Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Auto ongelukken Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Savan
Oude Forumnaam: Savan Radcliffe Zwadderich Aanvoerder
Zwadderich Aanvoerder

Verdiend: 816 Sikkels

Savan is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 13:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoi,
Heb jij weleens een ongeluk gehad in je auto? of met een auto?(erg of niet erg)
Heb jij wel eens een Auto ongeluk zien gebeuen of zien staan?
Heb jij weleens in een hele lange file gestaan(minstens 10 km) door een auto ongeluk?

Deze vragen borrlenen bij mij op toen ik gisteren het ongeluk in België zag, 1 auto helemala in puin die met een vuilnis zak opgeruimd werd(echt) en een auto op zijn kant, een auto helemala verduikt bij de voorkabine, een filewaar ze water uitdeelde van de lengte en losse onderdelen overal slingerend naast de weg.

Savan

"So ready for this to be the end, for this to be the twilight of your life?"
Profiel bekijkenStuur privébericht
Snow White Queen
Oude Forumnaam: Debra Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Snow White Queen is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 13:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

De enige ongelukken die ik ooit heb meegemaakt leverden alleen maar bumperschade op aan de achterkant... Zo van die uilskuikens die te kort op je rijden en dan niet tijdig kunnen remmen in geval van plots moeten remmen... Gelukkig nog geen erg auto-ongeluk gehad...

Een lange file? Ja, maar niet door een auto-ongeluk... Een hele kettingbotsing... We waren met de school op skivakantie, 2 bussen, 6 uur 's avonds vertrokken. Normaal hadden we de volgende ochtend vroeg in de bergen van Italië moeten aankomen om dan direct op de skilatten te springen. Wel, dat was niet het geval... In totaal zijn we zo'n 32 uur onderweg geweest. Ik herinner me nog goed dat we zo'n 16 uur hebben stilgestaan naast een verkeersbord waar "Frankfurt 110" op geschreven stond, dat vergeet ik nooit meer ^^ Uit pure verveling hebben we een sneeuwballengevecht midden op de snelweg gehouden ^^ Was eigenlijk best wel tof! De dikke laag sneeuw was ook de oorzaak van de kettingbotsing. Het was alleen lastig voor de meisjes wat naar het toilet gaan betrof... De bussen mochten we niet meer gebruiken... De jongens konden gewoon aan de vangrail natuurlijk... Ohja, en uiteindelijk terug onderweg om halfdrie 's ochtends een Mc Donalds in Oostenrijk binnenspringen omdat we met z'n 100 omvielen van de honger.

Auto-ongelukken zie ik wel wekelijks staan, maar die zijn meestal niet zo ernstig... Er zijn er twee die een bepaalde indruk op me nagelaten hebben... Eéntje van twee maanden geleden, die was niet zo ernstig, gewoon de achterkant van de auto (die überhaupt pas nieuw was!) opeengereden door een jonge gast die niet oplette. Hetgeen dat de indruk op me naliet was dat ik erin had kunnen zitten met een paar vrienden. Het was de auto van de ouders van een vriendin die ons zouden oppikken om ons thuis te brengen na een bioscoopfilmpje. Uiteindelijk is iemand anders ons komen oppikken. Hebben er wel twee illegaal in de koffer gezeten maar dat mocht in dat geval ^^"

En dan is er nog een die een grotere indruk op me nagelaten heeft... We reden toen ik zo'n 10 jaar was 's avonds laat richting huis via de steenweg (ik had net een optreden 's avonds gehad van de dansschool, het was ongeveer één uur). En we zagen een rode redelijk sportieve wagen op z'n zij in de berm liggen, per totale gereden met een paar ambu's enzo erbij. Ik dacht dat het m'n oom was toen we voorbijreden, die had ook zo'n wagen en die werkt daar ook in de buurt de avondshiften. Ik zag het nummerplaat van die auto toen ik achterom keek en ik dacht echt dat het zijn auto was! Ik riep nog van: "Dat is nonk z'n auto, ik zie het aan de nummerplaat!" Ik ken z'n nummerplaat vanbuiten. Wij draaiden terug om om te kijken... Gelukkig was het hem niet, en ik had ook een beetje miskeken... Hij heeft GSG als lettercombinatie en het was GSC. De cijfercombinatie kwam wel overeen dus het was best logisch dat ik me vergiste in die paniek terwijl ik keek op een nummerplaat dat ook niet meer al te recht was. Mama was hennig pissed op mij toen we terugreden, ik begrijp het wel, het zou haar broer geweest zijn...

I don't know who I am.
Rubeus
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Rubeus is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 14:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb 2 ongelukken met auto's mee gemaakt.

De eerste keer ben ik aangereden met mijn scooter. De regel dat fietsers en bromfietsers van rechts ook voorrang kregen was toen nog maar net ingevoerd. Ik ben toen aangereden door een auto. Mijn scooter werd ter hoogte van het voorwiel geraakt en werd daarbij "onder mij weg geslagen". Volgens mijn buurvrouw die alles had gezien maakte ik een salto voordat ik op mijn benen landde. Daar had ik mazzel mee want voor hetzelfde geld land je op je hoofd. Doordat ik op mijn benen landde hield ik er verder niks aan over. Mijn scooter lag wel helemaal in de prak, maar de verzekering van de automobilist betaalde daar allemaal voor omdat hij mij geen voorrang had gegeven.

En de tweede keer zat ik bij een vriend in de auto. We reden een viaduct af en onderaan dat viaduct was een zebrapad. De auto voor ons remt ineens omdat er iemand wou oversteken en mijn vriend zag dat te laat. Die knalde er dus tegenaan. En achter ons reed een andere vriend die het ook allemaal te laat zag en hij knalde weer boven op ons. Omdat we niet zo hard reden (30 km/h ongeveer) was er alleen schade aan de auto's en had geen van de inzittenden ergens last van.

Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht.
T O N K S
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 14:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

3 auto-ongelukken gehad.

De eerste keer was toen mijn broertje besloot te fietsen en toen keihard in de deur van een rijdende auto reed, een deuk van 1 kilometer.

De tweede keer was toen ik in de auto zat met mijn moeder, vader en broertje.
Toen reed mijn vader de straat uit en hij dacht dat hij nog wel door kon rijden maar reed toen dwars tegen een stadsbus aan.

De laatste keer was toen ik bij mijn moeder achterop de scooter zat.
Ze reed tegen een busje aan waardoor we bijna vielen, vlak daarna reed ze er nog een keer tegen aan en toen vielen we.

En ik heb een keer in een hele lange file van meer dan 10 km gezeten voor die ene tunnel in Italië, ik weet niet hoe die heet.
Daar hebben we ong. 2 uur gestaan en dat was zo'n 4 jaar geleden.

Dat was het, t waren best wel domme ongelukken die ik had als je het zo leest en best komisch.

- Albert Camus

Somos Campees Portugal
Hermelien-fan
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Hermelien-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 14:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey,
Ik heb niet echt auto-ongelukken gehad,
Maar mijn oom heeft er wel eens eentje gehad;

Ze waren aan het reiden in de auto in Turkije,
Opweg naar een dorp,
De weg naar het dorp is nogal slingerig en ze reden er best wel hard...
En..tja,
Misschien verwacht je het wel,
Ze vlogen uit de bocht,
En maakten zo een slato met de auto...
Sindsdien reiden ze langzamer ^^

Dit jaar heb ik 5 a 6 uur in de file gestaan in Bulgarije...
Ik weet niet echt waardoor het kwam...

Maar tja...
Ongelukken gebeuren he? Rolling Eyes

we're just moments, we're
    clever but we're clueless
    we're just human,
    amusing but confusing
    we're trying, but where is this all leading?

going, going, gone.
sartoootje
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 73 Sikkels

sartoootje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 16:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb 1 auto-ongeluk meegemaakt. ik zat in een van de auto's. het was niet al te best weer. een of andere idi**t had bewust op zijn rem getrapt, zomaar. en is vervolgens doorgereden. het gevolg was dat die auto achter hem ook vol op z'n rem moest trappen. en het gevolg daarop was een kleine kettingbotsing. ik zat in de achterste auto, onze rem deed het trouwens niet echt. auto is nu dood. waren geen gewonden. maar er was wel een file van 6 km veroorzaakt

Frostypower
Dreuzel
Dreuzel

Frostypower is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 16:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

dit is geen auto ongeluk maarja....

...als het nie goed is verwijder je em maar weer

een keer is een scooter (toen ik op de fiets zat) vol op me ingereden
maar *dit klinkt misschien gestoord maar is waar* hij reed vol in op mijn been maar het deed helemaal geen zeer ! Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜*°•.˜*°•~—=.Frostypower=—~•°.•°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
@f!n@
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

@f!n@ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 16:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mun zusje heeft 4 jaar geleden ofzo wel een auto-ongeluk gehad. Ze zat toen bij mun opa en oma in de auto en toen knalde een of andere gozer tegen de zijkant van de wagen aan. Mun zusje had toen gekneusde ribben, maar verders niet...

Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 16:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jaah ik heb een goeien ongeluk gehad met een auto gehad..
Nauw jah ik was met de fiets ..de auto botste tegen mij aan.
en het was nog geen klein ongelukje ook niet.
Ik had namelijk een hersenbloeding gekregen.
Ongeveer 2 maanden geleden.
Gelukkig waren we er net bij..heb het overleefd.
Maar ik had wel een pecht dat het midden in het exame was.
En dat ik een behoorlijke hersenschudding had .
Ik wis de eerste dag niet eens wat 1 plus 1 was en wie me moeder was.
Maar gelukkig weet ik weer zowat alles Very Happy

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 16:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een echt auto ongeluk heb ik gelukkig nooit gehad *klopt het af*. wel een keer dat iemand tegen de auto aanreed maar dat was niet zo heel erg, er zat een deuk(je) in de auto maar mijn broer heeft wel een vrij ernstig ongeluk gehad maar hij heeft het godzijdank overleefd. Zijn beste vriend niet. Mijn broer reed zelf niet dus hij heeft het ongeluk niet veroorzaakt en zijn beste vriend ook niet (de broer van die vriend reed "iets" te ruig door de bocht)
En auto ongelukken zie je zoveel op de snelweg (helaas)
En ook een keer vloog de motor in de brand bij de auto die naast ons voor het stoplicht stond.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Layla
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Layla is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 21:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben wel 's tegen een bus op gereden... Deed auw Confused Maar reed tegen de zijkant op, dus geen verwondingen... alleen de busshaufeur was erger geschrokken dan mij... Hij wou me nog naar 't ziekenhuis brengen Razz Maar ik had echt geen schrammetje...

Een vriend van me neefje (en een oud klas genoot van mij) is 3 keer omver gereden en ook alle 3 de keren dood verklaard... Maar ook alle 3 de keren weer tot leven gekomen Razz Die jongen heeft zoveel levens als een kat! Razz
Maar één van die keren kwamen ze heel close bij hem begraven, een paar dagen ervoor dat hij wakker werdt.

The Psycho Admin
The Psycho Admin

Rayna is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 30, 2005 22:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zelf heb ik nog nooit een auto-ongeluk meegemaakt (of je moet die keer meetellen dat ik toen ik 5 was met de auto tegen de garagedeur ben aangereden).
Wel een keer een botsing zien gebeuren. Het was op de snelweg en het was aan het einde van de file (of het begin? Iig het stuk waar je met een rotgang aan komt rijden en dan moet je op de rem omdat er een hele rits auto's voor je stapvoets rijden). De bestuurder in de auto naast ons was nog al enthoustiast met de radio mee aan het zingen, daardoor lette hij niet goed op en terwijl hij dus doorreed stopte de auto voor hem en hij rijdt er zo tegenaan. Gelukkig was er alleen wat blikschade en hadden de inzittenden niets.

You know you love me,
    xoxo Gossip Girl.
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 192 Sikkels

Sirius_Black is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2005 14:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben zo'n twee jaar geleden op vakantie geweest naar Amerika. Zonder ouders, naar mijn oom en tante (en vijf nichtjes) die daar wonen. We gingen het eerste weekend meteen al weer op reis. Een van hun moest in Florida bij een huwelijk zijn, en de anderen hadden bedacht dat een weekendje aan het strand wel leuk zou zijn. Maar goed, dat was dus mooi 10 uur in de auto zitten.

Affin, wij vroeg in de ochtend weg, en als we zo'n 7 uur onderweg zijn wordt ik vrij moe en leg ik mijn kussen tegen de autoruit, en ga er met mijn hoofd tegen aan liggen. Even later vind ik het wel erg oncomfortabel en ga ik maar weer rechtop zitten. Net optijd, want nog geen minuut later blijkt er langzaamrijdend verkeer op komst te zijn. Dus iedereen gaat langzamer rijden... behalve de mensen achter ons...

Hij probeert ons nog te ontwijken, maar hij raakt ons, op het linker achterlicht zo'n beetje. Behoorlijke snelheid, als je je bedenkt dat we over de snelweg reden. Wij raken in een spin en als we even later tot stilstand komen is het enige wat ik nog hoor gegil. Als iedereen een beetje bedaart is, merk ik dat het toch wel erg stoffig is en kijk ik uit mijn raam, waar ik vlak daarvoor nog met mijn hoofd tegenaan lag.

Nouja, het raam was er dus niet meer, en het enige wat ik zag was de onderkant van iets. Ik dacht eerst zelf een vrachtwagen, maar het bleek een caravan de zijn. We zijn uit de auto gehaald en toen zagen we dus dat de auto die ons aan had gereden op zijn zijkant was geknalt. Uiteindelijk is het wel allemaal goedgekomen, en heeft niemand echt blijvend letsel eraan over gehouden.

We zijn toen na het ongeluk door de politie naar het politiebureau gebracht. En serieus, achterin een politie wagen zitten in Amerika is geen pretje. Airco was er dus niet, en de beenruimte werd behoorlijk verkleind door het metalen frame dat de politie mensen moest beschermen tegen wat er over het algemeen achter in zo'n auto zitten...

Oja, wat file betreft. Door dat ongeluk is er een file ontstaan van zo'n 50 mile... dat is 80 kilometer.

..it just might work
Pomelo
Dreuzel
Dreuzel

Pomelo is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2005 14:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vorig jaar:
ik was opweg naar de supermarkt met de fiets en der tikt mijn nen auto aan (die is doorgereden) ik ben toen met mijn hoofd op de troittoir gevallen en mijn fiets op mijn knieeen:
ik had een hersenschudding
gekneusde blauwe knieeen
bloedneus
barstje in de pols

T O N K S
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2005 15:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh helemaal vergeten, wat stom!

Ik heb ook een treinongeluk gehad (OH!).
We reden namelijk in de trein en toen voelde ik opeens dat we ergens over heen reden of zo.
Heel de trein stopte en wij allemaal aan het denken dat er iemand onder de trein was gevallen of zo.
Bleek dat de trein in een auto was gereden Confused.
Hoe die trein op de rails kwam weet niemand, want het was geen overgang ofzo, er liep niet eens een weg langs de rails.
Maar een paar meter terug was er wel een overgang, misschien vanaf daar erin gedonderd?
Nou ja in ieder geval er zaten een meisje en een vrouw in.
Niemand was ernstig gewond.

Bij ons op de trein gebeuren trouwens altijd rare dingen.
20 Mensen die van de ene naar de andere coupe rennen op een station omdat de conducteur eraan komt, hoe komisch.
Zulke volle treinen dat er gewoon mensen uit de deuren naar buiten hangen.
Er valt zo nu en dan iemand uit de trein die vervolgens weer gewoon instapt.
Portugal is raar weet je..

- Albert Camus

Somos Campees Portugal
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp