Auteur |
Bericht |
Savan
Zwadderich Aanvoerder

Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 16, 2005 14:42 |
 |
ik heb gezocht en niet gevonden voor dit topic, is ie er wel, modjes doe je werk dan;)
De bioscoop heeft altijd vanallerlei films te draaien,
spannende films, kinderfilms etc..
Nu vraag ik, ga jij wel eens naar de bioscoop en wat was de leukste film en waaromdie je daar hebt gezien, en waarneer was de latste keer dat je er bent geweest?
vraag1: ja ik ga er wel eens naartoe(vanavond ook weer)
vraag2: HP3. spannend uitgewerkt, leuk gemaakt en het ging over mijn lieveling bezigheid HP!
vraag3: ik ben een tijdje geleden naar de film floris geweest! |
Laatst aangepast door Savan op Do Aug 18, 2005 12:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Bradhadair
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 16, 2005 14:53 |
 |
ik was van de week naar herbie gegaan was egt heel leuk. Verder benkn paar jaar gelede naar pokemon gegaan een paar maanden geleden naar lord of the rings en natuurlijk naar hp3  |
_________________ Een traan gleed vanuit haar oog over haar wang en viel op de grond.
Ook deel 2!
|
|
  |
 |
Zacharinus
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 16, 2005 15:22 |
 |
War of the worlds te gekke film, [AANRADER] |
|
|
  |
 |
justafreakx
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 16, 2005 18:54 |
 |
ik ga er weleens naartoe volgende week ga ik woensdag en donderdag woensdag charlie and the chocolate factory en donderdag the perfect man ^^ en de laatste film die ik had gezien was A cinderella story geloof ik. en enelaatste hp3 Leukste film ? I have no Idea |
|
|
  |
 |
Savan
Zwadderich Aanvoerder

Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 16, 2005 20:37 |
 |
ze slaat de deur achter zich dicht en start HPF op
ik kom net terug van een film uit de bios... ZOOP in afrika..
ze kijkt te vreden en gaat typen
ik vond de film wel leuk, hij was best spannend al werd soms de spannings lijn iets te snel doorbroken, je kunt er vaak wel om lachen en het is ook wel een romantische film..(aanrader) |
  |
 |
Zacharinus
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 16, 2005 20:40 |
 |
He je meent toch niet dat je naar ZOOP bent geweest he?
Tjah het lijkt me ook wel leuk naar sjakie en de chocolade fabriek te gaan maar ik kan hem natuurlijk ook downloaden.. |
|
|
  |
 |
lord of the snakes
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 17, 2005 15:54 |
 |
de laaste keer dat ik naar de film ben geweest, uhmmm, ik denk dat lemony snicket was, maar tegenwoordig downloaden vrienden van mij de films en ik bekijk ze (teamwork of niet ) |
|
|
  |
 |
Miss Hermione
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 17, 2005 16:26 |
 |
Ik ben voor het laatst naar...
The Pacifier gegaan.
Die is goeeeeeeed
De film die is het allerbest vind is: De HP films  |
|
|
  |
 |
antho0nY
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 17, 2005 16:28 |
 |
Vrijdag naar zoop
en Zater daG naar Catcf..(charlie en de......etc) |
|
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 17, 2005 16:40 |
 |
Heel vaak ga ik niet naar de Bioscoop. Enkel als er een nieuwe van HP uit is... Of, neeja, ik ga ook wel eens als ik gewoon zin heb en als er een nieuwe/leuke film uit is.. Maar heel vaak ga ik niet. Meestal met een vriendin ofzo ^__^
Maargoed, de laatste die ik gezien heb, was waarschijnlijk The Polar Express, dus al een tijd geleden, die vond ik zelf niet zo mooi!
Nuja, de leukste film. Mmmm; Plop in de wolken ^_____________^ Ownay, eum, toch wel HP3 denk ik, aangezien ik toch niet zo heel veel naar de bioscoop ga..
Greetz Charlie |
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 17, 2005 20:07 |
 |
hoevaak ik naar de bios ga? dat is het afgelopen jaar wel vaak geweest voor mijn doen. de laatste die ik zag was volgens mij the pacifier. die was echt te gek! was gewoon grappig met die eend enzo
ehm de leukste film, ik zal nu vast boos aangekeken worden maar hp3 vond ik niet de beste ik denk dat het ehm ocean's twelve was. mede omdat ik met me vrienden was en die gingen steeds popcorn op elkaar gooien en het was gewoon n leuke film, beter dan ocean's eleven alleen ik vond hem af en toe wel verwarrend. ehm waar zijn we nu weer in amsterdam of ergens anders  |
|
|
  |
 |
Moonlight
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Somewhere wishing that all our wrongs could be right
|
Geplaatst:
Ma Jul 18, 2005 9:43 |
 |
Ik ben echt een bioscoop'addict! ^^"
Ik denk dat ik elke week wel ga naar een film.
De laatste keer was Vrijdag, toen gingen ik en een paar vriendinnen naar Fantastic Four ^__^
Echt een leuke film was dat.
De leukste film die ik in de bios heb gezien was de LOTR-Marathon.
Alledrie de films achter elkaar... Echt TOP! |
|
|
  |
 |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 18, 2005 11:57 |
 |
Bioscopen vind ik prima. Ik ben er dan ook best vaak te vinden, maar dan moet het aanbod (de films) wel een beetje goed zijn van verhaal/kwaliteit.
Mijn laatste film was Madagascar en ik lachtte me kapot vanaf het begin tot het eind. Echt, als een je een humoristische, knotsgekke film wilt zien, ga dan vooral naar Madagascar!
Ik ga vaak naar films in het genre, comedie en actie/adventure. Te denken aan HP, LotR, Madagascar, Shrek, Phileine zegt Sorry (heb ik jammer genoeg gemist maar goed), Amelie (ook nooit in de bios gezien maar ik heb hem wel), Taxi, James Bond, Tomb Raider.
Mijn allereerste bioscoop bezoek was geloof ik toen ik 6/7 was samen met mijn ouders en zussie toen gingen we naar The Lion King! Het blijft nog steeds een gouwe ouwe En The Lion King 2 is ook leuk!
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
  |
 |
Miss Delacour
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 18, 2005 15:05 |
 |
Ik ben voor het laatst (gisteren) naar Kameleon 2 geweest met me nichtje van 5. Was toch wel leuk. Leukste film in bios gezien was HP3 en Pirates of the Caribean. Oh en Kingdom of Heaven was ook errug leuk;) |
|
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 18, 2005 20:19 |
 |
Vraag 1: Tuurlijk ga ik naar de bios!! Ben ik zo'n beetje verslaafd aan!!
Vraag 2: Beste film die ik daar gezien heb is HP3, die heb ik 4x in de bios bezocht en nu op video
Vraag 3: De laatste film die ik daar gezien heb is Kameleon 2, daar speelde ik zelf in mee, dus was't wel gaaf om jezelf in de bioscoop te zien... gewoonweg WEIRD!! |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
|