment greep Draco haar pols pijnlijk beetpakte en haar tegen zijn lichaam aan trok. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, maar op de moment klonk Fly’s stem: “Bibi, had ik niet gezegd dat je niet in het verboden bos mocht spelen!” Even was het stil, maar toen zei Celeone droog “Volgens mij zit ze daar niet voor de lol.”
Op Draco’s gezicht verscheen een kans toen hij de stemmen hoorde, maar bijna gelijk schopte Bibi hem hardhandig tegen zijn schenen terwijl ze riep: “Je laat ze met rust hoor je me! Als je hun ook maar iets aandoet zal ik je leven een hel maken en daar ben ik toe in staat!” Een moment lang bewoog Draco niet, maar toen verdwijnselde hij samen met Bibi, net op het moment dat Fly en Celeone tussen de bomen verschenen,…

“Laat me los en ga van mij af idioot!” riep Bibi uit toen ze samen languit op het gras belandden en Draco bovenop haar lag. “Daar heb ik eigenlijk niet zo’n zin in.” mompelde Draco met zijn neus in Bibi’s hals terwijl Bibi geïrriteerd gromde. Ineens beet ze hem echter in zijn oor en Draco sprong met een vrouwelijke gil overeind terwijl Bibi ineens de slappe lach kreeg. “Weet je zeker dat je diep van binnen niet stiekem een vrouw bent? Lumina heeft vast nog wel een leuke jurk voor je, een mooie paarse.” lachte ze terwijl Draco zuur naar haar keek. “Ben je totaal gek geworden! Je kunt niet zomaar mensen bijten!” riep hij uit terwijl Bibi, nog steeds lachend, ging staan. “Ik bijt alles dat ongewenst is en te dicht bij mij in de buurt.” zei Bibi nog steeds giechelend, maar het volgende moment begon Draco haar richting het enorme landhuis te slepen.
“Oh Draco, je bent er weer. We vroegen ons al af wanneer dat voor de eerste keer zou gebeuren, maar om eerlijk te zijn hadden we het nu niet verwacht.” zei Narsissa en tikte tegen haar man zijn krant om hem ook iets te laten zeggen. Zijn ogen verschenen even boven de krant uit en hij bekeek Draco, die een woedende Bibi aan haar pols vasthield. “Fijn dat je eindelijk je vrouw hebt gevonden, ik neem aan je naar boven gaat Zoals eigenlijk op jullie huwelijksnacht had moeten gebeuren.” zei Lucius droog en Draco knikte naar zijn vader voor hij Bibi de trap op begon te sleuren. “Kinders! Neem een bad samen, dat werkt ontspannend!” riep Narsissa nog achter hun aan en de grijns op Draco zijn gezicht werd alleen maar groter terwijl Bibi zich nog meer begon te verzetten.
Draco trok zich echter niets van Bibi aan en liep een grote badkamer in en liep het bad vollopen terwijl Bibi bijna met haar gezicht tegen de muur geplakt stond. “Kom je nog of niet?” vroeg Draco na zo’n vijf minuten en Bibi draaide zich om en zag nog net hoe een naakte Draco in het schuin verdween. De woorden die ze uit wilde spreken raakten ergens halverwege verdwaald waardoor Bibi alleen kon staren terwijl Draco rustig verder ging. “Persoonlijk denk ik dat het geen kwaad kan, je ziet eruit als een vogelverschrikker.” zei hij en op dat moment ontstak Bibi weer in woede. Ze beende naar Draco toe en wapperde vermanend met haar vinger naar Draco terwijl ze woorden probeerde te vinden voor wat ze op dat moment voelde. “Ja, ja, het is vast niets dat ik niet eerder uit jou mond gehoord heb.” zei Draco wegwuivend en greep Bibi’s pols weer. Met een klein gebaar trok hij Bibi in het enorme bad en met een kleine gil ging ze onder water.
Seconden later kwam ze met een rood en zuur gezicht weer boven water terwijl er een toef schuim als slagroom op haar hoofd stond. “Niet met kleren in het bad.” hoorde Bibi, Fly gelijk in haar hoofd zeggen en een koppige blik verscheen in haar ogen. “Laten we je kleren maar uit doen.” zei Draco toen het stil bleef en op dat moment begon Bibi luidkeels te protesteren. “Helemaal niet! Je blijft bij mij uit de buurt!” schreeuwde ze verontwaardigd en Draco rolde zuchtend met zijn ogen. “Kom op Bibi, het is niets dat ik niet eerder gezien heb.” zei hij uiteindelijk en met die woorden trok hij aan Bibi’s schoenen waardoor ze voor de tweede keer onder water verdween.
“Dit is niet grappig!” riep Bibi uit toen ze weer boven water kwam en Draco haar schoenen door de badkamer zag gooien “Ik kan mezelf heel goed uitkleden! Ik ben volwassen hoor!” Draco rolde weer met zijn ogen terwijl Bibi naar de andere kant van het bad hopste en zich uit begon te kleden. “Niet gluren.” mompelde Bibi toen ze Draco zag staren en zakte verder onderuit in het bad zodat hij niets kon zien.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schrijf nu al een tijdje.... Ik ben een schrijver die opbouwende kritiek heel erg op prijs stelt... Als er ook maar iemand is die dit verhaal leest... reacties mogen natuurlijk altijd, daar leer ik alleen maar van...

Langzaam trok Bibi haar blouse over haar hoofd en legde hem op de zijkant van het bad voordat ze haar broek los begon te knopen. Die ging echter lang niet zo makkelijk uit als de blouse, de spijkerstof zat stijf tegen haar lichaam geplakt en Bibi zuchtte gefrustreerd.
Draco keek een tijdje toe hoe Bibi met de broek worstelde, maar zei uiteindelijk “Moet ik je helpen?” Bijna gelijk schudde Bibi haar hoofd en riep: “Nee! Het lukt me wel!” Ze had de woorden nog maar net gezegd of ze gleed uit en verdween weer onder water.
Draco zuchtte terwijl Bibi sputterend weer boven water kwam en een gordijn van haren voor haar gezicht had hangen. Vervolgens begon hij naar haar toe te lopen en op het moment dat Bibi de haar haren aan de kant veegde tilde Draco haar op. Hij zette haar weer neer op de rand van het bad en terwijl Bibi haar armen met een kreet over haar borst kruiste begon Draco langzaam de broek van haar benen af te pellen.
Wat doe je?” piepte Bibi terwijl Draco de broek helemaal van haar benen trok en vervolgens aan haar sokken begon. “Ik help je.” zei Draco alsof het zo klaar was als een klontje en reikte naar de opening van Bibi’s bh, waardoor Bibi vast leek te zitten in een vreemd soort omhelzing. “Niet doen.” mompelde Bibi terwijl er allerlei gevoelens door haar heen schoten waar ze wel over gelezen had in de boeken over het oerelementhuwelijk, maar dat was toch de eerste keer dat ze het voelde. Het was alsof er duizenden vlinders in haar maag zaten en er wolken in haar hoofd zaten. Er was ook maar één blik op Draco voor nodig om Bibi te laten beseffen dat Draco waarschijnlijk precies hetzelfde voelde, maar zich er niet tegen verzette. Op dat moment voelde ze echter Draco’s handen op haar onderbroek en met een kreet greep ze Draco’s armen terwijl ze van de kant gleed en Draco onderuit trok.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sputterend kwam Bibi weer boven en het duurde een moment voordat het tot haar doordrong dat ze haar handen om Draco’s bovenarmen geklemd had. Wezenloos staarde Bibi naar de gespierde arm en kneep er onbewust zacht in alsof ze de kracht op die manier wilde testen. Langzaam gleden Draco’s armen om haar middel terwijl het water van zijn gezicht drupte en staarde naar Bibi alsof hij naar woorden zocht om duidelijk te maken wat hij dacht. “Ik heb je gemist.” flapte hij er uiteindelijk en Bibi keek hem met een ruk aan. “Je hebt helemaal niets, het is gewoon dat vervloekte huwelijk die je dat verteld.” antwoordde Bibi vinnig terwijl haar handen nu op Draco’s borstkast lagen om hem weg te kunnen duwen.
“Het huwelijk verteld ons niets Bibi, het versterkt alleen onze eigen gevoelens.” zei Draco terwijl hij Bibi recht aankeek en het leek alsof de kracht uit haar armen verdween. “Je mocht willen dat het enkel gevoelens versterkt. Je denkt toch niet dat ik denk ‘oh verdorie Draco gaat vreemd, laat ik eens bij hem in de kamer verschijnen’ of wel?” zei ze op fluistertoon terwijl haar ogen zich vernauwden. Ze voelde Draco’s armen verstrakken en seconden later fluisterde hij op serieuze toon “Ik ben nooit vreemd gegaan Bibi.” Even wist Bibi maar toen snoof ze en haalde haar handen van Draco’s borstkast om ze over elkaar te kunnen slaan. Ze wist ook heel goed dat hij niet vreemd was gegaan, er was een gevoel in haar middenrif dat haar dat vertelde, maar Bibi wilde hem echter niet toegeven dat ze maar iets gezegd had. Daarom bleef ze hem doordringend aankijken tot er een kleine glimlach op zijn lippen verscheen en ze gewoon wist dat hij iets zou gaan zeggen.
“Ging jij misschien vreemd voordat ik kwam? Werd ik daardoor naar Zweinstein getrokken terwijl ik net terug was van het slagveld?” fluisterde hij haast op geamuseerde toon en Bibi snoof weer. “Ja, het was zo’n verhitte ontmoeting dat mijn minnaar gesmolten is.” mompelde Bibi spottend en probeerde een stap naar achteren te doen, wat niet ging omdat Draco haar stevig vasthield. Draco keek giftig naar Bibi en deed een stap naar voren terwijl hij Bibi stevig tegen zijn borstkast trok en gromde: “Wie is het?” Bibi rolde met haar ogen en riep: “Ik was een sneeuwpop aan het maken eikel! Jij kwam omdat ik ruzie had met Fly! Ben je zo dom dat je dat niet eens herkent! Of is dat gewoon omdat ik nog niet eerder zo’n stunt uit heb gehaald!”
Even keken ze elkaar kwaad aan, maar toen drukten ze hun lippen op elkaar en kusten elkaar hongerig alsof ze maanden niet gegeten hadden. Kreunend gleden Draco’s handen naar Bibi’s billen en tilde haar enkele centimeters op terwijl Bibi haar armen en benen om Draco heen sloeg. Haar mond gleed nu over Draco’s kaaklijn en vaag mompelde ze: “Het water is koud.” Draco maakte een geluid dat van alles kon betekenen en begon vervolgens met Bibi naar de andere kant van het bad te lopen, waar een trap bleek te zitten. Voorzichtig liep hij de trap op en ging de badkamer uit terwijl hij op hetzelfde moment Bibi kuste.
Ze leken totaal te zijn vergeten dat Draco helemaal naakt was en Bibi alleen haar onderbroek nog aan had, maar de stomverbaasde mensen in de gang konden echter niet om dat feit heen. Narsissa staarde breed grijnzend naar haar zoon en schoondochter terwijl deze hun slaapkamer in verdwenen en grijnsde breed terwijl ze zei: “Ik zei toch dat een bad hun wel zou ontspannen.” Haar man leek echter niet zo blij te zijn met was hij juist had gezien en rende bijna de trap weer af terwijl Narsissa hem nog net hoorde mompelen: “Ik ben serieus getraumatiseerd.”
Het jonge koppel had echter niets door en in de kamer leunde Draco zwaar tegen de deur voordat hij naar het bed liep en Bibi erop liet vallen. Bijna gelijk belandde Draco naast haar en trok de dekens over hun heen terwijl hij nu kusjes in Bibi’s hals begon te drukken en langzaam aan een pad omlaag begon. Na een moment wierp hij echter een blik op Bibi en zijn mond viel open. Ze was in slaap gevallen! Draco gromde iets en probeerde Bibi wakker te schudden. Die mompelde echter alleen iets dat niet te verstaan was en draaide zich op haar zij voordat ze zich oprolde tot een balletje en gewoon verder sliep. Minutenlang keek Draco op zijn vrouw neer, hopend dat ze een grapje maakte, maar toen het tot hem doordrong dat ze echter sliep vloekte hij zacht. Vervolgens draaide hij zich ook om en bereidde zich voor op een slapeloze nacht.
Minuten later snurkte hij echter op vol volume en opende Bibi grinnikend haar ogen terwijl ze iets overeind kwam om een blik op Draco te werpen. Toen ze zeker was dat hij echt sliep stapte ze uit het bed en liep naar Draco’s kledingkast om daar een t-shirt uit te halen zodat ze in ieder geval niet meer naakt zou zijn. Vervolgens begon ze naar de deur te lopen, maar herinnerde zich op het laatste moment weer dat Draco en zij niet verder dan acht meter uit elkaar konden. Bibi gromde geïrriteerd en zakte neer in een grote stoel die in het hoekje van de kamer stond. Minuten later was ook zij in slaap gevallen, opgekruld in de stoel.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2005 20:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

“Nu is ze alweer gevangen genomen!” riep Fly uit terwijl ze de keukendeur dichtgooide waardoor Ginny hem in haar gezicht kreeg. “Word ze vaak gevangen genomen?” vroeg Saskia, die blijkbaar nog niet goed van Bibi noch Fly haar reputatie op de hoogte was en gewoon vroeg wat ze wilde. Met een ruk draaide Fly zich weer om naar het meisje met het bruine haar en dito ogen. “Doet ze dat vaak? Doet ze dat vaak! Het lijkt verdorie een hobby van haar te zijn! De tijd dat ze hier in het huis was, was de langste tijd dat ze niet in de problemen is komen en dat kwam omdat ze met die kwal getrouwd is!” tierde Fly en Ginny, die net de keuken in kwam keek met grote ogen toe. “Oke, ik kom later wel terug.” mompelde ze en glipte vervolgens de keuken weer uit.
“Waarom dacht je dat we haar binnen hielden? Omdat de zon hier zo mooi schijnt! Ze is geweldig met spreuken! Ik zou niet tegenover haar willen staan in een duel, maar haar man zou gelijk komen wanneer ze in gevaar was! Dat zou betekenen dat ze niet verder dan 8 meter uit elkaar konden totdat hun huwelijk geconsumeerd was! Ze is een supermagneet voor problemen! Mensen die Harry Potters avonturen erg vonden willen nooit kennis maken met Bibi!” schreeuwde Fly weer en Saskia leunde iets naar achteren om niet de volle laag van Fly’s woorden over zich heen te krijgen. Geen van beide leek ook maar te merken dat Ginny de keuken in en uit was gegaan en Saskia had spijt van haar vraag.

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 15, 2005 19:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

“Oh kom op!” riep Bibi uit terwijl ze het onderlaken onder Draco vandaan trok waardoor hij op de grond belandde. Vloeken kwam hij langzaam weer overeind en keek kwaad naar Bibi terwijl hij snauwde: “Wat nu weer!” Bibi sloeg haar armen over elkaar en zei: “Ik heb honger en ik zit al drie uur te wachten tot je wakker zou worden!” Even was het stil, maar toen mompelde hij “En gewoon schudden was niet genoeg?” Bibi grijnsde en zei onschuldig: “Oh jawel hoor, maar dit was leuker.”
Draco gromde geïrriteerd en sprong vervolgens zonder waarschuwing over het bed heen terwijl Bibi geschrokken naar achteren struikelde. “Ben je gek geworden!” riep ze uit terwijl Draco nu haar pols greep en haar dicht naar zich toe trok. “Volgens mij probeer je mij gek te maken, vanaf het eerste moment dat we elkaar ontmoet hebben. Ik raad je aan om de volgende keer mij op de normale manier wakker te maken.” gromde hij en liet Bibi vervolgens los. Met een ruk draaide hij zich om en begon zich aan te kleden terwijl er een grijns op Bibi haar gezicht verscheen. Hij had niet gezegd of het op een voor haar normale manier moest of een voor Ginny normale manier,…

5e jaars
5e jaars

bibi is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 22, 2005 16:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

"Er is mij niets ter ore gekomen wat mij zeer verbaasde Lucius." zei Voldemort terwijl zijn orde ogen op de man met het lange blonde haar neerkeeken. "Wat heeft u gehoord my lord?" vroeg Lucius op kalme toon terwijl hij langzaam overeind kwam vanuit zijn geknielde positie op de grond. "Ik heb mij laten vertellen dat jij jouw zoon hebt laten trouwen met de leider van de rebellen." zei Voldemort slissend en zijn bleke handen klemden zich zo vast om de armleuningen dat hij leek alsof zijn botten elk moment door de huid zouden komen. Lucius schraapte nu plots nerveus zijn keel en gaf aarzelend antwoord: "Dit klopt my lord. Mijn vrouw heeft dit achter mijn rug om bekokstoofd. Toen ik het eenmaal doorkreeg was het al te laat my lord."
"Lieg niet tegen mij Lucius." zei Voldemort ineens scherp en Lucius, die net weer iets wilde zeggen sloot met een klap weer zijn mond. "Je vrouw doet nooit iets zonder eerst met jou te overleggen. Jij dacht waarschijnlijk dat het een mooie tactische zet zou zijn, dat ze op die manier meer los zou laten, maar helaas had zij ook een plan." Een grijns verspreidde zich over de bleke man zijn gezicht en hij staarde seconden lang naar Lucius voordat hij uiteindelijk weer verder ging met praten. "Oh ja, ik heb er alles over gehoord. Ze is een tijdje je gevangene geweest, maar ze zong liever kinderliedjes dan dat ze je iets nuttigs zou vertellen over de rebellen. Na een paar maand van eenzame opsluiting ontsnapte ze op mystrieuze wijze. Ze vermoordde Klinkersteen, maar verlamde je zoon alleen. Wonderbaarlijk niet?" Weer viel Voldemort stil en doofde alle kaarsen in de kamer voordat hij met zijn tovestok een beeld projecteerde op één van de muren.

"Bibi Clear, geboren op 4 maart 1983. Haar ouders zijn Fusino Magicy en Beerke White. Fusino was een enigst kind en Beerke had één jongere zus. Toen Bibi zestien was is haar vader op mystrieuze wijze omgekomen, overgereden door een op hol geslagen koets als ik het goed heb. Haar ouders zijn gescheiden toen ze acht was, haar twee zusjes gingen met haar moeder mee terug naar Frankrijk, maar Bibi bleef bij haar vader. Loostra is de middelste van de drie kinderen in het gezin en is dan ook maar één jaar jonger dan Bibi. Spookje is echter vijf jaar jonger en de jongste van de zusjes, Bibi heeft beide zusjes altijd verschrikkelijk beschermd en op een bepaalde manier doet ze dat nu nog." Terwijl Voldemort sprak verschenen er op de muur foto's van een opgroeiende Bibi en zelfs babyfoto's van haar zusjes. Er waren ook foto's te zien van Bibi die ouder werd, maar haar zusjes waren op verdere foto's niet meer te zien.
"Haar vader Fusino was één van mijn trouwe volgelingen en stuurde de personen op wie ik leefde altijd brieven om mij op de hoogte te houden van de vooruitgang van zijn dochter. Hij had ergens de stille hoop dat Bibi de erfgenaam voor mijn troon op de wereld zou zetten, maar zover had ik het waarschijnlijk niet laten komen. Ze had zich natuurlijk altijd tussen mijn dooddoeners mogen voegen, maar ze besloot een heel ander pad te kiezen voor haarzelf. Ze mag er dan wel onschuldig uitzien, maar Bibi Elgamour Serene Gipsy Clear heeft op zestienjarige leeftijd al haar eerste moord gepleegd. Zodra ze in haar zesde jaar hoorde was haar vader voor plannen had met haar leven heeft ze hem overreden met de koets. Fusino kwam om het leven en Bibi kon bij haar moeder in Frankrijk gaan wonen. De enige reden dat ze terug is gekomen naar Engeland was dat hier haar vrienden waren en haar leven, uiteindelijk is ze zelfs hier op haar geboortegrond de rebellie tegen mij begonnen. De enige reden dat ze zo lang overleefd heeft is dat ze op een voorzichtige manier op precies dezelfde manier werkt als ons. Verwacht ook maar niet dat haar 'vrienden' weten dat ze heeft vermoord." Even was Voldemort stil en met één beweging van zijn hand stak hij alle kaarsen weer aan voordat hij bedachtzaam zei: "Ik denk dat jij mazzel hebt dat zij en je zoon in een oerhuwelijk verbonden zijn, anders had ze hem vast vermoord om van het huwelijk af te zijn." Na deze woorden viel er een gespannen stilte in de kamer en Lucius besefte langzaam dat het inderdaad waar kon zijn.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp