Auteur |
Bericht |
yannick
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 11, 2005 16:30 |
|
ze zouden toch het snoepgoed dat in de harry potter film's gebruikt word ook in het echt gaan produceren maar dan ook echt niet die plakkerige smekkies in alle smaken maar echt het snoep dat in de film's word gebruikt ik denk namelijk dat daar veel geld mee te verdienen val |
|
|
|
|
SjmvA
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 11, 2005 17:30 |
|
ja op zich kun je die snoep met alles wel vergelijken..
onze kauwgom met plakplaatjes of stickers erbij.
chocolade
enz.
maar smekkies in alle smaken lijkt mij geen goed idee, want dan kom je bijna niks tegen wat echt lekker is, als je weet hoeveel smaken erzijn |
|
|
|
|
PixieFilth
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
Woonplaats: let's go down to the beach and throw rocks into the sea
|
Geplaatst:
Di Jan 11, 2005 18:03 |
|
Meen je dat? Ik haat al die hp-prul.... puur commerce... en dat maakt
hp belachelijk, dus liever niet, ik eet het tog niet.
En slegt voor de lijn (niet dat ik op me lijn let ^^)
EDIT: dit hoort bij Harry Potter Merchandise en niet bij algemeen. |
Laatst aangepast door PixieFilth op Di Jan 11, 2005 20:09; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Mrs.M.Radcliffe
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 11, 2005 20:07 |
|
chocokikkers heb'k zo nen tijd echt elken dag 1ne gegeten !!
hmmm 'k zou 't wel grappig vinden en 'k zou wss sommige dingen wel kopen, 'k snoep redelijk graag ^^, mr 'k zou oowk nie alles kopen, eerst is wel om te proeven en dan alleen de echt lekkere dingen!!!
xxxxx |
|
|
|
|
Fleur Delacour
5e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 11, 2005 20:24 |
|
vlinder schreef: | Meen je dat? Ik haat al die hp-prul.... puur commerce... en dat maakt
hp belachelijk, dus liever niet, ik eet het tog niet.
En slegt voor de lijn (niet dat ik op me lijn let ^^)
EDIT: dit hoort bij Harry Potter Merchandise en niet bij algemeen. |
Dit topic moet inderdaad bij Mechandise.
Rayna zegt: Komt voor elkaar.
@Mrs.M.Radcliffe: Je kunt je laatste bericht verwijderen.. ^^
On: Ik zou best wel eens een Chocolatfrog willen proberen, hoor.. ^^ En volgens mij is er ook wel HP snoep verkocht int echt.. Alleen is dat nu niet meer te koop. |
|
|
|
|
Joyİe
Potionsmaster
Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 13, 2005 23:53 |
|
Toen film 1 in de bioscoop kwam hadden ze smekkies in alle smaken, en de chocokikkers, ik heb ze beiden op en vond ze best lekker, behalve sommige smekkies dan, maar die waren heel handig gemerkt met een uitroepteken ipv het HP logo. Dan wist je precies welke je weg moest geven en welke niet. Bij de chocokikkers zaten ook plaatjes (van die bewegende dingen) die je kon verzamelen.
Later kwam er nog een keer een nieuwe versie van de smekkies, en ik heb ook een keer in een winkel drakeneieren gezien. Dat waren chocolade-eieren die gevuld waren met zacht spul en daar zat dan een soort van gom-drakensnoepje in. Er waren toen 4 verschillende, ik heb de papiertjes bewaard, die zien er wel leuk uit. Maar we kwamen ze toen per ongeluk tegen in die winkel, maar later hadden ze ze niet meer, en verder heb ik ze nergens anders gezien.
Er waren ook HP-lollies te koop, waar je tong heerlijk van ging verkleuren, en er waren ook nog Fizzing-whizzbies te koop, en soort van zuurtje waar een soort schuim uitkwam. Daar heb ik nog wel een zakje van liggen ergens, maar die zijn al lang over de datum heen, maar toch bewaar ik ze.
Verder heb ik geloof ik niet echt HP snoep gezien, of ik moet het nu vergeten zijn. |
|
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Zo Mei 01, 2005 23:09 |
|
Citaat: | maar smekkies in alle smaken lijkt mij geen goed idee, want dan kom je bijna niks tegen wat echt lekker is, als je weet hoeveel smaken erzijn |
Ha het lijkt me best wel tof als smekkies en alle smaken uit komen.
Je weet dan nooit wat je te wachten staat.
Ik vind het dan een soort uitdaging.
Ik zal ze dan wel proberen.
Hhah zal er dan ook boterbier komen? |
|
|
|
|
Snitch713_713
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 02, 2005 6:36 |
|
Jah, boterbier... Dat zou leuk zijn.^^
Ik vond die Smekkies in alle Smaken best walgelijk... Ik vraag me af wat erin zat.
De chocokikkers vielen wel mee, maar die zijn nu hier nietmeer verkrijgbaar...
Ik neem aan als de Harry Potter and the Goblet of Fire uitkomt, dat er dan weer wat nieuw Harry Potter snoep op de markt komt.
Al is het pure commerce, het is toch wel eens leuk... |
|
|
|
|
Bella
4e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 04, 2005 9:03 |
|
Je kunt in Nederland ook snoep kopen dat heel erg overeenkomt met the Bertie Botts, namelijk Jellybeans. Ze zijn simpelweg hetzelfde, alleen staat er geen Harry Potter op de verpakking. Ik weet zeker dat je die zo in de supermarkt kunt vinden! |
|
|
|
|
Rudy
True Dumbledore
Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 04, 2005 16:36 |
|
De Smekkies zijn ook te koop via internet...
Ik heb een paar maanden geleden een paar zakjes besteld bij alivans.
Ze zijn erg lekker, maar hebben vaak een vreemde smaak. En nu en dan zit er echt een hele vieze tussen...
En deze zijn dus precies zoals in de film.
Qua prijs, jah, helaas zijn ze aan de prijzige kant. Een zakje m&m's is goedkoper en smaken sowieso allemaal lekker... (stel je voor dat ze er een paar vieze tussen doen!)
Ik vind eigenlijk dat ze wel wat meer met het snoepgoed mogen doen! |
_________________ Severus R. Snape
We all Love HPF, don't we? |
|
|
|
rosie
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 04, 2005 20:32 |
|
Het lijkt me leuk om al het snoep eens te proeven dat in de Harry Potter films voorkomt. En zeker Smekkies in alle Smaken. Ik heb vroeger een keer snoepjes gehad en ze leken er zeer goed op. Je wist ook niet welke smaak ze hadden, dat vond ik wel leuk. Maar er zaten niet zo'n erge tussen zoals in de films. Maar die andere snoepen lijkt me ook wel leuk om eens te proberen. Van mij mogen ze die wel eens produceren. Ik zou ze zeker kopen. |
|
|
|
|
iesz
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 04, 2005 18:10 |
|
Volgens mij had ik ergens in gr5 onder schooltijd op de gang smekkies in alle smaken op dat had ik gekregen van een ventje.
Tot hoever ik kan herinneren had ik een gore op.
Ik vind het best wel leuk maar ik las dat er ook chocokikkers waren..Waarom had ik dat nog nooit gezien!
Ik hoop zelf wel dat ze weer terug komen dat zal ik erg leuk vinden ik ben nogal een grote snoepper |
_________________ Goddes Vana
Sweet vernal Goddes
Dance for Vana
Hail goddes of spring
You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE! |
|
|
|
!assie!
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 05, 2005 19:04 |
|
ik heb ze een keertje in de winkel zien liggen...... de Chocokikkers waren neit echt bijzonder maar de smekkies waren best lekker! maar je hebt heel veel dezelfde smaken! bda is wel jammer:( |
|
|
|
|
Hanzie
2e jaars
Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 09, 2005 19:38 |
|
Een paar jaar geleden kocht ik om de week een doosje Smekkie's in alle Smaken en soms ook Chocokikkers. Maar nu verkopen ze die hier echt nergens meer, misschien heel af en toe.
Vorig jaar ben ik op Ibiza in de luchthaven nog een pakje Chocokikkers gezien... |
_________________ 'This is cosy.'
'It's a broomcupboard.'
'You should feel right at home then. '
==> Join Huffelpuf!
We are undercover passion on the run
Chasing love up against the sun! |
|
|
|
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 11, 2005 16:51 |
|
Je kunt bij alivans.com dus zakjes met smekkies kopen, en het zijn echt smekkies in alle smaken! Op het zakje staat een mooie afdruk. Ik heb er een van Rudy gehad. *aai* |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
|
|
|